abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56522998
Fok! Dieetclub Deel 226

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

--------------------------------------------------------------------------------
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56523016
En mijn laatste post waarmee ik de boel dichtgooide
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef teigan het volgende:

[..]

ik eet er op dit moment 5 a 6 op een dag.

Als ontbijt twee, en dan bij de lunch drie of vier. Ik haal nu ook vaak een kopje soep op mijn werk, en een bekertje melk, en dat vult ook wel goed. Mocht ik dan rond 4 uur nog heel veel trek hebben na mijn stuk fruit, dan neem ik die vierde boterham.
Volkoren brood vult beter dan tarwebrood als ik het goed heb, en het beleg klinkt op zich wel ok..

Het is gewoon lastig om zulke eetbuien af te leren, het kost even tijd, en soms val je ook wel weer terug, maar het is zeker de moeite waard om te proberen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56523130
Hallo! Isa en ik zijn weer terug uit Londen!
Het was leuk en ik ging net op de weegschaal staan met schoenen, spijkerbroek en dik vest aan en ik schrok van hoe laag mijn gewicht was met al deze kleding aan!

Zo maar even een rondje rennen. Heb besloten toch maar thuis te werken vandaag, dus ik mis mijn rondje fietsen.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:56:33 #4
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56523138
thanks ik zal het proberen. Eetbuien is heel moeilijk om af te leren. Ik heb het ook sinds ik klein ben.
Ik ben zelfs tot een punt geweest dat ik het gelijk weer uitkosten. Maar gelukkig is die periode weer afgelopen...
The girl that lost her mind
pi_56523164
Nieuw topic! Mijn gewicht is momenteel lichtelijk dramatisch, maar we gaan er ook deze week weer voor.
Wilde vanavond zodra ik uit mijn werk kom Evy les 15 nog een keer gaan lopen. Maar nu is mijn collega ziek geworden en heb ik beloofd haar late dienst over te nemen. Moet dus werken tot 18.00 uur en ik ben om 08.00 begonnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56523168
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
Hallo! Isa en ik zijn weer terug uit Londen!
Het was leuk en ik ging net op de weegschaal staan met schoenen, spijkerbroek en dik vest aan en ik schrok van hoe laag mijn gewicht was met al deze kleding aan!

Zo maar even een rondje rennen. Heb besloten toch maar thuis te werken vandaag, dus ik mis mijn rondje fietsen.
Welkom terug Fijn dat het leuk was!
Ik wéét dat engels eten niet lekker is, maar om nou helemaal niks te eten is ook niet goed hoor
pi_56523473
TVP
pi_56523507
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Welkom terug Fijn dat het leuk was!
Ik wéét dat engels eten niet lekker is, maar om nou helemaal niks te eten is ook niet goed hoor
We hebben heerlijk gegeten in Chinatown vrijdag. En zaterdag hebben we een salade gehaald omdat we geen zin hadden in Pizza. Gister heb ik Fish and Chips op. De Fish was erg lekker, maar frietjes bakken is niet echt het sterkste punt van de pub waar we gegeten hebben.
En we hebben fudge op. En hele lekkere kettle chips. En bier. Maar we hebben ook heel veel gelopen, dat zal er ook vast iets mee te maken hebben.
  maandag 4 februari 2008 @ 12:17:39 #9
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56523536
doet iemand hier of heeft iemand hier aan happy weight plan gedaan?
  maandag 4 februari 2008 @ 12:24:00 #10
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_56523656
Ik ben al 3 dagen aan het vasten, simpelweg omdat alles er even snel uit gaat als het er in komt. Zelfs thee houd ik niet binnen. Buikgriep ofzo, tamelijk naar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 februari 2008 @ 12:25:11 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56523678
Even een snelle TVP, we gaan zo naar de Karnevalsumzug
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56523737
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

We hebben heerlijk gegeten in Chinatown vrijdag. En zaterdag hebben we een salade gehaald omdat we geen zin hadden in Pizza. Gister heb ik Fish and Chips op. De Fish was erg lekker, maar frietjes bakken is niet echt het sterkste punt van de pub waar we gegeten hebben.
En we hebben fudge op. En hele lekkere kettle chips. En bier. Maar we hebben ook heel veel gelopen, dat zal er ook vast iets mee te maken hebben.
KLinkt tof!
En de chips bij fish and chips is áltijd zacht

Ik heb net mn lunch op en ga nu zo weg om mijn scriptie te presenteren aan de opdrachtgever. (niet heel spannend, met zn tweeën presenteren aan 1 persoon, niet eens een docent er bij, hangt niets vanaf) Het is alleen een takke-eind reizen met de bus
pi_56523806
waar moet je dan naartoe freecell?
pi_56524419
tvp
Colleges zijn weer begonnen, elke dag van half 9 tot op z'n vroegst half 4 op de uni En daarnaast nog opgaven en leeswerk. Wie zei dat studeren weinig werk was?
pi_56524689
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je kunt in Groot-Brittannie ook heel erg lekker Indiaas eten, 't verbaast me dat je dat niet hebt gedaan
En eten in de pub is vies Maar ik ben wel benieuwd of je nog nieuwe smaken kettle chips hebt ontdekt. De hot&sweet pepper ofzo is heerlijk... In Johannesburg at ik dat in bed, als ik geen zin had om te koken
Maar leuk zeg. Hoe was het rennen in Londen? Voelde je je een echte cosmopolitan?
pi_56525103
Volgende keer gaan we Indiaas eten. En de Indiase buurt vinden, want ik heb nog steeds geen zwarte cardamom.
Qua Kettle was ik erg fan van de Seasalt with crushed peppercorns, de Honey bbq en de Sweet chili.

Rennen in Londen was erg leuk. Vlak langs the Theems gelopen en door Battershea park. Lekker op zaterdagochtend terwijl het nog heel rustig was.
Net trouwens hier even een rondje gerend en ik heb gewoon zonder problemen 6,7 km gelopen. Die 8 km gaat echt goed komen over tig weken.
  maandag 4 februari 2008 @ 13:46:12 #17
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56525210
De sondevoeding heb ik nu gestopt in samenspraak met de diëtiste en dr. Janssen. Ik laat hem nog wel even zitten puur omdat ik mijn maag nog niet helemaal vertrouw. De huisarts kan hem verwijderen. Blij en eng tegelijk maar ik moet weer vertrouwen in mijn eigen lichaam krijgen. En volgende week op controle dat is ook wel fijn.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:01:19 #18
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56525527
Mooi Bubsel

En welkom terug Liejannuh en Isa

Hier blijft het schommelen en stilstaan. Beter dan omhoog in elk geval.
pi_56525614
goede insteek, jojo. Afvallen komt wel weer!

Lianne, ik heb trouwens weleens garam massala gemaakt met gewone kardemom De zaadjes zijn toch gewoon zwart

Bubseltje, brr, het klinkt allemaal erg naar maar fijn dat het wel goed gaat.
pi_56525680
Er moet ook groene cardamom in de garam masala. Dus je zat goed! Maar er moet dus ook officieel zwarte cardamom bij en dat heb ik wel gezien, maar was zo bespottelijk duur dat ik spontaan heb besloten dat je ook best garam masala kunt maken zonder.

Ik heb jouw bestelling trouwens ook gekocht ColdFeet. 4 stuks. Bij de Boots.
pi_56525719
Held!! Wat was je kwijt? Maak ik het meteen over.

Enne, hoe duur is bespottelijk duur? Is het een delicatesse, ofzo?
pi_56525730
joehoe
Ja doei.
pi_56526824
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
joehoe
Hoi MoBlo... alles ok?
***Levi was here***
pi_56527205
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Held!! Wat was je kwijt? Maak ik het meteen over.

Enne, hoe duur is bespottelijk duur? Is het een delicatesse, ofzo?
Ik was 7 pond 56 kwijt. Geen idee wat de wisselkoers precies is.
En de zwarte cardamom was 2 pond voor een klein zakje. Was in een kruidenwinkeltje in Notting Hill waar ze enorm veel kruiden en kruidenmixen hadden. Beetje jammer dat het allemaal zakjes van 2 tot 3 pond waren. Al was het goedkoper geweest, dan hadden we de halve winkel wel leeg willen kopen.
pi_56527348
Volgens deze koersconverter is dat 9,40 euro.
Was het lastig te vinden?

En ohhhh, dat klinkt wel erg leuk zeg, zo'n kruidenwinkel Ik geloof dat ik er rustig 2 pond voor betaald had!
Ik dacht trouwens dat het pond veel hoger stond; nog even wat leuke kookboeken bestellen op amazon, dan
pi_56527503
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:

Ik dacht trouwens dat het pond veel hoger stond; nog even wat leuke kookboeken bestellen op amazon, dan
Kun je niet beter op amazon.com kijken? De Amerikaanse site... de dollar staat zo heerlijk laag.
***Levi was here***
pi_56527641
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Kun je niet beter op amazon.com kijken? De Amerikaanse site... de dollar staat zo heerlijk laag.
Hogere verzendkosten hè... Ik zal 's vergelijken.
pi_56528110
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hogere verzendkosten hè... Ik zal 's vergelijken.
Ik laat engelstalige reisgidsen altijd uit de VS komen. Lonely Planet is daar rond de $20 en hier rond de E30 (beetje afhankelijk van welke gids). Daar kunnen geen verzendkosten tegenop.
***Levi was here***
pi_56528264
Ik hou niet van Lonely Planets
Maar ik was nog wel op zoek naar een amerikaans wiskundeboek, ja. Goeie.
pi_56528271
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens deze koersconverter is dat 9,40 euro.
Was het lastig te vinden?
Geen idee of dat klopt, het geld is nog niet afgeschreven van mn bankrekening! Maar ik geloof je gelijk.
quote:
En ohhhh, dat klinkt wel erg leuk zeg, zo'n kruidenwinkel Ik geloof dat ik er rustig 2 pond voor betaald had!
Het was wel een heel schattig winkeltje, maar heel klein en bij heel veel dingen stond geen prijs. En daar heb ik zo'n hekel aan.
Overigens gingen wij uit van een wisselkoers van 1,50 ofzo. Dus 3 euro voor een lullig klein zakje cardamom.
pi_56528302
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoi MoBlo... alles ok?
hey!

yeah

net Evy 13 gelopen, samen met vriend en Isa wel zwaar, maar uiteindelijk weer gered

en nu ga ik zo douchen (als laatste) en dan daarna beginnen aan de sushi
Ja doei.
pi_56528326
Liejannuh, ik bedoel: waren de bussen lastig te vinden? Je hebt er toch niet stad en land voor hoeven afsjouwen, hè
  maandag 4 februari 2008 @ 16:18:38 #33
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56528452
straks lekker volleyballen zin aaaaaaan

ow ja, maandag niet de beste dag om te wegen, maar toch alweer 3 kg kwijt in 3 weken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56528594
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
Liejannuh, ik bedoel: waren de bussen lastig te vinden? Je hebt er toch niet stad en land voor hoeven afsjouwen, hè
Neejoh! Gewoon bij de Boots (de Etos/Kruidvat van de UK geloof ik). Zit overal en de eerste winkel van Boots die ik binnen liep had ze staan.
No worries!
pi_56528868
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Neejoh! Gewoon bij de Boots (de Etos/Kruidvat van de UK geloof ik). Zit overal en de eerste winkel van Boots die ik binnen liep had ze staan.
No worries!
Gelukkig

Kom je binnenkort weer 's eten?
pi_56529416
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gelukkig

Kom je binnenkort weer 's eten?
Oew! Ja, leuk! En gezellig!

Tv tip: Oprah met als gast een vrouw die 240 kilo (ja, 240 kilo) afviel zonder hulpmiddelen!
pi_56529580
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:33 schreef teigan het volgende:
waar moet je dan naartoe freecell?
Stadskanaal, maar ik ben weer thuis

Vanavond lekker een soepje met grieks brood eten
pi_56529882
Freecell, wat is Grieks brood? Ik ken wel Turks brood en Libanees brood en sinds gisteren ook Egyptisch brood, maar Grieks?

Lianne, ik check zo even mn agenda, ga nu snel boodschappen doen.
pi_56530167
@Oprah!! Dat is pas vel over En dat is pas verandering

Coldfeet: zelfgebakken brood (door mn schoonmam ) met olijven en tomaten en nog wat kruiden er in. Erg lekker
pi_56530256
TVP
pi_56530409
@Oprah, die zijn echt snel afgevallen
jaloers Al zie ik mezelf niet zo fanatiek sporten, ben al benieuwd hoe ik het ga doen met 2x per week een uur groepsles.
pi_56530496
Ja, inderdaad en ik vond dat ik al best snel was gegaan
Die mensen moeten zich echt zo veel lekkerder voelen nu!
pi_56532813
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En de zwarte cardamom was 2 pond voor een klein zakje.
Misschien mag ik me er niet mee bemoeien, maar dat is volgens mij ook in Amsterdam te koop. London is wel veel leuker natuurlijk
  maandag 4 februari 2008 @ 21:59:15 #44
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56535527
oke de knoop is doorgehakt!

Na weer uren huilen omdat ik niet lekker in mijn vel zit ga ik naar een dietist. Ik weet de oorzaak van waarom ik zoveel eetbuien. Ik wist het al een tijdje maar deed er verder niks mee. Ik ga een afspraak maken met een therapeut/psyloog om het een plekje te geven en een dietist zoeken in de buurt. Ik vind mezelf echt te dik,
Ik hou momenteel ook een weblog ter inspiratie om door te gaan. Daar vertel ( of probeer ) ik alles te vertellen wat ik beleef/dwarszit/ en hopelijk wat me goed zit!

Pff dit keer moet het echt lukken!

Heeft iemand hier goede ervaringen met dieetisten? ( nja slechte mag ook, maar moet momenteel gemotiveerd blijven)
pi_56535808
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien mag ik me er niet mee bemoeien, maar dat is volgens mij ook in Amsterdam te koop. London is wel veel leuker natuurlijk
Vertel! Waar?
Ik heb toch behoorlijk wat grote toko's bezocht in Den Haag en omgeving, maar daar is het niet te krijgen. Amsterdam is overigens geen probleem. De vriendin met wie ik naar India was en die dus ook dringend op zoek is naar zwarte cardamom, woont in Amsterdam.
  maandag 4 februari 2008 @ 22:34:55 #46
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56536444
ik ben weer thuis na het trainen. en het was echt heeeeeerlijK! ik heb me ff flink uitgeleefd en alle kanten van de zaal gezien haha
voor zaterdag mijn basisplaatsje wel weer verdiend

nu lekker in mijn frisse bedje tv kijken (net verschoond)
pi_56537282
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef Zeeltje het volgende:

Na weer uren huilen omdat ik niet lekker in mijn vel zit ga ik naar een dietist. Ik weet de oorzaak van waarom ik zoveel eetbuien. Ik wist het al een tijdje maar deed er verder niks mee. Ik ga een afspraak maken met een therapeut/psyloog om het een plekje te geven en een dietist zoeken in de buurt. Ik vind mezelf echt te dik,
Ik hou momenteel ook een weblog ter inspiratie om door te gaan. Daar vertel ( of probeer ) ik alles te vertellen wat ik beleef/dwarszit/ en hopelijk wat me goed zit!

Heeft iemand hier goede ervaringen met dieetisten? ( nja slechte mag ook, maar moet momenteel gemotiveerd blijven)
Wat goed dat je het probleem onder ogen ziet en er wat mee gaat doen Ik heb geen ervaring voor je, maar wil je wel veel succes wensen. Een psycholoog inschakelen om je eetprobleem aan te pakken is denk ik wel slim. Ik had ook vreetbuien als ik niet lekker in mijn vel zat. Dan kan je proberen om af te vallen wat je wil, maar gaat je niet lukken.
pi_56540780
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef Zeeltje het volgende:

Zeeltje, goede stap joh!
Vraag anders als je naar een therapeut gaat of die iemand weet, en met google kan je ook wel kijken of er dietistes in de buurt zijn die verstand hebben van eetstoornissen...
Ik heb goede en minder goede ervaringen zelf, maar het belangrijkste is gewoon dat je je op je gemakt voelt bij zo'n iemand...
  dinsdag 5 februari 2008 @ 10:28:25 #49
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56541959
Ik weet dat er iemand bij toneel waar ik ook zit, die dieitist is. Kan ik goed mee opschieten maar ik schaam me een beetje om daar naar toe te gaan. Vind het wel raar. Maar misschien dat als ik een gesprek heb gehad dat het fijner voelt.
pi_56542009
Goeiemorgen! Ben vandaag een kilo lichter dan gisteren Gisteren was ik dan ook eigenlijk gewoon een kilo te zwaar.
Vanmorgen in ondertrouw gegaan. En zit nu weer "lekker" op mijn werk. Rare vrouw trouwens bij de gemeente, was nogal verstrooid. Ze vond dat het af was en toen bedacht ik me dat we nog niet de gegevens van de getuigen hadden doorgegeven... vervolgens bedacht zij dat ze onze legitimatiebewijzen nog niet gezien/gekopieërd had.
Toen we buiten stonden bedachten we ons dat ze ook geen leges in rekening had gebracht voor de uittreksel.
Maar, hoe dan ook, het is geregeld. Overmorgen de gemeente waar we gaan trouwen maar eens bellen om een ambtenaar te regelen.
***Levi was here***
pi_56542065
Gefeliciteerd Levitation
pi_56542433
goeiemorgen

@Levi: gefeliciteed

hier 81,5 écht geweldig hoe lekker het hier gaat

weer 4 ons eraf in een weekje, waarin ik niet eens súper op 't eten heb gelet

morgen op zijn verjaardag toch ook nog lekker hardlopen (Les 14 alweer ) en volgende week dus beginnen met sporten aan de universiteit

Wel gaan we morgen gourmetten en vrijdag uit eten, maar dat is allemaal niet heel ongezond, als 't even meezit... maar dat kan ik natuurlijk zelf in de hand houden!

Het gaat rete-lekker
Ja doei.
pi_56542843
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:10 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Vertel! Waar?
volgens mij heb ik ze eens gezien bij een hindoestaans/indiaas winkeltje in de Van Woustraat (de Pijp), maar wel een poos geleden dus ik kan het me vergissen. Winkeltje zit vlak bij tramhalte Lutmastraat (lijn 4)
Optie 2 in adam: kruidenwinkeltje op albert Cuijp, hebben ze echt ontzettend veel dus misschien ook zwarte kardamom. Zit ongeveer halverwege, in de buurt van de viskramen.
pi_56543367
En update Ook al scheelt het niet veel (4 ons omlaag), ik bungel al een tijdje op dit gewicht dus dan toch maar even aanpassen
pi_56543404
lekker freecell
Ja doei.
pi_56543447
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

volgens mij heb ik ze eens gezien bij een hindoestaans/indiaas winkeltje in de Van Woustraat (de Pijp), maar wel een poos geleden dus ik kan het me vergissen. Winkeltje zit vlak bij tramhalte Lutmastraat (lijn 4)
Optie 2 in adam: kruidenwinkeltje op albert Cuijp, hebben ze echt ontzettend veel dus misschien ook zwarte kardamom. Zit ongeveer halverwege, in de buurt van de viskramen.
Cool, dank je!
Een hindoestaanse/Indiase winkel is wel een goede optie, want het wordt gebruikt in de Indiase keuken.
Ik ga binnenkort ook een keer op de Haagse Markt kijken, daar zouden ze het ook wel eens kunnen hebben.

Levi, gefeliciteerd!
pi_56543532
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Cool, dank je!
Een hindoestaanse/Indiase winkel is wel een goede optie, want het wordt gebruikt in de Indiase keuken.
Ik ga binnenkort ook een keer op de Haagse Markt kijken, daar zouden ze het ook wel eens kunnen hebben.
In Den Haag wonen heel veel hindoestanen, dus grote kans van slagen
  dinsdag 5 februari 2008 @ 12:14:32 #58
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56543673
* Faat komt binnen rollen en schreeuwt keihard: POTVERDIKKKKKKIE!!!!!!

Ik heb wekenlang de weegschaal vermeden, want ik voelde al dat het niet zo leuk zou worden

Deze morgen toch maar de stoute schoenen aangetrokken, althans ik ging natuurlijk naakt, maar
even bij wijze van spreken dan. Het misbaksel van een digitaal kreng gaf maar liefst 100.7 aan

Ik kom me dus maar weer even braaf aanmelden hier, tis weer even nodig geloof ik
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_56543943
@MoBlo: het is waarschijnlijk vooral het consequent sporten hoor, wat het m doet Ik ben vastbesloten mijn lijf erop in te stellen om af en toe wat meer te kunne eten zonder direct drie kilo aan te komen. Gewoon de dagen na het gourmetten en uit eten de carbs schrappen en heel veel groente eten, dan valt de schade vast mee.

Faat, digitale weegschalen zijn bitches. Ik mag ze ook niet Maar ik ben wel bereid je aan te moedigen, goed?
pi_56544100
Faat, leuk je weer te zien, al is de aanleiding natuurlijk wat minder...

Heb je nog een schop onder je kont nodig, of heb je die jezelf al gegeven?
pi_56544509
Levi gefeliciteerd

Vanmiddag weer steps
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:41:57 #62
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56544942
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 13:01 schreef teigan het volgende:
Faat, leuk je weer te zien, al is de aanleiding natuurlijk wat minder...

Heb je nog een schop onder je kont nodig, of heb je die jezelf al gegeven?
Eensgelijks, hoe is het met jou?

Wat betreft die schop mag je liever geven aan Fok, wat is de boel weer retetraag hier zeg

Ik moet zelf eens even goed naar mijn eten gaan kijken. Kan zo 1, 2, 3 eigenlijk niet eens zeggen waar
ik nou precies de fout inga. Ik denk dat ik net effe te vaak iets eet. Dus geen grote hoeveelheden in 1x
maar iets te veel tussendoortjes en dan met name 's ochtends gaat het niet zo lekker, omdat ik te vroeg
begin te eten. Erg lastig, omdat ik altijd om half 6 mijn bed al uitrol en eigenlijk meteen honger heb ook

Ik ga het de komende tijd maar weer eens allemaal opschrijven, dat geeft toch het beste inzicht
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:05:26 #63
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56545191
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Faat, digitale weegschalen zijn bitches. Ik mag ze ook niet Maar ik ben wel bereid je aan te moedigen, goed?
Dat is altijd "zwaar" oké

Voor de liefhebbers van koffie, ik heb zojuist even het aantal kcal opgezocht van wat verschillende soorten:

Gewone koffie, zwart 0 kcal
Senseo koffie, zwart 0 kcal
Koffie met scheutje mager koffiemelk 20 kcal
Koffie met 100 ml gekookte magere melk 37 kcal
Koffie met 100 ml gekookte halfvolle melk 50 kcal
Koffie met 100 ml gekookte volle melk 66 kcal
Koffie verkeerd (grote beker uit de koffiebar) 290 kcal
Cappuccino (grote beker uit de koffiebar) 280 kcal
Macchiato (grote beker uit de koffiebar) 340 kcal

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_56545308

Ik ben net weer afgekickt van de koffie, maar dit klinkt wel héél lekker
pi_56545433
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo: het is waarschijnlijk vooral het consequent sporten hoor, wat het m doet Ik ben vastbesloten mijn lijf erop in te stellen om af en toe wat meer te kunne eten zonder direct drie kilo aan te komen. Gewoon de dagen na het gourmetten en uit eten de carbs schrappen en heel veel groente eten, dan valt de schade vast mee.

ik denk 't ook en Isa zag ook gisteren wel verschil met voor het nieuwe jaar toen ik 'r voor 't laatst gezien had dus het zit niet alleen in mijn hoofd Het sporten is zoooo fijn... ben weer helemaal 'terug'

En net naar Nijmegen voor m'n motorjas was hij er niet meer maar, wel, hij is besteld, en heb er 15% afgekregen! Dus van 230 naar 195 euro! Dat scheelt! mag 'm vrijdag/zaterdag ophalen als 't goed is..

En ja, digitale weegschaal dat ding schommelt nog meer dan een écht schommel in windkracht 8
Ja doei.
pi_56545447
koffie zoals ik het drink: 0 Kcal wow..
Ja doei.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:50:01 #67
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56546262
vandaag: ( effe spieken bij caloriechecker )
Ochtend
2 snee bruin brood met filet american
1 kopje thee met suiker en melk

Tussendoor
Optimel control
400ml vers geperste sinasappelsap

Lunch
2 bruin brood kalkoenfilet met komkommer
Thee met melk en zoetje

Tussendoor ( nu )
appel

Avond eten
Oosterse spagetthie
Is spagetthi met garnalen, ham, prei, ui en bamboe van bami gorang
Recept uit de AH boekje

En vanavond gelatine light frambose.
En sporten!
pi_56546332
zooow

net lekker twee wasa's op met een klein beetje roomkaas en wat gerookte zalm

en vanavond lekker pasta maken! Vegetarische pasta, want we krijgen een vega-eter..

en heb mezelf net opgegeven voor een gratis cursus van de universiteit, zwemmen voor gevorderden elke donderdag vanaf volgende week van 20.00 tot 20.45, intensief trainen is ook precies op een dag dat ik niet hardloop, dus dat komt mooi uit!

Overigens is het heel druk voor het inschrijven voor spinnen e/d, dus moet snel maar even uitvinden wanneer ik het beste kan reserveren (zodat ik een van de eersten ben) zodat ik ook iig één keer per week kan spinnen..

dan heb ik dus per week:
1 keer zwemmen
3 keer hardlopen
1 keer spinnen

gaat lekker hier
Ja doei.
pi_56546350
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 14:41 schreef Faat het volgende:

[..]

Eensgelijks, hoe is het met jou?
wel goed, de ellende die afstuderen heet heb ik gelukkig al even achter mij gelaten, erg druk met mijn (tijdelijke) baan, en ik moet mezelf ook eens gaan schoppen om nu weer verder te gaan solliciteren..
pi_56547821
Faat, hemel, waar komt het immense verschil tussen koffie met volle melk en de koffiebarvarianten vandaan? Da's toch ook allemaaal met melk, en zo vreselijk veel meer zal dat niet zijn. Nou ja, het is gestoomde melk, maar daar worden de calorieen niet groter van, dunkt me

Ik drink m zwart met een beetje suiker. Gelukkig maar
  dinsdag 5 februari 2008 @ 19:42:30 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56548022
Ben gewoon weer een halve kilo aangekomen?? Ik eet voor mijn doen al heel veel gezonder, minder alcohol en 4 uur bewegen meer per week en dan toch aankomen...
Nou ja, we gaan rustig door, voel me er wel goed bij
Drink mijn koffie en thee helemaal puur, sterker nog, ik doe 5 jaar met een kilo suiker Ik ben zeg maar meer van de hartige
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56550267
WIj zijn weer terug uit Dublin 't Was erg leuk, maar we hebben ook erg slecht gegeten. Ben benieuwd naar de schade. En daarna ga ik er nog even tegenaan, want over precies een maand is de definitieve pasdag voor mijn jurk, daarna moet ik dus op gewicht blijven
pi_56551873
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:58 schreef Levitation het volgende:
Nieuw topic! Mijn gewicht is momenteel lichtelijk dramatisch, maar we gaan er ook deze week weer voor.
Wilde vanavond zodra ik uit mijn werk kom Evy les 15 nog een keer gaan lopen. Maar nu is mijn collega ziek geworden en heb ik beloofd haar late dienst over te nemen. Moet dus werken tot 18.00 uur en ik ben om 08.00 begonnen.
Tot 18 uur is een late dienst? Bij ons is 8 tot 18 een redelijk normale werkdag. Met sporten is dat idd wel vervelend. Was een van de (vele) redenen voor mij om te stoppen met sporten. Als ik de hele dag gewerkt heb en vroeg op ben gestaan, dan heb ik honger na m'n werk. En zodra ik eet, kan ik de eerste uren gewoon niet meer sporten, dan heb ik er echt last van. Als ik 's ochtends ging sporten at ik echt maar 5 eetlepels All Bran of zo, met een heel klein scheutje soyamelk. Maar als ik niet eet, dan ben ik zo slap dat ik na een half uur helemaal kapot ben. Ik vond het echt niet te combineren.
Sanity is (not) statistical
pi_56552584
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Faat, hemel, waar komt het immense verschil tussen koffie met volle melk en de koffiebarvarianten vandaan? Da's toch ook allemaaal met melk, en zo vreselijk veel meer zal dat niet zijn. Nou ja, het is gestoomde melk, maar daar worden de calorieen niet groter van, dunkt me
Ik denk dat er in de koffiebarvariant vrij veel suiker zit en misschien room in plaats van melk
pi_56552768
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat er in de koffiebarvariant vrij veel suiker zit en misschien room in plaats van melk
Lijkt mij raar, want dat 'hoort' niet... Maargoed, ik drink never koffie met melk. Behalve 's zomers, dan gooi ik oploskoffie, melk en roomijs bij elkaar, brrrrrt in de blender: koffieshake

Uniekhoorn, laat je niet van slag brengen. Als je meer beweging en goed eten combineert, mag je trots op jezelf zijn. Dat de weegschaal niet direct onder de indruk is, zijn dan zo. Het komt wel. Voor nu doe je het gewoon goed!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 februari 2008 @ 08:43:52 #76
13151 crew  Rewimo
pi_56555328
Zo, dat was een duur nachtje

Om 12 uur een enorme onweersbui met enkele forse inslagen.

De schade:
- 1 modem
- 1 dvd-speler
- 1 videorecorder
- 2 satellietontvangers

Allemaal morsdood
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56555338
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:19 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Tot 18 uur is een late dienst? Bij ons is 8 tot 18 een redelijk normale werkdag.
Maar ik doe kantoorwerk (IT servicedesk) en 10 uur op je gat achter de pc en aan de telefoon zitten breekt je echt op.
Ik vind trouwens 8 uur werken per dag al veel... maar dat komt vooral omdat ik een chronisch gebrek aan energie heb. Als ik 36 uur gewerkt heb in een week ben ik volledig afgebrand. Ik vind het zo zonde van mijn leven dat ik altijd zo moe ben. 10 uur werken op een dag is voor mij dus nogal zwaar. Mijn broers stelden van het weekend de diagnose: "Je bent dus gewoon een lui ding..."
***Levi was here***
pi_56555346
Rewimo, dat is schrikken zeg..
Je bent er toch wel voor verzekerd, blikseminslag?

Is het ook echt op jullie huis ingeslagen? Of op een elektriciteitshuisje in de buurt? En ik hoop voor je dat de komende dagen/weken er niet nog meer stuk gaat, dat kan geloof ik nog wel een tijdje doorgaan..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 februari 2008 @ 08:52:28 #79
13151 crew  Rewimo
pi_56555432
Ik ga ervan uit dat we er gewoon voor verzekerd zijn ja qltel neemt vanmorgen contact op met de verzekering. Waar het precies is ingeslagen weten we niet, maar er staan hier vlakbij twee enorme windmolens. Dat is verreweg het hoogste punt dus dat lijkt me het meest waarschijnlijk. Er zijn ook twee zekeringen uitgeslagen tijdens die onweersklappen. Precies de groepen waar die apparaten op aangesloten waren...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 februari 2008 @ 09:14:17 #80
13151 crew  Rewimo
pi_56555689
Levi, nog van harte gefeliciteerd (moest nog even bijlezen)

Faat, welkom terug, gezellig dat je er weer bent - al is de reden natuurlijk minder leuk...

Van die koffie snap ik ook niks Kan me alleen maar voorstellen dat ze er een sloot suiker in mikken. Alleen melk kan nooit zo'n verschil maken lijkt me.
pi_56555750
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Van die koffie snap ik ook niks Kan me alleen maar voorstellen dat ze er een sloot suiker in mikken. Alleen melk kan nooit zo'n verschil maken lijkt me.
Veel van die calorieën tabellen kloppen niet... zo las ik ook ooit ergens dat geroosterd brood minder kcal bevat dan een gewoon sneetje... Misschien dat als je het brood verkoolt dat het minder kcal bevat? Ik denk dat ze bij dat gevalletje van het gewicht zijn uitgegaan, en een geroosterde boterham is inderdaad lichter... maar dat is alleen omdat je het water er uit gedampt hebt.

Dat soort lijstjes moet je altijd met een gezonde argwaan bekijken.
***Levi was here***
pi_56555931
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Veel van die calorieën tabellen kloppen niet... zo las ik ook ooit ergens dat geroosterd brood minder kcal bevat dan een gewoon sneetje... Misschien dat als je het brood verkoolt dat het minder kcal bevat? Ik denk dat ze bij dat gevalletje van het gewicht zijn uitgegaan, en een geroosterde boterham is inderdaad lichter... maar dat is alleen omdat je het water er uit gedampt hebt.

Dat soort lijstjes moet je altijd met een gezonde argwaan bekijken.
en je zou juist zeggen dat door het weggedampte water dat de energiedichtheid hoger is, water bevat geen kcal...
pi_56555956
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:30 schreef teigan het volgende:

[..]

en je zou juist zeggen dat door het weggedampte water dat de energiedichtheid hoger is, water bevat geen kcal...
De energiedichtheid wordt groter, maar het sneetje blijft natuurlijk evenveel kcal houden. Tenzij je het verkoolt, want dan is het al verbrand.
***Levi was here***
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:55:54 #84
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56556338
nou vitamine gaan er dan uit.. bij een geroosterd boterham
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:22:12 #85
4177 Jojogirl
pi_56556748
Per sneetje maakt het niet uit maar per ons zou het juist meer caloriën moeten gaan bevatten na roosteren. En de vitamines maken niet uit voor de caloriën.

Levi, gefeliciteerd met je ondertrouw
pi_56556834
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:24 schreef ColdFeet het volgende:

Ik drink m zwart met een beetje suiker. Gelukkig maar
Ik drink espresso met opgeklopte magere melk
heb je denk ik niet eens 100ml voor een heel groot vol glas voor nodig
pi_56557300
levi gefeliciteerd
  woensdag 6 februari 2008 @ 12:44:10 #88
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56559548
levi gefeliciteerd!

zo net even gesport. Maar kreeg enorm buikkramp ( jep moet ongesteld worden )
Net grape fruit gehaald en dadelijk 2 lekker boterhammen!
pi_56559795
Ik heb als ontbijt vanmorgen een broodje met kaas en zalm uit blik gehad. Zalm uit blik is dus niet lekker Het stond er nog van het kerstpakket, maar doe mij maar gewoon tonijn uit blik of verse zalm

Nu lekker op een fuji appel aan het knagen
pi_56559882
Ewww nee, dat had ik je zo wel kunnen vertellen Die lucht

ik heb vandaag twee granaatappels bij me Heerlijk zijn die! Bevatten ze veel calorieen, eigenlijk? En een sinaasappeltje.
pi_56560671
Ik vind voor een granaatappel waarden tussen de 68 en 79 kcal per 100 gram Coldfeet..
pi_56560714
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:42 schreef teigan het volgende:
Ik vind voor een granaatappel waarden tussen de 68 en 79 kcal per 100 gram Coldfeet..
OK... Da's dan in totaal best veel.

Nou ja, eigenlijk maakt het me ook weinig uit, ik eet ze toch wel. Tè lekker gewoon Vanavond weer zwemmen!
pi_56560775
Het vruchtvlees van een granaatappel is volgens mij nooit 100 gram Daarbij is het fruit, dus vet gezond
pi_56560819
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef freecell het volgende:
Het vruchtvlees van een granaatappel is volgens mij nooit 100 gram Daarbij is het fruit, dus vet gezond
Ik heb twee grote bij me. Ach, het zal me ook aan m'n reet roesten hoor; volgens mij is het hoofdzakelijk water, suiker en vezels (de kernen dan).
pi_56561906
wij gaan zo naar de hypotheker éven kijken of er een kans is dat er een mogelijkheid is dat de kans bestaat dat we MISSCHIEN tóch kunnen gaan kopen
Ja doei.
pi_56562036
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan zo naar de hypotheker éven kijken of er een kans is dat er een mogelijkheid is dat de kans bestaat dat we MISSCHIEN tóch kunnen gaan kopen
Heb je ouders die garant kunnen/willen staan? Dat scheelt heel veel.

Spannend. Maar waarom nu al kopen?
pi_56562272
het is een stok achter de deur, voor als we geen andere woning hebben voordat alles hier plat gaat

we blijven proberen een huurhuis te vinden, maar mócht het niet lukken (en er zitten nu heel veel urgenten voor die de wachttijd met enkele jaren verlengen ) dan weten we in ieder geval of we kúnnen kopen..

En eventueel, als het zover komt, dan kunnen wrsch de ouders van René garant staan (mijn ouders hebben geen koopwoning). Dus het is niet alsof we dan morgen naar de makelaar stappen, maar gewoon, als 'reserve'
Ja doei.
pi_56564785
Ik heb zojuist een sollicitatiegesprek gehad bij de TNT. Op de afdeling crediteuren. En dat ging goed
Zij vonden het allemaal erg positief, en nu dus maar wachten op het uitzendbureau, zij gaan mij verder vertellen of ik kan beginnen de ja of nee.

Wachten duurt lang.
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:23:20 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56565899
Spannend ymme en MoBlo. Dat zijn toch wezelijke dingen

MoBlo mag ik je advies? Heb net les 2 van Evy gelopen, en dat ternauwernood gehaald zal ik vrijdag deze les overdoen of toch met les 3 beginnen?
Pas een les herhalen als je hem niet gehaald hebt?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56565992
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend ymme en MoBlo. Dat zijn toch wezelijke dingen

MoBlo mag ik je advies? Heb net les 2 van Evy gelopen, en dat ternauwernood gehaald zal ik vrijdag deze les overdoen of toch met les 3 beginnen?
Pas een les herhalen als je hem niet gehaald hebt?
Ik ben geen MoBlo, maar ik ga je wel advies geven.
Probeer gewoon rustig en in één tempo te lopen en ga gewoon door met de lessen. Als je een les echt niet haalt, dan zou je 'm over kunnen doen, maar het schema is niet voor niets zo opgezet.
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:02:50 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56566648
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben geen MoBlo, maar ik ga je wel advies geven.
Probeer gewoon rustig en in één tempo te lopen en ga gewoon door met de lessen. Als je een les echt niet haalt, dan zou je 'm over kunnen doen, maar het schema is niet voor niets zo opgezet.
Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo... Thanks, doe ik dat 'gewoon'
pi_56567572
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar ik doe kantoorwerk (IT servicedesk) en 10 uur op je gat achter de pc en aan de telefoon zitten breekt je echt op.
Ik vind trouwens 8 uur werken per dag al veel... maar dat komt vooral omdat ik een chronisch gebrek aan energie heb. Als ik 36 uur gewerkt heb in een week ben ik volledig afgebrand. Ik vind het zo zonde van mijn leven dat ik altijd zo moe ben. 10 uur werken op een dag is voor mij dus nogal zwaar. Mijn broers stelden van het weekend de diagnose: "Je bent dus gewoon een lui ding..."
Ik wou juist dat ik kantoorwerk mocht doen. Ik zit deels achter de kassa en doe ook kantoorwerk en dat gaat echt tien keer sneller. Maar goed, ik houd niet van al die mensen om me heen, geef mij maar een stapel papier, lekker stil. Ik ben na 10 uur niet vermoeider dan na 8 uur, die laatste twee uurtjes maken nauwelijks uit. Wel werk ik op zaterdag, zodat ik midden in de week een dag vrij heb. Als ik vijf dagen achter elkaar moet werken ben ik wel dood. Voor mij is het meer een geestelijk dan een lichamelijk probleem. Als ik veel mensen om me heen heb, zuigt dat echt energie. Heel de dag vriendelijk glimlachen druist volledig in tegen mijn natuur.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:17:55 #103
4177 Jojogirl
pi_56569574
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo... Thanks, doe ik dat 'gewoon'
Van mij hetzelfde advies. Je blijft altijd houden dat het de ene keer beter gaat dan de andere. Ik heb ook wel lessen gehad dat ik dacht "dit gaat al niet, hoe moet ik de volgende les in hemelsnaam volhouden". vaak ging de volgende les dan juist heel soepel en makkelijk. Probeer dus gewoon die volgende les en als die echt niet gaat, kan je hem altijd nog overdoen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:22:58 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56576732
sonde is er uit. Huisarts was vriendelijk . Was een hele lange slang .

En nu moet ik het écht zelf doen
pi_56576774
Spannend Bubseltje, hoe voel je je nu dan?

Ik kom er net achter dat ik vergeten ben mijn mok gisteren om te wassen na de cup a soup...
en ik heb dus mijn eerste kop thee er al uit op... Ik vond hem al zo raar smaken...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 februari 2008 @ 09:36:41 #106
13151 crew  Rewimo
pi_56576915
bubsel, goed nieuws

Teigan, blegh!

ymme, ik duim voor je hoor

Wij blijken nog meer schade te hebben door de blikseminslag (zie topic KAA). En ik ben strontverkouden ]:|
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:45:17 #107
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56577030
Het doet nu een beetje 'pijn' van binnen. En mijn neus is aan de binnenkant kapot, dus daar moet ik vaseline op smeren.

Verder nog steeds erg moe. Ik ga strakjes ook weer dvd kijken op bed. Eten gaat goed op dit moment vandaag alleen voorzichtig dus nu een bakje soja yoghurt ipv een cracker.

Teigan bleegh

Rewimo ik zal zo het topic lezen wel kl#te hoor .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 februari 2008 @ 09:51:21 #108
13151 crew  Rewimo
pi_56577111
Kalm aan hoor bubsel Zal wel een opluchting zijn dat je die slang kwijt bent
pi_56577754
Teigan
Echt smerig

Ik ben chagrijnig
Mijn school blijkt me per 1 februari te hebben uitgeschreven, zodat ik vandaag mijn OV moet inleveren. Niet zo erg, want ik gebruikte dat ding tóch nooit, maar juist de komende week had ik hem een paar keer echt nodig

En school had afgesproken om ons per 1 maart uit te schrijven. Scheelt me verdorie ook nog een maand stufi Nóg een maand extra te overbruggen
pi_56577829
Nou, das lekker van je school zeg freecell!

Hoe ben je daar nu achter gekomen dan? Kreeg je een brief ofzo?

Ik mocht willen dat de universiteit zo snel was zeg, ik ben nog steeds niet uitgeschreven, terwijl ik het verzoek daartoe eind oktober heb ingestuurd...
pi_56577897
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef teigan het volgende:
Nou, das lekker van je school zeg freecell!

Hoe ben je daar nu achter gekomen dan? Kreeg je een brief ofzo?

Ik mocht willen dat de universiteit zo snel was zeg, ik ben nog steeds niet uitgeschreven, terwijl ik het verzoek daartoe eind oktober heb ingestuurd...
Ik kreeg vandaag een mailtje of ik er wel om dacht mijn OV in te leveren vandaag
Omdat ik per 1 februari ben uitgeschreven.
Dus ik heb teruggemaild van "hoho, dat zou per 1 Maart!"
Krijg een mailtje terug dat de meeste studenten het liever per 1 februari hebben, omdat dat een maand collegegeld scheelt.

Ja, én een maand stufi! Dan kan collegegeld betalen wel uit hoor!
pi_56578024
Ik zit maar te wachten op het telefoontje van randstand...

wachten is echt niet leuk.
pi_56578127
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kreeg vandaag een mailtje of ik er wel om dacht mijn OV in te leveren vandaag
Omdat ik per 1 februari ben uitgeschreven.
Dus ik heb teruggemaild van "hoho, dat zou per 1 Maart!"
Krijg een mailtje terug dat de meeste studenten het liever per 1 februari hebben, omdat dat een maand collegegeld scheelt.

Ja, én een maand stufi! Dan kan collegegeld betalen wel uit hoor!
Dan zoek je toch een bijbaantje? Heb je snel genoeg meer dan je stufi verdiend.
Maar afijn, lekker handig geregeld allemaal.

Ik heb last van een trillend oogspiertje bij mn rechteroog. Heel irritant.

Wanneer zou je gebeld worden Ymme?
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:07:32 #114
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56578392
dat is inderdaad irritant je oog!

Mmmm net een grapefruit op!
pi_56578725
Ik zou vandaag gebeld worden.
En ik heb geen geduld. Wil weten hoe of wat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 februari 2008 @ 11:34:04 #116
13151 crew  Rewimo
pi_56578970
ymme, ik moet straks naar Doornenburg, da's volgens mij vlak bij jou, toch?

Misschien kunnen we even chocoladeforummen over de klok?

O, dat kan dus niet meer daar zie ik

Ik PM je wel
pi_56582758
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:49 schreef ymme het volgende:
Ik zit maar te wachten op het telefoontje van randstand...

wachten is echt niet leuk.
dan bel je toch zelf? opgelost!

@ mezelf

baan is wat onzekerder geworden.. ze kunnen heel misschien niet omgaan met mijn nieuwe studierooster, waardoor er een kans is dat ik vandaag te horen krijg dat ik niet meer ingeroosterd kan worden..
Ik begrijp ze wel, en het is ook totaal niet uit ontevredenheid ofzo, maar ik zit wel even flink in de stress hier

Krijg het wel vandaag nog te horen, dus dat is wel fijn.. maar ja.. moet wel werk hebben
Vraag me overigens wel af of ze dat kunnen 'maken' en of ze me niet moeten faciliteren tot het eind van mijn contract (31 december 2008) aangezien er geen persoonlijke/werktechnische redenen zijn me te 'ontslaan'. Het is gewoon dat ze mij niet kunnen herbergen op de dagen dat ik kán werken
Doei.
pi_56583040
Heb je een contract voor een bepaald aantal uren of voor bepaalde dagen? Dat maakt nogal verschil namelijk.
pi_56583175
Ik heb een contract voor 12 uur, niet voor bepaalde dagen ze wisten namelijk dat ik van dagen kon wisselen... doordat ik elk semester (en voorheen elk blok van het HBO) een roosterwijziging zou hebben.. dus dát wisten ze..
Doei.
pi_56584720
Ik heb een baan voor 40 uur per week

Bij TNT op de afdeling crediteuren.
Mag morgen al beginnen. Leuk!
pi_56584816
Ymme, gefeliciteerd!
***Levi was here***
pi_56585173
Het is maar tot 1 april. Maar he, nu weet ik het
pi_56585177
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
Ik heb een contract voor 12 uur, niet voor bepaalde dagen ze wisten namelijk dat ik van dagen kon wisselen... doordat ik elk semester (en voorheen elk blok van het HBO) een roosterwijziging zou hebben.. dus dát wisten ze..
Als dat is afgesproken, dan kunnen ze je er niet zomaar uit gooien. Lijkt mij.
Maar afijn, weet je al meer?

Ymme, gefeliciteerd met je baan! Succes!
pi_56585237

ja, nee.. ze moest nu écht weg.. ze belt morgen wel, áls ze het dan weet

*grom*
Doei.
pi_56585253
gefeliciteerd dan maar weer ymme hopen dat dit wat langer duurt
Doei.
  donderdag 7 februari 2008 @ 17:01:36 #126
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56585445
gefeliciteerd ymme!
pi_56585462
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:49 schreef Faithy het volgende:

ja, nee.. ze moest nu écht weg.. ze belt morgen wel, áls ze het dan weet

*grom*
Probeer wel even bij een jurist ofzo te checken wat je rechten zijn in dit geval. Altijd handig als ze moeilijk gaan doen.
pi_56586711
Gefeliciteerd ymme!

En succes Faithy, klinkt als een rotsituatie
pi_56588290
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Ymme ik hoop dat het leuk wordt en je het er naar je zin zult gaan hebben. Post je morgen even hoe je eerste dag is geweest?

@Bubseltje: fijn dat je sonde er uit is gegaan. Dus je kunt nu voldoende eten?

Succes Faithy.

Ik heb eigenlijk weinig te melden. Heb me deze week nog niet gewogen. Dinsdag een dagje niet opgelet, was een dagje uit met familie en heb ook gewoon een gebakje en ijs gehad. Heb er extra van genoten, zodat ik er weer een poosje tegenaan kan was erg lekker.
Verder gewoon de hele week gezond gegeten, veel groente. en zaterdag heb ik weer een belangrijke volleybalwedstrijd. Heb ik nu alweer veel zin in.

morgen nog 1 dagje vroeg opstaan en dan lekker weekend
pi_56588387
we wachten nog braaf een dagje af dan maar

vanavond wel even vacatures spitten

Net Evy 14 gelopen met

1 keer 2
1 keer 3
3 keer 6

en het ging écht lekker..

tijdens de laatste 6 minuten nog wel even een sprintje getrokken, dus was wel helemaal op, maar het was wel heerlijk

nu lekker koken en dan relaxen
Ja doei.
pi_56598142
wow

81,1kg

gaat lekker hier

vandaag gezellig quality time met mijn moeder, lievelingstante en René.. lekker de stad in, wandelen, en vanavond met z'n allen uit eten

81,1 wow
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 februari 2008 @ 09:48:13 #132
13151 crew  Rewimo
pi_56598166
ymme, fijn voor je! Veel succes!

MoBlo, dat is nou weer balen dat je werk niet combineert qua rooster. Zoek goed uit wat je rechten zijn met dit contract. Hopelijk komt het goed

Hier nog steeds druk met de nasleep van de blikseminslag. Weet niet of we al online komen vandaag, zo nee dan wordt het afzien dit weekend Maar als het meezit krijgen we wel weer tv vandaag. Gelukkig hadden we sowieso al wat leuke dingen buitenshuis gepland staan voor komend weekend
pi_56598714
Vandaag weer op de weegschaal gestaan en helaas 9 ons zwaarder dan vorige week, maar dat had ik na het weekendje Dublin wel zien aankomen. Gewoon weer even opletten en het is er vast zo weer vanaf!

ymme, gefeliciteerd met je baan!
pi_56599011
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
...

81,1 wow
Ben wel een tikje jaloers, hoor! Bij mij gaat 't hardlopen wel goed en ik sport verder ook veel, maar ik eet er nog steeds tegenop... ik val niet meer af. Dan maar er op vertrouwen dat ik vet in spieren om aan het zetten ben.
***Levi was here***
pi_56600079
Hoe was Dublin, Fannetje? Ik was na Londen ook wat zwaarder maar dat was er vanmorgen alweer af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56600128
Dublin was leuk Niet super ofzo, maar gewoon wel vermakelijk
Klein reisverslagje staat op onze site (zie sig).
pi_56600479
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was Dublin, Fannetje? Ik was na Londen ook wat zwaarder maar dat was er vanmorgen alweer af.
Ik was lichter! Ok, 2 ons, maar wel lichter.
En jij hebt je eten van zondag nog wel uitgekotst! Zou het dan toch door de banoffee taart komen? die ik overigens zelf nog een keer wil maken
pi_56600563
Die taart was amper een cm breed (helaas) Waarschijnlijk was het ook de chocolademuffin, de fudge, de jelly beans, de m&m's, de chocolade, het stukje appeltaart, de mosselen in saffraanroomsaus en de chips
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56600692
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Die taart was amper een cm breed (helaas) Waarschijnlijk was het ook de chocolademuffin, de fudge, de jelly beans, de m&m's, de chocolade, het stukje appeltaart, de mosselen in saffraanroomsaus en de chips
Het schijnt dan ook dat iedereen die bij Google gaat werken ongeveer een kilo of 7 aankomt.
pi_56600812
Hmmm, dan moet ik maar nooit bij Google gaan werken dan
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:55:11 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_56604436
Ik heb net even een halve nieuwe garderobe aangeschaft

3 broeken, een shirt, een zomerjas met een leuke shawl
OK, een kwart nieuwe garderobe

Ik vind hem echt gaaf
En het is nog eens een maatje L ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56604502
mooi jasje Troel

Wat een heerlijk gevoel he? In normale maatjes passen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:01:40 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_56604551
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:58 schreef octopussy het volgende:
mooi jasje Troel

Wat een heerlijk gevoel he? In normale maatjes passen
Nouja, ik vond mijn maatje XL voor shirts van voor de zwangerschap ook al prima. Tenslotte heb ik een redelijk lang lijf enzo. Maar dit is echt super.

Alleen van broeken heb ik dus nog wel maat 42/44, mijn vel zit daar gewoon echt in de weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56605310
Mijn eerste werkdag hier, zit er bijna op

Veel indrukken opgedaan. Het is best pittig, maar erg leuk. Ik vind de crediteuren nu al leuk.
Veel leuker dan mijn vorige baan, hier kan je echt je hersenen gebruiken

Dadelijk lekker weekend
pi_56607699
Leuk jasje, Troel!

En fijn dat je baan je lijkt te bevallen, ymme, misschien ben je er wel heel erg op vooruit gegaan dat je bent ontslagen

Ik heb ontdekt dat ik alpro soyamelk light uit het koelvak lekker vind! Ook maar 30 kcal per 100 ml. Er zat zo'n 35% kortingssticker vcan de AH op en ik wilde het al een tijdje eens proberen, maar ik vind het nog lekker ook dus.
pi_56609193
Banoffee pie! Recept, alstublieft?
pi_56609316
Moet je de chefkoks bij google even vragen, daar was die taart namelijk goddelijk!
pi_56609434
Ik weet niet of ze die in het restaurant serveerden Maar ik ga het maar eens proberen te maken
pi_56611098
Zometeen lekker met een wijntje erbij 'Un long dimanche de Fiancailles' met Audrey Tatou en Jodie Foster kijken.

En ik krijg dorst van het drinken van appelsap drink er te veel van waardoor ik dumpings krijg
pi_56611185
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:55 schreef octopussy het volgende:
Zometeen lekker met een wijntje erbij 'Un long dimanche de Fiancailles' met Audrey Tatou en Jodie Foster kijken.

En ik krijg dorst van het drinken van appelsap drink er te veel van waardoor ik dumpings krijg
Goed dat je het zegt! Die wil ik ook zien!
In appelsap zit volgens mij best veel suiker, dus niet echt raar dat je er dumpings van krijgt denk ik. Wel vervelend. Maar geen idee of het normaal is dat je dorst krijgt van appelsap, ik drink het bijna nooit!
pi_56611598
Octo, kom hier eens een glaasje versgeperst appelsap doen, dat gaat vast wel goed!

Wij gaan zo Juno kijken in bed, met een lekker drankje en een schaal rauwkost
Maar eerst nog pilatessen.
pi_56611820
Juno is leuk heb ik gisteren gekeken
pi_56618719
Appelsap is één van de weinige dranken die ik écht niet lekker vind. En inderdaad een heleboel suiker!
Ook als er geen toegevoegde suiker in zit. Dat spul bevat veel suiker van zichzelf
pi_56618846
Wacht maar tot je zelfgemaakte proeft. Of probeer eens ongefilterd appelsap van de natuurwinkel. Dat het echt naar appels smaakt, zeg maar
pi_56618884
Ongefilterd appelsap ziet er ook nog eens smerig uit, dus dat heb ik niet geprobeerd
  zaterdag 9 februari 2008 @ 10:01:29 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56619011
Vruchtensappen in het algemeen zijn niet zo goed bij een wls zover ik begrepen heb.
pi_56619171
appelsap
Ja doei.
pi_56619293
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wacht maar tot je zelfgemaakte proeft. Of probeer eens ongefilterd appelsap van de natuurwinkel. Dat het echt naar appels smaakt, zeg maar
Ja, nee dus. Dat heb ik een keer gedaan met mijn sapcentrifuge. VIES!! Geen idee wat er mis ging, maar het was ècht niet te drinken. Zonde van de appels.

Lekker zonnetje weer Ik heb forsythiatakjes geknipt van een struik in de buurt en ze komen al een beetje uit

Straks soep maken Weegschaal was vanmorgen al weer lief voor me
pi_56620505
Oh meestal heb ik van die natuurappelsap in fles. Vaak leng ik dat aan met water, maar als ik lang doe met een glaasje kan ik ook puur drinken.
De vruchtensuikers in de sap van de Lidl die ik nu heb is 9,8 gram per 100 ml.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:29:44 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56622595
Wow, hier wordt een mensch vrolijk van... Ben net even een stukje wezen lopen en het was een aangenaam temperatuurtje.
Jammer dat mijn strot dicht zit en mijn hoofd vol met watten maar toch voel ik me vandaag gelukkig

Morgen een lekkere lange wandeling maken in de bossen van Appelscha, samen met mijn man. Vind dat altijd erg lekker, geen afleiding van tv, comp. of iets dergelijks maar gewoon lekker met zijn tweeen kletsen over van alles en nog wat.
pi_56625224
Ik heb weer een les Evy volbracht

't was wel moeilijk mijn spieren wilden niet helemaal meewerken, máár, het is gelukt

nu een dagje rust, en dan maandag weer! Gelukkig blijft het wat langer licht nu, én loopt René mee, dus is 's avonds lopen na een dag uni prima te doen
Ja doei.
pi_56626669
Het is gewoon al tot 6 uur licht! Zo lekker vind ik dat. Kan ik gewoon naar huis fietsen in het zonnetje.
pi_56644759
Ik word ook helemaal vrolijk van dit weer.

Gisteren hebben wij lekker in het bos gewandeld met de honden.
Ik heb er nu 3 uur leren opzitten. En ga dadelijk dus weer heerlijk naar buiten met de honden. Genieten van dit weer
pi_56645382
Het is zo'n lekker weer. Heerlijk, gisteren gewoon wandelend naar de bouwmarkt geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 10 februari 2008 @ 16:22:43 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56646178
yeps heeeeerlijk weer. Mede daarom toch maar eens ff de ramen, binnen en buiten, gewassen. en dat op zondag, terwijl ik me had voorgenomen om echt de hele dag helemaal niets te doen

heb ook nog ff mijn haar bijgekleurd, want uitgroei is niet echt charmant

verder dieettechnisch weinig te melden... gaat goed, alleen op de weegschaal nog niet zo hard, maja we gaan gewoon zo door. het hoeft ook niet snel, ALS het er maar af gaat.

ow ja, ik hou ook niet van appelsap

en volleyballen was gister weer lekker
vanavond tv-avondje:
boer zoekt vrouw
baby te hoor/ of undercover in nederland
over mijn lijk..
en dan slapen, want de wekker gaat weer om 6 uur
pi_56646503
Wij hebben ook even van het weer genoten, wij zijn een heel lang stuk gaan skaten..

Misschien wel ietsjes te lang, het was echt afzien op het eind, maar genoten hebben we van het weer!
  zondag 10 februari 2008 @ 17:05:38 #168
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56647020
nou gisteren niet zo goed gedaan qua eten. Daarna na een ijshockey wedstrijd gekeken met de fiets daarheen maar op een gegeven moment kregen we een knapband. Dus hebben de terugweg te voet gedaan. Was toch wel 1,5 uur lopen!
pi_56647722
quote:
Op zondag 10 februari 2008 17:05 schreef Zeeltje het volgende:
nou gisteren niet zo goed gedaan qua eten. Daarna na een ijshockey wedstrijd gekeken met de fiets daarheen maar op een gegeven moment kregen we een knapband. Dus hebben de terugweg te voet gedaan. Was toch wel 1,5 uur lopen!
Dat is dan weer ter compensatie van het slechte eten
  zondag 10 februari 2008 @ 21:22:25 #170
4177 Jojogirl
pi_56652342
Pff, hectisch weekend gehad. Vrijdagavond naar m'n ouders gereden, zaterdagochtend verteld dat ik zwanger ben, 's avonds uit eten vanwege m'n vaders verjaardag en toen we thuis kwamen werd Menno gebeld dat m'n schoonmoeder in het ziekenhuis lag met een knieblessure. Vanochtend dus meteen weer naar huis en bij haar langsgeweest. We dachten eerst dat ze de komende maanden niets zelf zou kunnen omdat d'r been in een brace moet (van d'r lies tot aan d'r enkel) en ze vanwege een schouderblessure geen krukken kan gebruiken, maar gelukkig kan ze zich met 1 kruk in huis wel redden, dus dat scheelt alweer een hoop geplan en geregel. Nou nog eens zien wanneer ze ge-opereerd gaat worden.
Pff en nu ben ik uitgeteld, ga zo maar lekker vroeg naar bed denk ik.
pi_56652576
Ben je zwanger???!!!??!!
Wat leuk!!!
Gefeliciteerd!
Wat leuk!!
Wanneer ben je uitgerekend??
sorry voor de smiley overkill, ik vind het gewoon heel erg leuk!
  zondag 10 februari 2008 @ 21:34:06 #172
4177 Jojogirl
pi_56652658
Ja!
Ja!
Dankjewel
19 september

Ik heb helemaal niets tegen blije smileys
pi_56652740
Gefeliciteerd Jojo!!!!
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2008 @ 21:41:46 #174
43556 miss_dynastie
pi_56652859
pi_56652871
Tof zeg! En heel sneaky, heel terloops even posten dat je zwanger bent.
19 september, een net-na-de-zomer-kindje.
pi_56652970
Jojo! Wat leuk! Gefeliciteerd!
  zondag 10 februari 2008 @ 22:10:24 #177
4177 Jojogirl
pi_56653787
Dank, dank, dank allemaal
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Tof zeg! En heel sneaky, heel terloops even posten dat je zwanger bent.
19 september, een net-na-de-zomer-kindje.
Het weekend was ook zo druk dat dat even weg viel al was m'n schoonmoeder wel erg blij dat er dit weekend ook nog wat positiefs gebeurde
pi_56655020
gefeliciteerdddd
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_56656163
Jojo gaat voor de tweede keer mamma worden Gefeliciteerd
pi_56656834
Jojo, gefeliciteerd

Voor de rest durf ik me hier niet te melden, na het culinaire festijn van vanavond
  maandag 11 februari 2008 @ 07:07:06 #181
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56658892
Jojo gefeliciteerd!!
pi_56658929
Gefeliciteerd Jojo

ik ga zo beginnen aan mijn eerste collegedag op de uni
Ja doei.
pi_56659245
Jojogirl, wat leuk joh!!

Van harte gefeliciteerd
pi_56659273
Jojo! Gefeliciteerd!

MoBlo, succes vandaag!
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 08:33:41 #185
4177 Jojogirl
pi_56659335
Veel plezier MoBlo
pi_56659397
Moblo, succes vandaag, hopelijk vind je het leuk!
pi_56659429
jojo gefeliciteerd erg leuk

Moblo veel succes
pi_56659463
dank jullie

even nog flaptoppen hier, hoef pas om kwart voor 11 te beginnen, maar ben alvast met René meegegaan.. moet nog boeken halen en via de woningbouw op huizen reageren, dus heb mij even in het 'studielandschap' gesetteld...

ik voel me nu zo'n ECHTE student een échte, aan de uni!

Ga over een kwartiertje even fietsen om boeken te halen hopelijk, en dan begint 't feest
Ja doei.
pi_56659534
Waarom lees ik mijn mail niet 's ochtends? College het eerste uur ging niet door en dat was gemaild, maar ik ben dus voor niks naar de uni gefietst. Volgend college is om kwart voor 11.

Veel plezier MoBlo!! Student zijn is best leuk
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 februari 2008 @ 09:03:27 #190
13151 crew  Rewimo
pi_56659597
Jojo, van harte gefeliciteerd!

Geen internet hebben sux Maar goed dat het mooi weer was. We hebben de voortuin voor een groot deel ontdaan van grind. Wat een zware klus En het is nog niet klaar

Zaterdag hebben we kilometers gelopen op de overdekte rommelmarkt in Cuijk. Aanrader
pi_56659765
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Jojo, van harte gefeliciteerd!

Geen internet hebben sux Maar goed dat het mooi weer was. We hebben de voortuin voor een groot deel ontdaan van grind. Wat een zware klus En het is nog niet klaar

Zaterdag hebben we kilometers gelopen op de overdekte rommelmarkt in Cuijk. Aanrader
ik ken het is idd erg leuk om er een keer overheen te lopen
pi_56659962
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:03 schreef Rewimo het volgende:

Cuijk is inderdaad leuk, Beverwijk in het klein.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 09:48:42 #193
43556 miss_dynastie
pi_56660136
Have fun Moblo! Ik mag vandaag ook weer beginnen, ik geloof dat ze de dictatencentrale verplaatst hebben sinds mijn laatste bezoekje, dus dat wordt weer eens lekker zoeken
pi_56660214
Zoetstoffen maken dik
quote:
Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe.
Misschien toch maar eens afstappen van de zoetstoffen... Ik heb altijd enorme trek in zoetigheid...
quote:
Swithers en Davidson hebben verder ontdekt dat de kerntemperatuur van het lichaam verantwoordelijk is voor een goede spijsvertering. Bij de onderzochte ratten was duidelijk waarneembaar, dat een toename van de temperatuur ook een verhoogde spijsvertering betekende. Dit was alleen het geval bij de knaagdiertjes die yoghurt met suiker hadden gegeten. Na het eten van zoetstoffen, steeg de kerntermperatuur nauwelijks en werden de voedingsstoffen minder effectief verwerkt.
Mijn lichaamstemperatuur is vrij laag... hmmm... Misschien toch maar gewoon suiker in mijn koffie doen ipv zoetjes en geen optimel yoghurt, maar gewone magere vruchtenyoghurt waar wel suiker in zit eten.
***Levi was here***
pi_56660260
Ik las het ook net. Voortaan opletten wat er in zit aan zoetmakers, en niet meer zoveel kauwgom snoepen
pi_56660329
ik heb altijd een zoetje in de thee
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 februari 2008 @ 10:04:46 #197
13151 crew  Rewimo
pi_56660340
Hm...

Cola light maar weer schrappen dus en aan de Apfelschorle.
pi_56660402
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Hm...

Cola light maar weer schrappen dus en aan de Apfelschorle.
Inderdaad, bedacht me net ook dat ik eigenlijk heel veel cola-light drink. Misschien toch wat meer spa rood en thee drinken.
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 10:08:56 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_56660410
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ja!
Ja!
Dankjewel
19 september

Ik heb helemaal niets tegen blije smileys
Ja hallo, nu ga ik weer rammelen

Gaaaaaaf!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56660452
dat cola light niet zo bevorderlijk was wist ik, evenals andere light dranken, maar dat drink ik sowieso nooit..

wel sloten thee... mét een zoetje
Ja doei.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:12:08 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_56660478
quote:
Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe.
Maar dit is al jaren bekend toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56660540
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar dit is al jaren bekend toch?
Volgens mij werd het vermoed, maar was het nooit aangetoond. Althans, dat dacht ik...
Maar feit is wel dat als het voor ratten zo werkt, het nog niet persé voor mensen zo hoeft te werken... Al is de kans natuurlijk wel groot dat 't dus wél zo werkt.

Anyway, dit artikel is voor mij wel weer een stimulans om wat minder cola, koffie en andere zaken waar ik zoetstoffen in heb zitten te gaan gebruiken.
***Levi was here***
pi_56660654
Jojo, tof zeg! Blijf je in het topic, of wilde je ons tijdelijk verlaten gaan?
Ik vind het gezelliger als je gewoon doorpost en je moet nog steeds gezond eten toch?

Ben je veel misselijk/moe en dergelijke? Of valt het mee?
pi_56660667
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
Of heb ik het nou verkeerd begrepen?
pi_56660724
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
je krijgt dan meer trek in calorie-rijk-voedsel.. is wat ik er uit begrijp
Ja doei.
pi_56660745
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Klopt, maar je krijgt dus meer trek in koolhydraten... en trek is best lastig te weerstaan.
***Levi was here***
pi_56660892
Ah, ok
Er zijn inderdaad ook wel mensen waarvan ik hoor dat ze zin in suiker krijgen ná light-frisdrank. Ik heb daar zelf geloof ik nooit zoveel last van.
Nuja, misschien maar weer even overstappen van cola-light op spa-rood Is eigenlijk ook net zo lekker

Ook lekker en minder calorieën dan gewoon sap: Half sinaasappelsap en half spa-rood!
  maandag 11 februari 2008 @ 10:45:54 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56660977
Ik krijg er niet meer trek van ofzo. Ik drink zo slecht drinken zonder smaakje .
En mijn lichaamstemperatuur is ook altijd heel langzaam
pi_56661102
Mijn bloedsuikerspiegel was bij de laatste meting ook best laag... 4.5 mmol/L... nog net binnen de referentiewaarden (4.5-5.6). Dus samengevat:
- Altijd enorme trek in zoetigheid
- Lage lichaamstemperatuur
- Betrekkelijk lage glucose nuchter
- 16kg overgewicht

Misschien toch maar eens van de zoetstoffen afblijven.
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 11:00:48 #210
4177 Jojogirl
pi_56661236
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).

Freecell, ik blijf gewoon hier posten, vind het veel te gezellig hier. En ik ga proberen deze keer wat beter op m'n eten te letten dan de vorige keer. Toen ben ik 19 kilo aangekomen. Veel vocht, maar uiteindelijk heb ik vooral de laatste maanden ook teveel gesnoept. Dat hoop ik nu beter te gaan doen. Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen (terwijl ik wel te moe ben om nog veel te sporten), dus het begin is goed. En misselijk ben ik gelukkig helemaal niet. Alleen wel veel moe en ik heb wat last van m'n SI-gewrichten, die schieten af en toe even verkeerd.
pi_56661247
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg er niet meer trek van ofzo. Ik drink zo slecht drinken zonder smaakje .
En mijn lichaamstemperatuur is ook altijd heel langzaam
Je temperatuur is langzaam? Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt

Ik post dit trouens vanaf mijn balkon, in de volle zon, zonder jas aan, met een zonnebril op en een goede kop thee
Opeens zie ik de voordelen van ons huis weer: alle deuren kunnen tegen elkaar open (in de winter niet handig ) En we hebben een enorm balkon in de luwte aan de zuidkant
pi_56661307
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).

Freecell, ik blijf gewoon hier posten, vind het veel te gezellig hier. En ik ga proberen deze keer wat beter op m'n eten te letten dan de vorige keer. Toen ben ik 19 kilo aangekomen. Veel vocht, maar uiteindelijk heb ik vooral de laatste maanden ook teveel gesnoept. Dat hoop ik nu beter te gaan doen. Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen (terwijl ik wel te moe ben om nog veel te sporten), dus het begin is goed. En misselijk ben ik gelukkig helemaal niet. Alleen wel veel moe en ik heb wat last van m'n SI-gewrichten, die schieten af en toe even verkeerd.
Gezellig dat je blijft posten
En prettig dat je niet misselijk bent na even rekenen heb ik je in week 8 gezet, klopt dat? Dan heb je ook best wel een grote kans dat je niet meer misselijk wordt! Dat begint toch vaak rond een week of 7?
(hey, ik heb wat opgestoken van 17 tantezeggers )
  maandag 11 februari 2008 @ 11:10:27 #213
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56661425
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Je temperatuur is langzaam? Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt
Laag bedoel ik was nog maar net wakker
pi_56661454
ja.. fijn..

eerste college gaat dus al niet door

zit ik hier
Ja doei.
  maandag 11 februari 2008 @ 11:22:05 #215
4177 Jojogirl
pi_56661698
Grrrr, wat zonde MoBlo
  maandag 11 februari 2008 @ 11:22:14 #216
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56661704
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Dat is een goede tip . Al heb ik dna wel light siroop omdat suiker echt niet gaat
pi_56661739
Wat keigaaf Jojo!! Dit is wel nieuws om even stiekem voor in te loggen vanaf het werk.

nu wil ik ook!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 11 februari 2008 @ 11:27:45 #218
4177 Jojogirl
pi_56661813
Ojee, wat breng ik teweeg Allemaal rammelende DieetClubDames
pi_56661841
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ik rammel niet... ... moet in mei nog in mijn jurk passen!
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 11:30:16 #220
4177 Jojogirl
pi_56661877
Dat lukt wel hoor, als je nu zwanger wordt
pi_56661921
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Jojogirl het volgende:
Dat lukt wel hoor, als je nu zwanger wordt
Betwijfel het, heb een talent voor razendsnel aankomen.
***Levi was here***
pi_56661973
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ik niet hoor.
pi_56662150
Bij mij zou het ook niet zo heel handig uitkomen met mijn jurk en carrieretechnisch ook niet zo eigenlijk

Heb trouwens keelontsteking en een aankomende verkoudheid. Zou wel heel kut zijn als ik nu griep krijg ofzo
pi_56662174
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik niet hoor.
Ik ook niet

Maar wel heel leuk voor je hoor, Jojo
  maandag 11 februari 2008 @ 11:49:08 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56662312
Ik wel hoor maar we wachten nog maar even
  maandag 11 februari 2008 @ 11:53:44 #226
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56662432
Goedemorgen allemaal

Eerste week mezelf weer goede eetgewoontes bijbrengen zit erop. Voor mijn gevoel had ik het er
niet zo heel goed vanaf gebracht. Ik heb werkelijk een week lang zwááár hongergeleden waarbij
mijn maag echt idioot harde knorgeluiden maakte en ik soms dacht dat ik flauw ging vallen!

Nu zal iedereen meteen denken, ja als je jezelf uithongert kun je dat verwachten. Maar ik zat elke
dag rond de 1500 kcal!!! En 2 x zelfs erboven, omdat ik een Milka reep niet kon weerstaan en 1
keer heb ik voor het slapen gaan nog 3 crackers met kaas gegeten. Ik had zo'n giga honger dat ik
anders niet kon slapen. Maar goed, nu komt het mooiste, ik heb me vanmorgen weer gewogen.

1,4 kilo eraf!!!!!

Dat heb ik al in geen anderhalf jaar meer bereikt in een week

Het heerlijke hiervan is dat ik meteen weer onder de 100 zit, van 100.7 naar 99.3. Ik ben echt blij!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_56662500
go Faat

Vooral dat 'onder de 100' is ook tof, zeg. Dat motiveert je vast om deze week weer braaf gezond en regelmatig te eten
  maandag 11 februari 2008 @ 12:09:09 #228
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56662733
Ik ben sowieso wel redelijk gemotiveerd, maar braaf past helemaal niet bij mij helaas

Overigens ben ik de hele week niet naar de koffiebar geweest. Ik mis het verschrikkelijk,
de koffie natuurlijk, maar ook mijn loopje over de Zeedijk en het praatje daar 's ochtends
vroeg. Om niet in de verleiding te komen loop ik dus nu een andere route naar mijn werk.

Tis effe niet anders, het is ook gelukt om van mijn Turkse pizza verslaving op het station
af te komen. Dus dit moet ook lukken

btw Jootje van harte gefeliciteerd met de komst van een nieuw minimensje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_56662854
lekker Faat!!!! Je hebt in ieder geval een vliegende start zo!
pi_56662900
Gefeliciteerd Faat, gaat goed zo

@MoBlo, jij ook al pech met colleges? succes met tijd doorkomen.

@Freecell, toen ik vanmorgen naar de uni fietste kon ik nog wolkjes blazen, dus ben nu wel benieuwd naar het weer buiten (hele ochtend binnen gezeten) Misschien ook maar eens mijn balkon schoonmaken zodat ik er kan zitten.

Ow, en hier rammelt niks, eerst maar eens studie afronden en een lange relatie (afgelopen zaterdag 3 maand ) en dan kijken we wel verder. Paar jaar terug riep ik nog dat kinderen krijgen niks voor mij is en ik moet er momenteel ook niet aan denken, maar je weet nooit wat de toekomst brengt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 februari 2008 @ 12:49:27 #231
13151 crew  Rewimo
pi_56663501
Faat, dat zijn dan weer de opstekers hè

octo, niet ziek worden joh!
pi_56663597
tijd doorkomen is wel gelukt heb net JUNO gekeken

erg leuk

maar toch ga ik er niet van rammelen

Goed nieuws van m'n werk de vrijdag kan gewoon dus dat is heeeeeeel fijn de halve dag weten ze nog niet, MAAR, iig de hele vrijdag als het goed is

*zucht opgelucht*
Ja doei.
pi_56665752
In navolging van Freecell heb ik mijn balkon schoongemaakt zodat ik nu ook lekker van het mooie weer kan genieten. De kat is er iig erg blij mee, die wil niet meer naar binnen
pi_56665846
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:02 schreef omearos het volgende:
In navolging van Freecell heb ik mijn balkon schoongemaakt zodat ik nu ook lekker van het mooie weer kan genieten. De kat is er iig erg blij mee, die wil niet meer naar binnen
inmiddels zit ik wel weer binnen, maar de deur van het balkon staat wel open. De kat hier is er ook niet weg te slaan
pi_56666405
Ik wil ook graag meedoen hier maar ik snap er geloof ik niet veel van. Ik heb zo'n account aangemaakt gisteren maar ik verschijn niet in het lijstje.
pi_56666433
Hallo morgaine, gezellig dat je mee komt doen!
Als je in het lijstje wilt, moet je Troel even PMmen
pi_56666804
Wij hebben dit weekend ons balkon schoongemaakt, nu alleen nog even pimpen, dan ziet het er tenminste weer wat fleuriger uit
  maandag 11 februari 2008 @ 16:07:26 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_56666849
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:41 schreef octopussy het volgende:
Bij mij zou het ook niet zo heel handig uitkomen met mijn jurk en carrieretechnisch ook niet zo eigenlijk

Heb trouwens keelontsteking en een aankomende verkoudheid. Zou wel heel kut zijn als ik nu griep krijg ofzo
Ik zou ook nog even wachten totdat je lichaam stabiel is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56667292
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou ook nog even wachten totdat je lichaam stabiel is
Dat natuurlijk ook. Maar mocht ik per ongeluk zwanger worden dan weet ik nog niet wat ik zou doen. Ligt er ook aan wat de risico's op dat moment zijn.
Maar goed, ik houd mijn nuvaringetjes in de gaten
  maandag 11 februari 2008 @ 16:41:21 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_56667383
Ik denk dat als ik geweten had dat mijn lichaam het zo moeilijk zou krijgen, dat ik besloten had dat het verstandiger was de zwangerschap af te breken. Maar ja, dat is achteraf gepraat natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56667546
Ook als je geweten had dat je ondanks je klotezwangerschap wel een prachtig kindje zou krijgen? Het is allemaal zo moeilijk te voorspellen hoe alles verloopt. Ik kan me voorstellen dat op het moment dat je zwanger blijkt te zijn je beslissing niet meer puur rationeel is (understatement ) maar vooral een gevoelskwestie. Van te voren speculeren wat je zou doen is misschien wel compleet nutteloos.
Maar laat ik het zo zeggen: factoren als carrieretechnisch of jurktechnisch niet goed uit komen wegen minder zwaar dan het gevoel dat ik (en ) een kindje wel zou kunnen geven wat het nodig heeft. Gezondheid en risico's zijn natuurlijk een ander verhaal.
  maandag 11 februari 2008 @ 16:56:29 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_56667587
Ja. Want dat ik prachtige kindjes krijgt, dat weet iedereen natuurlijk

Nee serieus, natuurlijk ga je ervanuit dat het een prachtig kindje wordt, maar dat is nog steeds een klein wondertje en het had net zo goed anders kunnen zijn als bepaalde artsen niet hadden ingegrepen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56667750
YAY ik sta dr tussen

Heb volgens mij een zog 'plateau'bereikt dus ik kan wel wat extra motivatie gebruiken. Vandaar mn aanmelding
  maandag 11 februari 2008 @ 17:24:36 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56667997
Haai mogaine!! Succes met afvallen, heb je een plan?

Wow Jojo, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Les 4 van Evy zit er weer op, denk steeds dat ik het niet haal maar toch op het nippertje is het steeds gelukt.
  maandag 11 februari 2008 @ 17:27:48 #245
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56668063
zo vandaag is weer niks geworden!

Morgaine21 leuk dat je er bent!
Jojo GEFELICITEERD! Echt tof!

*Aaargh motivatie opkrikken*

edit: ik ga ook maar eens evy raadplegen
pi_56671770
een plan? Nouja ik volg het streep je slank dieet, heb een spinningbike aangeschaft waarop ik me rot fiets, dans veel en gun mezelf af en toe een uitspatting. das zo'n beetje mn plan
Mocht ik nu te lang niet meer af vallen dan ga ik naar een dieetiste want ik wil het nu eens doorzetten, ik wil nu echt eens een keer slank worden en een gezond bmi behalen.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:11:36 #247
4177 Jojogirl
pi_56672326
Welkom Morgaine en feli Faat met je 99
pi_56673127
Welkom Morgaine! Succes enzo!

jemig.. de laatste dagen wil het lopen écht niet

Vandaag les 16 gelopen heb het opzich wel weer gered, maar vraag niet hoe
Hoop dat 't binnenkort weer wat soepeler gaat dan dat het nu gaat..

maar het belangrijkste: ik heb 't weer uitgelopen
Ja doei.
pi_56679148
goedenmorgen

gaat er eigenlijk nog iemand van jullie naar de huishoudbeurs??? Ik ga vrijdag samen met smam.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:51:17 #250
4177 Jojogirl
pi_56679255
Brr huishoudbeurs. Nee, mij niet gezien.
pi_56680490
[Verraad modus]
SQ heeft (zelf gebakken) chocoladetaart!
[/Verraad modus]
***Levi was here***
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:04:13 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_56680551
ja, wil iemand helpen om 'm op te eten?
disclaimer
pi_56680725
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
kom maar brengen....
pi_56680788
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Met liefde
Alleen je zit zo ver weg
pi_56680821
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:13 schreef teigan het volgende:

[..]

kom maar brengen....
Als ze bij jou zit, is ze niet meer ver weg
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:24:20 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_56680885
ja doei Gratis taart willen en dan ook nog eens thuisbezorgd
disclaimer
pi_56681288
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
ja doei Gratis taart willen en dan ook nog eens thuisbezorgd
http://www.ups.com/conten(...)a/express_saver.html

pi_56682359
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:44 schreef Riann het volgende:
goedenmorgen

gaat er eigenlijk nog iemand van jullie naar de huishoudbeurs??? Ik ga vrijdag samen met smam.
getverdemme nee

maar misschien anderen?
Ja doei.
pi_56685229
Ja, ik ga naar de huishoudbeurs en ik vind het leuk!

Met mij gaat het trouwens dieettechnisch weer super
pi_56685355
kijk, dan kan jij gezellig met Riann mee

net hardloopschoenen gekocht échte

Deze zijn het iig en foto's volgen later

ze lopen erg lekker in ieder geval, ben super geholpen (hij ging eerst kijken hoe mijn voeten stonden als ik op een been stond enzo, en moest even lopen, en mocht met alle probeerschoenen een eindje door de straat rennen, met mijn broek in mijn sokken charming!!!!

maar, 120 euro armer, loop ik morgen als het meezit 120 keer beter
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 16:06:17 #261
43556 miss_dynastie
pi_56685531
Ja, ik ga naar de huishoudbeurs
Vorig jaar met Troel naar de jonge gezinnenbeurs geweest en dat was zo grappig, dat ik gewoon niet anders kan

Mooie schoenen moblo, ga je zeker veel plezier van hebben.
pi_56686602
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ga naar de huishoudbeurs en ik vind het leuk!

Met mij gaat het trouwens dieettechnisch weer super
En ik ga mee met een beetje geluk kan ik trouwens overdag

Ben heel benieuwd
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:37:20 #263
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56687802
Lijkt me ook best leuk wil ook graag misschien volgend jaar ofzo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:41:25 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56687863
Huishoudbeurs, nog nooit geweest... Ook niet echt behoefte aan

Heel gek, ik was aan het koken en daarna aan het eten, het was lekker en een half uur later kwam het er ook weer uit. Zomaar zonder misselijkheid ofzo... En nu heb ik koorts... Pffff dacht ik even dat ik er vanaf kwam met een verstopte kop maar nee.
Hopelijk morgen weer opgeknapt, moet morgen wel werken en Evy lopen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:41:27 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_56687864
een beurs met schoonmaakspullen? Nah, bedankt
disclaimer
pi_56688150
Ik woon er zo'n beetje naast, maar heb ook nooit de behoefte gevoeld om eens langs te gaan. (terwijl ik het schoonmaaktechnisch wel zou kunnen gebruiken )
pi_56688753
Ik ga donderdag klimmen. En de rest van de week moet ik heeeeeeeeel veel doen op mn werk.
Dus ik sla weer eens een jaartje over.
pi_56690799
Ik ben al een paar jaar bij de huishoudbeurs geweest en dat is zo leuk en grappig. Dit jaar nog niks afgesproken, dus ik denk dat ik oversla. Het is zo lachen daar.
*OUD heilige*
pi_56691910
Ik ben vorig jaar niet geweest, maar heb er dit jaar echt zin in
pi_56693222
met schoonvader gaat niet zo best. gisteren opgenomen, zijn er vanaf gisteren geweest. nu op weg naar huis voor beetje slaap. morgenvroeg weer terug. vertel snel hoe en wat. zit nu in auto.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:50:31 #271
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56693346
Goedenavond dames (en heren??), kom maar eens dit topique wat zeggen. Aangezien ik morgen naar de dietist ga/moet, ik ben n.l. 130 kilo ( :| ) en 17 jaar, het heeft zo ze vele nadelen dus ik zag ook moet afvallen. Ik ga morgen met de dietist ff een plan opstellen hoe ik het zo moeten doen, verder wat meer sporten enzo. Alleen dit word al poging #230394003 (etc) dus ik hoop het nou wel eens een keer vol te houden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:59:51 #272
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56693623
juicyhil... heeel veel succes met afvallen! Laat je weten hoe het bij de dietist was?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:06:18 #273
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56693795
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:59 schreef Zeeltje het volgende:
juicyhil... heeel veel succes met afvallen! Laat je weten hoe het bij de dietist was?
Bedankt! Maar het zal, denk ik, niet simpel zijn...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_56697163
Juicyhil, succes morgen, ik hoop dat je een dietiste krijgt waar je mee overweg kan, maar dat zal vast wel.

ymme, dat klinkt niet echt positief zeg, sterkte..
pi_56697478
Juicyhil heel veel succes ermee!
Hier een niet-dalend gewicht. Maar ik snoep ook weer veel te veel, toch maar weer eens het knopje om zetten., nieuwe dag, nieuwe poging. Vanavond weer zwemmen en poging 2 van Evy les 19 (gisteren afgehaakt, was niet lekker).
***Levi was here***
pi_56697598
Een warme knuffel voor ymme
pi_56697677
Levitation, ik herken het wel..

Ik heb nu eindelijk wat minder te doen, en ik zit dus ook veel thuis, ik kan daar beter werken dan op het lab.. Maar ik ben nog best moe, en de snoepla gilt regelmatig naar mij..

Even doorbijten joh, het komt wel weer goed...
pi_56697686
O ja, ik ben gisteren naar de kapper geweest, en ik heb het heel anders laten knippen.. Achter is het gewoon weer kort..

Even wennen voor mij dus, maar ik vind het geloof ik wel geslaagd.. Alleen hopen dat het nu straks ook weer ok gaat zitten, die kappers zijn daar altijd een stuk beter in..
pi_56697855
goedemorgen
Ja doei.
pi_56697876
op naar Nijmegen

weer college en vanmiddag als ik terug ben ga ik mijn hardloopschoenen uitproberen! Ben zo benieuwd!

Evy 17 alweer

Net lekker ontbeten, een appel en een banaan in m'n tas gedaan, flesje water.. ben er weer klaar voor
Ja doei.
pi_56699050
ik heb gister ook niet gesport. Als ik zat was er niks aan de hand, maar als ik ging lopen werd ik licht misselijk. Ik had weinig zin om uit te proberen hoe misselijk ik zou worden van een uur steps
Vanmorgen woog ik 86,2kg, nog steeds boven de 85kg, maar iig niet aangekomen. Eens kijken of ik deze maand nog onder de 85kg kan komen, zou wel fijn zijn.
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:03:06 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_56699618
Nu wil ik ook naar de beurs
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:05:18 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_56699661
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef Troel het volgende:
Nu wil ik ook naar de beurs
Neejoh

Echt, toen ik die kudde huisvrouwen bij de Sorbokraam met hun tassies zag zwaaien op SBS6 was ik direct voor de rest van mijn leven genezen
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 11:07:27 #284
43556 miss_dynastie
pi_56699696
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Neejoh

Echt, toen ik die kudde huisvrouwen bij de Sorbokraam met hun tassies zag zwaaien op SBS6 was ik direct voor de rest van mijn leven genezen
Je moet het met humor benaderen, hebben we met de jonge gezinnenbeurs ook gedaan. Echt heel schattig, vooral de Olvaritstand waar ze mij per se een hapje wilden laten proeven en zo
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:08:47 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_56699729
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je moet het met humor benaderen, hebben we met de jonge gezinnenbeurs ook gedaan. Echt heel schattig, vooral de Olvaritstand waar ze mij per se een hapje wilden laten proeven en zo
Ik denk dat mijn persoonlijke ergernissen zouden overheersen. Ik heb dat gewoon snel als er veel mensen van een bepaald type om me heen staan
disclaimer
pi_56699816
Ik wil niet naar een beurs... ik wil op vakantie. Net als Pan 6 weken weg...
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 11:13:37 #287
43556 miss_dynastie
pi_56699831
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn persoonlijke ergernissen zouden overheersen. Ik heb dat gewoon snel als er veel mensen van een bepaald type om me heen staan
Snap ik ook wel. Maar ik heb hier op fok al een hele hoop handige tips gekregen. Als je een beetje vaseline op je hand smeert en dan een stempel laat zetten, kun je het er zo afvegen en NOG EEN FLESJE GRATIS KOFFIEMELK bemachtigen!!!!!!!!!!
pi_56699837
Vakantie lijkt mij ook wel wat...
Ergens waar de zon schijnt en het lekker warm is..
pi_56699917
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Snap ik ook wel. Maar ik heb hier op fok al een hele hoop handige tips gekregen. Als je een beetje vaseline op je hand smeert en dan een stempel laat zetten, kun je het er zo afvegen en NOG EEN FLESJE GRATIS KOFFIEMELK bemachtigen!!!!!!!!!!
Wat een geweldige oplichtings praktijken!
***Levi was here***
pi_56699953
Het lijkt mij juist leuk vanwege de typjes die er rondlopen. Ik kan me daar denk ik wel mee vermaken
Ik hoop alleen dat ik niet te vaak wordt lastig gevallen met foldertjes enzo. Dat vond ik op de trouwbeurs wel vervelend, maar dat was dan ook een kutbeurs.
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:21:15 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_56700007
De enige beurs die ik wel eens bezoek is de Spellenbeurs, heerlijk zo'n beursgebouw vol Magic-nerds
disclaimer
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:22:01 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_56700031
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

nou ja, in dat geval kan ik deze kans natuurlijk onmogelijk aan me voorbij laten gaan
disclaimer
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:22:50 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700046
Nouja, ik hoop vrijdagavond te gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56700049
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
De enige beurs die ik wel eens bezoek is de Spellenbeurs, heerlijk zo'n beursgebouw vol Magic-nerds
Ik ga elk jaar ( ) in dat zelfde beursgebouw naar de boekenbeurs. En ieder jaar gaan we "alleen kijken" en komen we met stapels boeken thuis.
***Levi was here***
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:26:12 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_56700123
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga elk jaar ( ) in dat zelfde beursgebouw naar de boekenbeurs. En ieder jaar gaan we "alleen kijken" en komen we met stapels boeken thuis.
Ja maar ze hebben daar ook zulke gruwelijk goeie deals, dan kan ik het ook niet laten
disclaimer
pi_56700146
waarom gaan we niet met een groepje naar de huishoudbeurs (ik wil eiglijk ook wel een keer, maar niet alleen) (zou trouwens niet weten wat zoiets kost )

edit: ik ga nu richting de koopwoning, ff kijken of we een aardige aankoopmakelaar hebben
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:29:26 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_56700185
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef gothic-blackie het volgende:
waarom gaan we niet met een groepje naar de huishoudbeurs (ik wil eiglijk ook wel een keer, maar niet alleen) (zou trouwens niet weten wat zoiets kost )
Ik pas alvast
disclaimer
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:31:10 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700227
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef gothic-blackie het volgende:

edit: ik ga nu richting de koopwoning, ff kijken of we een aardige aankoopmakelaar hebben
Als je vrijdagavond gaat, wil ik wel samen met je (Alhoewel ik ook wel heel even over de negenmaandenbeurs wil lopen). Bij de Kruidvat krijg je bij 12,50 een gratis avondkaart
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56700249
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je vrijdagavond gaat, wil ik wel samen met je (Alhoewel ik ook wel heel even over de negenmaandenbeurs wil lopen). Bij de Kruidvat krijg je bij 12,50 een gratis avondkaart
Ben van de week al 2 keer bij Kruidvat geweest en heb beide keren meer dan 12.50 uitgegeven... maar ik heb geen kaartjes gezien...
***Levi was here***
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:38:21 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700340
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben van de week al 2 keer bij Kruidvat geweest en heb beide keren meer dan 12.50 uitgegeven... maar ik heb geen kaartjes gezien...
Ik had dat ook, maar mijn schoonmoeder had nog kaartjes liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')