Smash Brothers stond sowieso gepland voor 2008 in Europa hoor.quote:
ja ik wil opeens ook een wii, kijken of ik em ergens 2e hands kan krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:51 schreef Canisfire het volgende:
ik wil een Wii winnen. om dit spel.
Lynn, uit Fire Emblem 7. De eerste die hier in Europa werd gereleased. Assist trophy ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
Wie is dat Mokkel met dat groene haar in dit filmpje ?
http://www.gametrailers.com/player/26203.html
Komt uit Fire Emblem zo te zien.
Assist tropie ?
Van mij mogen ze erin zitten, maar ik heb liever nog meer characters van de laatste Fire Emblem, zoals Boydquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef Noorseviking het volgende:
Ik vraag me af hoe het nu met Roy en Marth zit![]()
En de speculaties van Ridley,Bowser jr?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mij mogen ze erin zitten, maar ik heb liever nog meer characters van de laatste Fire Emblem, zoals Boyd
[ afbeelding ]
Roy en Marth waren tof, omdat zij in de laatste Fire Emblem zaten toen melee uitkwam, maar elke Fire Emblem heeft nieuwe personages, ik denk persoonlijk dat naast Ike, er een character van Fire Emblem DS in zal zitten. Die vorige week is aangekondigd.
Die waren fakequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:07 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
En de speculaties van Ridley,Bowser jr?
Fire Emblem DS is een remake van de eerste Fire Emblem, en daar was Marth de protagonist. Marth zit alleen in Fire Emblem 1 en 3. Volgens Wiki.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mij mogen ze erin zitten, maar ik heb liever nog meer characters van de laatste Fire Emblem, zoals Boyd
[ afbeelding ]
Roy en Marth waren tof, omdat zij in de laatste Fire Emblem zaten toen melee uitkwam, maar elke Fire Emblem heeft nieuwe personages, ik denk persoonlijk dat naast Ike, er een character van Fire Emblem DS in zal zitten. Die vorige week is aangekondigd.
Zullen er nog wel een aantal meer worden aangekondigd. Ze hebben alleen Sonic laten zien om zo hun reden voor de verlate Amerikaanse release date te geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef Noorseviking het volgende:
Dus je denkt dat Sonic de laatste nieuwe toevoeging is ?
Dat heb ik niet gezegd, ik weet zeker van niet zelfs.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef Noorseviking het volgende:
Dus je denkt dat Sonic de laatste nieuwe toevoeging is ?
Dat wil iedereen natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met die fucking updates. IK WIL SPELEN!!!!!!!!!!!!!
quote:1: The stadium platform is protected by a shield.
Met Ganondorf heb ik ook mijn persoonlijke record gevestigd in Melee met die Sandbag slaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Rejected het volgende:
[..]![]()
Coole update!
Herinnert me aan dat filmpje waarin iemand die zak echt meters ver slaat met Ganondorf!
Ik snap die online match niet helemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |