http://www.nintendo.nl/NO(...)bros_brawl_8780.htmlquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:29 schreef Buttercup het volgende:
Zijn hier meer mensen bij wie de disk niks doet??
Hoe heb je zo snel alle chars geunlocked?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:42 schreef Jesse_ het volgende:
Woei, alle characters en alle stages unlocked![]()
Nu zoveel mogelijk chalenges doen
En hoe heb jij alle chars unlocked?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:34 schreef GGMM het volgende:
Alle characters unlocked, alle stages unlocked.
Via subspace emmesary of hoe dat ook heet en andere manieren. (Falco door de 100 man melee, Toon Link en Wolf in een geheime deur in subspace, Snake door 15keer zijn level te spelen en een heel aantal door gewoon dag en nacht met je broertjes brawl te spelen waardoor je al 250 games hebt ondertussenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
En hoe heb jij alle chars unlocked?
Volgens mij die springveren bvb door A, het is maar heel weinigquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Edit parts A en B unlocked, maar er is niks nieuws bijgekomen als ik een staga bouw, hoe kan dat?
Kijk even naar het standaard voorbeeld filmpje onder DATA - MOVIESquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:43 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand tips voor de homerun contest?
Ik kom maar niet verder dan 500 meter
Welke minigames verdwenen? Race to the Finish?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:44 schreef Kriegel het volgende:
Hij is fijn! Paar mindere puntjes t.o.v. Melee die niet hadden gehoeven (vooral singleplayer-gerelateerd: Break The Targets is versimpeld en de rest van die minigames verdwenen, bijvoorbeeld), maar verder lijkt het vooral meer en beter. Subspace is wel vet, niet heel sfeervol maar zeker leuker dan die gare Adventure mode waar je altijd in een halfuur doorheen liep als het niet minder was.
Wat me het aangenaamste verraste was stiekem nog dat je nu eindelijk dat godvergeten Tilt Jumping uit kan zetten, zodat ik als ik een tilt attack (je weet wel, ^ A) wil uitvoeren nu niet meer constant onbedoeld de lucht in vlieg terwijl ik verder altijd spring met Y. Daar heb ik me echt jaren aan lopen opfokken, de tering.
Oh ja, en Ness is voor de verandering weer bruikbaar in plaats van 00ber low-tier, ook wel handig als het één van je mains is.
Standaard voorbeeld filmpje?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kijk even naar het standaard voorbeeld filmpje onder DATA - MOVIES
Omgebouwd?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:29 schreef Buttercup het volgende:
Zijn hier meer mensen bij wie de disk niks doet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |