1 2 3 4 | en [img]http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/postersgrtdojw.jpg[/img] dus |
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef lynda het volgende:
ja dan moet je niet net VOOR mij wa plaatsen! ik type niet zo snel zonder zpelvauten
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef lynda het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik weet weer waarom ik student ben geworden
zat op de fiets te bellen (foei i know) en zei hey die stoep gaat scheef maar dat was ik dus
geen gezeur met ja morgen weer om 6 uur op dus niet teveel drinken ed gewoon gaan met die banaan en lol hebben
ben jij trouwens nog laat wakker
vakantiequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ola hoe was het daar?
vakantie of een andere reden?
Fijn dat je weer terug bent
slaapsequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:39 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik toch maar proberen te slapen......
krijg je ervan als je er niet vroeg uit hoeft hehquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:27 schreef Bellerophon het volgende:
Stelletje nachtbrakers hier...
Mogguh WL
party!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
Mogguh
moet vandaag alleen de overdracht doen. Meer niet
Dus om 9:00 op kantoor en daarna: VRIJ
Ja dat is ook zo, je hebt hier namelijk ook mensen die echt werken... ik moest lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je ervan als je er niet vroeg uit hoeft heh
Relaxed!quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
Mogguh
moet vandaag alleen de overdracht doen. Meer niet
Dus om 9:00 op kantoor en daarna: VRIJ
hehe inderdaadquote:
mja mijn dag is ook volgepland:quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
denk dat ik maar wat vrij neem , en mn huisje ga schoonmaken.
echte werk dus
Type fout? Waar? In de OP?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mijn dag is ook volgepland:
overdracht, pc wegbrengen van oude baas, (pc van mn eerste baas gebruikt, nu terug brengen), carnavals outfit kopen, laptop nieuwe werk installeren, even het hek hier in de tuin verstevigen ....
Had niemand gezien die type fout
Dat zijn berichten man, en wanneer mag je bij je andere baan gaan beginnen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe inderdaad
na gesprek nog ff met receptie ouwehoeren voor de laatste keer....
en dan OVER EN UIT
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straksquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mijn dag is ook volgepland:
overdracht, pc wegbrengen van oude baas, (pc van mn eerste baas gebruikt, nu terug brengen), carnavals outfit kopen, laptop nieuwe werk installeren, even het hek hier in de tuin verstevigen ....
Had niemand gezien die type fout
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straks
volgepland met een tquote:
scheelt je wel wat schilderwerkquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?
morgen alvast op kantoor,quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn berichten man, en wanneer mag je bij je andere baan gaan beginnen?
ja ik hoorde hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straks
is al in kleur gespotenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
scheelt je wel wat schilderwerk
o is maar een kleintjequote:Op donderdag 31 januari 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ZUIDWESTERSTORM
Weersituatie:
Een stormdepressie ten noorden van Schotland trekt al uitdiepend oostwaarts en ligt vanavond boven het noorden van de Noordzee. Het bijbehorend koufront gaat voor veel wind en regen zorgen.
Verwachting voor vandaag en morgen:
De zuidwestenwind zal in de loop van de ochtend fors in kracht gaan toenemen. Boven land tot hard, windkracht 7, en langs de kust tot storm, windkracht 9. Tevens moet m`n vanmiddag rekening houden met de mogelijkheid van zware windstoten. Verder is het bewolkt en gaat het vanmiddag even flink doorregenen. De maximumtemperatuur voor vandaag bedraagt 6 graden.
In de loop van de avond trekt de regen weg, de nacht verloopt wisselend bewolkt met kans op een bui. Bij een iets in kracht afnemende westenwind koelt het af naar 4 graden.
Morgen is er af en toe zon en valt er verspreid over de regio een regen of hagelbui. Morgenavond volgen meerdere buien. Bij een vrij krachtige en aan zee krachtig tot harde westenwind wordt het maximaal 6 graden.
zoiets jahquote:
nee, dit hek wat er overkomt komt vanaf het oude werk van mn pa, gratis en voor niks in juiste kleur gespoten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?
ik nodig je uit, om even een half uurtje vanmiddag bij mij op het balkon komen te staanquote:
aah gezelligquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik nodig je uit, om even een half uurtje vanmiddag bij mij op het balkon komen te staan
[ afbeelding ]
* Crazy-M pakt draculettetje en schud haar stevig door elkaarquote:
wrom?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt draculettetje en schud haar stevig door elkaar
is goed, alleen sta ik binnen , en jij buitenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah gezellig
doen we
biertje erbij
wakker wordenquote:
wel op balkon hequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is goed, alleen sta ik binnen , en jij buiten
jaja geen probleemquote:
wat wil je horen? dat je een verslaafde bent? of een nerd?quote:
nee, ik ben niet in voor die spelletjesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja geen probleem
je kan je zelfs aan de railing vast bindne met kettingen
o okquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
schud je dan wel voorzichtig, heb weer weinig slaap gehad vannacht
nee dat jullie niet snel postenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
wat wil je horen? dat je een verslaafde bent? of een nerd?
jammer, kwou net zeggen, kep een kinderboerderij vlakbij, met een erg irritante ezelquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik ben niet in voor die spelletjes
F5-sletquote:
je zult jezelf maar ineens er tussen zien staan, dan schrik je toch best....quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Even lachen? Ja?
Doe dan even hier kijken: Post hier lelijke mensen
gelijk wakkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
twas me ff zwaar fietsen tegen de wind in..
hopen dat je op de terugweg wind mee hebtquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
zitten best lekkere wijven tussenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Even lachen? Ja?
Doe dan even hier kijken: Post hier lelijke mensen
En vanmiddag moet je weer terug... terwijl het dan juist erger is qua weerquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
goed dat je naar dit topic bent gewaaid, en niet wegquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
Ja dat gevoel had ik dus ook, maar sorry hoor, wat lopen er soms een afzichtelijke partij mensen rondquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je zult jezelf maar ineens er tussen zien staan, dan schrik je toch best....
wat opvalt is dak een hoop van die foto's al eens in mailtjes heb gehad
Dames... geen wijven maar damesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zitten best lekkere wijven tussen
nope..waarschijnlijk niet. bleh gaan ze hier weer slam.fm opzetten..quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopen dat je op de terugweg wind mee hebt
straks weer waai ik weer weg..naar dromenland.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed dat je naar dit topic bent gewaaid, en niet weg
aaaah lief slaapie doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
straks weer waai ik weer weg..naar dromenland.
doe mij maar theequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen!
Pff ik was te laat, geen treinkaart bij, geen tas bij, wordt een prima dagje zo
Koffie?
Zei hij zeer politiek correctquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dames... geen wijven maar dames
ok sorry, zal het dames gaan noemenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dames... geen wijven maar dames
Een reply op jezelf geven... origineelquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
hmm mn shift hing vast
en was niet f5 maar post en zien dat er weer een reply was
Ugh bagger zender dat het er is, ik luister nu maar even Norah Jonesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nope..waarschijnlijk niet. bleh gaan ze hier weer slam.fm opzetten..
dit keer ben ik blij dat het geblocked wordt hierquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok sorry, zal het dames gaan noemen
vooral die ene waar je elk botje kunt tellen, daar wil je toch gewoon kai harde sex mee hebben als gezonde man
nee was op jouw en whitelightquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een reply op jezelf geven... origineel
Stads Radio Rotterdamquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ugh bagger zender dat het er is, ik luister nu maar even Norah Jones
Die je als je iets te hard tekeer gaat, zomaar in stukjes breektquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vooral die ene waar je elk botje kunt tellen, daar wil je toch gewoon kai harde sex mee hebben als gezonde man
En of! Ik zou eigenlijk in de politiek moeten gaanquote:
Lijkt me gewoon gevaarlijk, ben je bezig, hoor je ineens een luide 'KRRRRRRRRRRK'quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja da's hier ook...een stel van die import agents staan er foto's van te nemenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mennnnnnnnn wat een luchten weer buiten hier.
alles is rood paars blauw groen![]()
nog mocros gemept ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen!
Pff ik was te laat, geen treinkaart bij, geen tas bij, wordt een prima dagje zo
Koffie?
je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit keer ben ik blij dat het geblocked wordt hier
Whehehe je weetsch dat blauwe knopjequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee was op jouw en whitelight
(ik heb de quote nog niet uitgevonden)
ja doe ik af en toe ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja da's hier ook...een stel van die import agents staan er foto's van te nemen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die je als je iets te hard tekeer gaat, zomaar in stukjes breekt
Zoiets jahquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon gevaarlijk, ben je bezig, hoor je ineens een luide 'KRRRRRRRRRRK'
Heftug!quote:
laters gast. ik leg de kettingen alvast klaar voor jequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
maar goed,
nu echt weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaaast, ben je nou nog niet wegquote:
Zou het wel willen maar de lucht is hier gewoon grauw en grijsquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja doe ik af en toe ookhelaas nu geen camera bij me
werk radio is NOOIT heftig.quote:
quote:
komt door de assimilatie verlichtingquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou het wel willen maar de lucht is hier gewoon grauw en grijs
Assimiliatie.... als in...quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt door de assimilatie verlichtingvet stoer
Vanmiddag maandborrel, heeeuhquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt door de assimilatie verlichtingvet stoer
Kan ik hier niet luisterenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk radio is NOOIT heftig.
Internet radio FTW!!! EINZ!!
hier ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik hier niet luisterenProxy
ja ik kan moeilijk de lucht wegvegen. dus zit er idd mee opgescheept.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Assimiliatie.... als in...
We are the Borg...Resistance is Futile ?
mn ouders hebben vroeger 2 honden gehad. maar ben er niet bekend mee. hoezo ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
wie van jullie is hier bekend met honden rassen en/of heeft zelf een hond
Da's dus een erg fascinerend gezicht... idd iets wat ik ook wel een keer zou willen zien voor ik de pijp uit gaquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kan moeilijk de lucht wegvegen. dus zit er idd mee opgescheept.
dat vind ik altijd zo geweldig aan die northernlights . dat wil ik een keertje zien in mn leven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt trakterenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik was te laat vandaag. Toch ruim 4 minuten.
tot voor kort??quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had tot voor kort een hond.
net een horror filmquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's dus een erg fascinerend gezicht... idd iets wat ik ook wel een keer zou willen zien voor ik de pijp uit ga
Liefjes nog welquote:
Hier nu maar even Herman Finkersquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier ook![]()
dus dan maar stads radio aan
Wie riep er zombies?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net een horror filmalleen de zombies komen niet
quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie riep er zombies?
[ afbeelding ]
gister in een honden encyclopedie zitten neuzen en toen kwam ik de engelse bulldog tegen,quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn ouders hebben vroeger 2 honden gehad. maar ben er niet bekend mee. hoezo ?
Goededagquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:41 schreef Lynx666 het volgende:
Hallo.
Whehehequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ewwww braaaaainz brainzzzz
Mogguh...quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:41 schreef Lynx666 het volgende:
Hallo.
Eet smakelijk...quote:
En zo vanuit de ruimte...quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
en nog maar eentje dan
[ afbeelding ]
Jawel he?quote:
ah dus toch maar een kat dan ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister in een honden encyclopedie zitten neuzen en toen kwam ik de engelse bulldog tegen,
vriendje lief riep toen dat ie dat wel leuke honden vond en quabeschrijvingen past het beestje wel bij ons, alleen hoe meer ik er van zie hoe minder hond k het vind, alvind ik ze wel leuk, tis niet het idee dat ik had bij hond als huisier
ja kicke toch ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
En zo vanuit de ruimte...
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
En zo vanuit de ruimte...
[afbeelding]
jeeeetje wat een kat, maar volgens hem komt er bij ons geen kat inquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dus toch maar een kat dan ?
bijna net zo groot
[ afbeelding ]
Ja zeker, heel vet eigenlijkquote:
Waarom vind je een Engelse Bull geen hond??quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jeeeetje wat een kat, maar volgens hem komt er bij ons geen kat in
zit nu wat te neuzen maar je hebt best wat varianten op de de engelse bulldog en dan heb ik wel meer het idee van een hond
Ja die is oudjaarsdag doodgegaan. Dat heb je na 14 jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
tot voor kort??
Goeiemorgen trouwens
Hier ook. Wel een mooie leeftijd trouwensquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja die is oudjaarsdag doodgegaan. Dat heb je na 14 jaar.
Oh da's minder jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja die is oudjaarsdag doodgegaan. Dat heb je na 14 jaar.
ti niet het beeld wat ik had van een hond als huisdier, zo laag klein en liever lui dan moe in de zin van de wandelingen enzo, aan de andere kant is dat weer ideaal voor mij, maar heb toch meer het spelen met een hond ook in gedachtenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom vind je een Engelse Bull geen hond??
Hou er wel rekening mee dat het heel veel werk is, en je er regelmatig mee bij een dierenarts zit.
Speelse honden zijn vooral de Jack Russels, Labradors, Boxers e.d.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ti niet het beeld wat ik had van een hond als huisdier, zo laag klein en liever lui dan moe in de zin van de wandelingen enzo, aan de andere kant is dat weer ideaal voor mij, maar heb toch meer het spelen met een hond ook in gedachten
specifiek met de engelse bull veel bij de dierenarts
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
En er staat alwéér file... ik wacht nog maar ff, heb geen zin om achteraan aan te sluiten
Katten ftw?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem nooit meer een hond (althans is mn mening nu, je weet nooit haha).
te veel verdriet gehad.
Ja, iszo. Nadeel was dat ik toen in New York zat en geen afscheid kunnen nemen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh da's minder jaMaar goed, hij/zij is in ieder geval 14 geworden...en da's al heel wat voor zo'n beestje
dt lijkt me ook wel balen en moeilijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja, iszo. Nadeel was dat ik toen in New York zat en geen afscheid kunnen nemen.
Mogguh!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Arjan007 het volgende:
nog 3 uurtjessssssssss![]()
![]()
ps: goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nou zon kat als boven op dat plaatjequote:
Dat bedoel ikquote:
labrador had ik k op mn lijse staan net als een beagelquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Speelse honden zijn vooral de Jack Russels, Labradors, Boxers e.d.
Bulletjes zijn vooral om lekker lomp te laten doen
Nee dat niet nee, maar een normale lieve katquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zon kat als boven op dat plaatje![]()
nee heb al genoeg aand ekatten vd buren haha
Gast, je 's' en 'n' blijven hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Arjan007 het volgende:
nog 3 uurtjessssssssss![]()
![]()
ps: goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nogquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
jullie gaan te snel hoor, ik moest gewoon 6 pagina's bekijken![]()
ik heb geen zin meer... werd weer wakker van die UFO Wii
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je 's' en 'n' blijven hangen
Vanavond, komt helemaal goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nog
jippie en de jee!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nog
Ja dat denk ik ookquote:
Je dagelijkse verslavingquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond, komt helemaal goed![]()
Ik was gisteren te brak om achter die Wii te hangen,
dus heb alleen even COD4 gedaan
Dan zal ik vanavond ook wel een blauwe ufo hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en de jee!
idd hier ook weer een ufo wii
Even gamen is mijn uitlaatklepquote:
Ja dat vind ik dus ook, even lekker afreagerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even gamen is mijn uitlaatklep![]()
Sommige mensen zuipen zich klem, de ander leest een boek... ik schiet virtueel gewoon even wat mensen neer
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
jullie gaan te snel hoor, ik moest gewoon 6 pagina's bekijken![]()
ik heb geen zin meer... werd weer wakker van die UFO Wii
had ik vanmorgen ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond ook wel een blauwe ufo hebben
Hahaha ik wist geeneens dat die bezig was, alleen ze mogen daar wel is wat aan gaan doen, meer opties voor je Miiquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik vanmorgen ook
de miii contest is geeindigd!!
gvd kut nintendo , lekker belangrijk.
Ik ga me zo hier in de serverruimte afreageren denk.. alles is traaaaaaagquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook, even lekker afreageren
Whehehe doe dat maar hier even, en gooi dan maar meteen de proxy erafquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga me zo hier in de serverruimte afreageren denk.. alles is traaaaaaag
De Internet server werkt hier gelukkig nog wel, alleen de server waar onze systemen op draaien (log applicaties e.d.) is te erg gewoonquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe doe dat maar hier even, en gooi dan maar meteen de proxy eraf
Oeeeeh spannend!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo,
laatste bericht van mij achter deze pc
nog even dingen verwijderen,
persoonlijke wachtwoorden enzo
Schrik!quote:
Ja het begint hier ook druk te wordenquote:
Wel minder van dat wakker liggen, als het maar gezellig was tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:13 schreef lynda het volgende:
onthoud..
als je al lichtelijk overactief bent ga niet aan de rode vodka red bull op kosten van een ander..
heb tot 4 uur wakker gelegen
Me stem is ook verrot toch iets minder schreeuwen hehe
oja moguh
ps dracu: die stoep joh!!!! helemaal scheef
Zuiplapquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
pff ik heb genoten was echt even weer asociaal avond eruit en lachen om niets
nog buikpijn van het lachen hehe
rode vodka + red bull = lekker
malibu + cola = lekker
die mix in je maag als je in bed ligt is hmm wtf me maag
* lynda is blij dat ze een sterke maag heeft en nog nooit heeft moeten overgeven van de drank
Die malibu cola klinkt niet verkeerd!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
pff ik heb genoten was echt even weer asociaal avond eruit en lachen om niets
nog buikpijn van het lachen hehe
rode vodka + red bull = lekker
malibu + cola = lekker
die mix in je maag als je in bed ligt is hmm wtf me maag
* lynda is blij dat ze een sterke maag heeft en nog nooit heeft moeten overgeven van de drank
Dat is toch goed?quote:
Dat zeg ik...zuiplapquote:
Ik ken mensen die alcohol vies vinden, snappen jullie dat nou?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zeg ik...zuiplap
Niks mis met zuiplappen hoor
Ik kan het mij wel voorstellen, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alcohol vies vinden, snappen jullie dat nou?![]()
Have you met my mom?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alcohol vies vinden, snappen jullie dat nou?![]()
quote:
Lekker he? Trouwens... zo lunchenquote:
Yeah, ik ga zo Bakker Bart weer eens wat brood afhandig makenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker he? Trouwens... zo lunchen![]()
wow..jij durftquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al gegeten net. Broodje worst. WORST.
Daarmee bedoel ik de smaak van de alcohol zelf, dus niet een specifiek drankje hequote:Op donderdag 31 januari 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan het mij wel voorstellen, eerlijk gezegd
Hoezo, was het bloedworst?quote:
quote:
Vertel vertelquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh mijn god gesprek van de eeuw gehad net
Meer een kikkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Lee: ik ben een vliegtuig!!!!!
jij zou dan ook veeeel eerder al gaan slapen......quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:13 schreef lynda het volgende:
onthoud..
als je al lichtelijk overactief bent ga niet aan de rode vodka red bull op kosten van een ander..
heb tot 4 uur wakker gelegen
Me stem is ook verrot toch iets minder schreeuwen hehe
oja moguh
ps dracu: die stoep joh!!!! helemaal scheef
Nee, een mooie gele kikker...quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Lee: ik ben een vliegtuig!!!!!
Het is hier best rustig, helaas al de hele dagquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
tis zeker lunchpauze nu
Vrouwtje dat belt:quote:
ow ik was even in bad enzo dus heb daar niet echt opgeletquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is hier best rustig, helaas al de hele dag
HEFTUG!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al gegeten net. Broodje worst. WORST.
Smeer je dat op brood danquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog net geen opium.
Aaaightquote:
Ik merk hetquote:
ja ik lag ook om half 2 in bed alleen kon ik niet slapenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij zou dan ook veeeel eerder al gaan slapen......
Mijn vriendin zou het omschrijven als baldadigheidquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
beller geen goed humeur, of gewoon een "relbui" vandaag?
p.s
Net maar even gegeten en gerookt
Dan is het goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou het omschrijven als baldadigheid
Ben juist ontzettend go ed gehumeurd vandaag
brooikes?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
Zo...die brooikes liggen binnen
Nu ff roken
Broodjes denk ik...quote:
Hmm minder man, ik lees dus wel tussen de regels door dat jij je vanavond gaat afreagerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Vandaag is dat bij mij nogal wisselvallig.. dan weer goed, dan weer minder...
Gisteren lekker zonnetje, vandaag storm...
Ik zou bezoek krijgen vanavond, gaat niet door...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder man, ik lees dus wel tussen de regels door dat jij je vanavond gaat afreageren
* Dr.Droxz schuift een bakje mangothee jou kant opquote:
Verstandig! Ik wacht nog steeds op mijn Battlefield 2, online besteld bij FRS... bagger bende, na 3 weken nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou bezoek krijgen vanavond, gaat niet door...
Dus ik ben wel even een uurtje bezig met COD4,
om het daarna even [i]"af te maken"[i] (leuke woordkeuze) op de Wii met redsteel
Sorryquote:
quote:
Ik kom er net achter dat ik Crysis gewoon op m'n laptop kan spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig! Ik wacht nog steeds op mijn Battlefield 2, online besteld bij FRS... bagger bende, na 3 weken nog steeds niet binnen
Ik download hem ook wel is, ben benieuwd of ik hem kan spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik Crysis gewoon op m'n laptop kan spelen
Lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
zo even boodschappen doen dinnetje van me komt steengrillen
Vind er nie veel aan eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik download hem ook wel is, ben benieuwd of ik hem kan spelen
Da's ook handigquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:42 schreef lynda het volgende:
Ik heb bij deze een scheithekel aan mijn telefoon
Belangrijke smsjes die uit meerdere bestaan komen gewoon niet helemaal aan en krijg dan alleen melding Broken Message en dan het 2e gedeelte van de smshelft mis ik dus gewoon
Dan bel je tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:47 schreef lynda het volgende:
Absoluut niet handigEn sommige dingen passen niet in 1 sms
Nee dat had ik al vaker gelezenquote:
Ik heb alleen nog maar meegekregen dat het zo'n geweldig briljant fantastisch spel was, die de honderden euro's aan extra hardware in PC's wel waard zou zijn...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat had ik al vaker gelezen
De normale BF2 voor de pc?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig! Ik wacht nog steeds op mijn Battlefield 2, online besteld bij FRS... bagger bende, na 3 weken nog steeds niet binnen
Jups, die probeer ik nu al weken te regelen, wil dat spel samen online spelen met mijn broerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De normale BF2 voor de pc?
Ik heb er nog 1 orrigineel liggen, 1 week gebruik, maar ik vind het een kutspel...
Mag je van me hebben als je wilt...
aha, ik kom uit A'dam.. vandaar dat ik het niet snaptequote:
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets meequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jups, die probeer ik nu al weken te regelen, wil dat spel samen online spelen met mijn broer
Het is u vergevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ik kom uit A'dam.. vandaar dat ik het niet snapte
* Sgele mompelt iets over love en veel en topic...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets mee![]()
(kan ik er nog iemand blij mee maken ook)
Welterusten!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn huisje is weer schoon![]()
* WhiteLightning is gelijk helemaal gaar
Nee, het is U vergevenquote:
huh?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over love en veel en topic...
![]()
Is goed, thnx!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets mee![]()
(kan ik er nog iemand blij mee maken ook)
There's a whole lotta love in this topiquequote:
Hahaha die zijn geweldigquote:
Mja een week of wat geleden hadden we de opmerking 'there's a whole lotta love in this forum'... ik wist alleen niet meer op wie die sloeg...quote:
quote:
Juist jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
There's a whole lotta love in this topique
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een bakje mangothee jou kant op
Hahaha, hij gaat weer lekker dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
* lynda is lekker bezig met super grote pc schoonmaak
klikt bestand aan: o vast niet boeiend delete
pc begint herrie te maken en te protesteren
* lynda denkt oeps
Lekker tochquote:
windkracht 10 wordt het hierquote:
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
There's a whole lotta love in this topique
Ja....trutquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoor
Haha, anti climaxquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoor
dat ze bij jullie de verwarming aanzettenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
Airco's zijn niet helemaal in orde hier
TIs teringwarm hier op de afdeling
aaargh ik wil naar huis!
WL snapt hem welquote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:43 schreef lynda het volgende:
zo nu maar eens kijken hoe ik 5 verschillende versie's van msn er af kan knallen
Dat ze lekker allemaal naar huis gaan ofzo... dan kan ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ze bij jullie de verwarming aanzetten
dat is een hele goede.. ging van 7 naar 7,5 oid naar live naar nieuwe versie van live en pc heeft eigenlijk nooit de oude msn verwijderdquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
aha, zeg. die verwarming eh. heb jij die soms hoger gezet ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ze lekker allemaal naar huis gaan ofzo... dan kan ik ook
Nee hij zit vast aan de muur..en ik heb geen gereedschap bij...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aha, zeg. die verwarming eh. heb jij die soms hoger gezet ?
is het niet makkelijker om gewoon aan de thermostaat te zitten ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee hij zit vast aan de muur..en ik heb geen gereedschap bij...
# Run the Registry Editor (REGEDIT.EXE).quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:54 schreef lynda het volgende:
hoe krijg je programma's uit je lijst add or remove programs die niet meer op je pc staan
Oooh je bedoelde de temperatuur hoger zetten...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het niet makkelijker om gewoon aan de thermostaat te zitten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |