Maar dit is al jaren bekend toch?quote:Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe.
Volgens mij werd het vermoed, maar was het nooit aangetoond. Althans, dat dacht ik...quote:
je krijgt dan meer trek in calorie-rijk-voedsel.. is wat ik er uit begrijpquote:Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
Of heb ik het nou verkeerd begrepen?
Klopt, maar je krijgt dus meer trek in koolhydraten... en trek is best lastig te weerstaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
Of heb ik het nou verkeerd begrepen?
Je temperatuur is langzaam?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg er niet meer trek van ofzo. Ik drink zo slecht drinken zonder smaakje.
En mijn lichaamstemperatuur is ook altijd heel langzaam
Gezellig dat je blijft postenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).
Freecell, ik blijf gewoon hier posten, vind het veel te gezellig hier. En ik ga proberen deze keer wat beter op m'n eten te letten dan de vorige keer. Toen ben ik 19 kilo aangekomen. Veel vocht, maar uiteindelijk heb ik vooral de laatste maanden ook teveel gesnoept. Dat hoop ik nu beter te gaan doen. Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen (terwijl ik wel te moe ben om nog veel te sporten), dus het begin is goed. En misselijk ben ik gelukkig helemaal niet. Alleen wel veel moe en ik heb wat last van m'n SI-gewrichten, die schieten af en toe even verkeerd.
Laag bedoel ik was nog maar net wakkerquote:Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Je temperatuur is langzaam?Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt
Dat is een goede tipquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).
Ik rammel niet...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ojee, wat breng ik teweegAllemaal rammelende DieetClubDames
Betwijfel het, heb een talent voor razendsnel aankomen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Jojogirl het volgende:
Dat lukt wel hoor, als je nu zwanger wordt
Ik niet hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ojee, wat breng ik teweegAllemaal rammelende DieetClubDames
inmiddels zit ik wel weer binnen, maar de deur van het balkon staat wel open. De kat hier is er ook niet weg te slaanquote:Op maandag 11 februari 2008 15:02 schreef omearos het volgende:
In navolging van Freecell heb ik mijn balkon schoongemaakt zodat ik nu ook lekker van het mooie weer kan genieten. De kat is er iig erg blij mee, die wil niet meer naar binnen
Ik zou ook nog even wachten totdat je lichaam stabiel isquote:Op maandag 11 februari 2008 11:41 schreef octopussy het volgende:
Bij mij zou het ook niet zo heel handig uitkomen met mijn jurk en carrieretechnisch ook niet zo eigenlijk![]()
Heb trouwens keelontsteking en een aankomende verkoudheid. Zou wel heel kut zijn als ik nu griep krijg ofzo
Dat natuurlijk ook. Maar mocht ik per ongeluk zwanger worden dan weet ik nog niet wat ik zou doen. Ligt er ook aan wat de risico's op dat moment zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou ook nog even wachten totdat je lichaam stabiel is
kom maar brengen....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja, wil iemand helpen om 'm op te eten?
Met liefdequote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja, wil iemand helpen om 'm op te eten?
http://www.ups.com/conten(...)a/express_saver.htmlquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
ja doeiGratis taart willen en dan ook nog eens thuisbezorgd
![]()
getverdemme neequote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:44 schreef Riann het volgende:
goedenmorgen
gaat er eigenlijk nog iemand van jullie naar de huishoudbeurs??? Ik ga vrijdag samen met smam.
En ik ga meequote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ga naar de huishoudbeurs en ik vind het leuk!
Met mij gaat het trouwens dieettechnisch weer super
Bedankt! Maar het zal, denk ik, niet simpel zijn...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:59 schreef Zeeltje het volgende:
juicyhil... heeel veel succes met afvallen! Laat je weten hoe het bij de dietist was?
Neejohquote:
Je moet het met humor benaderen, hebben we met de jonge gezinnenbeurs ook gedaan. Echt heel schattig, vooral de Olvaritstand waar ze mij per se een hapje wilden laten proeven en zoquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neejoh
Echt, toen ik die kudde huisvrouwen bij de Sorbokraam met hun tassies zag zwaaien op SBS6 was ik direct voor de rest van mijn leven genezen
Ik denk dat mijn persoonlijke ergernissen zouden overheersen. Ik heb dat gewoon snel als er veel mensen van een bepaald type om me heen staanquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet het met humor benaderen, hebben we met de jonge gezinnenbeurs ook gedaan. Echt heel schattig, vooral de Olvaritstand waar ze mij per se een hapje wilden laten proeven en zo
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn persoonlijke ergernissen zouden overheersen. Ik heb dat gewoon snel als er veel mensen van een bepaald type om me heen staan
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Snap ik ook wel. Maar ik heb hier op fok al een hele hoop handige tips gekregen. Als je een beetje vaseline op je hand smeert en dan een stempel laat zetten, kun je het er zo afvegen en NOG EEN FLESJE GRATIS KOFFIEMELK bemachtigen!!!!!!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Snap ik ook wel. Maar ik heb hier op fok al een hele hoop handige tips gekregen. Als je een beetje vaseline op je hand smeert en dan een stempel laat zetten, kun je het er zo afvegen en NOG EEN FLESJE GRATIS KOFFIEMELK bemachtigen!!!!!!!!!!
![]()
Ik ga elk jaar (quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
De enige beurs die ik wel eens bezoek is de Spellenbeurs, heerlijk zo'n beursgebouw vol Magic-nerds
Ja maar ze hebben daar ook zulke gruwelijk goeie deals, dan kan ik het ook niet latenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar () in dat zelfde beursgebouw naar de boekenbeurs. En ieder jaar gaan we "alleen kijken" en komen we met stapels boeken thuis.
Ik pas alvastquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef gothic-blackie het volgende:
waarom gaan we niet met een groepje naar de huishoudbeurs (ik wil eiglijk ook wel een keer, maar niet alleen) (zou trouwens niet weten wat zoiets kost)
Als je vrijdagavond gaat, wil ik wel samen met jequote:Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef gothic-blackie het volgende:
waarom gaan we niet met een groepje naar de huishoudbeurs (ik wil eiglijk ook wel een keer, maar niet alleen) (zou trouwens niet weten wat zoiets kost)
edit: ik ga nu richting de koopwoning, ff kijken of we een aardige aankoopmakelaar hebben
Ben van de week al 2 keer bij Kruidvat geweest en heb beide keren meer dan 12.50 uitgegeven... maar ik heb geen kaartjes gezien...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je vrijdagavond gaat, wil ik wel samen met je(Alhoewel ik ook wel heel even over de negenmaandenbeurs wil lopen). Bij de Kruidvat krijg je bij 12,50 een gratis avondkaart
Ik had dat ook, maar mijn schoonmoeder had nog kaartjes liggenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben van de week al 2 keer bij Kruidvat geweest en heb beide keren meer dan 12.50 uitgegeven... maar ik heb geen kaartjes gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |