Daarom lult hij ook zo stroef over knokploegen en mensen die hem gaan oppakken.quote:
Heb je dat van de week nog meegekregen over die man in Iran, die de doodstraf heeft gekregen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom lult hij ook zo stroef over knokploegen en mensen die hem gaan oppakken.
Je kent hem niet? Kutn00bquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:12 schreef OA het volgende:
Dromenvanger?
Zal er niet wakker van liggen eigenlijk, als het zo zou zijn dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat hij daar dan de doodstraf voor kan krijgen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom lult hij ook zo stroef over knokploegen en mensen die hem gaan oppakken.
Is dat noodzakelijk?quote:
Zeker homo, of toch stiekem een vrouwquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dat van de week nog meegekregen over die man in Iran, die de doodstraf heeft gekregen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:
DV is tof.
Wat als we de wereld opnieuw kunnen programmeren?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:38 schreef DaMart het volgende:
En waarom zoeken we een nieuwe dromenvanger?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:38 schreef DaMart het volgende:
En waarom zeggen we vrolijke-frits geen gedag meer?
quote:
Lennerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/mad
Nee, was voor de 3de keer opgepakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zeker homo, of toch stiekem een vrouw
Gedag vrolijke-fritsquote:
Als het geen gemis is, is het dus ook totaal niet boeiend dat ik die gast niet ken...quote:
En hier schijnt het zonnetjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Erm brak zonet een noodweer los. Rukwinden en zware regenval.. Damn. best eng... net was het nog helde [afbeelding] [afbeelding] Morgen dus inderdaad de tuin opruimen [afbeelding] [afbeelding]
ooh, en ook nog onweer. [afbeelding]
Da's niet slimquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was voor de 3de keer opgepakt.
Voor het drinken van alcohol [afbeelding]
Het is dat het net donker is geworden, maar ik zie wat sterrenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hier schijnt het zonnetje [afbeelding]
Gisteren was 't hier ook best helder. En sterren gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is dat het net donker is geworden, maar ik zie wat sterren [afbeelding]
geen sterren op het ijs hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gisteren was 't hier ook best helder. En sterren gezien [afbeelding]
God, alsjeblieft niet.quote:
Mogguh Frupselaarquote:
Wrijf het er in.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
Net even snel naar de supermarkt geweest... het is echt lekker buiten.
Ik kan maandag beginnenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Nog 3 uur.. Mijn god. Ik heb niets meer te doen.
Ja ik ga ook zoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
Net even snel naar de supermarkt geweest... het is echt lekker buiten.
Dan is het feest op het werk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Nog 3 uur.. Mijn god. Ik heb niets meer te doen.
OAquote:
Oeh, als t goed zonnig is kan ik met het dak open rijdenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen wordt het nog beter weer.
Oeh!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
Morgen en overmorgen wordt het nog beter weer.
BXquote:
Al langquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:28 schreef MPG het volgende:
Is het al bijna morgenmiddag/-avond?
eenschquote:
whaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
onder het mom van: 1 smiley zegt meer dan 1000 woorden!![]()
Luxiflex naar benedenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt nu wel warm zo in het zonnetje [afbeelding].
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 7 februari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
006. 099 MPG
016. 080 Houniet
023. 068 Sjowhan
026. 067 PeZu
028. 066 eer-ik
034. 059 Papierversnipperaar
035. 057 Surveillance-Fiets
036. 056 Pheno
054. 047 Kuukske
059. 045 OA
068. 041 marcb1974
073. 039 remlof
104. 034 Tha_Erik
118. 031 BrandX
118. 031 DaMart
118. 031 Jo0Lz
129. 030 Muck
158. 026 vrolijke-frits
177. 024 Dark_Angelus
188. 023 Deoxyribonucleic
216. 020 Tmaatje
216. 020 dndiek
216. 020 buzzer
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Weer een post ingelopen op Muckquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef MPG het volgende:
Omdat ik OA niet heb kunnen betrappen op het plaatsen van de stats:
[..]
Foei tochquote:
Tovquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:54 schreef Houniet het volgende:
Zaterdag lekker housen in Nijmegen [ afbeelding ]!
[gargamelmodus]quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:54 schreef Houniet het volgende:
Zaterdag lekker housen in Nijmegen [ afbeelding ]!
Heb jij deze POST wel schriftelijk en in drievoud aangevraagd bij een Bevoegd Persoon?quote:
Gaat hard.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
ik hou je in de gatenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik loop nog maar 8 plaatsen en iets meer dan 500 posts achter in de top 500.
Ja, dat helpt wel.quote:
Ik doe rustigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Quequote:
Noem jij ff alle mensen op die ooit de KSC hebben bezocht...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul verstandigquote:
quote:
Je verzaaktequote:
Dan was de lijst nog iets langer geweest. Ik heb slechts de reguliere posters en de verplichte posters genoemdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Noem jij ff alle mensen op die ooit de KSC hebben bezocht...
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed afgestemd he.
Houd je mijn goedemorgenposts nog in de gaten, eigenlijk?
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij deze POST wel schriftelijk en in drievoud aangevraagd bij een Bevoegd Persoon?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef DaMart het volgende:
Dat verklaart die glinstering van een verrekijker op het dak van de overburen!
erplichte posters?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was de lijst nog iets langer geweest. Ik heb slechts de reguliere posters en de verplichte posters genoemd
Zoals je ws wel hebt gemerkt, post ik deze week zeer weinig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:13 schreef MPG het volgende:
Je verzaakte
Zie hier: [KSC 717] Met auditie voor de nieuwe dromenvanger
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:17 schreef MPG het volgende:
Zo, ik ben er even vandoor.
Belastingformulier op de post doen
[0] Afgekeurdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
OA, kun jij hier trouwens even naar kijken:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef crossover het volgende:
24 uur gewerkt in de afgelopen 48 uur
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verklaart die glinstering van een verrekijker op het dak van de overburen!
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4D7-JuuSW4I
Zijn er ook mensen verplicht hier te postenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was de lijst nog iets langer geweest. Ik heb slechts de reguliere posters en de verplichte posters genoemd
Dan heb je nu wel recht op weekend.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef crossover het volgende:
24 uur gewerkt in de afgelopen 48 uur
snap je nu dat je me makkelijk voorbij kon baggeren?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:19 schreef OA het volgende:
V
[..]
erplichte posters?![]()
Wie schaar jij onder dit illustere gezelschap?![]()
[..]
Zoals je ws wel hebt gemerkt, post ik deze week zeer weinig.
Heeft enerzijds te maken met het nieuwsposten wat ik nu doe. Gaat soms aardig wat tijd in zitten. Soms ook niet.
Anderzijds heeft het te maken met de afwezigheid van een collega. Ik moet de werkzaamheden onverwacht overnemen. Op zich niet zo heel erg, maar aangezien de afwezigheid onverwachts is, zijn er bepaalde dingen blijven liggen, die ik moet oppakken en dat is lastig als het druk is.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
snap je nu dat je me makkelijk voorbij kon baggeren?
ik mod en frummel aan mijn kookboek en die dingen tellen niet mee
neequote:
heb ik me even mooi onder mijn afwezigheid uitgeluldquote:
En ik had de waterkoker nog wel aangezet voor Kuukske en jouquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
ik zit hier veel te lekker in het zonnetje
Wat lief!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
En ik had de waterkoker nog wel aangezet voor Kuukske en jou.
oh in dat geval....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik had de waterkoker nog wel aangezet voor Kuukske en jou.
Is citroen, sinaasappel, bosvruchten, aardbei of zuidvruchten ook goed?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik lust wel rooibosthee.
Noem jij MPG zo?quote:
Eh.. nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef DaMart het volgende:
Is citroen, sinaasappel, bosvruchten, aardbei of zuidvruchten ook goed?.
* DaMart rent naar de supermarktquote:
Of frummel je aan je kookmuts?quote:
Deal.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
* DaMart rent naar de supermarkt
Ik drink het zelf niet, dus dan neem je die doos rooibosthee maar mee naar huis ook, straks!
zuidvruchten dan graagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is citroen, sinaasappel, bosvruchten, aardbei of zuidvruchten ook goed?.
tuurlijkquote:
Héél apart.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
MPG, zomaar even een vraag... stel dat je computer kapot gaat, wie laat je er dan naar kijken?
Ja, jij hanteert toch enkel de staafmixer...quote:
Alsjeblieft, eentje voor jou...quote:
En een voor jou...quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen dat zelf.
Kijken
Mezelf. Pcs fixx0r is zo eitjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:44 schreef DaMart het volgende:
En wie zou je het laten repareren, MPG?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, jij hanteert toch enkel de staafmixer...
wa liefquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft, eentje voor jou...
[ afbeelding ]
[..]
En een voor jou...
[ afbeelding ]
Gevulde koek erbij, dames?
[ afbeelding ]
[..]
niemandquote:![]()
.
En wie zou je het laten repareren, MPG?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn avond eten gaat maar een dame blanche pudding worden van mona
Leve vrijdag
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
Ik weet het nog niet.
quote:
Zég hé. Voor je gaat afwassen. Wat was je indruk van me? Heb je me uberhaupt gespot?quote:
Ik zuurkool met varkenshaas.quote:
Ik vond het vroeger ook niet te vreten. Maar met een beetje mosterd en wat lekker vlees.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:13 schreef OA het volgende:
Zuurkool![]()
![]()
Het is voor mij altijd weer een verrassing wat er op vrijdag op tafel staat.
Je vindt lekkere warme worsten wel lekker zeker. Waar het sap uitstroomt. Hmmm?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook niet te vreten. Maar met een beetje mosterd en wat lekker vlees.. Yum
.
Euhm, eens denken of ik me daar iets van kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég hé. Voor je gaat afwassen. Wat was je indruk van me? Heb je me uberhaupt gespot?
Bij Dribbel. Je zag er wel een tikkeltje zat uit, dus ik neem het je niet kwalijk als je het je niet kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Euhm, eens denken of ik me daar iets van kan herinneren.
En terecht. Naar buiten rennen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef JortK het volgende:
Goed toen was iedereen in paniek omdat het brandalarm afging
Dan kijk ik er zelf naarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
MPG, zomaar even een vraag... stel dat je computer kapot gaat, wie laat je er dan naar kijken?
Mooi.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee.
Maar goed, praat me eens bij. Herkende je mij wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij Dribbel. Je zag er wel een tikkeltje zat uit, dus ik neem het je niet kwalijk als je het je niet kan herinneren.
Side dish?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:15 schreef BrandX het volgende:
Ik ga rijst met kip in gele curry eten
met een komkommer/tomaat side dish
quote:
Ja, ik herkende je aan je t-shirt. Met de levensgrote sneakers. Ik zat naast JDude, Vork en mcDavid bij die ene houten paal waar iedereen zijn glas opzette.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, praat me eens bij. Herkende je mij wel?
Oja! Die rechter heb ik ook gezien, maar geen idee wie dat is?quote:
D_A & BBquote:
Ah! Waar ik mezelf enorm hard tegenaan gooide toen ik gezellig ging pittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik herkende je aan je t-shirt. Met de levensgrote sneakers. Ik zat naast JDude, Vork en mcDavid bij die ene houten paal waar iedereen zijn glas opzette.
BraveBart.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja! Die rechter heb ik ook gezien, maar geen idee wie dat is?
Joh, was die er ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
BraveBart.
FYI: je hebt een glas gesneuveldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! Waar ik mezelf enorm hard tegenaan gooide toen ik gezellig ging pitten
Jaohquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FYI: je hebt een glas gesneuveld.
Ghehe.quote:
Neuh vrijdag in de Exit te R'damquote:
Foei.quote:
Maar wel gelijk netjes opruimen hèquote:
Shirt wat Bravebart aan heeft op die foto ken ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh vrijdag in de Exit te R'dam
Keurig!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wel gelijk netjes opruimen hè
Oh doe het shirt even de groeten dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Shirt wat Bravebart aan heeft op die foto ken ik.
Ik ben dan ook een beschaafde jongeman.quote:
Wraps 14.gifquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw is er niet, dus ik ga voor wat restjes. Of een wrap.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vindt lekkere warme worsten wel lekker zeker. Waar het sap uitstroomt. Hmmm?
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.quote:
de net-niet-wrap dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Wraps vallen bij mij altijd uit elkaar.
quote:
De momenten dat ik toch wel blij ben dat ik werk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja, huiswerk. Hè bah, waarom moet je me daar nou aan herinneren. Eerst maar even weekend nemen.
Hoii, samen rookworstje eten?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.
Ik doe beide.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De momenten dat ik toch wel blij ben dat ik werk.
hand-igquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eigenlijk moet je ze ook met 3 handen eten [afbeelding]
Alle andere worsten wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.
Dan ook samen kotsen?quote:
vervang de wraps door pitabroodjes 14.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Wraps vallen bij mij altijd uit elkaar.
MPG. OF ALL PEOPLE.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:38 schreef MPG het volgende:
Alle andere worsten wel?
Daar is het altijd weer voor.quote:
Ik kan niet wachtenquote:
quote:
Nou, ik welquote:
Friday, back-up dayquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef Sjowhan het volgende:
Kak. Ben een backup tape vergeten op te halen.
Zo maar nog een keer naar buiten dus
Indahquote:
Tof! Wanneer gaan we bier doen dan?quote:
Ik drink niet meerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tof! Wanneer gaan we bier doen dan?
Wanneer gaan we Spa blauw doen dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik drink niet meer. Iets met Bavaria en een hersenschudding.
hopelijk regent het niet zo hard daar als hierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef Sjowhan het volgende:
Kak. Ben een backup tape vergeten op te halen [afbeelding].
Zo maar nog een keer naar buiten dus
Euh. Bij de volgende Dribbel bijeenkomst.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wanneer gaan we Spa blauw doen dan.
Tof, P60 toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euh. Bij de volgende Dribbel bijeenkomst.
Yep.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tof, P60 toch?
Ah lekker daarna een busje de stad in nemen.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik drink niet meer [afbeelding]. Iets met Bavaria en een hersenschudding.
Dat was een katerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goede zaak. Tosso.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was een kater [afbeelding]
14.gifquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts!
Had dat niet ook iets met chinees van doenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar niemand maakt hemquote:
neuh, ik dacht 'Papier maakt 'm wel' .. en zo geschieddequote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar niemand maakt hem [afbeelding]
Tofquote:
Vind ik welquote:
Slaap lekkerquote:
Succesquote:
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, ik dacht 'Papier maakt 'm wel' .. en zo geschiedde
Immer servicegericht, die papierversnipperaarquote:
Trustenquote:
over service gesprokenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Immer servicegericht, die papierversnipperaar
veel plezierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:16 schreef BrandX het volgende:
ik ga mijn o zo sporadish posten vandaag ook nog eens over een kwartier onderbreken, en wel voor een heerlijke bokstraining
Zij die spierpijn gaan krijgen groeten u!![]()
Dat mag je de NUON vertellen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Immer servicegericht, die papierversnipperaar
sigarenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:19 schreef DaMart het volgende:
Gadverdamme!
Iemand is ergens sigaren aan het roken en die walgelijke stinklucht trekt mijn flat binnen![]()
.
Tijd om weg te vluchten, dus ik ga even sporten.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
over service gesproken
de klantenservice van alice heeft een tijdelijke personeelsstop, omdat degenen die de cursus moeten geven op cursus zijn
Netjesquote:nu belde het meisje van het uitzendbureau of ik voor orange wil werken
ook goed
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:16 schreef BrandX het volgende:
ik ga mijn o zo sporadish posten vandaag ook nog eens over een kwartier onderbreken, en wel voor een heerlijke bokstraining
Dat dusquote:
Roken -> Polenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:19 schreef DaMart het volgende:
Gadverdamme!
Iemand is ergens sigaren aan het roken en die walgelijke stinklucht trekt mijn flat binnen![]()
.
Tijd om weg te vluchten, dus ik ga even sporten.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat mag je de NUON vertellen.
O ja, sporten...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:22 schreef MPG het volgende:
Roken -> Polen
Al betwijfel ik of een pool een doos sigaren kan betalen
Sport ze
Sla zequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:16 schreef BrandX het volgende:
zo reageerde ik dus ookquote:
ik vind het prima hoorquote:[..]
Netjes
quote:Roken -> Polen
je hebt ook van die hele goedkope sigarenquote:Al betwijfel ik of een pool een doos sigaren kan betalen
Engquote:
Dat dacht ik alquote:[..]
ik vind het prima hoor
Awww... popje tochquote:[..]
![]()
Bahquote:[..]
je hebt ook van die hele goedkope sigaren
die ruiken alsof er een natte hond in de fik staat
Ga je telefoons verkopen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
over service gesproken
de klantenservice van alice heeft een tijdelijke personeelsstop, omdat degenen die de cursus moeten geven op cursus zijn
nu belde het meisje van het uitzendbureau of ik voor orange wil werken
ook goed
Nee, 1e lijns technische hellpdeskquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je telefoons verkopen?
is niks nieuwsquote:
werk is werkquote:[..]
Dat dacht ik al
haha, jij hebt een relatie met een ouwe poolquote:[..]
Awww... popje toch
welquote:[..]
Bah
Das viesch. Terwijl een goede Havana stiekem zo erg nog niet is
nee, mensen helpen die er niet uitkomen met hun telefoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je telefoons verkopen?
jaquote:
Nopequote:
preciesquote:[..]
werk is werk
quote:[..]
haha, jij hebt een relatie met een ouwe pool
wel
heel erg![]()
![]()
Hoezo niet mogen kijken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
al zal ik wel weer niet mogen kijken
Waarom dat niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
al zal ik wel weer niet mogen kijken
quote:
GMTAquote:
quote:
al zijn er natuurlijk dingen die ik vertik om te doenquote:[..]
precies
maak je daar maar geen zorgen overquote:[..]
Maar jij bent al een flinke tijd gestopt
Wel zo houden he
ik krijg serieus koppijn van die luchtquote:[..]
quote:
omdat ik bij mijn ouders ben, en die kijken dat nietquote:
how cutequote:
Dat is beter.quote:
quote:
Jeweetquote:
Staat daar maar 1 televisie?quote:omdat ik bij mijn ouders ben, en die kijken dat niet
als ik lief kijk mag ik wel the simpsons kijken
dat vind mijn vader namelijk ook best leuk, al zal ie dat nooit toegeven
En terecht.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
[..]
al zijn er natuurlijk dingen die ik vertik om te doen
Deed ik ook nietquote:[..]
maak je daar maar geen zorgen over
Awwwquote:[..]
ik krijg serieus koppijn van die lucht
blegh
Whehe.quote:[..]
[..]
omdat ik bij mijn ouders ben, en die kijken dat niet
als ik lief kijk mag ik wel the simpsons kijken
dat vind mijn vader namelijk ook best leuk, al zal ie dat nooit toegeven
ja hequote:[..]
how cute
Heerlijk toch?quote:
Zeker!quote:
Ik heb een stukkie gewandeldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Vanmiddag even een uurtje buiten gefietst.
Latersquote:
ja, maar ik mot ook ooit weer gaan studeren hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is beter.
Bijna net zo goed als 2e lijns tech. helpdesk
quote:
mijn ouders wonen heel afgelegen en hebben geen kabelquote:[..]
Staat daar maar 1 televisie?
nee /madquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:44 schreef MPG het volgende:
Whehe.
Wil je broer(tje) dan geen TG kijken?
okeequote:Of kom je hier TG kijken?
precies.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar ik mot ook ooit weer gaan studeren he
Weet ik tochquote:[..]
mijn ouders wonen heel afgelegen en hebben geen kabel
Slaanquote:[..]
nee /mad
okee
Afgelegen in Wijk?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:50 schreef Muck het volgende:
mijn ouders wonen heel afgelegen en hebben geen kabel
[..]
quote:
ja, jij wel, maar OA nietquote:
mag niet van m'n moederquote:Slaan.
Als je niet weet hoe het moet, wil BX het je vast wel leren.
[..]
quote:
quote:
Onmogelijk!quote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef crossover het volgende:
Koffie na het eten is best FTW. (Doe dat normaal nooit.)
Hoijequote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Zo, zeventienhonderd uur, het weekend begint!!![]()
Iedereen de groeten! Hoije
Het eerste bakkie 's morgens, en s'avonds na het eten zijn bij mij het lekkerst.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef crossover het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Doos koeken hebben? Heb er nog zoveel, kan je een joodse familie op zolder mee in leven houden voor een maandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pwnd met je koekjesfabriek
Joah! Koekjes!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Doos koeken hebben? Heb er nog zoveel, kan je een joodse familie op zolder mee in leven houden voor een maand
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Doos koeken hebben? Heb er nog zoveel, kan je een joodse familie op zolder mee in leven houden voor een maand
maar het is echt zoquote:
zekersquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef crossover het volgende:
"Wquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef OA het volgende:
wat zeg je nou?quote:
Die waren ook al oudquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die dinger waren niet knapperig die je laatst had..
Opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Och. Joshua ofzo had ze toch allemaal opgegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |