Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo... Thanks, doe ik dat 'gewoon'quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben geen MoBlo, maar ik ga je wel advies geven.
Probeer gewoon rustig en in één tempo te lopen en ga gewoon door met de lessen. Als je een les echt niet haalt, dan zou je 'm over kunnen doen, maar het schema is niet voor niets zo opgezet.
Ik wou juist dat ik kantoorwerk mocht doen. Ik zit deels achter de kassa en doe ook kantoorwerk en dat gaat echt tien keer sneller. Maar goed, ik houd niet van al die mensen om me heen, geef mij maar een stapel papier, lekker stil. Ik ben na 10 uur niet vermoeider dan na 8 uur, die laatste twee uurtjes maken nauwelijks uit. Wel werk ik op zaterdag, zodat ik midden in de week een dag vrij heb. Als ik vijf dagen achter elkaar moet werken ben ik wel dood. Voor mij is het meer een geestelijk dan een lichamelijk probleem. Als ik veel mensen om me heen heb, zuigt dat echt energie. Heel de dag vriendelijk glimlachen druist volledig in tegen mijn natuur.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ik doe kantoorwerk (IT servicedesk) en 10 uur op je gat achter de pc en aan de telefoon zitten breekt je echt op.![]()
Ik vind trouwens 8 uur werken per dag al veel... maar dat komt vooral omdat ik een chronisch gebrek aan energie heb. Als ik 36 uur gewerkt heb in een week ben ik volledig afgebrand. Ik vind het zo zonde van mijn leven dat ik altijd zo moe ben.10 uur werken op een dag is voor mij dus nogal zwaar.
Mijn broers stelden van het weekend de diagnose: "Je bent dus gewoon een lui ding..."
Van mij hetzelfde advies. Je blijft altijd houden dat het de ene keer beter gaat dan de andere. Ik heb ook wel lessen gehad dat ik dacht "dit gaat al niet, hoe moet ik de volgende les in hemelsnaam volhouden". vaak ging de volgende les dan juist heel soepel en makkelijk. Probeer dus gewoon die volgende les en als die echt niet gaat, kan je hem altijd nog overdoen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo... Thanks, doe ik dat 'gewoon'
Ik kreeg vandaag een mailtje of ik er wel om dacht mijn OV in te leveren vandaagquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef teigan het volgende:
Nou, das lekker van je school zeg freecell!
Hoe ben je daar nu achter gekomen dan? Kreeg je een brief ofzo?
Ik mocht willen dat de universiteit zo snel was zeg, ik ben nog steeds niet uitgeschreven, terwijl ik het verzoek daartoe eind oktober heb ingestuurd...
Dan zoek je toch een bijbaantje?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mailtje of ik er wel om dacht mijn OV in te leveren vandaag
Omdat ik per 1 februari ben uitgeschreven.
Dus ik heb teruggemaild van "hoho, dat zou per 1 Maart!"
Krijg een mailtje terug dat de meeste studenten het liever per 1 februari hebben, omdat dat een maand collegegeld scheelt.
Ja, én een maand stufi!Dan kan collegegeld betalen wel uit hoor!
dan bel je toch zelf? opgelost!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:49 schreef ymme het volgende:
Ik zit maar te wachten op het telefoontje van randstand...
wachten is echt niet leuk.
Als dat is afgesproken, dan kunnen ze je er niet zomaar uit gooien. Lijkt mij.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
Ik heb een contract voor 12 uur, niet voor bepaalde dagenze wisten namelijk dat ik van dagen kon wisselen... doordat ik elk semester (en voorheen elk blok van het HBO) een roosterwijziging zou hebben.. dus dát wisten ze..
Probeer wel even bij een jurist ofzo te checken wat je rechten zijn in dit geval. Altijd handig als ze moeilijk gaan doen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:49 schreef Faithy het volgende:
ja, nee.. ze moest nu écht weg.. ze belt morgen wel, áls ze het dan weet
*grom*
Ben wel een tikje jaloers, hoor!quote:
Ik was lichter! Ok, 2 ons, maar wel lichter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was Dublin, Fannetje?Ik was na Londen ook wat zwaarder
maar dat was er vanmorgen alweer af.
Het schijnt dan ook dat iedereen die bij Google gaat werken ongeveer een kilo of 7 aankomt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Die taart was amper een cm breed (helaas) Waarschijnlijk was het ook de chocolademuffin, de fudge, de jelly beans, de m&m's, de chocolade, het stukje appeltaart, de mosselen in saffraanroomsaus en de chips
Nouja, ik vond mijn maatje XL voor shirts van voor de zwangerschap ook al prima. Tenslotte heb ik een redelijk lang lijf enzo. Maar dit is echt super.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:58 schreef octopussy het volgende:
mooi jasje Troel![]()
Wat een heerlijk gevoel he? In normale maatjes passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |