Spel gedownload, gebrand, niets aan de hand.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
FACKDEMOTHERFOCKERFACK!!!!! "Unable to read disc"
Ik heb een omgebouwde lauch-wii, en had het spel gekocht. Die deed het dus nietquote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat de disk het niet doet bij sommige heeft NIKS met omgeboude consoles te maken.
Sterker nog met een omgebouwde console kun je het fixen maarja.
Smash bors is een Dual Layer game, en de launch wii's hebben daar moeite mee.
Je kunt hem gratis naar nintendo sturen voor een fix.
Kun je zelf kijken op de MM site, als die tenminste deze week in hun folder staat. Gewoon bij 'Vestigingen' kijken en dan 'Flyer' aanklikken.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:43 schreef WjeroneW het volgende:
Iemand die weet hoe duur Brawl bij de MM is?
Daar had ik bij Metroid een tijdje last van, maar op een gegeven moment ging het overquote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef GGMM het volgende:
Bij mij kan hij de disk meestal ook niet lezen, moet het spel er 6 keer in en uit halen voordat hij het doet.
Het is me met iceclimbers gelukt. Elke keer smash attack naar de zijkant, komt die zak terug doe je het gelijk weer tot ~100% want dan breekt het glas. En dan meppen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:43 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand tips voor de homerun contest?
Ik kom maar niet verder dan 500 meter
Bedanktquote:Op maandag 30 juni 2008 15:52 schreef YPrue het volgende:
[..]
Kun je zelf kijken op de MM site, als die tenminste deze week in hun folder staat. Gewoon bij 'Vestigingen' kijken en dan 'Flyer' aanklikken.
Ik heb net even geprobeerd online te gaan en het ging prima.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:45 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Als die morgenavond nog bij de MM is heb ik hem binnen, werkt online goed of heb je ook lag?
Mooi zoquote:Op maandag 30 juni 2008 20:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb net even geprobeerd online te gaan en het ging prima.
Hulde daaraanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Geweldig spel, de singleplayer alleen al is zo ongeloofelijk uitgebreid.
Rip? tsk tsk.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:00 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Ik heb een omgebouwde lauch-wii, en had het spel gekocht. Die deed het dus niet
Ik heb het spel maar gedownload, en dus gebrand en nu doet ie het wel. Het ligt niet aan je mod-chip, of aan enig vuil op de lens, maar het ligt aan het feit dat de lens niet sterk genoeg is om een Dual-Layer disk te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |