volgens mij heb ik ze eens gezien bij een hindoestaans/indiaas winkeltje in de Van Woustraat (de Pijp), maar wel een poos geleden dus ik kan het me vergissen. Winkeltje zit vlak bij tramhalte Lutmastraat (lijn 4)quote:
Cool, dank je!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze eens gezien bij een hindoestaans/indiaas winkeltje in de Van Woustraat (de Pijp), maar wel een poos geleden dus ik kan het me vergissen. Winkeltje zit vlak bij tramhalte Lutmastraat (lijn 4)
Optie 2 in adam: kruidenwinkeltje op albert Cuijp, hebben ze echt ontzettend veel dus misschien ook zwarte kardamom. Zit ongeveer halverwege, in de buurt van de viskramen.
In Den Haag wonen heel veel hindoestanen, dus grote kans van slagenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool, dank je!
Een hindoestaanse/Indiase winkel is wel een goede optie, want het wordt gebruikt in de Indiase keuken.
Ik ga binnenkort ook een keer op de Haagse Markt kijken, daar zouden ze het ook wel eens kunnen hebben.
Eensgelijks, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:01 schreef teigan het volgende:
Faat, leuk je weer te zien, al is de aanleiding natuurlijk wat minder...
Heb je nog een schop onder je kont nodig, of heb je die jezelf al gegeven?
Dat is altijd "zwaar" okéquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Faat, digitale weegschalen zijn bitches. Ik mag ze ook nietMaar ik ben wel bereid je aan te moedigen, goed?
ik denk 't ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo: het is waarschijnlijk vooral het consequent sporten hoor, wat het m doetIk ben vastbesloten mijn lijf erop in te stellen om af en toe wat meer te kunne eten zonder direct drie kilo aan te komen. Gewoon de dagen na het gourmetten en uit eten de carbs schrappen en heel veel groente eten, dan valt de schade vast mee.
Faat, digitale weegschalen zijn bitches. Ik mag ze ook nietMaar ik ben wel bereid je aan te moedigen, goed?
wel goed, de ellende die afstuderen heet heb ik gelukkig al even achter mij gelaten, erg druk met mijn (tijdelijke) baan, en ik moet mezelf ook eens gaan schoppen om nu weer verder te gaan solliciteren..quote:
Tot 18 uur is een late dienst? Bij ons is 8 tot 18 een redelijk normale werkdag. Met sporten is dat idd wel vervelend. Was een van de (vele) redenen voor mij om te stoppen met sporten. Als ik de hele dag gewerkt heb en vroeg op ben gestaan, dan heb ik honger na m'n werk. En zodra ik eet, kan ik de eerste uren gewoon niet meer sporten, dan heb ik er echt last van. Als ik 's ochtends ging sporten at ik echt maar 5 eetlepels All Bran of zo, met een heel klein scheutje soyamelk. Maar als ik niet eet, dan ben ik zo slap dat ik na een half uur helemaal kapot ben. Ik vond het echt niet te combineren.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:58 schreef Levitation het volgende:
Nieuw topic! Mijn gewicht is momenteel lichtelijk dramatisch, maar we gaan er ook deze week weer voor.
Wilde vanavond zodra ik uit mijn werk kom Evy les 15 nog een keer gaan lopen. Maar nu is mijn collega ziek geworden en heb ik beloofd haar late dienst over te nemen. Moet dus werken tot 18.00 uur en ik ben om 08.00 begonnen.![]()
Ik denk dat er in de koffiebarvariant vrij veel suiker zit en misschien room in plaats van melkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Faat, hemel, waar komt het immense verschil tussen koffie met volle melk en de koffiebarvarianten vandaan? Da's toch ook allemaaal met melk, en zo vreselijk veel meer zal dat niet zijn. Nou ja, het is gestoomde melk, maar daar worden de calorieen niet groter van, dunkt me
Lijkt mij raar, want dat 'hoort' niet... Maargoed, ik drink never koffie met melk. Behalve 's zomers, dan gooi ik oploskoffie, melk en roomijs bij elkaar, brrrrrt in de blender: koffieshakequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de koffiebarvariant vrij veel suiker zit en misschien room in plaats van melk
Maar ik doe kantoorwerk (IT servicedesk) en 10 uur op je gat achter de pc en aan de telefoon zitten breekt je echt op.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:19 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tot 18 uur is een late dienst? Bij ons is 8 tot 18 een redelijk normale werkdag.
Veel van die calorieën tabellen kloppen niet... zo las ik ook ooit ergens dat geroosterd brood minder kcal bevat dan een gewoon sneetje...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Van die koffie snap ik ook niksKan me alleen maar voorstellen dat ze er een sloot suiker in mikken. Alleen melk kan nooit zo'n verschil maken lijkt me.
en je zou juist zeggen dat door het weggedampte water dat de energiedichtheid hoger is, water bevat geen kcal...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Veel van die calorieën tabellen kloppen niet... zo las ik ook ooit ergens dat geroosterd brood minder kcal bevat dan een gewoon sneetje...Misschien dat als je het brood verkoolt dat het minder kcal bevat? Ik denk dat ze bij dat gevalletje van het gewicht zijn uitgegaan, en een geroosterde boterham is inderdaad lichter... maar dat is alleen omdat je het water er uit gedampt hebt.
![]()
Dat soort lijstjes moet je altijd met een gezonde argwaan bekijken.
De energiedichtheid wordt groter, maar het sneetje blijft natuurlijk evenveel kcal houden. Tenzij je het verkoolt, want dan is het al verbrand.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:30 schreef teigan het volgende:
[..]
en je zou juist zeggen dat door het weggedampte water dat de energiedichtheid hoger is, water bevat geen kcal...
Ik drink espresso met opgeklopte magere melkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Faat, hemel, waar komt het immense verschil tussen koffie met volle melk en de koffiebarvarianten vandaan? Da's toch ook allemaaal met melk, en zo vreselijk veel meer zal dat niet zijn. Nou ja, het is gestoomde melk, maar daar worden de calorieen niet groter van, dunkt me
Ik drink m zwart met een beetje suiker. Gelukkig maar
OK... Da's dan in totaal best veel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:42 schreef teigan het volgende:
Ik vind voor een granaatappel waarden tussen de 68 en 79 kcal per 100 gram Coldfeet..
Ik heb twee grote bij me. Ach, het zal me ook aan m'n reet roesten hoor; volgens mij is het hoofdzakelijk water, suiker en vezels (de kernen dan).quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef freecell het volgende:
Het vruchtvlees van een granaatappel is volgens mij nooit 100 gramDaarbij is het fruit, dus vet gezond
Heb je ouders die garant kunnen/willen staan? Dat scheelt heel veel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan zo naar de hypothekeréven kijken of er een kans is dat er een mogelijkheid is dat de kans bestaat dat we MISSCHIEN tóch kunnen gaan kopen
![]()
Ik ben geen MoBlo, maar ik ga je wel advies geven.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend ymme en MoBlo. Dat zijn toch wezelijke dingen
MoBlo mag ik je advies? Heb net les 2 van Evy gelopen, en dat ternauwernood gehaald zal ik vrijdag deze les overdoen of toch met les 3 beginnen?
Pas een les herhalen als je hem niet gehaald hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |