Ja, nee dus. Dat heb ik een keer gedaan met mijn sapcentrifuge. VIES!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wacht maar tot je zelfgemaakte proeft. Of probeer eens ongefilterd appelsap van de natuurwinkel. Dat het echt naar appels smaakt, zeg maar
 Geen idee wat er mis ging, maar het was ècht niet te drinken. Zonde van de appels.
 Geen idee wat er mis ging, maar het was ècht niet te drinken. Zonde van de appels. Ik heb forsythiatakjes geknipt van een struik in de buurt en ze komen al een beetje uit
 Ik heb forsythiatakjes geknipt van een struik in de buurt en ze komen al een beetje uit  

Weegschaal was vanmorgen al weer lief voor me
 Weegschaal was vanmorgen al weer lief voor me  

mijn spieren wilden niet helemaal meewerken, máár, het is gelukt
 mijn spieren wilden niet helemaal meewerken, máár, het is gelukt  

Zo lekker vind ik dat. Kan ik gewoon naar huis fietsen in het zonnetje.
 Zo lekker vind ik dat. Kan ik gewoon naar huis fietsen in het zonnetje.  

Heerlijk, gisteren gewoon wandelend naar de bouwmarkt geweest.
 Heerlijk, gisteren gewoon wandelend naar de bouwmarkt geweest.  

en dat op zondag, terwijl ik me had voorgenomen om echt de hele dag helemaal niets te doen
  en dat op zondag, terwijl ik me had voorgenomen om echt de hele dag helemaal niets te doen   

Dat is dan weer ter compensatie van het slechte etenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:05 schreef Zeeltje het volgende:
nou gisteren niet zo goed gedaan qua eten. Daarna na een ijshockey wedstrijd gekeken met de fiets daarheen maar op een gegeven moment kregen we een knapband. Dus hebben de terugweg te voet gedaan. Was toch wel 1,5 uur lopen!

En heel sneaky, heel terloops even posten dat je zwanger bent.
 En heel sneaky, heel terloops even posten dat je zwanger bent. 

Het weekend was ook zo druk dat dat even weg vielquote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Tof zeg!En heel sneaky, heel terloops even posten dat je zwanger bent.
19 september, een net-na-de-zomer-kindje.
 al was m'n schoonmoeder wel erg blij dat er dit weekend ook nog wat positiefs gebeurde
 al was m'n schoonmoeder wel erg blij dat er dit weekend ook nog wat positiefs gebeurde  

Voor de rest durf ik me hier niet te melden, na het culinaire festijn van vanavond
 Voor de rest durf ik me hier niet te melden, na het culinaire festijn van vanavond  

Jojo! Gefeliciteerd!
 Jojo! Gefeliciteerd!   

MoBlo, succes vandaag!
 MoBlo, succes vandaag!   

een échte, aan de uni!
 een échte, aan de uni!  

College het eerste uur ging niet door en dat was gemaild, maar ik ben dus voor niks naar de uni gefietst. Volgend college is om kwart voor 11.
 College het eerste uur ging niet door en dat was gemaild, maar ik ben dus voor niks naar de uni gefietst. Volgend college is om kwart voor 11. 

Rewimo

Rewimo

Jojo, van harte gefeliciteerd!
 Jojo, van harte gefeliciteerd! 
 Maar goed dat het mooi weer was. We hebben de voortuin voor een groot deel ontdaan van grind. Wat een zware klus
 Maar goed dat het mooi weer was. We hebben de voortuin voor een groot deel ontdaan van grind. Wat een zware klus  En het is nog niet klaar
 En het is nog niet klaar 

ik ken hetquote:Op maandag 11 februari 2008 09:03 schreef Rewimo het volgende:Jojo, van harte gefeliciteerd!
Geen internet hebben suxMaar goed dat het mooi weer was. We hebben de voortuin voor een groot deel ontdaan van grind. Wat een zware klus
En het is nog niet klaar
Zaterdag hebben we kilometers gelopen op de overdekte rommelmarkt in Cuijk. Aanrader
 is idd erg leuk om er een keer overheen te lopen
 is idd erg leuk om er een keer overheen te lopen

Cuijk is inderdaad leuk, Beverwijk in het klein.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Zaterdag hebben we kilometers gelopen op de overdekte rommelmarkt in Cuijk. Aanrader

Misschien toch maar eens afstappen van de zoetstoffen... Ik heb altijd enorme trek in zoetigheid...quote:Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe.
Mijn lichaamstemperatuur is vrij laag... hmmm... Misschien toch maar gewoon suiker in mijn koffie doen ipv zoetjes en geen optimel yoghurt, maar gewone magere vruchtenyoghurt waar wel suiker in zit eten.quote:Swithers en Davidson hebben verder ontdekt dat de kerntemperatuur van het lichaam verantwoordelijk is voor een goede spijsvertering. Bij de onderzochte ratten was duidelijk waarneembaar, dat een toename van de temperatuur ook een verhoogde spijsvertering betekende. Dit was alleen het geval bij de knaagdiertjes die yoghurt met suiker hadden gegeten. Na het eten van zoetstoffen, steeg de kerntermperatuur nauwelijks en werden de voedingsstoffen minder effectief verwerkt.

Rewimo

Rewimo

Inderdaad, bedacht me net ook dat ik eigenlijk heel veel cola-light drink. Misschien toch wat meer spa rood en thee drinken.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Hm...
Cola light maar weer schrappen dus en aan de Apfelschorle.

Ja hallo, nu ga ik weer rammelenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef Jojogirl het volgende:Ja!
Ja!
Dankjewel

19 septemberIk heb helemaal niets tegen blije smileys

Maar dit is al jaren bekend toch?quote:Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe.

Volgens mij werd het vermoed, maar was het nooit aangetoond. Althans, dat dacht ik...quote:

Blijf je in het topic, of wilde je ons tijdelijk verlaten gaan?
 Blijf je in het topic, of wilde je ons tijdelijk verlaten gaan?  

je krijgt dan meer trek in calorie-rijk-voedsel.. is wat ik er uit begrijpquote:Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
Of heb ik het nou verkeerd begrepen?

Klopt, maar je krijgt dus meer trek in koolhydraten... en trek is best lastig te weerstaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
Of heb ik het nou verkeerd begrepen?

Is eigenlijk ook net zo lekker
 Is eigenlijk ook net zo lekker 

.
. 

Je temperatuur is langzaam?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg er niet meer trek van ofzo. Ik drink zo slecht drinken zonder smaakje.
En mijn lichaamstemperatuur is ook altijd heel langzaam
 Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt
 Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt 

) En we hebben een enorm balkon in de luwte aan de zuidkant
 ) En we hebben een enorm balkon in de luwte aan de zuidkant  

Gezellig dat je blijft postenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).
Freecell, ik blijf gewoon hier posten, vind het veel te gezellig hier. En ik ga proberen deze keer wat beter op m'n eten te letten dan de vorige keer. Toen ben ik 19 kilo aangekomen. Veel vocht, maar uiteindelijk heb ik vooral de laatste maanden ook teveel gesnoept. Dat hoop ik nu beter te gaan doen. Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen (terwijl ik wel te moe ben om nog veel te sporten), dus het begin is goed. En misselijk ben ik gelukkig helemaal niet. Alleen wel veel moe en ik heb wat last van m'n SI-gewrichten, die schieten af en toe even verkeerd.

na even rekenen heb ik je in week 8 gezet, klopt dat?
  na even rekenen heb ik je in week 8 gezet, klopt dat?  Dan heb je ook best wel een grote kans dat je niet meer misselijk wordt! Dat begint toch vaak rond een week of 7?
 Dan heb je ook best wel een grote kans dat je niet meer misselijk wordt! Dat begint toch vaak rond een week of 7?  )
 )

Laag bedoel ik was nog maar net wakkerquote:Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Je temperatuur is langzaam?Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt

Dat is een goede tipquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).
 . Al heb ik dna wel light siroop omdat suiker echt niet gaat
. Al heb ik dna wel light siroop omdat suiker echt niet gaat   

Dit is wel nieuws om even stiekem voor in te loggen vanaf het werk.
 Dit is wel nieuws om even stiekem voor in te loggen vanaf het werk. 

Ik rammel niet...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ojee, wat breng ik teweegAllemaal rammelende DieetClubDames
 ... moet in mei nog in mijn jurk passen!
 ... moet in mei nog in mijn jurk passen!   

Betwijfel het, heb een talent voor razendsnel aankomen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Jojogirl het volgende:
Dat lukt wel hoor, als je nu zwanger wordt

Ik niet hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ojee, wat breng ik teweegAllemaal rammelende DieetClubDames

go Faat
 go Faat 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |