abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 10:12:08 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_56660478
quote:
Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe.
Maar dit is al jaren bekend toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56660540
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar dit is al jaren bekend toch?
Volgens mij werd het vermoed, maar was het nooit aangetoond. Althans, dat dacht ik...
Maar feit is wel dat als het voor ratten zo werkt, het nog niet persé voor mensen zo hoeft te werken... Al is de kans natuurlijk wel groot dat 't dus wél zo werkt.

Anyway, dit artikel is voor mij wel weer een stimulans om wat minder cola, koffie en andere zaken waar ik zoetstoffen in heb zitten te gaan gebruiken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56660654
Jojo, tof zeg! Blijf je in het topic, of wilde je ons tijdelijk verlaten gaan?
Ik vind het gezelliger als je gewoon doorpost en je moet nog steeds gezond eten toch?

Ben je veel misselijk/moe en dergelijke? Of valt het mee?
pi_56660667
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
Of heb ik het nou verkeerd begrepen?
pi_56660724
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar dat met die zoetstoffen is toch alleen als je daarna alsnóg veel koolhydraten eet?
je krijgt dan meer trek in calorie-rijk-voedsel.. is wat ik er uit begrijp
Ja doei.
pi_56660745
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Klopt, maar je krijgt dus meer trek in koolhydraten... en trek is best lastig te weerstaan.
***Levi was here***
pi_56660892
Ah, ok
Er zijn inderdaad ook wel mensen waarvan ik hoor dat ze zin in suiker krijgen ná light-frisdrank. Ik heb daar zelf geloof ik nooit zoveel last van.
Nuja, misschien maar weer even overstappen van cola-light op spa-rood Is eigenlijk ook net zo lekker

Ook lekker en minder calorieën dan gewoon sap: Half sinaasappelsap en half spa-rood!
  maandag 11 februari 2008 @ 10:45:54 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56660977
Ik krijg er niet meer trek van ofzo. Ik drink zo slecht drinken zonder smaakje .
En mijn lichaamstemperatuur is ook altijd heel langzaam
pi_56661102
Mijn bloedsuikerspiegel was bij de laatste meting ook best laag... 4.5 mmol/L... nog net binnen de referentiewaarden (4.5-5.6). Dus samengevat:
- Altijd enorme trek in zoetigheid
- Lage lichaamstemperatuur
- Betrekkelijk lage glucose nuchter
- 16kg overgewicht

Misschien toch maar eens van de zoetstoffen afblijven.
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 11:00:48 #210
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56661236
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).

Freecell, ik blijf gewoon hier posten, vind het veel te gezellig hier. En ik ga proberen deze keer wat beter op m'n eten te letten dan de vorige keer. Toen ben ik 19 kilo aangekomen. Veel vocht, maar uiteindelijk heb ik vooral de laatste maanden ook teveel gesnoept. Dat hoop ik nu beter te gaan doen. Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen (terwijl ik wel te moe ben om nog veel te sporten), dus het begin is goed. En misselijk ben ik gelukkig helemaal niet. Alleen wel veel moe en ik heb wat last van m'n SI-gewrichten, die schieten af en toe even verkeerd.
pi_56661247
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg er niet meer trek van ofzo. Ik drink zo slecht drinken zonder smaakje .
En mijn lichaamstemperatuur is ook altijd heel langzaam
Je temperatuur is langzaam? Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt

Ik post dit trouens vanaf mijn balkon, in de volle zon, zonder jas aan, met een zonnebril op en een goede kop thee
Opeens zie ik de voordelen van ons huis weer: alle deuren kunnen tegen elkaar open (in de winter niet handig ) En we hebben een enorm balkon in de luwte aan de zuidkant
pi_56661307
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Ik drink nu ook al een jaar bijna geen light-frisdrank meer omdat het bij mij dus ook dit effect heeft. als ik nog eens frisdrank drink, dan normale, maar meestal drink ik water, limonadesiroop (heel erg verdund) op spa Marie Henriette (niet teveel bubbels).

Freecell, ik blijf gewoon hier posten, vind het veel te gezellig hier. En ik ga proberen deze keer wat beter op m'n eten te letten dan de vorige keer. Toen ben ik 19 kilo aangekomen. Veel vocht, maar uiteindelijk heb ik vooral de laatste maanden ook teveel gesnoept. Dat hoop ik nu beter te gaan doen. Tot nu toe ben ik nog niets aangekomen (terwijl ik wel te moe ben om nog veel te sporten), dus het begin is goed. En misselijk ben ik gelukkig helemaal niet. Alleen wel veel moe en ik heb wat last van m'n SI-gewrichten, die schieten af en toe even verkeerd.
Gezellig dat je blijft posten
En prettig dat je niet misselijk bent na even rekenen heb ik je in week 8 gezet, klopt dat? Dan heb je ook best wel een grote kans dat je niet meer misselijk wordt! Dat begint toch vaak rond een week of 7?
(hey, ik heb wat opgestoken van 17 tantezeggers )
  maandag 11 februari 2008 @ 11:10:27 #213
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56661425
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Je temperatuur is langzaam? Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt
Laag bedoel ik was nog maar net wakker
pi_56661454
ja.. fijn..

eerste college gaat dus al niet door

zit ik hier
Ja doei.
  maandag 11 februari 2008 @ 11:22:05 #215
4177 Jojogirl
pi_56661698
Grrrr, wat zonde MoBlo
  maandag 11 februari 2008 @ 11:22:14 #216
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56661704
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef Jojogirl het volgende:
Dat is een goede tip . Al heb ik dna wel light siroop omdat suiker echt niet gaat
pi_56661739
Wat keigaaf Jojo!! Dit is wel nieuws om even stiekem voor in te loggen vanaf het werk.

nu wil ik ook!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 11 februari 2008 @ 11:27:45 #218
4177 Jojogirl
pi_56661813
Ojee, wat breng ik teweeg Allemaal rammelende DieetClubDames
pi_56661841
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ik rammel niet... ... moet in mei nog in mijn jurk passen!
***Levi was here***
  maandag 11 februari 2008 @ 11:30:16 #220
4177 Jojogirl
pi_56661877
Dat lukt wel hoor, als je nu zwanger wordt
pi_56661921
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Jojogirl het volgende:
Dat lukt wel hoor, als je nu zwanger wordt
Betwijfel het, heb een talent voor razendsnel aankomen.
***Levi was here***
pi_56661973
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ik niet hoor.
pi_56662150
Bij mij zou het ook niet zo heel handig uitkomen met mijn jurk en carrieretechnisch ook niet zo eigenlijk

Heb trouwens keelontsteking en een aankomende verkoudheid. Zou wel heel kut zijn als ik nu griep krijg ofzo
pi_56662174
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik niet hoor.
Ik ook niet

Maar wel heel leuk voor je hoor, Jojo
  maandag 11 februari 2008 @ 11:49:08 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56662312
Ik wel hoor maar we wachten nog maar even
  maandag 11 februari 2008 @ 11:53:44 #226
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56662432
Goedemorgen allemaal

Eerste week mezelf weer goede eetgewoontes bijbrengen zit erop. Voor mijn gevoel had ik het er
niet zo heel goed vanaf gebracht. Ik heb werkelijk een week lang zwááár hongergeleden waarbij
mijn maag echt idioot harde knorgeluiden maakte en ik soms dacht dat ik flauw ging vallen!

Nu zal iedereen meteen denken, ja als je jezelf uithongert kun je dat verwachten. Maar ik zat elke
dag rond de 1500 kcal!!! En 2 x zelfs erboven, omdat ik een Milka reep niet kon weerstaan en 1
keer heb ik voor het slapen gaan nog 3 crackers met kaas gegeten. Ik had zo'n giga honger dat ik
anders niet kon slapen. Maar goed, nu komt het mooiste, ik heb me vanmorgen weer gewogen.

1,4 kilo eraf!!!!!

Dat heb ik al in geen anderhalf jaar meer bereikt in een week

Het heerlijke hiervan is dat ik meteen weer onder de 100 zit, van 100.7 naar 99.3. Ik ben echt blij!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_56662500
go Faat

Vooral dat 'onder de 100' is ook tof, zeg. Dat motiveert je vast om deze week weer braaf gezond en regelmatig te eten
  maandag 11 februari 2008 @ 12:09:09 #228
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56662733
Ik ben sowieso wel redelijk gemotiveerd, maar braaf past helemaal niet bij mij helaas

Overigens ben ik de hele week niet naar de koffiebar geweest. Ik mis het verschrikkelijk,
de koffie natuurlijk, maar ook mijn loopje over de Zeedijk en het praatje daar 's ochtends
vroeg. Om niet in de verleiding te komen loop ik dus nu een andere route naar mijn werk.

Tis effe niet anders, het is ook gelukt om van mijn Turkse pizza verslaving op het station
af te komen. Dus dit moet ook lukken

btw Jootje van harte gefeliciteerd met de komst van een nieuw minimensje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_56662854
lekker Faat!!!! Je hebt in ieder geval een vliegende start zo!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56662900
Gefeliciteerd Faat, gaat goed zo

@MoBlo, jij ook al pech met colleges? succes met tijd doorkomen.

@Freecell, toen ik vanmorgen naar de uni fietste kon ik nog wolkjes blazen, dus ben nu wel benieuwd naar het weer buiten (hele ochtend binnen gezeten) Misschien ook maar eens mijn balkon schoonmaken zodat ik er kan zitten.

Ow, en hier rammelt niks, eerst maar eens studie afronden en een lange relatie (afgelopen zaterdag 3 maand ) en dan kijken we wel verder. Paar jaar terug riep ik nog dat kinderen krijgen niks voor mij is en ik moet er momenteel ook niet aan denken, maar je weet nooit wat de toekomst brengt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 februari 2008 @ 12:49:27 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56663501
Faat, dat zijn dan weer de opstekers hè

octo, niet ziek worden joh!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56663597
tijd doorkomen is wel gelukt heb net JUNO gekeken

erg leuk

maar toch ga ik er niet van rammelen

Goed nieuws van m'n werk de vrijdag kan gewoon dus dat is heeeeeeel fijn de halve dag weten ze nog niet, MAAR, iig de hele vrijdag als het goed is

*zucht opgelucht*
Ja doei.
pi_56665752
In navolging van Freecell heb ik mijn balkon schoongemaakt zodat ik nu ook lekker van het mooie weer kan genieten. De kat is er iig erg blij mee, die wil niet meer naar binnen
pi_56665846
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:02 schreef omearos het volgende:
In navolging van Freecell heb ik mijn balkon schoongemaakt zodat ik nu ook lekker van het mooie weer kan genieten. De kat is er iig erg blij mee, die wil niet meer naar binnen
inmiddels zit ik wel weer binnen, maar de deur van het balkon staat wel open. De kat hier is er ook niet weg te slaan
pi_56666405
Ik wil ook graag meedoen hier maar ik snap er geloof ik niet veel van. Ik heb zo'n account aangemaakt gisteren maar ik verschijn niet in het lijstje.
pi_56666433
Hallo morgaine, gezellig dat je mee komt doen!
Als je in het lijstje wilt, moet je Troel even PMmen
pi_56666804
Wij hebben dit weekend ons balkon schoongemaakt, nu alleen nog even pimpen, dan ziet het er tenminste weer wat fleuriger uit
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 11 februari 2008 @ 16:07:26 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_56666849
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:41 schreef octopussy het volgende:
Bij mij zou het ook niet zo heel handig uitkomen met mijn jurk en carrieretechnisch ook niet zo eigenlijk

Heb trouwens keelontsteking en een aankomende verkoudheid. Zou wel heel kut zijn als ik nu griep krijg ofzo
Ik zou ook nog even wachten totdat je lichaam stabiel is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56667292
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou ook nog even wachten totdat je lichaam stabiel is
Dat natuurlijk ook. Maar mocht ik per ongeluk zwanger worden dan weet ik nog niet wat ik zou doen. Ligt er ook aan wat de risico's op dat moment zijn.
Maar goed, ik houd mijn nuvaringetjes in de gaten
  maandag 11 februari 2008 @ 16:41:21 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_56667383
Ik denk dat als ik geweten had dat mijn lichaam het zo moeilijk zou krijgen, dat ik besloten had dat het verstandiger was de zwangerschap af te breken. Maar ja, dat is achteraf gepraat natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56667546
Ook als je geweten had dat je ondanks je klotezwangerschap wel een prachtig kindje zou krijgen? Het is allemaal zo moeilijk te voorspellen hoe alles verloopt. Ik kan me voorstellen dat op het moment dat je zwanger blijkt te zijn je beslissing niet meer puur rationeel is (understatement ) maar vooral een gevoelskwestie. Van te voren speculeren wat je zou doen is misschien wel compleet nutteloos.
Maar laat ik het zo zeggen: factoren als carrieretechnisch of jurktechnisch niet goed uit komen wegen minder zwaar dan het gevoel dat ik (en ) een kindje wel zou kunnen geven wat het nodig heeft. Gezondheid en risico's zijn natuurlijk een ander verhaal.
  maandag 11 februari 2008 @ 16:56:29 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_56667587
Ja. Want dat ik prachtige kindjes krijgt, dat weet iedereen natuurlijk

Nee serieus, natuurlijk ga je ervanuit dat het een prachtig kindje wordt, maar dat is nog steeds een klein wondertje en het had net zo goed anders kunnen zijn als bepaalde artsen niet hadden ingegrepen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56667750
YAY ik sta dr tussen

Heb volgens mij een zog 'plateau'bereikt dus ik kan wel wat extra motivatie gebruiken. Vandaar mn aanmelding
  maandag 11 februari 2008 @ 17:24:36 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56667997
Haai mogaine!! Succes met afvallen, heb je een plan?

Wow Jojo, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Les 4 van Evy zit er weer op, denk steeds dat ik het niet haal maar toch op het nippertje is het steeds gelukt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 11 februari 2008 @ 17:27:48 #245
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56668063
zo vandaag is weer niks geworden!

Morgaine21 leuk dat je er bent!
Jojo GEFELICITEERD! Echt tof!

*Aaargh motivatie opkrikken*

edit: ik ga ook maar eens evy raadplegen
The girl that lost her mind
pi_56671770
een plan? Nouja ik volg het streep je slank dieet, heb een spinningbike aangeschaft waarop ik me rot fiets, dans veel en gun mezelf af en toe een uitspatting. das zo'n beetje mn plan
Mocht ik nu te lang niet meer af vallen dan ga ik naar een dieetiste want ik wil het nu eens doorzetten, ik wil nu echt eens een keer slank worden en een gezond bmi behalen.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:11:36 #247
4177 Jojogirl
pi_56672326
Welkom Morgaine en feli Faat met je 99
pi_56673127
Welkom Morgaine! Succes enzo!

jemig.. de laatste dagen wil het lopen écht niet

Vandaag les 16 gelopen heb het opzich wel weer gered, maar vraag niet hoe
Hoop dat 't binnenkort weer wat soepeler gaat dan dat het nu gaat..

maar het belangrijkste: ik heb 't weer uitgelopen
Ja doei.
pi_56679148
goedenmorgen

gaat er eigenlijk nog iemand van jullie naar de huishoudbeurs??? Ik ga vrijdag samen met smam.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:51:17 #250
4177 Jojogirl
pi_56679255
Brr huishoudbeurs. Nee, mij niet gezien.
pi_56680490
[Verraad modus]
SQ heeft (zelf gebakken) chocoladetaart!
[/Verraad modus]
***Levi was here***
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:04:13 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_56680551
ja, wil iemand helpen om 'm op te eten?
disclaimer
pi_56680725
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
kom maar brengen....
pi_56680788
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Met liefde
Alleen je zit zo ver weg
pi_56680821
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:13 schreef teigan het volgende:

[..]

kom maar brengen....
Als ze bij jou zit, is ze niet meer ver weg
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:24:20 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_56680885
ja doei Gratis taart willen en dan ook nog eens thuisbezorgd
disclaimer
pi_56681288
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
ja doei Gratis taart willen en dan ook nog eens thuisbezorgd
http://www.ups.com/conten(...)a/express_saver.html

pi_56682359
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:44 schreef Riann het volgende:
goedenmorgen

gaat er eigenlijk nog iemand van jullie naar de huishoudbeurs??? Ik ga vrijdag samen met smam.
getverdemme nee

maar misschien anderen?
Ja doei.
pi_56685229
Ja, ik ga naar de huishoudbeurs en ik vind het leuk!

Met mij gaat het trouwens dieettechnisch weer super
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56685355
kijk, dan kan jij gezellig met Riann mee

net hardloopschoenen gekocht échte

Deze zijn het iig en foto's volgen later

ze lopen erg lekker in ieder geval, ben super geholpen (hij ging eerst kijken hoe mijn voeten stonden als ik op een been stond enzo, en moest even lopen, en mocht met alle probeerschoenen een eindje door de straat rennen, met mijn broek in mijn sokken charming!!!!

maar, 120 euro armer, loop ik morgen als het meezit 120 keer beter
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 16:06:17 #261
43556 miss_dynastie
pi_56685531
Ja, ik ga naar de huishoudbeurs
Vorig jaar met Troel naar de jonge gezinnenbeurs geweest en dat was zo grappig, dat ik gewoon niet anders kan

Mooie schoenen moblo, ga je zeker veel plezier van hebben.
pi_56686602
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ga naar de huishoudbeurs en ik vind het leuk!

Met mij gaat het trouwens dieettechnisch weer super
En ik ga mee met een beetje geluk kan ik trouwens overdag

Ben heel benieuwd
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:37:20 #263
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56687802
Lijkt me ook best leuk wil ook graag misschien volgend jaar ofzo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:41:25 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56687863
Huishoudbeurs, nog nooit geweest... Ook niet echt behoefte aan

Heel gek, ik was aan het koken en daarna aan het eten, het was lekker en een half uur later kwam het er ook weer uit. Zomaar zonder misselijkheid ofzo... En nu heb ik koorts... Pffff dacht ik even dat ik er vanaf kwam met een verstopte kop maar nee.
Hopelijk morgen weer opgeknapt, moet morgen wel werken en Evy lopen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:41:27 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_56687864
een beurs met schoonmaakspullen? Nah, bedankt
disclaimer
pi_56688150
Ik woon er zo'n beetje naast, maar heb ook nooit de behoefte gevoeld om eens langs te gaan. (terwijl ik het schoonmaaktechnisch wel zou kunnen gebruiken )
pi_56688753
Ik ga donderdag klimmen. En de rest van de week moet ik heeeeeeeeel veel doen op mn werk.
Dus ik sla weer eens een jaartje over.
pi_56690799
Ik ben al een paar jaar bij de huishoudbeurs geweest en dat is zo leuk en grappig. Dit jaar nog niks afgesproken, dus ik denk dat ik oversla. Het is zo lachen daar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56691910
Ik ben vorig jaar niet geweest, maar heb er dit jaar echt zin in
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56693222
met schoonvader gaat niet zo best. gisteren opgenomen, zijn er vanaf gisteren geweest. nu op weg naar huis voor beetje slaap. morgenvroeg weer terug. vertel snel hoe en wat. zit nu in auto.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:50:31 #271
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56693346
Goedenavond dames (en heren??), kom maar eens dit topique wat zeggen. Aangezien ik morgen naar de dietist ga/moet, ik ben n.l. 130 kilo ( :| ) en 17 jaar, het heeft zo ze vele nadelen dus ik zag ook moet afvallen. Ik ga morgen met de dietist ff een plan opstellen hoe ik het zo moeten doen, verder wat meer sporten enzo. Alleen dit word al poging #230394003 (etc) dus ik hoop het nou wel eens een keer vol te houden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:59:51 #272
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56693623
juicyhil... heeel veel succes met afvallen! Laat je weten hoe het bij de dietist was?
The girl that lost her mind
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:06:18 #273
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56693795
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:59 schreef Zeeltje het volgende:
juicyhil... heeel veel succes met afvallen! Laat je weten hoe het bij de dietist was?
Bedankt! Maar het zal, denk ik, niet simpel zijn...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_56697163
Juicyhil, succes morgen, ik hoop dat je een dietiste krijgt waar je mee overweg kan, maar dat zal vast wel.

ymme, dat klinkt niet echt positief zeg, sterkte..
pi_56697478
Juicyhil heel veel succes ermee!
Hier een niet-dalend gewicht. Maar ik snoep ook weer veel te veel, toch maar weer eens het knopje om zetten., nieuwe dag, nieuwe poging. Vanavond weer zwemmen en poging 2 van Evy les 19 (gisteren afgehaakt, was niet lekker).
***Levi was here***
pi_56697598
Een warme knuffel voor ymme
pi_56697677
Levitation, ik herken het wel..

Ik heb nu eindelijk wat minder te doen, en ik zit dus ook veel thuis, ik kan daar beter werken dan op het lab.. Maar ik ben nog best moe, en de snoepla gilt regelmatig naar mij..

Even doorbijten joh, het komt wel weer goed...
pi_56697686
O ja, ik ben gisteren naar de kapper geweest, en ik heb het heel anders laten knippen.. Achter is het gewoon weer kort..

Even wennen voor mij dus, maar ik vind het geloof ik wel geslaagd.. Alleen hopen dat het nu straks ook weer ok gaat zitten, die kappers zijn daar altijd een stuk beter in..
pi_56697855
goedemorgen
Ja doei.
pi_56697876
op naar Nijmegen

weer college en vanmiddag als ik terug ben ga ik mijn hardloopschoenen uitproberen! Ben zo benieuwd!

Evy 17 alweer

Net lekker ontbeten, een appel en een banaan in m'n tas gedaan, flesje water.. ben er weer klaar voor
Ja doei.
pi_56699050
ik heb gister ook niet gesport. Als ik zat was er niks aan de hand, maar als ik ging lopen werd ik licht misselijk. Ik had weinig zin om uit te proberen hoe misselijk ik zou worden van een uur steps
Vanmorgen woog ik 86,2kg, nog steeds boven de 85kg, maar iig niet aangekomen. Eens kijken of ik deze maand nog onder de 85kg kan komen, zou wel fijn zijn.
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:03:06 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_56699618
Nu wil ik ook naar de beurs
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:05:18 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_56699661
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef Troel het volgende:
Nu wil ik ook naar de beurs
Neejoh

Echt, toen ik die kudde huisvrouwen bij de Sorbokraam met hun tassies zag zwaaien op SBS6 was ik direct voor de rest van mijn leven genezen
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 11:07:27 #284
43556 miss_dynastie
pi_56699696
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Neejoh

Echt, toen ik die kudde huisvrouwen bij de Sorbokraam met hun tassies zag zwaaien op SBS6 was ik direct voor de rest van mijn leven genezen
Je moet het met humor benaderen, hebben we met de jonge gezinnenbeurs ook gedaan. Echt heel schattig, vooral de Olvaritstand waar ze mij per se een hapje wilden laten proeven en zo
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:08:47 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_56699729
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je moet het met humor benaderen, hebben we met de jonge gezinnenbeurs ook gedaan. Echt heel schattig, vooral de Olvaritstand waar ze mij per se een hapje wilden laten proeven en zo
Ik denk dat mijn persoonlijke ergernissen zouden overheersen. Ik heb dat gewoon snel als er veel mensen van een bepaald type om me heen staan
disclaimer
pi_56699816
Ik wil niet naar een beurs... ik wil op vakantie. Net als Pan 6 weken weg...
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 11:13:37 #287
43556 miss_dynastie
pi_56699831
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn persoonlijke ergernissen zouden overheersen. Ik heb dat gewoon snel als er veel mensen van een bepaald type om me heen staan
Snap ik ook wel. Maar ik heb hier op fok al een hele hoop handige tips gekregen. Als je een beetje vaseline op je hand smeert en dan een stempel laat zetten, kun je het er zo afvegen en NOG EEN FLESJE GRATIS KOFFIEMELK bemachtigen!!!!!!!!!!
pi_56699837
Vakantie lijkt mij ook wel wat...
Ergens waar de zon schijnt en het lekker warm is..
pi_56699917
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Snap ik ook wel. Maar ik heb hier op fok al een hele hoop handige tips gekregen. Als je een beetje vaseline op je hand smeert en dan een stempel laat zetten, kun je het er zo afvegen en NOG EEN FLESJE GRATIS KOFFIEMELK bemachtigen!!!!!!!!!!
Wat een geweldige oplichtings praktijken!
***Levi was here***
pi_56699953
Het lijkt mij juist leuk vanwege de typjes die er rondlopen. Ik kan me daar denk ik wel mee vermaken
Ik hoop alleen dat ik niet te vaak wordt lastig gevallen met foldertjes enzo. Dat vond ik op de trouwbeurs wel vervelend, maar dat was dan ook een kutbeurs.
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:21:15 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_56700007
De enige beurs die ik wel eens bezoek is de Spellenbeurs, heerlijk zo'n beursgebouw vol Magic-nerds
disclaimer
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:22:01 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_56700031
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

nou ja, in dat geval kan ik deze kans natuurlijk onmogelijk aan me voorbij laten gaan
disclaimer
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:22:50 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700046
Nouja, ik hoop vrijdagavond te gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56700049
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
De enige beurs die ik wel eens bezoek is de Spellenbeurs, heerlijk zo'n beursgebouw vol Magic-nerds
Ik ga elk jaar ( ) in dat zelfde beursgebouw naar de boekenbeurs. En ieder jaar gaan we "alleen kijken" en komen we met stapels boeken thuis.
***Levi was here***
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:26:12 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_56700123
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga elk jaar ( ) in dat zelfde beursgebouw naar de boekenbeurs. En ieder jaar gaan we "alleen kijken" en komen we met stapels boeken thuis.
Ja maar ze hebben daar ook zulke gruwelijk goeie deals, dan kan ik het ook niet laten
disclaimer
pi_56700146
waarom gaan we niet met een groepje naar de huishoudbeurs (ik wil eiglijk ook wel een keer, maar niet alleen) (zou trouwens niet weten wat zoiets kost )

edit: ik ga nu richting de koopwoning, ff kijken of we een aardige aankoopmakelaar hebben
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:29:26 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_56700185
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef gothic-blackie het volgende:
waarom gaan we niet met een groepje naar de huishoudbeurs (ik wil eiglijk ook wel een keer, maar niet alleen) (zou trouwens niet weten wat zoiets kost )
Ik pas alvast
disclaimer
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:31:10 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700227
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef gothic-blackie het volgende:

edit: ik ga nu richting de koopwoning, ff kijken of we een aardige aankoopmakelaar hebben
Als je vrijdagavond gaat, wil ik wel samen met je (Alhoewel ik ook wel heel even over de negenmaandenbeurs wil lopen). Bij de Kruidvat krijg je bij 12,50 een gratis avondkaart
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56700249
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je vrijdagavond gaat, wil ik wel samen met je (Alhoewel ik ook wel heel even over de negenmaandenbeurs wil lopen). Bij de Kruidvat krijg je bij 12,50 een gratis avondkaart
Ben van de week al 2 keer bij Kruidvat geweest en heb beide keren meer dan 12.50 uitgegeven... maar ik heb geen kaartjes gezien...
***Levi was here***
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:38:21 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700340
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben van de week al 2 keer bij Kruidvat geweest en heb beide keren meer dan 12.50 uitgegeven... maar ik heb geen kaartjes gezien...
Ik had dat ook, maar mijn schoonmoeder had nog kaartjes liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')