abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:02:50 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56566648
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben geen MoBlo, maar ik ga je wel advies geven.
Probeer gewoon rustig en in één tempo te lopen en ga gewoon door met de lessen. Als je een les echt niet haalt, dan zou je 'm over kunnen doen, maar het schema is niet voor niets zo opgezet.
Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo... Thanks, doe ik dat 'gewoon'
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56567572
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar ik doe kantoorwerk (IT servicedesk) en 10 uur op je gat achter de pc en aan de telefoon zitten breekt je echt op.
Ik vind trouwens 8 uur werken per dag al veel... maar dat komt vooral omdat ik een chronisch gebrek aan energie heb. Als ik 36 uur gewerkt heb in een week ben ik volledig afgebrand. Ik vind het zo zonde van mijn leven dat ik altijd zo moe ben. 10 uur werken op een dag is voor mij dus nogal zwaar. Mijn broers stelden van het weekend de diagnose: "Je bent dus gewoon een lui ding..."
Ik wou juist dat ik kantoorwerk mocht doen. Ik zit deels achter de kassa en doe ook kantoorwerk en dat gaat echt tien keer sneller. Maar goed, ik houd niet van al die mensen om me heen, geef mij maar een stapel papier, lekker stil. Ik ben na 10 uur niet vermoeider dan na 8 uur, die laatste twee uurtjes maken nauwelijks uit. Wel werk ik op zaterdag, zodat ik midden in de week een dag vrij heb. Als ik vijf dagen achter elkaar moet werken ben ik wel dood. Voor mij is het meer een geestelijk dan een lichamelijk probleem. Als ik veel mensen om me heen heb, zuigt dat echt energie. Heel de dag vriendelijk glimlachen druist volledig in tegen mijn natuur.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:17:55 #103
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56569574
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo... Thanks, doe ik dat 'gewoon'
Van mij hetzelfde advies. Je blijft altijd houden dat het de ene keer beter gaat dan de andere. Ik heb ook wel lessen gehad dat ik dacht "dit gaat al niet, hoe moet ik de volgende les in hemelsnaam volhouden". vaak ging de volgende les dan juist heel soepel en makkelijk. Probeer dus gewoon die volgende les en als die echt niet gaat, kan je hem altijd nog overdoen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:22:58 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56576732
sonde is er uit. Huisarts was vriendelijk . Was een hele lange slang .

En nu moet ik het écht zelf doen
pi_56576774
Spannend Bubseltje, hoe voel je je nu dan?

Ik kom er net achter dat ik vergeten ben mijn mok gisteren om te wassen na de cup a soup...
en ik heb dus mijn eerste kop thee er al uit op... Ik vond hem al zo raar smaken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 februari 2008 @ 09:36:41 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56576915
bubsel, goed nieuws

Teigan, blegh!

ymme, ik duim voor je hoor

Wij blijken nog meer schade te hebben door de blikseminslag (zie topic KAA). En ik ben strontverkouden ]:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:45:17 #107
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56577030
Het doet nu een beetje 'pijn' van binnen. En mijn neus is aan de binnenkant kapot, dus daar moet ik vaseline op smeren.

Verder nog steeds erg moe. Ik ga strakjes ook weer dvd kijken op bed. Eten gaat goed op dit moment vandaag alleen voorzichtig dus nu een bakje soja yoghurt ipv een cracker.

Teigan bleegh

Rewimo ik zal zo het topic lezen wel kl#te hoor .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 februari 2008 @ 09:51:21 #108
13151 crew  Rewimo
pi_56577111
Kalm aan hoor bubsel Zal wel een opluchting zijn dat je die slang kwijt bent
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56577754
Teigan
Echt smerig

Ik ben chagrijnig
Mijn school blijkt me per 1 februari te hebben uitgeschreven, zodat ik vandaag mijn OV moet inleveren. Niet zo erg, want ik gebruikte dat ding tóch nooit, maar juist de komende week had ik hem een paar keer echt nodig

En school had afgesproken om ons per 1 maart uit te schrijven. Scheelt me verdorie ook nog een maand stufi Nóg een maand extra te overbruggen
pi_56577829
Nou, das lekker van je school zeg freecell!

Hoe ben je daar nu achter gekomen dan? Kreeg je een brief ofzo?

Ik mocht willen dat de universiteit zo snel was zeg, ik ben nog steeds niet uitgeschreven, terwijl ik het verzoek daartoe eind oktober heb ingestuurd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56577897
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef teigan het volgende:
Nou, das lekker van je school zeg freecell!

Hoe ben je daar nu achter gekomen dan? Kreeg je een brief ofzo?

Ik mocht willen dat de universiteit zo snel was zeg, ik ben nog steeds niet uitgeschreven, terwijl ik het verzoek daartoe eind oktober heb ingestuurd...
Ik kreeg vandaag een mailtje of ik er wel om dacht mijn OV in te leveren vandaag
Omdat ik per 1 februari ben uitgeschreven.
Dus ik heb teruggemaild van "hoho, dat zou per 1 Maart!"
Krijg een mailtje terug dat de meeste studenten het liever per 1 februari hebben, omdat dat een maand collegegeld scheelt.

Ja, én een maand stufi! Dan kan collegegeld betalen wel uit hoor!
pi_56578024
Ik zit maar te wachten op het telefoontje van randstand...

wachten is echt niet leuk.
pi_56578127
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kreeg vandaag een mailtje of ik er wel om dacht mijn OV in te leveren vandaag
Omdat ik per 1 februari ben uitgeschreven.
Dus ik heb teruggemaild van "hoho, dat zou per 1 Maart!"
Krijg een mailtje terug dat de meeste studenten het liever per 1 februari hebben, omdat dat een maand collegegeld scheelt.

Ja, én een maand stufi! Dan kan collegegeld betalen wel uit hoor!
Dan zoek je toch een bijbaantje? Heb je snel genoeg meer dan je stufi verdiend.
Maar afijn, lekker handig geregeld allemaal.

Ik heb last van een trillend oogspiertje bij mn rechteroog. Heel irritant.

Wanneer zou je gebeld worden Ymme?
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:07:32 #114
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56578392
dat is inderdaad irritant je oog!

Mmmm net een grapefruit op!
The girl that lost her mind
pi_56578725
Ik zou vandaag gebeld worden.
En ik heb geen geduld. Wil weten hoe of wat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 februari 2008 @ 11:34:04 #116
13151 crew  Rewimo
pi_56578970
ymme, ik moet straks naar Doornenburg, da's volgens mij vlak bij jou, toch?

Misschien kunnen we even chocoladeforummen over de klok?

O, dat kan dus niet meer daar zie ik

Ik PM je wel
pi_56582758
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:49 schreef ymme het volgende:
Ik zit maar te wachten op het telefoontje van randstand...

wachten is echt niet leuk.
dan bel je toch zelf? opgelost!

@ mezelf

baan is wat onzekerder geworden.. ze kunnen heel misschien niet omgaan met mijn nieuwe studierooster, waardoor er een kans is dat ik vandaag te horen krijg dat ik niet meer ingeroosterd kan worden..
Ik begrijp ze wel, en het is ook totaal niet uit ontevredenheid ofzo, maar ik zit wel even flink in de stress hier

Krijg het wel vandaag nog te horen, dus dat is wel fijn.. maar ja.. moet wel werk hebben
Vraag me overigens wel af of ze dat kunnen 'maken' en of ze me niet moeten faciliteren tot het eind van mijn contract (31 december 2008) aangezien er geen persoonlijke/werktechnische redenen zijn me te 'ontslaan'. Het is gewoon dat ze mij niet kunnen herbergen op de dagen dat ik kán werken
Doei.
pi_56583040
Heb je een contract voor een bepaald aantal uren of voor bepaalde dagen? Dat maakt nogal verschil namelijk.
pi_56583175
Ik heb een contract voor 12 uur, niet voor bepaalde dagen ze wisten namelijk dat ik van dagen kon wisselen... doordat ik elk semester (en voorheen elk blok van het HBO) een roosterwijziging zou hebben.. dus dát wisten ze..
Doei.
pi_56584720
Ik heb een baan voor 40 uur per week

Bij TNT op de afdeling crediteuren.
Mag morgen al beginnen. Leuk!
pi_56584816
Ymme, gefeliciteerd!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56585173
Het is maar tot 1 april. Maar he, nu weet ik het
pi_56585177
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
Ik heb een contract voor 12 uur, niet voor bepaalde dagen ze wisten namelijk dat ik van dagen kon wisselen... doordat ik elk semester (en voorheen elk blok van het HBO) een roosterwijziging zou hebben.. dus dát wisten ze..
Als dat is afgesproken, dan kunnen ze je er niet zomaar uit gooien. Lijkt mij.
Maar afijn, weet je al meer?

Ymme, gefeliciteerd met je baan! Succes!
pi_56585237

ja, nee.. ze moest nu écht weg.. ze belt morgen wel, áls ze het dan weet

*grom*
Doei.
pi_56585253
gefeliciteerd dan maar weer ymme hopen dat dit wat langer duurt
Doei.
  donderdag 7 februari 2008 @ 17:01:36 #126
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56585445
gefeliciteerd ymme!
The girl that lost her mind
pi_56585462
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:49 schreef Faithy het volgende:

ja, nee.. ze moest nu écht weg.. ze belt morgen wel, áls ze het dan weet

*grom*
Probeer wel even bij een jurist ofzo te checken wat je rechten zijn in dit geval. Altijd handig als ze moeilijk gaan doen.
pi_56586711
Gefeliciteerd ymme!

En succes Faithy, klinkt als een rotsituatie
pi_56588290
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Ymme ik hoop dat het leuk wordt en je het er naar je zin zult gaan hebben. Post je morgen even hoe je eerste dag is geweest?

@Bubseltje: fijn dat je sonde er uit is gegaan. Dus je kunt nu voldoende eten?

Succes Faithy.

Ik heb eigenlijk weinig te melden. Heb me deze week nog niet gewogen. Dinsdag een dagje niet opgelet, was een dagje uit met familie en heb ook gewoon een gebakje en ijs gehad. Heb er extra van genoten, zodat ik er weer een poosje tegenaan kan was erg lekker.
Verder gewoon de hele week gezond gegeten, veel groente. en zaterdag heb ik weer een belangrijke volleybalwedstrijd. Heb ik nu alweer veel zin in.

morgen nog 1 dagje vroeg opstaan en dan lekker weekend
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56588387
we wachten nog braaf een dagje af dan maar

vanavond wel even vacatures spitten

Net Evy 14 gelopen met

1 keer 2
1 keer 3
3 keer 6

en het ging écht lekker..

tijdens de laatste 6 minuten nog wel even een sprintje getrokken, dus was wel helemaal op, maar het was wel heerlijk

nu lekker koken en dan relaxen
Ja doei.
pi_56598142
wow

81,1kg

gaat lekker hier

vandaag gezellig quality time met mijn moeder, lievelingstante en René.. lekker de stad in, wandelen, en vanavond met z'n allen uit eten

81,1 wow
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 februari 2008 @ 09:48:13 #132
13151 crew  Rewimo
pi_56598166
ymme, fijn voor je! Veel succes!

MoBlo, dat is nou weer balen dat je werk niet combineert qua rooster. Zoek goed uit wat je rechten zijn met dit contract. Hopelijk komt het goed

Hier nog steeds druk met de nasleep van de blikseminslag. Weet niet of we al online komen vandaag, zo nee dan wordt het afzien dit weekend Maar als het meezit krijgen we wel weer tv vandaag. Gelukkig hadden we sowieso al wat leuke dingen buitenshuis gepland staan voor komend weekend
pi_56598714
Vandaag weer op de weegschaal gestaan en helaas 9 ons zwaarder dan vorige week, maar dat had ik na het weekendje Dublin wel zien aankomen. Gewoon weer even opletten en het is er vast zo weer vanaf!

ymme, gefeliciteerd met je baan!
pi_56599011
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
...

81,1 wow
Ben wel een tikje jaloers, hoor! Bij mij gaat 't hardlopen wel goed en ik sport verder ook veel, maar ik eet er nog steeds tegenop... ik val niet meer af. Dan maar er op vertrouwen dat ik vet in spieren om aan het zetten ben.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56600079
Hoe was Dublin, Fannetje? Ik was na Londen ook wat zwaarder maar dat was er vanmorgen alweer af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56600128
Dublin was leuk Niet super ofzo, maar gewoon wel vermakelijk
Klein reisverslagje staat op onze site (zie sig).
pi_56600479
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was Dublin, Fannetje? Ik was na Londen ook wat zwaarder maar dat was er vanmorgen alweer af.
Ik was lichter! Ok, 2 ons, maar wel lichter.
En jij hebt je eten van zondag nog wel uitgekotst! Zou het dan toch door de banoffee taart komen? die ik overigens zelf nog een keer wil maken
pi_56600563
Die taart was amper een cm breed (helaas) Waarschijnlijk was het ook de chocolademuffin, de fudge, de jelly beans, de m&m's, de chocolade, het stukje appeltaart, de mosselen in saffraanroomsaus en de chips
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56600692
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Die taart was amper een cm breed (helaas) Waarschijnlijk was het ook de chocolademuffin, de fudge, de jelly beans, de m&m's, de chocolade, het stukje appeltaart, de mosselen in saffraanroomsaus en de chips
Het schijnt dan ook dat iedereen die bij Google gaat werken ongeveer een kilo of 7 aankomt.
pi_56600812
Hmmm, dan moet ik maar nooit bij Google gaan werken dan
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:55:11 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_56604436
Ik heb net even een halve nieuwe garderobe aangeschaft

3 broeken, een shirt, een zomerjas met een leuke shawl
OK, een kwart nieuwe garderobe

Ik vind hem echt gaaf
En het is nog eens een maatje L ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56604502
mooi jasje Troel

Wat een heerlijk gevoel he? In normale maatjes passen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:01:40 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_56604551
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:58 schreef octopussy het volgende:
mooi jasje Troel

Wat een heerlijk gevoel he? In normale maatjes passen
Nouja, ik vond mijn maatje XL voor shirts van voor de zwangerschap ook al prima. Tenslotte heb ik een redelijk lang lijf enzo. Maar dit is echt super.

Alleen van broeken heb ik dus nog wel maat 42/44, mijn vel zit daar gewoon echt in de weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56605310
Mijn eerste werkdag hier, zit er bijna op

Veel indrukken opgedaan. Het is best pittig, maar erg leuk. Ik vind de crediteuren nu al leuk.
Veel leuker dan mijn vorige baan, hier kan je echt je hersenen gebruiken

Dadelijk lekker weekend
pi_56607699
Leuk jasje, Troel!

En fijn dat je baan je lijkt te bevallen, ymme, misschien ben je er wel heel erg op vooruit gegaan dat je bent ontslagen

Ik heb ontdekt dat ik alpro soyamelk light uit het koelvak lekker vind! Ook maar 30 kcal per 100 ml. Er zat zo'n 35% kortingssticker vcan de AH op en ik wilde het al een tijdje eens proberen, maar ik vind het nog lekker ook dus.
pi_56609193
Banoffee pie! Recept, alstublieft?
pi_56609316
Moet je de chefkoks bij google even vragen, daar was die taart namelijk goddelijk!
pi_56609434
Ik weet niet of ze die in het restaurant serveerden Maar ik ga het maar eens proberen te maken
pi_56611098
Zometeen lekker met een wijntje erbij 'Un long dimanche de Fiancailles' met Audrey Tatou en Jodie Foster kijken.

En ik krijg dorst van het drinken van appelsap drink er te veel van waardoor ik dumpings krijg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')