www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef Slappy het volgende:
Want melee zag er gewoon lelijk en wazig uit en leek meer op Nintendo 64 game
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:52 schreef Draganta het volgende:
Hoe unlock je snake eigelijk?
Ik heb het via vijftien keer Shadow Moses gedaan. Tijdlimiet op een minuut en je bent met een kwartiertje, twintig minuten klaar.quote:130 Brawl Matches OR Have him join in SSE OR Play 15 matches on Shadow Moses Island.
Nog sneller: speel met 2 personen, stock, 1 leven, en laat eentje de afgrond in rennen (of in geval van Shadow Moses Island, muur slopen en aan de zijkant eruitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het via vijftien keer Shadow Moses gedaan. Tijdlimiet op een minuut en je bent met een kwartiertje, twintig minuten klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg lame, maar zo heb ik alle maps vrijgespeeldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nog sneller: speel met 2 personen, stock, 1 leven, en laat eentje de afgrond in rennen (of in geval van Shadow Moses Island, muur slopen en aan de zijkant eruit)
www.slechtziend.nlquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grr, heb hem nog steeds niet... Waarschijnlijk zit de postbode hem te spelen ofzo >,< .quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef Thormodo het volgende:
Zuiderpark-games heeft hem vandaag verstuurt, dus krijg hem morgen binnen. (TVP)
Weet niet wat het is met de post, maar normaal gesproken heb ik altijd alles in een dag binnen, en nu wacht ik er al drie.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Grr, heb hem nog steeds niet... Waarschijnlijk zit de postbode hem te spelen ofzo >,< .
Enkel wii-mote, bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:55 schreef Solaar het volgende:
Meesterlijk spel. Morgen eindelijk m'n Wii aan het internet hangen en dan online los gaan, heb er nu al zin in. Ik vraag me wel af hoe de meesten hier het spel spelen? Wii-mote en nunchuck of toch anders?
Staat hierzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:22 schreef Tranqualizer het volgende:
Is er ergens een lijst van hoe je welke chars kunt unlocken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |