Tof! Hopen dat ze dan ook wat nieuwe info vrijgeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:51 schreef depax het volgende:
het is zover:
over 7 dagen gaat de nieuwe site live in japan:
http://www.smashbros.com/
Online.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef Honky het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde tov de NGC versie die imo al perfect beeld en geluid had? allen die nieuwe specials en misschien nieuwe mannetjes?
Gelukkig heb ik mijn GameCube inc. 2 controllers nog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Aufruhr het volgende:
Deze zal ik absoluut kopen. Het enige wat ik jammer vind is dat de controllers nog zo duur zijn.
Ik hoop dan ook dat deze snel in prijs zullen dalen
Nou, ik geloof het echt voor geen meterquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mooizo, als er echt een cube-versie (naar europa) komt, reserveer ik mn opgespaarde platenbonnen wel voor een PS3
Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mooizo, als er echt een cube-versie (naar europa) komt, reserveer ik mn opgespaarde platenbonnen wel voor een PS3
Omdat de smash games altijd heel erg tof zijn. Heb je er ooit al eens een gespeeld?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Waarom zou ik dit spel moeten halen?
Het is sowieso met één van de twee te spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik koop sowieso geen SSBB als het niet met de 'classic'/NGC controller te spelen is.
Omdat ik niet echt om al dat online gedoe geef, vind het een leuke serie om te MPen met een paar vrienden en bier enzo, maar dat online gedeelte kan mij dus gestolen worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?
Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt om al dat online gedoe geef, vind het een leuke serie om te MPen met een paar vrienden en bier enzo, maar dat online gedeelte kan mij dus gestolen worden.
Of online leuk is is natuurlijk heel persoonlijk, mij lijkt het zeker een leuke extra.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Roi het volgende:
[..]
Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.
Of, je speelt het online met vriendenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Roi het volgende:
Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |