abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56522973
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef Zeeltje het volgende:
teigan:
ik eet ongeveer 4 boterham dan, maar ik kan makkelijk 6 tot 8 boterhammen eten met kalkoenfilet of kipfilet. Maar te veel is ook niet goed. Ik kan mezelf geen limiet stellen.

En ik weet dat er verschil is tussen echt honger hebben of lekkere trek maar die verschil krijg ik nog niet gevonden. Ik weeg op dit moment 76 kg..
ik eet er op dit moment 5 a 6 op een dag.

Als ontbijt twee, en dan bij de lunch drie of vier. Ik haal nu ook vaak een kopje soep op mijn werk, en een bekertje melk, en dat vult ook wel goed. Mocht ik dan rond 4 uur nog heel veel trek hebben na mijn stuk fruit, dan neem ik die vierde boterham.
Volkoren brood vult beter dan tarwebrood als ik het goed heb, en het beleg klinkt op zich wel ok..

Het is gewoon lastig om zulke eetbuien af te leren, het kost even tijd, en soms val je ook wel weer terug, maar het is zeker de moeite waard om te proberen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')