Opsturen naar Nintendo, sommige Wii's hebben hier last van omdat dit de eerste Wii game is op een Dual Layer DVD en door vuil kan de Wii de disc dus niet lezen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
FACKDEMOTHERFOCKERFACK!!!!! "Unable to read disc"
Kan...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Opsturen naar Nintendo, sommige Wii's hebben hier last van omdat dit de eerste Wii game is op een Dual Layer DVD en door vuil kan de Wii de disc dus niet lezen.
Dan ben je genaaid jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Kan...
Maar heb een WiiKey in m'n Wii zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Teruggebracht, geld terug.. geen gezeur meer.. alleen eens kijken hoe ik nu aan't spelen komquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
FACKDEMOTHERFOCKERFACK!!!!! "Unable to read disc"
Heel het spel laad wat langer dan andere Wii games (of verbeeld ik me dat maar?). Misschien doordat het op een dual layer dvd staat...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:44 schreef Xrenity het volgende:
Heb hem
Metaknight is tof. Al dat laden bij de subspace emissary is wel dom though imo
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Rikketik het volgende:
Net een personage vrijgespeeld. Volgens mij weet iedereen al dat die speelbaar is, maar toch maar even tussen spoiler tags gezet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie, ik?
Je hebt zeker ook een Launch-Wii?? want dan kan je het namelijk wel eens hebben.. Nintendo zegt dan dat er zooi op de lens zit, maar je lens is gewoon niet sterk genoeg. Het schijnt het wel te kunnen spelen als je je eigen lens tweakt en 'm sterker maakt, maar ik ben niet zoooooo technisch. Ik las het gewoon ergensquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef depax het volgende:
ook ik heb de unable to read disk. En ook ik heb hem gemod.
En ja ik voel me nog steeds dom want ik heb tot nu toe toch te spellen gekocht die ik leuk vind :|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ik meen me te herinneren dat er op fokgames wat stond hierover toen het spel uitkwam in japan. Dacht dat er stond dat het met rokende mensen te maken heeft? Roken jullie?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:36 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een Launch-Wii?? want dan kan je het namelijk wel eens hebben.. Nintendo zegt dan dat er zooi op de lens zit, maar je lens is gewoon niet sterk genoeg. Het schijnt het wel te kunnen spelen als je je eigen lens tweakt en 'm sterker maakt, maar ik ben niet zoooooo technisch. Ik las het gewoon ergens
Ja launch wii maar je kan cleanen met zo een cd laser cleaner ( 6 borsteltjes ) dat werkt voor vele.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:36 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een Launch-Wii?? want dan kan je het namelijk wel eens hebben.. Nintendo zegt dan dat er zooi op de lens zit, maar je lens is gewoon niet sterk genoeg. Het schijnt het wel te kunnen spelen als je je eigen lens tweakt en 'm sterker maakt, maar ik ben niet zoooooo technisch. Ik las het gewoon ergens
Welke versie staat er op je wiikey? Pas vanaf 1.9s werkt Brawl degelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:50 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Teruggebracht, geld terug.. geen gezeur meer.. alleen eens kijken hoe ik nu aan't spelen kom
Volgens mij heb ik die draaien. Ik ga 'm nu eerst downloaden en branden om te kijken of ie het doet, want ik heb geen zin om het spel weer te kopen, want de volgende keer kan ik 'm vast niet terugbrengen. 't is dat bij de Bart Smit een onwetend meisje de bedrijfsleider is die zo omgeluld was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:39 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Welke versie staat er op je wiikey? Pas vanaf 1.9s werkt Brawl degelijk.
Ik heb daar dus nog nooit last van gehad, zowel met mijn USA game als EU game. Heb ook gewoon een launch Wii en ken verschillende anderen die ook de USA, Launch Wii combo hadden zonder problemen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Unable to read disc gedoe ook af en toe, en er zit een kras op een halve centimeter van de rand ofzo, een paar krasjes, in de rondte. Of van de Wii dus, of toen hij gekocht werd schijnbaar. Morgen omruilen, hopelijk ligt het niet aan de Wii. 't Is gewoon een launch Wii zonder gemod gedoe ofzo, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |