Tof! Hopen dat ze dan ook wat nieuwe info vrijgeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:51 schreef depax het volgende:
het is zover:
over 7 dagen gaat de nieuwe site live in japan:
http://www.smashbros.com/
Online.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef Honky het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde tov de NGC versie die imo al perfect beeld en geluid had? allen die nieuwe specials en misschien nieuwe mannetjes?
Gelukkig heb ik mijn GameCube inc. 2 controllers nog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Aufruhr het volgende:
Deze zal ik absoluut kopen. Het enige wat ik jammer vind is dat de controllers nog zo duur zijn.
Ik hoop dan ook dat deze snel in prijs zullen dalen
Nou, ik geloof het echt voor geen meterquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mooizo, als er echt een cube-versie (naar europa) komt, reserveer ik mn opgespaarde platenbonnen wel voor een PS3
Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mooizo, als er echt een cube-versie (naar europa) komt, reserveer ik mn opgespaarde platenbonnen wel voor een PS3
Omdat de smash games altijd heel erg tof zijn. Heb je er ooit al eens een gespeeld?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Waarom zou ik dit spel moeten halen?
Het is sowieso met één van de twee te spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik koop sowieso geen SSBB als het niet met de 'classic'/NGC controller te spelen is.
Omdat ik niet echt om al dat online gedoe geef, vind het een leuke serie om te MPen met een paar vrienden en bier enzo, maar dat online gedeelte kan mij dus gestolen worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?
Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom zou je een Cube versie kopen als je het spel online op de Wii kunt spelen?
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt om al dat online gedoe geef, vind het een leuke serie om te MPen met een paar vrienden en bier enzo, maar dat online gedeelte kan mij dus gestolen worden.
Of online leuk is is natuurlijk heel persoonlijk, mij lijkt het zeker een leuke extra.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Roi het volgende:
[..]
Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.
Of, je speelt het online met vriendenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Roi het volgende:
Super Smash online spelen lijkt me vrij triest. Dat moet je gewoon met vrienden doen.
quote:Name Works
Akihiro Honda
(Konami Digital Entertainment Co., Ltd.) Metal Gear Solid 4
Guns Of The Patriots /
Metal Gear Solid Portable OPS
Arata Iiyoshi Pokémon Mystery Dungeon /
beatmania II DX
Asuka Ohta (Nintendo) New Super Mario Bros. /
Yoshi Touch&Go
Hajime Wakai (Nintendo) Pikmin series / Star Fox series
Jun Fukuda
(grasshopper manufacture inc.) killer7 / contact
Kazumi Totaka (Nintendo) Animal Crossing series /
Yoshi series
Keigo Ozaki
(GAME ARTS Co.,Ltd.) PROJECT SYLPHEED
Kenichi Okuma Melty Lancer series /
Welcome to Pia Carrot!! 3
Kenji Ito ROMANCING SAGA series /
CULDCEPT SAGA
Kenji Yamamoto (Nintendo) Super Metroid /
Metroid Prime series
Kentaro Ishizaka
(HAL Laboratory, Inc.) -
Koji Hayama Cho Aniki / Ape Escape 2
Koji Kondo (Nintendo) Super Mario Bros. series /
The Legend of Zelda series
Masaaki Iwasaki MOTHER3 / Chelnov (Genesis)
Masafumi Takada
(grasshopper manufacture inc.) killer7 / GOD HAND
Masato Kouda Monster Hunter / Devil May Cry
Michiko Naruke Wild Arms series
Minako Hamano (Nintendo) Metroid Fusion
Motoi Sakuraba Golden Sun series /
Mario Golf & Tennis series
Noriyuki Iwadare GRANDIA series
Ryoji Yoshitomi (Nintendo) WarioWare, Inc. : Mega Microgame$!
Seiji Momoi METEOS / The Glory of Hercules III - The Silence of Gods
Shogo Sakai
(HAL Laboratory, Inc.) Super Smash Bros. Melee /
MOTHER3
Shota Kageyama Luminous Arc
Takahiro Nishi
(GAME ARTS Co.,Ltd.) GRANDIA series /
PROJECT SYLPHEED
Tomoko Sasaki (TOKIOHEIDI) NiGHTS
Toru Minegishi (Nintendo) The Legend of Zelda: Twilight Princess
Toshiyuki Sudo (Nintendo) Everybody Votes Channel
Tsukasa Masuko Star Force / Magical Starsign
Yasufumi Fukuda Kamaitachi no Yoru 2
Yasunori Mitsuda
(PROCYON STUDIO CO., LTD.) CHRONO TRIGGER / XENOGEARS
Yoko Shimomura Kingdom Hearts series
Yuka Tsujiyoko Fire Emblem series
Yusuke Takahama
(TARGET ENTERTAINMENT INC.) Digital Pinball series
Yutaka Iraha
(GAME ARTS Co.,Ltd.) SYLPHEED series
Yuzo Koshiro (ANCIENT) ActRaiser / Street of Rage
Juist welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef Honky het volgende:
Het ziet er niet echt zoveel beter dan SSBM uit.
Oeps, heb ik net een topic geopend, was het al bekend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:56 schreef depax het volgende:
site is live! *kwijl*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
elke japanse dag en die is morge vroeg pas afgelopen dus nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Gaat de site vandaag eigenlijk nog geupdate worden?
er is een embargo op alles van het event tot waarschijnlijk zelfs vrijdag dus reken maar nergens op tot vrijdagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef GGMM het volgende:
het is 12uur s'nachts in japan om 5uur s'middags bij ons, zal dus tussen 17:00 - 5:00 plaatsvinden, dinsdag t/m zaterdag dus. ben benieuwd wat ze morgenochtend laten zien. Er wordt ook gehoopt op een nieuwe trailer op het event.
volgens mij zijn het kid en pit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het aan mij of heet dat Engelen karakter niet oorspronkelijk Kid Icarus ipv Pit
http://www.smashbros.com/en_us/movies/movie02.html
pit is de main character in het spel kid icarus...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het aan mij of heet dat Engelen karakter niet oorspronkelijk Kid Icarus ipv Pit
quote:The Gooey Bomb is a bomb that adheres to most things. It's an explosive encased in a gummy goo.
It's a little different from a Motion Sensing Bomb in the sense that it can attach itself not only to the terrain, but also to opponents.
quote:However, it's possible to get a Gooey Bomb that's stuck to you to stick to someone else.
Touching someone as you pass by may very well cause it to migrate when you least expect it!
Pit heette Kid Icarus in Captain N. Voor mij is dat ook nog steeds de echte:quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Shit! Ik hoopte dat ze Snake zouden onthullen.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:48 schreef depax het volgende:
tis alweer de werkweek dus hier is weer een update
Dit keer wat meer pit uitgediept met speciale move.
<Normal Special Move: Palutena Arrow>
[afbeelding]
Als hij vuurt kan de pijl gestuurd worden. Pijl gaat zo snel als het licht dus je moet veel oefenen hem te kunnen sturen.
[afbeelding]
<Up Special Move: Wings of Icarus>
Als pit valt kan hij zichzelf opvangen. Door even te vliegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |