quote:Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef teigan het volgende:
[..]
ik eet er op dit moment 5 a 6 op een dag.
Als ontbijt twee, en dan bij de lunch drie of vier. Ik haal nu ook vaak een kopje soep op mijn werk, en een bekertje melk, en dat vult ook wel goed. Mocht ik dan rond 4 uur nog heel veel trek hebben na mijn stuk fruit, dan neem ik die vierde boterham.
Volkoren brood vult beter dan tarwebrood als ik het goed heb, en het beleg klinkt op zich wel ok..
Het is gewoon lastig om zulke eetbuien af te leren, het kost even tijd, en soms val je ook wel weer terug, maar het is zeker de moeite waard om te proberen.
Welkom terugquote:Op maandag 4 februari 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
Hallo!Isa en ik zijn weer terug uit Londen!
![]()
Het was leuk en ik ging net op de weegschaal staan met schoenen, spijkerbroek en dik vest aan en ik schrok van hoe laag mijn gewicht was met al deze kleding aan!
Zo maar even een rondje rennen. Heb besloten toch maar thuis te werken vandaag, dus ik mis mijn rondje fietsen.
We hebben heerlijk gegeten in Chinatown vrijdag. En zaterdag hebben we een salade gehaald omdat we geen zin hadden in Pizza. Gister heb ik Fish and Chips op. De Fish was erg lekker, maar frietjes bakken is niet echt het sterkste punt van de pub waar we gegeten hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Welkom terugFijn dat het leuk was!
Ik wéét dat engels eten niet lekker is, maar om nou helemaal niks te eten is ook niet goed hoor
KLinkt tof!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
We hebben heerlijk gegeten in Chinatown vrijdag. En zaterdag hebben we een salade gehaald omdat we geen zin hadden in Pizza. Gister heb ik Fish and Chips op. De Fish was erg lekker, maar frietjes bakken is niet echt het sterkste punt van de pub waar we gegeten hebben.
En we hebben fudge op. En hele lekkere kettle chips. En bier. Maar we hebben ook heel veel gelopen, dat zal er ook vast iets mee te maken hebben.
Je kunt in Groot-Brittannie ook heel erg lekker Indiaas eten, 't verbaast me dat je dat niet hebt gedaanquote:Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
We hebben heerlijk gegeten in Chinatown vrijdag. En zaterdag hebben we een salade gehaald omdat we geen zin hadden in Pizza. Gister heb ik Fish and Chips op. De Fish was erg lekker, maar frietjes bakken is niet echt het sterkste punt van de pub waar we gegeten hebben.
En we hebben fudge op. En hele lekkere kettle chips. En bier. Maar we hebben ook heel veel gelopen, dat zal er ook vast iets mee te maken hebben.
Hoi MoBlo...quote:
Ik was 7 pond 56 kwijt.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:Held!! Wat was je kwijt? Maak ik het meteen over.
Enne, hoe duur is bespottelijk duur? Is het een delicatesse, ofzo?
Kun je niet beter op amazon.com kijken? De Amerikaanse site... de dollar staat zo heerlijk laag.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik dacht trouwens dat het pond veel hoger stond; nog even wat leuke kookboeken bestellen op amazon, dan
Hogere verzendkosten hè... Ik zal 's vergelijken.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je niet beter op amazon.com kijken? De Amerikaanse site... de dollar staat zo heerlijk laag.
Ik laat engelstalige reisgidsen altijd uit de VS komen. Lonely Planet is daar rond de $20 en hier rond de E30 (beetje afhankelijk van welke gids). Daar kunnen geen verzendkosten tegenop.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hogere verzendkosten hè... Ik zal 's vergelijken.
Geen idee of dat klopt, het geld is nog niet afgeschreven van mn bankrekening!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens deze koersconverter is dat 9,40 euro.
Was het lastig te vinden?
Het was wel een heel schattig winkeltje, maar heel klein en bij heel veel dingen stond geen prijs. En daar heb ik zo'n hekel aan.quote:En ohhhh, dat klinkt wel erg leuk zeg, zo'n kruidenwinkelIk geloof dat ik er rustig 2 pond voor betaald had!
Ik dacht trouwens dat het pond veel hoger stond; nog even wat leuke kookboeken bestellen op amazon, dan
hey!quote:
Neejoh! Gewoon bij de Boots (de Etos/Kruidvat van de UK geloof ik). Zit overal en de eerste winkel van Boots die ik binnen liep had ze staan.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
Liejannuh, ik bedoel: waren de bussen lastig te vinden? Je hebt er toch niet stad en land voor hoeven afsjouwen, hè
Gelukkigquote:Op maandag 4 februari 2008 16:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Gewoon bij de Boots (de Etos/Kruidvat van de UK geloof ik). Zit overal en de eerste winkel van Boots die ik binnen liep had ze staan.
No worries!
Oew! Ja, leuk! En gezellig!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gelukkig
Kom je binnenkort weer 's eten?
Stadskanaal, maar ik ben weer thuisquote:Op maandag 4 februari 2008 12:33 schreef teigan het volgende:
waar moet je dan naartoe freecell?
Misschien mag ik me er niet mee bemoeien, maar dat is volgens mij ook in Amsterdam te koop. London is wel veel leuker natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 15:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En de zwarte cardamom was 2 pond voor een klein zakje.
Vertel! Waar?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien mag ik me er niet mee bemoeien, maar dat is volgens mij ook in Amsterdam te koop. London is wel veel leuker natuurlijk
Wat goed dat je het probleem onder ogen ziet en er wat mee gaat doenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef Zeeltje het volgende:
oke de knoop is doorgehakt!
Na weer uren huilen omdat ik niet lekker in mijn vel zit ga ik naar een dietist. Ik weet de oorzaak van waarom ik zoveel eetbuien. Ik wist het al een tijdje maar deed er verder niks mee. Ik ga een afspraak maken met een therapeut/psyloog om het een plekje te geven en een dietist zoeken in de buurt. Ik vind mezelf echt te dik,
Ik hou momenteel ook een weblog ter inspiratie om door te gaan. Daar vertel ( of probeer ) ik alles te vertellen wat ik beleef/dwarszit/ en hopelijk wat me goed zit!
Pff dit keer moet het echt lukken!
Heeft iemand hier goede ervaringen met dieetisten? ( nja slechte mag ook, maar moet momenteel gemotiveerd blijven)
Zeeltje, goede stap joh!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef Zeeltje het volgende:
oke de knoop is doorgehakt!
Na weer uren huilen omdat ik niet lekker in mijn vel zit ga ik naar een dietist. Ik weet de oorzaak van waarom ik zoveel eetbuien. Ik wist het al een tijdje maar deed er verder niks mee. Ik ga een afspraak maken met een therapeut/psyloog om het een plekje te geven en een dietist zoeken in de buurt. Ik vind mezelf echt te dik,
Ik hou momenteel ook een weblog ter inspiratie om door te gaan. Daar vertel ( of probeer ) ik alles te vertellen wat ik beleef/dwarszit/ en hopelijk wat me goed zit!
Pff dit keer moet het echt lukken!
Heeft iemand hier goede ervaringen met dieetisten? ( nja slechte mag ook, maar moet momenteel gemotiveerd blijven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |