Duurt nog wel ff voor het spel hier is, dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:12 schreef sk888er het volgende:
Ik wil een wii voor dit spel aanschaffen alleen hij is nog steeds overal uitverkocht
Dus in augustus pas?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:40 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ga er gewoon van uit dat we 3 maanden mogen wachten na de Amerikaanse release.
Dan kan het alleen nog maar meevallen.
Amerikaanse release is 9 maart, dus ik verwacht het spel rond juni in Europa.quote:
OMGquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:14 schreef GGMM het volgende:
Japanse softwarecharts 28 januari t/m 03 februari '08
1. Wii Super Smash Bros. Brawl (Nintendo) - 820 000 / 820 000
2. PS3 Devil May Cry 4 (Capcom) - 205 000 / 205 000
3. PS2 Tales of Destiny: Director's Cut (Bandai Namco) - 117 000 / 117 000
4. PS2 The Melancholy of Haruhi Suzumiya (Banpresto) - 114 000 / 114 000
5. Wii Wii Fit (Nintendo) - 73 000 / 1 356 000
6. PS3 Disgaea 3 (Nippon Ichi Software) - 55 000 / 55 000
7. Xbox 360 Devil May Cry 4 (Capcom) - 40 000 / 40 000
8. DS Mario & Sonic op de Olympische Spelen (Nintendo) - 34 000 / 175 000
9. PS3 Assassin's Creed (Ubi Soft) - 28 000 / 28 000
10. PSP World Soccer Winning Eleven 2008 (Konami) - 26 000 / 102 000
Flauwe anticlimaxquote:Op maandag 11 februari 2008 01:27 schreef GGMM het volgende:
Heel grappig filmpje: (spoiler!) http://nl.youtube.com/watch?v=bT7zsYGLW1k
Dit spel heeft nog geen releasedatum. Verwacht word mei/juniquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:07 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer komt deze spel eigenlijk hier uit?
Hoe gezien? Ik ben wel benieuwd hoe Toon Sheik eruit zietquote:Op zondag 17 februari 2008 03:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
-Toon Zelda/Sheik - Ook gezien.
Als Roy speelbaar zou zijn zou dat wel heel hard heersen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:22 schreef GGMM het volgende:
Er is data gevonden van de volgende characters:
-Toon Zelda/Sheik
-Dixie Kong
-Plusle & Minun (nog speculatie...hun file naam was "pra_mai")
-Dr. Mario
-Mewtwo
-Roy
Downloadable content lijkt me nu wel logischer, zeker als de desbetreffende characters al gedeeltelijk in het spel zitten.
En iemand die zichzelf "Snakey" noemt op GameFAQs, beweert dat Roy en Mewtwo gewoon in de US en PAL versies zullen zitten, en downloadbaar zullen zijn voor de Japanse versie. Over de andere chars heeft hij nog niks te zeggen.
Deze Snakey is trouwens ook diegene die als eerste het 35-character roster bekend maakte, welke uiteindelijk helemaal klopte...
Dat zal wel de Yoshi's Island versie van Yoshi zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zijn trouwens wel meer toon dingen, yoshi heeft ook een toon ding in dat zelfde menu als die zelda.
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
-Plusle & Minun (nog speculatie...hun file naam was "pra_mai") - geen idee
quote:Products
------------------------------------------------------
1 x Super Smash Bros: Brawl - Wii (Preorder) () = 33.33EUR
------------------------------------------------------
Sub-Total: 33.33EUR
Tax (0%): 0.00EUR
Worldwide NL : 0.1 lb(s): 4.99EUR
Total: 38.33EUR
Nu pas gepre-ordered? Mijne staat al vast sinds Mei vorig jaar.quote:
Yess!! Eindelijk duidelijkheidquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nu pas gepre-ordered? Mijne staat al vast sinds Mei vorig jaar.
Kennelijk is de release datum van 6 juni nu officieel, dus nog 3,5 maand afzien.
We hebben nu wel zekerheid en daar gaat het om.
ja da denk ik ook welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:18 schreef GGMM het volgende:
Releasedate is slechts een gerucht, nog niet bevestigd door een betrouwbare bron, als het waar is zal het morgen ongetwijfeld op de dojo site staan
Ages ago al bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:29 schreef Goomba42 het volgende:
nou niet alles, er waren nog wat geruchten over de komst van Lucario uit pokemon en wolf uit starfox...
he rottigquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:27 schreef GGMM het volgende:
Nintendo ontkent releasedatum voor Brawl
Nieuws | 20 februari 2008 - Nintendo heeft tegenover InsideGamer ontkend dat zij een releasedatum voor Super Smash Bros. Brawl bekend heeft gemaakt. Gisteren verscheen een bericht op de Franse site Wiiz.fr dat Nintendo tijdens een prijsuitreiking liet weten dat Super Smash Bros. Brawl op 6 juni in Europa gaat verschijnen. Grappig genoeg was het enkel Wiiz dat over deze datum repte en vervolgens is dat door zo'n beetje iedereen klakkeloos overgenomen. Geen enkele andere Franse site heeft dit toch niet onbelangrijke nieuws gemeld, waardoor het begon het kriebelen.
Na telefonisch contact blijkt dat Nintendo geen definitieve datum voor Super Smash Bros. Brawl heeft gezet. De game staat nog steeds gepland voor een release ergens in 2008.
Waar heb jij gepre-orderd? Voor die prijs wil ik het ookquote:
dus?quote:
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef iuvenis het volgende:
Is 6 juni zeker weten de echte release-date?
quote:FACT: 7 characters have been found in the game's code that appear to be alternate costumes of other characters. Some of them even have their own win music and pictures for facing them in Classic. Dixie is a costume of Diddy, Mewtwo is a costume of Lucario, and Roy is a costume of Marth, for example. These costumes are complete in the game's code and may be unlocked some way, for example by download.
Waarom zitten ze er dan in?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is al gezegd dat er geen downloads komen.
Dat maakt niks uit. Hoe denk je anders dat mensen nu al met Shaymin en Darkrai spelen in Pokemon Pearl/Diamond.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is al gezegd dat er geen downloads komen.
ja maar shaymin is saai, hoe vang je darkrai?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Shaymin
http://www.youtube.com/watch?v=d2tz2TNFrls
quote:Op maandag 10 maart 2008 06:49 schreef Vampier het volgende:
Ik heb hem vandaag gehaaldHIJS VET!!!
Ik heb hem 3 uur aan een stuk gespeeld.... en het begint al wat moeilijker te worden.
De vraag magische vraag is, rook je?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:39 schreef torn_Machina het volgende:
Ik kon mij niet meer bedwingen. Net even een freeloader besteld en een copy van Brawl.![]()
Nu alleen hopen dat mijn Wii geen DRE krijgt met zijn duallayer gezeur.
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De vraag magische vraag is, rook je?
optie 1:
Ja, wellicht.
optie 2:
Hij doet het waarschijnlijk.
Door bepaalde Challenges te voltooien krijg je meer onderdelen voor de Stage Builder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:42 schreef BadBadPresident het volgende:
Dit maal is er ook een levelbuilder, deze is alleen super primitief en werkt erg langzaam met de wiimote. Er zijn ook weinig bouwstenen, objecten en achtergronden waardoor de levelbuilder een beetje slecht uit de verf komt. Maar als extra is het natuurlijk altijd welkom.
Ik gebruik dezelfde Freeloader ook die andere TV. Dus het enige wat anders is, is de TV en de Wii... hmm, hopelijk ligt het niet aan m'n Wii. Dat zou echt zuigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:50 schreef GGMM het volgende:
Misschien ligt het aan je Freeloader.
De tv zal wel geen 60 hertz ondersteuning hebben. Vandaar het zwart/wit beeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:31 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Ik gebruik dezelfde Freeloader ook die andere TV. Dus het enige wat anders is, is de TV en de Wii... hmm, hopelijk ligt het niet aan m'n Wii. Dat zou echt zuigen.
Zover was ik ook al.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De tv zal wel geen 60 hertz ondersteuning hebben. Vandaar het zwart/wit beeld.Tijd voor een nieuwe tv dus.
ja dat heb ik dus ook,quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Zover was ik ook al.![]()
Alleen ik moet eerst nog geld bij elkaar zien te krijgen voor een fatsoenlijke TV.
Je kan hem overal mee spelen, dus ook met classic, wiimote en wiimote + nunchuckquote:Op maandag 23 juni 2008 09:46 schreef Rejected het volgende:
Nu heb ik een vraagje voor de mensen die het al hebben gespeeld enzo..
Welke controller is het beste om dit spel te spelen?
De gamecube lijkt mij idd het beste..Maar laat ik nou net mijn gamecube hebben verkocht.
Is het ook te spelen met wii mote/classic controller?
Met die classic controller lijkt het me nog wel te doen...
Gewoon woensdag middag ff langs de lokale gameshop gaan johquote:Op maandag 23 juni 2008 14:15 schreef Irving het volgende:
Ohw vrijdag al, dan moet ik op tijd zijn met bestellen, als ik al niet te laat ben -.-
Hier ook.quote:
Ik heb deze besteld vandaag: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004000021384&Section=GAMES&lgl=1&plid=2yiR5JsaBNoAAAEaBywGV7cu&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1quote:Op maandag 23 juni 2008 16:44 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn er nog ergens echte nintendo gamecube controllers te koop?
Ik wil er eigenlijk nog wel ff twee bij hebben en dan niet die cheap ass namaak dingen
Ik had hem ook al gezien en hij is wel erg goedkoopquote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld vandaag: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004000021384&Section=GAMES&lgl=1&plid=2yiR5JsaBNoAAAEaBywGV7cu&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Weet niet of het een 'cheap ass namaak ding' is, hij is morgen binnen dus ik laat het weten.
Wit past juist mooi bij de Wii. Klopt dat hij erg goedkoop is ja, maar er staan goede recenties bij en voor 9,95 durf ik wel een gokje te nemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik had hem ook al gezien en hij is wel erg goedkoop
Maar ik wil gewoon graag paarse ninty controllers
De reviews op bol zijn toch iet wat onbetrouwbaar, de een klaagt over een te kort snoer en de ander heeft het over een draadloze controllerquote:Op maandag 23 juni 2008 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wit past juist mooi bij de Wii. Klopt dat hij erg goedkoop is ja, maar er staan goede recenties bij en voor 9,95 durf ik wel een gokje te nemen.
Dat is waar, ik zal morgen mij review plaatsen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De reviews op bol zijn toch iet wat onbetrouwbaar, de een klaagt over een te kort snoer en de ander heeft het over een draadloze controller
Wil vooral ook graag weten hoelang de kabel is.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, ik zal morgen mij review plaatsen.
Waarom de GC controller met langere kabel hier nog niet te koop is is niet echt relevant mbt tot mijn review van deze controller, maar zal morgen een beschijving van deze controller posten.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wil vooral ook graag weten hoelang de kabel is.
En waarom is de GC controller met langere kabel hier nog niet te koop?
Nope, kan alleen na de final smash van Samus tevoorschijn komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef Jesse_ het volgende:
Is zero suit samus eigenlijk een apart spelfiguur of is het zoals zelda en sheik?
Zoals Zelda en Sheik. Je kunt ook alleen Samus selecteren in het character selection screen. Er bestaat echter wel een trucje waardoor je als Zero Suit Samus kan beginnen, het vergt alleen wel wat oefening naar het schijnt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef Jesse_ het volgende:
Is zero suit samus eigenlijk een apart spelfiguur of is het zoals zelda en sheik?
De R-knop inhouden als je Samus selecteert laat je ook direct als ZSS spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:18 schreef Rikketik het volgende:
Zoals Zelda en Sheik. Je kunt ook alleen Samus selecteren in het character selection screen. Er bestaat echter wel een trucje waardoor je als Zero Suit Samus kan beginnen, het vergt alleen wel wat oefening naar het schijnt.
Controller binnen, goed dingquote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld vandaag: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004000021384&Section=GAMES&lgl=1&plid=2yiR5JsaBNoAAAEaBywGV7cu&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Weet niet of het een 'cheap ass namaak ding' is, hij is morgen binnen dus ik laat het weten.
Wat voor extra functiesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Controller binnen, goed dingNiet draadloos, maar dat had ik ook niet verwacht van een controller van 9,95
Snoer is een cm. of 10 korter dan een normale controller, maar heeft wel wat extra functies die geen hond eigenlijk gebruikt.
Nog niet geprobeerd, maar er staat 'turbo' en 'slow' op de knoppen, vanavond misschien ff kijken.quote:
Welke stad?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:19 schreef Iceman7 het volgende:
Bij de Toy'R'us lagen er een stuk of 25 exemplaren, uiteraard heb ik er ook een meegenomen
Laat me raden, je werkt er...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef Mila08 het volgende:
Mm Breda heeft hem al liggen.. :-)
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:50 schreef Steffy het volgende:Was net bij die graf mediamarkt in leeuwarden, kwartier voor moeten reizen om er te komen. Staat daar z'n kneusje die daar werkt die ik besloot te vragen nadat ik het spel niet zag liggen. Zegt, die krijgen we vrijdag pas. Dus ik zeg dus, jullie hebben um nog niet binnen. Beetje moppelen, ja nee ik mag het nog niet verkopen, kijk door die deur van het magazijn, zie je 2 Wii's met Brawl er boven op liggen. Die namen ze zelf gewoon mee na 9 uur, die zitten nu lekker te spelen. Wat een tering honden zeg, ik koop nooit weer wat bij die toko.
Dat je van huis oke, maar dat je sportief gaat doen valt me van je tegen zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:39 schreef Jesse_ het volgende:
Verdorie, om half 6 een mailtje krijgen dat je hem op kan halen en om kwart over vijf van huis zijn gegaan om sportief te gaan doen nog wel
Hij is erg leuk idd. Ik vind Fox ook heel wat verbeterd tov Melee en zijn final smash is ook geweldig. Captain Falcon was ook erg geinig, net als Kirbyquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:58 schreef Rikketik het volgende:
King Dedede is echt mijn favo character. Ik heb me rot zitten lachen om zijn final smash en hij is sowieso nogal lachwekkend. Op een goede manier dan.
Opsturen naar Nintendo, sommige Wii's hebben hier last van omdat dit de eerste Wii game is op een Dual Layer DVD en door vuil kan de Wii de disc dus niet lezen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
FACKDEMOTHERFOCKERFACK!!!!! "Unable to read disc"
Kan...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Opsturen naar Nintendo, sommige Wii's hebben hier last van omdat dit de eerste Wii game is op een Dual Layer DVD en door vuil kan de Wii de disc dus niet lezen.
Dan ben je genaaid jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Kan...
Maar heb een WiiKey in m'n Wii zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Teruggebracht, geld terug.. geen gezeur meer.. alleen eens kijken hoe ik nu aan't spelen komquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
Heel het spel laad wat langer dan andere Wii games (of verbeeld ik me dat maar?). Misschien doordat het op een dual layer dvd staat...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:44 schreef Xrenity het volgende:
Heb hem
Metaknight is tof. Al dat laden bij de subspace emissary is wel dom though imo
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Rikketik het volgende:
Net een personage vrijgespeeld. Volgens mij weet iedereen al dat die speelbaar is, maar toch maar even tussen spoiler tags gezet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie, ik?
Je hebt zeker ook een Launch-Wii?? want dan kan je het namelijk wel eens hebben.. Nintendo zegt dan dat er zooi op de lens zit, maar je lens is gewoon niet sterk genoeg. Het schijnt het wel te kunnen spelen als je je eigen lens tweakt en 'm sterker maakt, maar ik ben niet zoooooo technisch. Ik las het gewoon ergensquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef depax het volgende:
ook ik heb de unable to read disk. En ook ik heb hem gemod.
En ja ik voel me nog steeds dom want ik heb tot nu toe toch te spellen gekocht die ik leuk vind :|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ik meen me te herinneren dat er op fokgames wat stond hierover toen het spel uitkwam in japan. Dacht dat er stond dat het met rokende mensen te maken heeft? Roken jullie?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:36 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een Launch-Wii?? want dan kan je het namelijk wel eens hebben.. Nintendo zegt dan dat er zooi op de lens zit, maar je lens is gewoon niet sterk genoeg. Het schijnt het wel te kunnen spelen als je je eigen lens tweakt en 'm sterker maakt, maar ik ben niet zoooooo technisch. Ik las het gewoon ergens
Ja launch wii maar je kan cleanen met zo een cd laser cleaner ( 6 borsteltjes ) dat werkt voor vele.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:36 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een Launch-Wii?? want dan kan je het namelijk wel eens hebben.. Nintendo zegt dan dat er zooi op de lens zit, maar je lens is gewoon niet sterk genoeg. Het schijnt het wel te kunnen spelen als je je eigen lens tweakt en 'm sterker maakt, maar ik ben niet zoooooo technisch. Ik las het gewoon ergens
Welke versie staat er op je wiikey? Pas vanaf 1.9s werkt Brawl degelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:50 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Teruggebracht, geld terug.. geen gezeur meer.. alleen eens kijken hoe ik nu aan't spelen kom
Volgens mij heb ik die draaien. Ik ga 'm nu eerst downloaden en branden om te kijken of ie het doet, want ik heb geen zin om het spel weer te kopen, want de volgende keer kan ik 'm vast niet terugbrengen. 't is dat bij de Bart Smit een onwetend meisje de bedrijfsleider is die zo omgeluld was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:39 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Welke versie staat er op je wiikey? Pas vanaf 1.9s werkt Brawl degelijk.
Ik heb daar dus nog nooit last van gehad, zowel met mijn USA game als EU game. Heb ook gewoon een launch Wii en ken verschillende anderen die ook de USA, Launch Wii combo hadden zonder problemen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Unable to read disc gedoe ook af en toe, en er zit een kras op een halve centimeter van de rand ofzo, een paar krasjes, in de rondte. Of van de Wii dus, of toen hij gekocht werd schijnbaar. Morgen omruilen, hopelijk ligt het niet aan de Wii. 't Is gewoon een launch Wii zonder gemod gedoe ofzo, trouwens.
Ook nog nooit hoor dit is de eerste keerquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb daar dus nog nooit last van gehad, zowel met mijn USA game als EU game. Heb ook gewoon een launch Wii en ken verschillende anderen die ook de USA, Launch Wii combo hadden zonder problemen.
Lijkt gewoon een willekeurig probleem ongeacht de productiedatum van je Wii
En op het gebied van characters staan de Ice Climbers bij mij bovenaan, binnen no time hoge schade toegebracht, best wel vlot en een medium smash attack![]()
Iemand echt schade toe doen is wel fijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:47 schreef Young_David het volgende:
Doe mij Meta Knight maarVliegen, Tornado, Zwaardje wat wil je nog meer?
Donkey Kong nemen, en constant naar beneden + b doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:48 schreef Rikketik het volgende:
Net de 100-man brawl geprobeerd uit te spelen. Het lukt me maar niet, ik blijf steken op nog vijf overlevenden. Ik heb dan steeds meer dan 200@ schade en dan hoef je maar een tikje te krijgen en je bent de lul.
Conclusie: kutspel.
Het lukte mij best aardig met Fox, Pkachu en Dedede. In Melee was het iets pittiger, maar dat komt ook doordat je hier in de lucht niet bij voorbaat kansloos bent. Het lijkt wel dat de ai van de verschillend gekleurde vijanden ook anders is. Zo vind ik met name de groene vijanden slimmer reageren/lastiger op de lange duur. Als je dit al lastig vind, moet je denk ik 15 minute melee (of cruel) maar niet proberenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:48 schreef Rikketik het volgende:
Net de 100-man brawl geprobeerd uit te spelen. Het lukt me maar niet, ik blijf steken op nog vijf overlevenden. Ik heb dan steeds meer dan 200@ schade en dan hoef je maar een tikje te krijgen en je bent de lul.
Conclusie: kutspel.
Cruel ... dat was de kortste match ooitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:30 schreef VirtualPOM het volgende:
Als je dit al lastig vind, moet je denk ik 15 minute melee (of cruel) maar niet proberen
Ik denk dat ik maar eens flink moet gaan oefenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:30 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het lukte mij best aardig met Fox, Pkachu en Dedede. In Melee was het iets pittiger, maar dat komt ook doordat je hier in de lucht niet bij voorbaat kansloos bent. Het lijkt wel dat de ai van de verschillend gekleurde vijanden ook anders is. Zo vind ik met name de groene vijanden slimmer reageren/lastiger op de lange duur. Als je dit al lastig vind, moet je denk ik 15 minute melee (of cruel) maar niet proberen
Ik denk dat we die allemaal wel eens maken. Toch sta ik soms halverwege op 80% maar kom er toch door, iig met Fox/Falco. Wat me wel opvalt is dat ik nog niet 1 self destruct in mijn records heb staan. Dat ziet er dus redelijk uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens flink moet gaan oefenen.Maar ik heb nog teveel dat ik domme foutjes maak. Sla ik bijvoorbeeld net zo'n TNT-krat kapot en heb ik weer meer schade erbij. Vooral in de eerste helft (dus de eerste vijftig vijanden) moet je de nul proberen te houden. Anders ga je daarna ten onder in de chaos.
Dat had ik met Sonic en Ganon ... kreeg ze allebei toen ik classic op hard had gewonnen .. krijg je hun dus ook op hardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:37 schreef Rikketik het volgende:
Oh, wat haat ik dit.Heb ik eindelijk die 100-man brawl gehaald (met Marth
), slaat die Falco me helemaal lens. Kan ik het nog een keer proberen.
Hm, bij mij gaat ie wel lekker, al moest ik met Falco wel een tijd in de wachtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:22 schreef Jesse_ het volgende:
Ik kan maar geen andere spelers vinden bij basic online brawl![]()
Super hinderlijk, ik wil mn krachten online meten
Met 10 verschillende chars classic mode uitspelen vond ik het makkelijkst, maar je kan hem ook bijhalen door hem je te laten joinen in Sub Space Emmisary volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef Slappy het volgende:
Waneer kan je Sonic unlocken?
www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef Slappy het volgende:
Want melee zag er gewoon lelijk en wazig uit en leek meer op Nintendo 64 game
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:52 schreef Draganta het volgende:
Hoe unlock je snake eigelijk?
Ik heb het via vijftien keer Shadow Moses gedaan. Tijdlimiet op een minuut en je bent met een kwartiertje, twintig minuten klaar.quote:130 Brawl Matches OR Have him join in SSE OR Play 15 matches on Shadow Moses Island.
Nog sneller: speel met 2 personen, stock, 1 leven, en laat eentje de afgrond in rennen (of in geval van Shadow Moses Island, muur slopen en aan de zijkant eruitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het via vijftien keer Shadow Moses gedaan. Tijdlimiet op een minuut en je bent met een kwartiertje, twintig minuten klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg lame, maar zo heb ik alle maps vrijgespeeldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nog sneller: speel met 2 personen, stock, 1 leven, en laat eentje de afgrond in rennen (of in geval van Shadow Moses Island, muur slopen en aan de zijkant eruit)
www.slechtziend.nlquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grr, heb hem nog steeds niet... Waarschijnlijk zit de postbode hem te spelen ofzo >,< .quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef Thormodo het volgende:
Zuiderpark-games heeft hem vandaag verstuurt, dus krijg hem morgen binnen. (TVP)
Weet niet wat het is met de post, maar normaal gesproken heb ik altijd alles in een dag binnen, en nu wacht ik er al drie.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Grr, heb hem nog steeds niet... Waarschijnlijk zit de postbode hem te spelen ofzo >,< .
Enkel wii-mote, bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:55 schreef Solaar het volgende:
Meesterlijk spel. Morgen eindelijk m'n Wii aan het internet hangen en dan online los gaan, heb er nu al zin in. Ik vraag me wel af hoe de meesten hier het spel spelen? Wii-mote en nunchuck of toch anders?
Staat hierzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:22 schreef Tranqualizer het volgende:
Is er ergens een lijst van hoe je welke chars kunt unlocken?
http://www.nintendo.nl/NO(...)bros_brawl_8780.htmlquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:29 schreef Buttercup het volgende:
Zijn hier meer mensen bij wie de disk niks doet??
Hoe heb je zo snel alle chars geunlocked?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:42 schreef Jesse_ het volgende:
Woei, alle characters en alle stages unlocked![]()
Nu zoveel mogelijk chalenges doen
En hoe heb jij alle chars unlocked?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:34 schreef GGMM het volgende:
Alle characters unlocked, alle stages unlocked.
Via subspace emmesary of hoe dat ook heet en andere manieren. (Falco door de 100 man melee, Toon Link en Wolf in een geheime deur in subspace, Snake door 15keer zijn level te spelen en een heel aantal door gewoon dag en nacht met je broertjes brawl te spelen waardoor je al 250 games hebt ondertussenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
En hoe heb jij alle chars unlocked?
Volgens mij die springveren bvb door A, het is maar heel weinigquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Edit parts A en B unlocked, maar er is niks nieuws bijgekomen als ik een staga bouw, hoe kan dat?
Kijk even naar het standaard voorbeeld filmpje onder DATA - MOVIESquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:43 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand tips voor de homerun contest?
Ik kom maar niet verder dan 500 meter
Welke minigames verdwenen? Race to the Finish?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:44 schreef Kriegel het volgende:
Hij is fijn! Paar mindere puntjes t.o.v. Melee die niet hadden gehoeven (vooral singleplayer-gerelateerd: Break The Targets is versimpeld en de rest van die minigames verdwenen, bijvoorbeeld), maar verder lijkt het vooral meer en beter. Subspace is wel vet, niet heel sfeervol maar zeker leuker dan die gare Adventure mode waar je altijd in een halfuur doorheen liep als het niet minder was.
Wat me het aangenaamste verraste was stiekem nog dat je nu eindelijk dat godvergeten Tilt Jumping uit kan zetten, zodat ik als ik een tilt attack (je weet wel, ^ A) wil uitvoeren nu niet meer constant onbedoeld de lucht in vlieg terwijl ik verder altijd spring met Y. Daar heb ik me echt jaren aan lopen opfokken, de tering.
Oh ja, en Ness is voor de verandering weer bruikbaar in plaats van 00ber low-tier, ook wel handig als het één van je mains is.
Standaard voorbeeld filmpje?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kijk even naar het standaard voorbeeld filmpje onder DATA - MOVIES
Omgebouwd?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:29 schreef Buttercup het volgende:
Zijn hier meer mensen bij wie de disk niks doet??
Spel gedownload, gebrand, niets aan de hand.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb een omgebouwde lauch-wii, en had het spel gekocht. Die deed het dus nietquote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat de disk het niet doet bij sommige heeft NIKS met omgeboude consoles te maken.
Sterker nog met een omgebouwde console kun je het fixen maarja.
Smash bors is een Dual Layer game, en de launch wii's hebben daar moeite mee.
Je kunt hem gratis naar nintendo sturen voor een fix.
Kun je zelf kijken op de MM site, als die tenminste deze week in hun folder staat. Gewoon bij 'Vestigingen' kijken en dan 'Flyer' aanklikken.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:43 schreef WjeroneW het volgende:
Iemand die weet hoe duur Brawl bij de MM is?
Daar had ik bij Metroid een tijdje last van, maar op een gegeven moment ging het overquote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef GGMM het volgende:
Bij mij kan hij de disk meestal ook niet lezen, moet het spel er 6 keer in en uit halen voordat hij het doet.
Het is me met iceclimbers gelukt. Elke keer smash attack naar de zijkant, komt die zak terug doe je het gelijk weer tot ~100% want dan breekt het glas. En dan meppen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:43 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand tips voor de homerun contest?
Ik kom maar niet verder dan 500 meter
Bedanktquote:Op maandag 30 juni 2008 15:52 schreef YPrue het volgende:
[..]
Kun je zelf kijken op de MM site, als die tenminste deze week in hun folder staat. Gewoon bij 'Vestigingen' kijken en dan 'Flyer' aanklikken.
Ik heb net even geprobeerd online te gaan en het ging prima.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:45 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Als die morgenavond nog bij de MM is heb ik hem binnen, werkt online goed of heb je ook lag?
Mooi zoquote:Op maandag 30 juni 2008 20:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb net even geprobeerd online te gaan en het ging prima.
Hulde daaraanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Geweldig spel, de singleplayer alleen al is zo ongeloofelijk uitgebreid.
Rip? tsk tsk.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:00 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Ik heb een omgebouwde lauch-wii, en had het spel gekocht. Die deed het dus niet
Ik heb het spel maar gedownload, en dus gebrand en nu doet ie het wel. Het ligt niet aan je mod-chip, of aan enig vuil op de lens, maar het ligt aan het feit dat de lens niet sterk genoeg is om een Dual-Layer disk te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |