abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56611820
Juno is leuk heb ik gisteren gekeken
pi_56618719
Appelsap is één van de weinige dranken die ik écht niet lekker vind. En inderdaad een heleboel suiker!
Ook als er geen toegevoegde suiker in zit. Dat spul bevat veel suiker van zichzelf
pi_56618846
Wacht maar tot je zelfgemaakte proeft. Of probeer eens ongefilterd appelsap van de natuurwinkel. Dat het echt naar appels smaakt, zeg maar
pi_56618884
Ongefilterd appelsap ziet er ook nog eens smerig uit, dus dat heb ik niet geprobeerd
  zaterdag 9 februari 2008 @ 10:01:29 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56619011
Vruchtensappen in het algemeen zijn niet zo goed bij een wls zover ik begrepen heb.
pi_56619171
appelsap
Ja doei.
pi_56619293
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wacht maar tot je zelfgemaakte proeft. Of probeer eens ongefilterd appelsap van de natuurwinkel. Dat het echt naar appels smaakt, zeg maar
Ja, nee dus. Dat heb ik een keer gedaan met mijn sapcentrifuge. VIES!! Geen idee wat er mis ging, maar het was ècht niet te drinken. Zonde van de appels.

Lekker zonnetje weer Ik heb forsythiatakjes geknipt van een struik in de buurt en ze komen al een beetje uit

Straks soep maken Weegschaal was vanmorgen al weer lief voor me
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56620505
Oh meestal heb ik van die natuurappelsap in fles. Vaak leng ik dat aan met water, maar als ik lang doe met een glaasje kan ik ook puur drinken.
De vruchtensuikers in de sap van de Lidl die ik nu heb is 9,8 gram per 100 ml.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:29:44 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56622595
Wow, hier wordt een mensch vrolijk van... Ben net even een stukje wezen lopen en het was een aangenaam temperatuurtje.
Jammer dat mijn strot dicht zit en mijn hoofd vol met watten maar toch voel ik me vandaag gelukkig

Morgen een lekkere lange wandeling maken in de bossen van Appelscha, samen met mijn man. Vind dat altijd erg lekker, geen afleiding van tv, comp. of iets dergelijks maar gewoon lekker met zijn tweeen kletsen over van alles en nog wat.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56625224
Ik heb weer een les Evy volbracht

't was wel moeilijk mijn spieren wilden niet helemaal meewerken, máár, het is gelukt

nu een dagje rust, en dan maandag weer! Gelukkig blijft het wat langer licht nu, én loopt René mee, dus is 's avonds lopen na een dag uni prima te doen
Ja doei.
pi_56626669
Het is gewoon al tot 6 uur licht! Zo lekker vind ik dat. Kan ik gewoon naar huis fietsen in het zonnetje.
pi_56644759
Ik word ook helemaal vrolijk van dit weer.

Gisteren hebben wij lekker in het bos gewandeld met de honden.
Ik heb er nu 3 uur leren opzitten. En ga dadelijk dus weer heerlijk naar buiten met de honden. Genieten van dit weer
pi_56645382
Het is zo'n lekker weer. Heerlijk, gisteren gewoon wandelend naar de bouwmarkt geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 10 februari 2008 @ 16:22:43 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56646178
yeps heeeeerlijk weer. Mede daarom toch maar eens ff de ramen, binnen en buiten, gewassen. en dat op zondag, terwijl ik me had voorgenomen om echt de hele dag helemaal niets te doen

heb ook nog ff mijn haar bijgekleurd, want uitgroei is niet echt charmant

verder dieettechnisch weinig te melden... gaat goed, alleen op de weegschaal nog niet zo hard, maja we gaan gewoon zo door. het hoeft ook niet snel, ALS het er maar af gaat.

ow ja, ik hou ook niet van appelsap

en volleyballen was gister weer lekker
vanavond tv-avondje:
boer zoekt vrouw
baby te hoor/ of undercover in nederland
over mijn lijk..
en dan slapen, want de wekker gaat weer om 6 uur
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56646503
Wij hebben ook even van het weer genoten, wij zijn een heel lang stuk gaan skaten..

Misschien wel ietsjes te lang, het was echt afzien op het eind, maar genoten hebben we van het weer!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 10 februari 2008 @ 17:05:38 #168
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56647020
nou gisteren niet zo goed gedaan qua eten. Daarna na een ijshockey wedstrijd gekeken met de fiets daarheen maar op een gegeven moment kregen we een knapband. Dus hebben de terugweg te voet gedaan. Was toch wel 1,5 uur lopen!
The girl that lost her mind
pi_56647722
quote:
Op zondag 10 februari 2008 17:05 schreef Zeeltje het volgende:
nou gisteren niet zo goed gedaan qua eten. Daarna na een ijshockey wedstrijd gekeken met de fiets daarheen maar op een gegeven moment kregen we een knapband. Dus hebben de terugweg te voet gedaan. Was toch wel 1,5 uur lopen!
Dat is dan weer ter compensatie van het slechte eten
  zondag 10 februari 2008 @ 21:22:25 #170
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56652342
Pff, hectisch weekend gehad. Vrijdagavond naar m'n ouders gereden, zaterdagochtend verteld dat ik zwanger ben, 's avonds uit eten vanwege m'n vaders verjaardag en toen we thuis kwamen werd Menno gebeld dat m'n schoonmoeder in het ziekenhuis lag met een knieblessure. Vanochtend dus meteen weer naar huis en bij haar langsgeweest. We dachten eerst dat ze de komende maanden niets zelf zou kunnen omdat d'r been in een brace moet (van d'r lies tot aan d'r enkel) en ze vanwege een schouderblessure geen krukken kan gebruiken, maar gelukkig kan ze zich met 1 kruk in huis wel redden, dus dat scheelt alweer een hoop geplan en geregel. Nou nog eens zien wanneer ze ge-opereerd gaat worden.
Pff en nu ben ik uitgeteld, ga zo maar lekker vroeg naar bed denk ik.
pi_56652576
Ben je zwanger???!!!??!!
Wat leuk!!!
Gefeliciteerd!
Wat leuk!!
Wanneer ben je uitgerekend??
sorry voor de smiley overkill, ik vind het gewoon heel erg leuk!
  zondag 10 februari 2008 @ 21:34:06 #172
4177 Jojogirl
pi_56652658
Ja!
Ja!
Dankjewel
19 september

Ik heb helemaal niets tegen blije smileys
pi_56652740
Gefeliciteerd Jojo!!!!
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2008 @ 21:41:46 #174
43556 miss_dynastie
pi_56652859
pi_56652871
Tof zeg! En heel sneaky, heel terloops even posten dat je zwanger bent.
19 september, een net-na-de-zomer-kindje.
pi_56652970
Jojo! Wat leuk! Gefeliciteerd!
  zondag 10 februari 2008 @ 22:10:24 #177
4177 Jojogirl
pi_56653787
Dank, dank, dank allemaal
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Tof zeg! En heel sneaky, heel terloops even posten dat je zwanger bent.
19 september, een net-na-de-zomer-kindje.
Het weekend was ook zo druk dat dat even weg viel al was m'n schoonmoeder wel erg blij dat er dit weekend ook nog wat positiefs gebeurde
pi_56655020
gefeliciteerdddd
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_56656163
Jojo gaat voor de tweede keer mamma worden Gefeliciteerd
pi_56656834
Jojo, gefeliciteerd

Voor de rest durf ik me hier niet te melden, na het culinaire festijn van vanavond
  maandag 11 februari 2008 @ 07:07:06 #181
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56658892
Jojo gefeliciteerd!!
pi_56658929
Gefeliciteerd Jojo

ik ga zo beginnen aan mijn eerste collegedag op de uni
Ja doei.
pi_56659245
Jojogirl, wat leuk joh!!

Van harte gefeliciteerd
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56659273
Jojo! Gefeliciteerd!

MoBlo, succes vandaag!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 08:33:41 #185
4177 Jojogirl
pi_56659335
Veel plezier MoBlo
pi_56659397
Moblo, succes vandaag, hopelijk vind je het leuk!
pi_56659429
jojo gefeliciteerd erg leuk

Moblo veel succes
pi_56659463
dank jullie

even nog flaptoppen hier, hoef pas om kwart voor 11 te beginnen, maar ben alvast met René meegegaan.. moet nog boeken halen en via de woningbouw op huizen reageren, dus heb mij even in het 'studielandschap' gesetteld...

ik voel me nu zo'n ECHTE student een échte, aan de uni!

Ga over een kwartiertje even fietsen om boeken te halen hopelijk, en dan begint 't feest
Ja doei.
pi_56659534
Waarom lees ik mijn mail niet 's ochtends? College het eerste uur ging niet door en dat was gemaild, maar ik ben dus voor niks naar de uni gefietst. Volgend college is om kwart voor 11.

Veel plezier MoBlo!! Student zijn is best leuk
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 februari 2008 @ 09:03:27 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56659597
Jojo, van harte gefeliciteerd!

Geen internet hebben sux Maar goed dat het mooi weer was. We hebben de voortuin voor een groot deel ontdaan van grind. Wat een zware klus En het is nog niet klaar

Zaterdag hebben we kilometers gelopen op de overdekte rommelmarkt in Cuijk. Aanrader
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56659765
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Jojo, van harte gefeliciteerd!

Geen internet hebben sux Maar goed dat het mooi weer was. We hebben de voortuin voor een groot deel ontdaan van grind. Wat een zware klus En het is nog niet klaar

Zaterdag hebben we kilometers gelopen op de overdekte rommelmarkt in Cuijk. Aanrader
ik ken het is idd erg leuk om er een keer overheen te lopen
pi_56659962
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:03 schreef Rewimo het volgende:

Cuijk is inderdaad leuk, Beverwijk in het klein.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 09:48:42 #193
43556 miss_dynastie
pi_56660136
Have fun Moblo! Ik mag vandaag ook weer beginnen, ik geloof dat ze de dictatencentrale verplaatst hebben sinds mijn laatste bezoekje, dus dat wordt weer eens lekker zoeken
pi_56660214
Zoetstoffen maken dik
quote:
Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe.
Misschien toch maar eens afstappen van de zoetstoffen... Ik heb altijd enorme trek in zoetigheid...
quote:
Swithers en Davidson hebben verder ontdekt dat de kerntemperatuur van het lichaam verantwoordelijk is voor een goede spijsvertering. Bij de onderzochte ratten was duidelijk waarneembaar, dat een toename van de temperatuur ook een verhoogde spijsvertering betekende. Dit was alleen het geval bij de knaagdiertjes die yoghurt met suiker hadden gegeten. Na het eten van zoetstoffen, steeg de kerntermperatuur nauwelijks en werden de voedingsstoffen minder effectief verwerkt.
Mijn lichaamstemperatuur is vrij laag... hmmm... Misschien toch maar gewoon suiker in mijn koffie doen ipv zoetjes en geen optimel yoghurt, maar gewone magere vruchtenyoghurt waar wel suiker in zit eten.
***Levi was here***
pi_56660260
Ik las het ook net. Voortaan opletten wat er in zit aan zoetmakers, en niet meer zoveel kauwgom snoepen
pi_56660329
ik heb altijd een zoetje in de thee
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 februari 2008 @ 10:04:46 #197
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56660340
Hm...

Cola light maar weer schrappen dus en aan de Apfelschorle.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56660402
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Hm...

Cola light maar weer schrappen dus en aan de Apfelschorle.
Inderdaad, bedacht me net ook dat ik eigenlijk heel veel cola-light drink. Misschien toch wat meer spa rood en thee drinken.
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 10:08:56 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_56660410
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ja!
Ja!
Dankjewel
19 september

Ik heb helemaal niets tegen blije smileys
Ja hallo, nu ga ik weer rammelen

Gaaaaaaf!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56660452
dat cola light niet zo bevorderlijk was wist ik, evenals andere light dranken, maar dat drink ik sowieso nooit..

wel sloten thee... mét een zoetje
Ja doei.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:12:08 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_56660478
quote:
Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe.
Maar dit is al jaren bekend toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56660540
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar dit is al jaren bekend toch?
Volgens mij werd het vermoed, maar was het nooit aangetoond. Althans, dat dacht ik...
Maar feit is wel dat als het voor ratten zo werkt, het nog niet persé voor mensen zo hoeft te werken... Al is de kans natuurlijk wel groot dat 't dus wél zo werkt.

Anyway, dit artikel is voor mij wel weer een stimulans om wat minder cola, koffie en andere zaken waar ik zoetstoffen in heb zitten te gaan gebruiken.
***Levi was here***
pi_56660654
Jojo, tof zeg! Blijf je in het topic, of wilde je ons tijdelijk verlaten gaan?
Ik vind het gezelliger als je gewoon doorpost en je moet nog steeds gezond eten toch?

Ben je veel misselijk/moe en dergelijke? Of valt het mee?
pi_56660667
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
Of heb ik het nou verkeerd begrepen?
pi_56660724
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
je krijgt dan meer trek in calorie-rijk-voedsel.. is wat ik er uit begrijp
Ja doei.
pi_56660745
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Klopt, maar je krijgt dus meer trek in koolhydraten... en trek is best lastig te weerstaan.
***Levi was here***
pi_56660892
Ah, ok
Er zijn inderdaad ook wel mensen waarvan ik hoor dat ze zin in suiker krijgen ná light-frisdrank. Ik heb daar zelf geloof ik nooit zoveel last van.
Nuja, misschien maar weer even overstappen van cola-light op spa-rood Is eigenlijk ook net zo lekker

Ook lekker en minder calorieën dan gewoon sap: Half sinaasappelsap en half spa-rood!
  maandag 11 februari 2008 @ 10:45:54 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56660977
Ik krijg er niet meer trek van ofzo. Ik drink zo slecht drinken zonder smaakje .
En mijn lichaamstemperatuur is ook altijd heel langzaam
pi_56661102
Mijn bloedsuikerspiegel was bij de laatste meting ook best laag... 4.5 mmol/L... nog net binnen de referentiewaarden (4.5-5.6). Dus samengevat:
- Altijd enorme trek in zoetigheid
- Lage lichaamstemperatuur
- Betrekkelijk lage glucose nuchter
- 16kg overgewicht

Misschien toch maar eens van de zoetstoffen afblijven.
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 11:00:48 #210
4177 Jojogirl
pi_56661236
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).

Freecell, ik blijf gewoon hier posten, vind het veel te gezellig hier. En ik ga proberen deze keer wat beter op m'n eten te letten dan de vorige keer. Toen ben ik 19 kilo aangekomen. Veel vocht, maar uiteindelijk heb ik vooral de laatste maanden ook teveel gesnoept. Dat hoop ik nu beter te gaan doen. Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen (terwijl ik wel te moe ben om nog veel te sporten), dus het begin is goed. En misselijk ben ik gelukkig helemaal niet. Alleen wel veel moe en ik heb wat last van m'n SI-gewrichten, die schieten af en toe even verkeerd.
pi_56661247
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg er niet meer trek van ofzo. Ik drink zo slecht drinken zonder smaakje .
En mijn lichaamstemperatuur is ook altijd heel langzaam
Je temperatuur is langzaam? Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt

Ik post dit trouens vanaf mijn balkon, in de volle zon, zonder jas aan, met een zonnebril op en een goede kop thee
Opeens zie ik de voordelen van ons huis weer: alle deuren kunnen tegen elkaar open (in de winter niet handig ) En we hebben een enorm balkon in de luwte aan de zuidkant
pi_56661307
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).

Freecell, ik blijf gewoon hier posten, vind het veel te gezellig hier. En ik ga proberen deze keer wat beter op m'n eten te letten dan de vorige keer. Toen ben ik 19 kilo aangekomen. Veel vocht, maar uiteindelijk heb ik vooral de laatste maanden ook teveel gesnoept. Dat hoop ik nu beter te gaan doen. Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen (terwijl ik wel te moe ben om nog veel te sporten), dus het begin is goed. En misselijk ben ik gelukkig helemaal niet. Alleen wel veel moe en ik heb wat last van m'n SI-gewrichten, die schieten af en toe even verkeerd.
Gezellig dat je blijft posten
En prettig dat je niet misselijk bent na even rekenen heb ik je in week 8 gezet, klopt dat? Dan heb je ook best wel een grote kans dat je niet meer misselijk wordt! Dat begint toch vaak rond een week of 7?
(hey, ik heb wat opgestoken van 17 tantezeggers )
  maandag 11 februari 2008 @ 11:10:27 #213
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56661425
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Je temperatuur is langzaam? Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt
Laag bedoel ik was nog maar net wakker
pi_56661454
ja.. fijn..

eerste college gaat dus al niet door

zit ik hier
Ja doei.
  maandag 11 februari 2008 @ 11:22:05 #215
4177 Jojogirl
pi_56661698
Grrrr, wat zonde MoBlo
  maandag 11 februari 2008 @ 11:22:14 #216
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56661704
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Dat is een goede tip . Al heb ik dna wel light siroop omdat suiker echt niet gaat
pi_56661739
Wat keigaaf Jojo!! Dit is wel nieuws om even stiekem voor in te loggen vanaf het werk.

nu wil ik ook!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 11 februari 2008 @ 11:27:45 #218
4177 Jojogirl
pi_56661813
Ojee, wat breng ik teweeg Allemaal rammelende DieetClubDames
pi_56661841
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ik rammel niet... ... moet in mei nog in mijn jurk passen!
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 11:30:16 #220
4177 Jojogirl
pi_56661877
Dat lukt wel hoor, als je nu zwanger wordt
pi_56661921
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Jojogirl het volgende:
Dat lukt wel hoor, als je nu zwanger wordt
Betwijfel het, heb een talent voor razendsnel aankomen.
***Levi was here***
pi_56661973
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ik niet hoor.
pi_56662150
Bij mij zou het ook niet zo heel handig uitkomen met mijn jurk en carrieretechnisch ook niet zo eigenlijk

Heb trouwens keelontsteking en een aankomende verkoudheid. Zou wel heel kut zijn als ik nu griep krijg ofzo
pi_56662174
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik niet hoor.
Ik ook niet

Maar wel heel leuk voor je hoor, Jojo
  maandag 11 februari 2008 @ 11:49:08 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56662312
Ik wel hoor maar we wachten nog maar even
  maandag 11 februari 2008 @ 11:53:44 #226
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56662432
Goedemorgen allemaal

Eerste week mezelf weer goede eetgewoontes bijbrengen zit erop. Voor mijn gevoel had ik het er
niet zo heel goed vanaf gebracht. Ik heb werkelijk een week lang zwááár hongergeleden waarbij
mijn maag echt idioot harde knorgeluiden maakte en ik soms dacht dat ik flauw ging vallen!

Nu zal iedereen meteen denken, ja als je jezelf uithongert kun je dat verwachten. Maar ik zat elke
dag rond de 1500 kcal!!! En 2 x zelfs erboven, omdat ik een Milka reep niet kon weerstaan en 1
keer heb ik voor het slapen gaan nog 3 crackers met kaas gegeten. Ik had zo'n giga honger dat ik
anders niet kon slapen. Maar goed, nu komt het mooiste, ik heb me vanmorgen weer gewogen.

1,4 kilo eraf!!!!!

Dat heb ik al in geen anderhalf jaar meer bereikt in een week

Het heerlijke hiervan is dat ik meteen weer onder de 100 zit, van 100.7 naar 99.3. Ik ben echt blij!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_56662500
go Faat

Vooral dat 'onder de 100' is ook tof, zeg. Dat motiveert je vast om deze week weer braaf gezond en regelmatig te eten
  maandag 11 februari 2008 @ 12:09:09 #228
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56662733
Ik ben sowieso wel redelijk gemotiveerd, maar braaf past helemaal niet bij mij helaas

Overigens ben ik de hele week niet naar de koffiebar geweest. Ik mis het verschrikkelijk,
de koffie natuurlijk, maar ook mijn loopje over de Zeedijk en het praatje daar 's ochtends
vroeg. Om niet in de verleiding te komen loop ik dus nu een andere route naar mijn werk.

Tis effe niet anders, het is ook gelukt om van mijn Turkse pizza verslaving op het station
af te komen. Dus dit moet ook lukken

btw Jootje van harte gefeliciteerd met de komst van een nieuw minimensje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')