Door bepaalde Challenges te voltooien krijg je meer onderdelen voor de Stage Builder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:42 schreef BadBadPresident het volgende:
Dit maal is er ook een levelbuilder, deze is alleen super primitief en werkt erg langzaam met de wiimote. Er zijn ook weinig bouwstenen, objecten en achtergronden waardoor de levelbuilder een beetje slecht uit de verf komt. Maar als extra is het natuurlijk altijd welkom.
Ik gebruik dezelfde Freeloader ook die andere TV. Dus het enige wat anders is, is de TV en de Wii... hmm, hopelijk ligt het niet aan m'n Wii. Dat zou echt zuigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:50 schreef GGMM het volgende:
Misschien ligt het aan je Freeloader.
De tv zal wel geen 60 hertz ondersteuning hebben. Vandaar het zwart/wit beeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:31 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Ik gebruik dezelfde Freeloader ook die andere TV. Dus het enige wat anders is, is de TV en de Wii... hmm, hopelijk ligt het niet aan m'n Wii. Dat zou echt zuigen.
Zover was ik ook al.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De tv zal wel geen 60 hertz ondersteuning hebben. Vandaar het zwart/wit beeld.Tijd voor een nieuwe tv dus.
ja dat heb ik dus ook,quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Zover was ik ook al.![]()
Alleen ik moet eerst nog geld bij elkaar zien te krijgen voor een fatsoenlijke TV.
Je kan hem overal mee spelen, dus ook met classic, wiimote en wiimote + nunchuckquote:Op maandag 23 juni 2008 09:46 schreef Rejected het volgende:
Nu heb ik een vraagje voor de mensen die het al hebben gespeeld enzo..
Welke controller is het beste om dit spel te spelen?
De gamecube lijkt mij idd het beste..Maar laat ik nou net mijn gamecube hebben verkocht.
Is het ook te spelen met wii mote/classic controller?
Met die classic controller lijkt het me nog wel te doen...
Gewoon woensdag middag ff langs de lokale gameshop gaan johquote:Op maandag 23 juni 2008 14:15 schreef Irving het volgende:
Ohw vrijdag al, dan moet ik op tijd zijn met bestellen, als ik al niet te laat ben -.-
Hier ook.quote:
Ik heb deze besteld vandaag: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004000021384&Section=GAMES&lgl=1&plid=2yiR5JsaBNoAAAEaBywGV7cu&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1quote:Op maandag 23 juni 2008 16:44 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn er nog ergens echte nintendo gamecube controllers te koop?
Ik wil er eigenlijk nog wel ff twee bij hebben en dan niet die cheap ass namaak dingen
Ik had hem ook al gezien en hij is wel erg goedkoopquote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld vandaag: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004000021384&Section=GAMES&lgl=1&plid=2yiR5JsaBNoAAAEaBywGV7cu&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Weet niet of het een 'cheap ass namaak ding' is, hij is morgen binnen dus ik laat het weten.
Wit past juist mooi bij de Wii. Klopt dat hij erg goedkoop is ja, maar er staan goede recenties bij en voor 9,95 durf ik wel een gokje te nemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik had hem ook al gezien en hij is wel erg goedkoop
Maar ik wil gewoon graag paarse ninty controllers
De reviews op bol zijn toch iet wat onbetrouwbaar, de een klaagt over een te kort snoer en de ander heeft het over een draadloze controllerquote:Op maandag 23 juni 2008 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wit past juist mooi bij de Wii. Klopt dat hij erg goedkoop is ja, maar er staan goede recenties bij en voor 9,95 durf ik wel een gokje te nemen.
Dat is waar, ik zal morgen mij review plaatsen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De reviews op bol zijn toch iet wat onbetrouwbaar, de een klaagt over een te kort snoer en de ander heeft het over een draadloze controller
Wil vooral ook graag weten hoelang de kabel is.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, ik zal morgen mij review plaatsen.
Waarom de GC controller met langere kabel hier nog niet te koop is is niet echt relevant mbt tot mijn review van deze controller, maar zal morgen een beschijving van deze controller posten.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wil vooral ook graag weten hoelang de kabel is.
En waarom is de GC controller met langere kabel hier nog niet te koop?
Nope, kan alleen na de final smash van Samus tevoorschijn komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef Jesse_ het volgende:
Is zero suit samus eigenlijk een apart spelfiguur of is het zoals zelda en sheik?
Zoals Zelda en Sheik. Je kunt ook alleen Samus selecteren in het character selection screen. Er bestaat echter wel een trucje waardoor je als Zero Suit Samus kan beginnen, het vergt alleen wel wat oefening naar het schijnt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef Jesse_ het volgende:
Is zero suit samus eigenlijk een apart spelfiguur of is het zoals zelda en sheik?
De R-knop inhouden als je Samus selecteert laat je ook direct als ZSS spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:18 schreef Rikketik het volgende:
Zoals Zelda en Sheik. Je kunt ook alleen Samus selecteren in het character selection screen. Er bestaat echter wel een trucje waardoor je als Zero Suit Samus kan beginnen, het vergt alleen wel wat oefening naar het schijnt.
Controller binnen, goed dingquote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld vandaag: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004000021384&Section=GAMES&lgl=1&plid=2yiR5JsaBNoAAAEaBywGV7cu&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Weet niet of het een 'cheap ass namaak ding' is, hij is morgen binnen dus ik laat het weten.
Wat voor extra functiesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Controller binnen, goed dingNiet draadloos, maar dat had ik ook niet verwacht van een controller van 9,95
Snoer is een cm. of 10 korter dan een normale controller, maar heeft wel wat extra functies die geen hond eigenlijk gebruikt.
Nog niet geprobeerd, maar er staat 'turbo' en 'slow' op de knoppen, vanavond misschien ff kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |