quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Zwaar verkoudenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef saban het volgende:
Çorba yapiyimmi Emel? Wat heb je?
tis mn broertjequote:
Foto??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:30 schreef ClioSporT het volgende:
M'n neefje![]()
Turkish is erg gezellig, maar wel koud.
Nee dat was gisterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:30 schreef ClioSporT het volgende:
was het vandaag valentijnsdag joh..
jep, was gezellig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:13 schreef ClioSporT het volgende:
en is de meet al geweest
Wat vind je niet kunnen? Ik zou niet weten waar ik op moet letten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:29 schreef Burakius het volgende:
Wat vinden jullie van Bülent Ersoy ... dat 'het' zo op tv komt. Vinden jullie dit kunnen?
Doe je bestquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:54 schreef Burakius het volgende:
tvp.
Zal ik dan maar wat nieuw spreekmateriaal leveren en een boze Emel?
Dat het een travestiet is die veel over Islam praat, en die zowat geprezen wordt met al dat geapplaus. Waardoor het genormaliseerd wordt om zoiets als travestie te accepteren door de media.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:17 schreef saban het volgende:
[..]
Wat vind je niet kunnen? Ik zou niet weten waar ik op moet letten?
Hier 20 a 25 cm onder m,n buidelquote:Op zondag 17 februari 2008 18:43 schreef ClioSporT het volgende:
Anders ligt er ineens 20 a 25 cm sneeuw buiten
Ach ja, je kan ook ontkennen dat het bestaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat het een travestiet is die veel over Islam praat, en die zowat geprezen wordt met al dat geapplaus. Waardoor het genormaliseerd wordt om zoiets als travestie te accepteren door de media.
Ja maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel als onze Turkse kinderen dat kijken. Wie weet gaan ze het over een paar jaar normaal vinden. Het is toch van de zotte zoiets. Een travo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja, je kan ook ontkennen dat het bestaat natuurlijk.
Moedige vrouw, die Bülent Ersoy.
Wat is "normaal "?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel als onze Turkse kinderen dat kijken. Wie weet gaan ze het over een paar jaar normaal vinden. Het is toch van de zotte zoiets. Een travo.
Heel gek ja. Want zelfs als je met die gevoelens geboren wordt. Of met homo gevoelens. Is het de test om die niet tot uiting te brengen. Net zoals ik ook slechte eigenschappen heb. Die breng ik ook niet tot uiting of gebruik ik op een andere manier.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is "normaal "?![]()
Trouwens in Iran he, waar ze homo's niet zo goed behandelen zoals we weten, is transsexualiteit (dus je lichaam ombouwen) wel toegestaan en heel vaak voorkomend. Zij geloven dat er wel iets bestaat als "in het verkeerde lichaam geboren zijn". Gek he?
Dat jij het zondig vindt, betekent nog niet dat het van de tv af moet, daarvoor is de afstandsbediening uitgevonden.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heel gek ja. Want zelfs als je met die gevoelens geboren wordt. Of met homo gevoelens. Is het de test om die niet tot uiting te brengen. Net zoals ik ook slechte eigenschappen heb. Die breng ik ook niet tot uiting of gebruik ik op een andere manier.
Wat is normaal: Ik had het over het normaliseren van transexuelen net alsof het iets 'normaals' is. Nee het is zondig. Van de tv af die shit. Het is potdikkeme een 99% moslim land. Wordt wakker mensen. Morgen gaat jou kind ook komen met pap ik voel me in een verkeerd lichaam geboren (brainwash.nl). Hoppaaa zit hje met de gebakken peren.
Handig toch, heb je een zoon en een dochter tegelijkquote:Op zondag 24 februari 2008 10:31 schreef Burakius het volgende:
Wordt wakker mensen. Morgen gaat jou kind ook komen met pap ik voel me in een verkeerd lichaam geboren (brainwash.nl). Hoppaaa zit hje met de gebakken peren.
Nee, want de kans dat je kind het gaat kijken is veels te groot. De staat moet er voor zorgen dat de mensen behoed worden van zulke dingen. Dat is zo in Nederland ook. Zo zal je nooit sex-reclames in de middag zien. Ja maar dan zegt IHVK daar heb je toch afstandbediening voorquote:Op zondag 24 februari 2008 11:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat jij het zondig vindt, betekent nog niet dat het van de tv af moet, daarvoor is de afstandsbediening uitgevonden.
Toch? Je mag een mening hebben, maar die hoef je niet op te dringen aan anderen.
Dit is iets van een heel andere orde. Misschien heb ik iets gemist, maar Bülent Ersoy heeft nog geen seks gehad op tv. En je kan iemand niet "brainwashen" om transsexueel te worden. Tenminste ik ben niet meer vrouw gaan voelen terwijl ik naar haar keek. Jij wel?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee, want de kans dat je kind het gaat kijken is veels te groot. De staat moet er voor zorgen dat de mensen behoed worden van zulke dingen. Dat is zo in Nederland ook. Zo zal je nooit sex-reclames in de middag zien. Ja maar dan zegt IHVK daar heb je toch afstandbediening voor. Ja werkte het maar zo makkelijk
.
Ahhh nu is het duidelijk. Je bagataliseert het effect dat zo een transsexueel kan hebben op tv. Op het moment dat het algemeen geaccepteerd gaat worden, dan weet je wel waar de poep gaat zitten. Allah göstermesin. De echte wereld is er, maar net zoals het in Nederland is of waar dan ook ter wereld hoef je niet alle vuiligheid uit te zenden en mensen (vooral kinderen) er mee te confronteren. Of wil jij ook op je tv een echte schietscene waarbij iemand langzaam overlijd? Ja dat is de echte wereld. Nee sommige dingen hoeven niet geweten te worden, of alleen in tekst niet in beeld.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is iets van een heel andere orde. Misschien heb ik iets gemist, maar Bülent Ersoy heeft nog geen seks gehad op tv. En je kan iemand niet "brainwashen" om transsexueel te worden. Tenminste ik ben niet meer vrouw gaan voelen terwijl ik naar haar keek. Jij wel?![]()
Als je niet met echte wereld wil worden geconfronteerd kan je de hele dag Samanyolu en Kanal 7 kijken in Turkije ze hebben ook eigen tekenfilm kanalen enzo.
Ja die schietscénes schijnen mensen toch minder moeite mee te hebben. De hele dag meerdere op TV.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ahhh nu is het duidelijk. Je bagataliseert het effect dat zo een transsexueel kan hebben op tv. Op het moment dat het algemeen geaccepteerd gaat worden, dan weet je wel waar de poep gaat zitten. Allah göstermesin. De echte wereld is er, maar net zoals het in Nederland is of waar dan ook ter wereld hoef je niet alle vuiligheid uit te zenden en mensen (vooral kinderen) er mee te confronteren. Of wil jij ook op je tv een echte schietscene waarbij iemand langzaam overlijd? Ja dat is de echte wereld. Nee sommige dingen hoeven niet geweten te worden, of alleen in tekst niet in beeld.
Nee hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:43 schreef skippy22 het volgende:
Weekend is weer voorbij
Wat volgens jou zondig is voor een ander niet-zondigquote:Op zondag 24 februari 2008 10:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heel gek ja. Want zelfs als je met die gevoelens geboren wordt. Of met homo gevoelens. Is het de test om die niet tot uiting te brengen. Net zoals ik ook slechte eigenschappen heb. Die breng ik ook niet tot uiting of gebruik ik op een andere manier.
Wat is normaal: Ik had het over het normaliseren van transexuelen net alsof het iets 'normaals' is. Nee het is zondig. Van de tv af die shit. Het is potdikkeme een 99% moslim land. Wordt wakker mensen. Morgen gaat jou kind ook komen met pap ik voel me in een verkeerd lichaam geboren (brainwash.nl). Hoppaaa zit hje met de gebakken peren.
sorryquote:
jahquote:
Geen tijd meer voor onsquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Emel het volgende:
[..]
jahtegenwoordig sport ik 2-3 avonden
alleen maar drukker
senden ne haber?
Ik ben er nu tochquote:
Ook druk. examenjaar ben heel erg bezig met leren. En ook werken ondertussen en nog meer dingen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Emel het volgende:
[..]
jahtegenwoordig sport ik 2-3 avonden
alleen maar drukker
senden ne haber?
Heeeeeeeel veel succes!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook druk. examenjaar ben heel erg bezig met leren. En ook werken ondertussen en nog meer dingen.
En nu ben ik op fok! en eigenlijk ik moet leren. Dus ik ga.![]()
(jij moet ook nog modden !, nou succes in ieder geval met alles!
)
Gaat ook goed, nog steeds tevreden met m'n nieuwe baanquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
sorryben iyiyim, druk maar gaat prima. Hoe is het met jou? We spreken elkaar tegenwoordig amper.
je moet de Nederlandse vrouw in een relatie nooit de schuld geven, ik weet niet hoe het bij jullie zitquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef saban het volgende:
[..]
Gaat ook goed, nog steeds tevreden met m'n nieuwe baan![]()
We spreken elkaar inderdaad bijna helemaal niet meer, komt door jou
Fijn dat je baan zo goed bevalt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef saban het volgende:
[..]
Gaat ook goed, nog steeds tevreden met m'n nieuwe baan![]()
We spreken elkaar inderdaad bijna helemaal niet meer, komt door jou
Sinds wanneer heeft Emel een relatie, erkek kardesinden izin almadanquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je moet de Nederlandse vrouw in een relatie nooit de schuld geven, ik weet niet hoe het bij jullie zit
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef saban het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Emel een relatie, erkek kardesinden izin almadan
Ik ga misschien zelfs intern solliciteren voor een hogere functiequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Fijn dat je baan zo goed bevalt!
Mijn schuld??
jij laat ook weinig van je horenje mag gerust smsen hoor!
Serieus? Wat goed zeg. Je kunt altijd proberen, daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ga misschien zelfs intern solliciteren voor een hogere functie
Alhoewel ik denk dat ik weinig kans maak..
Die vraag was niet aan mij gerichtquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef saban het volgende:
[..]
Niet alleen lachen maar ook antwoorden
tuurlijk vraag ik jou om toestemmingquote:
als het zover isquote:
Pekiquote:
Que?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef saban het volgende:
[..]
Woensdag naar jaarbeurs Utrecht geweest, niet echt leuk te noemen dusquote:
Ze zit al maanden in m,n buidelquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef saban het volgende:
[..]
Zo klein is Rotterdam nou ook weer niet, waar woon je in Rotterdam?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
we zijn net naar rotterdam verhuisd maar we kunnen nergens een restaurantje/bezorgdienst vinden die iskender bezorgdweet iemand van jullie waar we dit overheerlijke goedje zouden kunnen krijgen hier?
Zuid. Vlakbij Baskent en Marilasquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:33 schreef saban het volgende:
[..]
Zo klein is Rotterdam nou ook weer niet, waar woon je in Rotterdam?
en de trein, de bus en het vliegtuig! ik wil het goddelijke goedje hebben!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zuid. Vlakbij Baskent en Marilas![]()
MAar die hebben het beide niet![]()
Ben best bereid er de metro voor te nemen
Voor 100 euro krijg ik anders wel een lekkere dikke negerinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef IHVK het volgende:
Nee, zelfs een nicht kun jij niet krijgen skippy.
Verder dan je rechterhand kom je hoogstwaarschijnlijk niet.
Nou Hup waar wacht je nog op!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Voor 100 euro krijg ik anders wel een lekkere dikke negerin
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou Hup waar wacht je nog op!
Zijn al die forum dames van jouw gestalk af.
quote:
Op zuid dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
we zijn net naar rotterdam verhuisd maar we kunnen nergens een restaurantje/bezorgdienst vinden die iskender bezorgdweet iemand van jullie waar we dit overheerlijke goedje zouden kunnen krijgen hier?
Hier van de mitquote:Op maandag 24 maart 2008 20:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben een infiltrant van de Hollandia's
Jawel, Nazar, maar niet om mee te nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niemand die weet waar de Iskender te krijgen?
Iskenderquote:Op maandag 31 maart 2008 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus jij weet waar ik goede Iskender kan krijgen (rotterdam Zuid)?
quote:
Nazar Restaurant onder andere.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]tomatensaus
met brood
daarop Kebab
en daarop yoghurt - veel Yoghurt
Links/CHP stelt zich aanquote:Op maandag 31 maart 2008 23:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe volgen de turken in dit topic de nieuwste ontwikkelingen in Turkije en wat vinden we ervan?
Hoi pop, hayirli sabahlar.quote:
Mwah, schandalig dat het überhaupt zo ver komt, maar goed, wat verwacht je, de elite probeert koste wat het kost zijn macht behouden.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe volgen de turken in dit topic de nieuwste ontwikkelingen in Turkije en wat vinden we ervan?
Vertel, wat heeft APK de afgelopen 6 jaar verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen
Ik heb een beetje het gevoel dat de mensen zich niet goed realiseren hoeveel slechts ze hiermee doen in Turkije, Jammer...
Ah, okequote:Op dinsdag 1 april 2008 09:59 schreef G.Fawkes het volgende:
Enige wat ik de AKP aanreken is dat ze zo hard hebben uitgehaald sinds dat er een kans bestond dat ze aangeklaagd zouden worden. Daarnaast heeft de oppositie heel laf gereageerd maar van de CHP verwacht ik niet anders.
'Ze' sloeg dan ook vooral op de oppositie
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]tomatensaus
met brood
daarop Kebab
en daarop yoghurt - veel Yoghurt
'n vriendin van mij woont op pakweg 100 meter van het Fenerbahce stadion in aziatisch istanbulquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:24 schreef ClioSporT het volgende:
Stoer heeej
What een haterquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:38 schreef saban het volgende:
[..]
Weet ik
Naber bro, FB'yi parcalicaklar in the UK
Iyilik kardes, seni sormali..quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:38 schreef saban het volgende:
[..]
Weet ik
Naber bro, FB'yi parcalicaklar in the UK
voorspelbaar -1quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:46 schreef skippy22 het volgende:
Katerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nee ik ben onze Koyu-Fenerli alleen maar aan t pestenquote:Op zondag 6 april 2008 10:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
What een hater![]()
Als supporter van het Turkse voetbal zou je natuurlijk gewoon net zo hard als ik Fenerbahce moeten supporten!
Allaha sukurquote:Op zondag 6 april 2008 16:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Iyilik kardes, seni sormali..
Biraz sans olursa bi beraberlik cikar diye dusunuyorum. Tv'den iyi izle belki beni gorebilirsin hihi...
dikke pech dusquote:Op maandag 7 april 2008 20:50 schreef saban het volgende:
[..]
Allaha sukur
Geen tijd voor FB![]()
Hehe natuurlijk wil ik dat FB wint! Wanneer spelen ze? Eger Show TV, Kanal D veya ATV veriyorsa izlerim, anders heb ik dikke pech
is wel triest als dat zo is iddquote:Op maandag 7 april 2008 20:56 schreef IHVK het volgende:
Ik vind t wel triest dat ze Huysuz Virgin verboden hebben.
Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar wij hebben thuis ook geen sataliet...quote:Op maandag 7 april 2008 20:56 schreef IHVK het volgende:
Ik vind t wel triest dat ze Huysuz Virgin verboden hebben.
Welk zender?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar wij hebben thuis ook geen sataliet...
Fenerbahce speelt vandaag
Klopt..quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:00 schreef G.Fawkes het volgende:
Volgens mij STAR maar STAR Turkije. Dus wordt niet uitgezonden naar Nederland, dacht ik
Iyilik. Hoe gaat het met jou?quote:
School?quote:
School, baan, rijles chillen familie, gitaar, fokken. Mijn leven in een notendop.quote:
wow druk. Je hebt een levenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
School, baan, rijles chillen familie, gitaar, fokken. Mijn leven in een notendop.![]()
Alles gaat goed vooralsnog.![]()
Heb je al genoeg van R&P?
Ja ik heb er voor gewerkt, maar nu heb ik er eindelijk één.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:07 schreef Emel het volgende:
[..]
wow druk. Je hebt een leven![]()
goedzo. Geen vriendin?
![]()
Fijn dat het goed gaat!
Nee, vind moderatie nog steeds leuk.
FOK! is nergens goed voor. Ben trots op jequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik heb er voor gewerkt, maar nu heb ik er eindelijk één.![]()
Geen vriendin Nee.![]()
Niet eens verzuurde mod, knap.
Hoe lang ben je bezig nu dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gaat beetje langzaam ik oefen niet. Maar ik kan wel bijna Gülpembe spelen nu!
Ik heb er geen haast bij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:13 schreef Emel het volgende:
[..]
FOK! is nergens goed voor. Ben trots op je![]()
Hehe, vriendin komt ook nog wel![]()
Modden kost wel tijd. Of ik heb te druk.
Later als ik echt kan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:14 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bezig nu dan?
Echt? Speel voor ons
It was fun while it lasted. Dan maar 2e plek in Turkije. Achter Sivasspor natuurlijkquote:
Ik ken wel een "Kumpir" zaak in rdam zuid. Moet m nog even uitproberen, want hij is net begonnen ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus jij weet waar ik goede Iskender kan krijgen (rotterdam Zuid)?
Lol. Inderdaad, is sivasspor ooit zo hoog kunnen komen?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
It was fun while it lasted. Dan maar 2e plek in Turkije. Achter Sivasspor natuurlijk
wat is je probleem, skip?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:31 schreef skippy22 het volgende:
Is de liefde voorbij emel ?
Misschien ergens in de 13e eeuwquote:Op woensdag 9 april 2008 18:34 schreef saban het volgende:
[..]
Lol. Inderdaad, is sivasspor ooit zo hoog kunnen komen?
Dat is ook wat waardquote:
Voor jou altijdquote:Op zondag 13 april 2008 11:09 schreef Emel het volgende:
Wie spreekt hier goed Turks en zou voor mij iets willen vertalen?
Wat is goed?quote:Op zondag 13 april 2008 11:09 schreef Emel het volgende:
Wie spreekt hier goed Turks en zou voor mij iets willen vertalen?
quote:Favo FOK!kers Jero, Gabberhead, IHVK, Slayage, saban en scorpione
Gewoon zelf maken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand hier of Ayran in grootverpakking verkrijgbaar is?
neem gewoon 1 liter yoghurt en voeg water en zout bijquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand hier of Ayran in grootverpakking verkrijgbaar is?
Cacık,quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
kleine stukjes komkommer erin kan ook lekker zijn trouwens
Selim!quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:38 schreef zarGon het volgende:
Günaydın gülüm.
quote:
Goed! Spreek je nooit meer, nerelerdesin?quote:
Als je ziet te leren geef ik je niet veel slaagkansquote:Op maandag 26 mei 2008 05:02 schreef Erotica_ het volgende:
IHVK.. Jij hebt toch ook examens? Hoe gaat het?
En ja, ik ziet om 5 uur nog te leren jaBen nog niet naar bed geweest
Bagger.quote:Op maandag 26 mei 2008 05:02 schreef Erotica_ het volgende:
IHVK.. Jij hebt toch ook examens? Hoe gaat het?
En ja, ik ziet om 5 uur nog te leren jaBen nog niet naar bed geweest
Nederlander IN Turkije.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef nils7 het volgende:
Oei zal me hier maar eens gaan melden... wss. de enige Nederlander uit dit topic IN Turkije
eh....quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nederlander IN Turkije.![]()
Beetje omgekeerde van ons dus. Maar op vakantie? Of definitief?
Of voor werk tijdelijk?
Cool.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
eh....
Eh als uitwisselingsstudent voor een half jaar!
In Eskisehir. Heb al enkele trips gemaakt naar Istanbul, Capadoccia, Yazilikaya (vlakbij eskisehir maar oke) en Olympus (incl berg en strand).
Heb hier een Turkse vriendin op gedaan en ze heeft mij gevraagd of ik in Turkije wil wonen met dr.
Dus als het goed blijft gaan tussen ons (we wonen nu al 3,5 maand samen zonder enkele noemenswaardigheid) ga ik er voor zorgen om me eind stage in Istanbul te doen en daarna in Istanbul te blijven... dus nog niet definitief maar over een jaar wel...
Heb ook Turkse les genomen maar wil nu dus in Nederland wat extra bijleren, heeft iemand tips in de omgeving brabant? Weet niet wat ik moet doen aangezien ik hier al de basis dingen heb gehad maar ik vrees dat een gevorderde cursus net ff te hoog gegrepen is
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Cool.![]()
Ik weet niet of je ergens in Brabant wat kan, maar er zijn genoeg cursussen.
http://www.nti.nl/Taalcursussen/Turks/Turks-voor-beginners.aspx
Denk je dat je je makkelijk aan kan passen aan Istanbul? Ben je
niet bang voor cultuurkloof etc?
Eh aanpassen, nu ik hier in eskisehir ben merk ik wel dat istanbul me meer ligt dan Eskisehir! Me vriendin komt van kadikoy en heb via haar al wat vrienden daar op gedaan.
waarvan iemand met dezelfde interresses (ook dj (voor hem
nooit verder gekomen dan de slaapkamer maar oke) en heeft ook een iPhone).
Er zal Heus een cultuurkloof zijn! Wat ik vooral merk dat er een mediteraanse sfeer is: waarom vandaag doen ALS het morgen ook kan. Dat ligt me wel hahah! Het gestresste van NL is er niet!
Wat misschien wel een hekel punt kan worden is de regering. Blokkeren youtube bijvoorbeeld.
Heb al kennis gemaakt met me schoonouders (zijn gescheiden, maar nog wel bevriend) en die mogen me gelukkig! En jullie Turken weten wel wat dat betekend ALS je die ontmoet! Een nadeel heb ze (& Istanbul dus ook) al 2x bezocht maar meer dan de istiklal cadesi heb ik nog niet gezien hehe!
Daarnaast studeer ik in NL logistiek en volgens mij kan Turkije
nog wel van zulke mensen gebruiken :-D
Thnx voor de NTI. Me uni heeft ook zo iets met officieel certificaat ALS ik slaag. Het is via Internet. Maar dat is hier wel belabberd dat ik dit zelfs moet tikken vanaf me iPhone
Ja Istanbul zal je waarschijnlijk beter liggen, maar het is wel een enorme stad met een enorme verscheidenheid.quote:Eh aanpassen, nu ik hier in eskisehir ben merk ik wel dat istanbul me meer ligt dan Eskisehir! Me vriendin komt van kadikoy en heb via haar al wat vrienden daar op gedaan.
waarvan iemand met dezelfde interresses (ook dj (voor hem
nooit verder gekomen dan de slaapkamer maar oke) en heeft ook een iPhone).
Er zal Heus een cultuurkloof zijn! Wat ik vooral merk dat er een mediteraanse sfeer is: waarom vandaag doen ALS het morgen ook kan. Dat ligt me wel hahah! Het gestresste van NL is er niet!
Wat misschien wel een hekel punt kan worden is de regering. Blokkeren youtube bijvoorbeeld.
Heb al kennis gemaakt met me schoonouders (zijn gescheiden, maar nog wel bevriend) en die mogen me gelukkig! En jullie Turken weten wel wat dat betekend ALS je die ontmoet! Een nadeel heb ze (& Istanbul dus ook) al 2x bezocht maar meer dan de istiklal cadesi heb ik nog niet gezien hehe!
Daarnaast studeer ik in NL logistiek en volgens mij kan Turkije
nog wel van zulke mensen gebruiken :-D
Thnx voor de NTI. Me uni heeft ook zo iets met officieel certificaat ALS ik slaag. Het is via Internet. Maar dat is hier wel belabberd dat ik dit zelfs moet tikken vanaf me iPhone
Ja hier ook. Economie en wiskunde verneukt. Dus wordt eentje herkansenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bagger.
In ieder geval niet goed genoeg. Waarschijnlijk moet ik 1 herexamen dus.![]()
Hoe ging het bij jou?
Je moet wel slapen he, anders wordt het helemaal niks.
Ja het is er erg groot. Wel hendig overal die dolmus. Alleen soms stoppen ze niet voor jequote:Op donderdag 29 mei 2008 00:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja Istanbul zal je waarschijnlijk beter liggen, maar het is wel een enorme stad met een enorme verscheidenheid.
De familie waar jij mee omgaat lijkt me een vrij liberale familie, genoeg Turkse families die relaties met "buitenlanders" zouden afkeuren. Dus daar lijk je wel geluk mee te hebben.![]()
Die youtube blok is inderdaad triest, nu komt Turkije over als een of ander China of Noord-Korea op de wereld. Mooi visitekaartje.
En er zullen vast wel meer dingen zijn waar je aan moet wennen. Maar uiteindelijk denk ik dat het wel meevalt.
Succes.
turkije is een of andere noord-korea gozerquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:18 schreef IHVK het volgende:
Die youtube blok is inderdaad triest, nu komt Turkije over als een of ander China of Noord-Korea op de wereld. Mooi visitekaartje.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:32 schreef saban het volgende:
[..]
Goed! Spreek je nooit meer, nerelerdesin?
istanbul hebben we ook al een hoop van gezien de vorige keer. tokapi palace, blue mosque, de byzantijnse ondergrondse waterdinges.. de vismarkt de kruidenmarkt de bazaar..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef IHVK het volgende:
mij![]()
Maar ben niet echt een Istanbul kenner, dus je zult even moeten wachten op de kenners.
kijk dat zijn de tipsquote:Op zondag 8 juni 2008 12:57 schreef ClioSporT het volgende:
Dit staat allemaal al in dat boekje van je waarschijnlijk, maar toch wel even leuk om te vermelden.
Als je vanuit istanbul langs de kust naar beneden gaat kom je Troje tegen, helaas geen brad pitt.
Beetje zuid west ligt ook Efes en het Huis van de Maagd Maria
Als je vervolgens een nachtje met mij hebt doorgebracht in Didim/Didyma ga ik naar het strand en kan jij op loopafstand naar een 1 of ander grieks heiligdom van de god Apollon bezoeken. Hier ook nog wat info.
Het best grote Bafa meer is ook in de buurt, maar voor de rest niet echt boeiend, misschien voor jou wel, Meer info
Je kan vervolgens doorreizen naar Cappadocia of Sagalassos
euhh, ik zal vast nog wel wat vergeten zijn.
http://www.televergelijk.nl/?a=zoek&showall=&only0900=&land=Turkije&type=vastquote:Op zondag 8 juni 2008 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zijn hier mensen die via 0900 nummers naar Turkije bellen? En welke aanbieders kan je dat beter wel, en welke beter niet gebruiken?
Heb vrijdag ff lekker toeristisch gedaan en ben in Istanbul naar Sultanahmet geweest, daar verkopen ze zat kaarten en posters van bezienswaardigheden in Turkije (alsof je door een kaart te kopen je kan wanen dat je er geweest bentquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk dat zijn de tipsidd zijn de meeste dingen wel een beetje uit de boekjes, maar daar ontkom je toch niet echt aan.
minderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |