ja doe ik af en toe ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja da's hier ook...een stel van die import agents staan er foto's van te nemen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die je als je iets te hard tekeer gaat, zomaar in stukjes breekt
Zoiets jahquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon gevaarlijk, ben je bezig, hoor je ineens een luide 'KRRRRRRRRRRK'
Heftug!quote:
laters gast. ik leg de kettingen alvast klaar voor jequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
maar goed,
nu echt weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaaast, ben je nou nog niet wegquote:
Zou het wel willen maar de lucht is hier gewoon grauw en grijsquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja doe ik af en toe ookhelaas nu geen camera bij me
werk radio is NOOIT heftig.quote:
quote:
komt door de assimilatie verlichtingquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou het wel willen maar de lucht is hier gewoon grauw en grijs
Assimiliatie.... als in...quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt door de assimilatie verlichtingvet stoer
Vanmiddag maandborrel, heeeuhquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt door de assimilatie verlichtingvet stoer
Kan ik hier niet luisterenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk radio is NOOIT heftig.
Internet radio FTW!!! EINZ!!
hier ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik hier niet luisterenProxy
ja ik kan moeilijk de lucht wegvegen. dus zit er idd mee opgescheept.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Assimiliatie.... als in...
We are the Borg...Resistance is Futile ?
mn ouders hebben vroeger 2 honden gehad. maar ben er niet bekend mee. hoezo ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
wie van jullie is hier bekend met honden rassen en/of heeft zelf een hond
Da's dus een erg fascinerend gezicht... idd iets wat ik ook wel een keer zou willen zien voor ik de pijp uit gaquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kan moeilijk de lucht wegvegen. dus zit er idd mee opgescheept.
dat vind ik altijd zo geweldig aan die northernlights . dat wil ik een keertje zien in mn leven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt trakterenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik was te laat vandaag. Toch ruim 4 minuten.
tot voor kort??quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had tot voor kort een hond.
net een horror filmquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's dus een erg fascinerend gezicht... idd iets wat ik ook wel een keer zou willen zien voor ik de pijp uit ga
Liefjes nog welquote:
Hier nu maar even Herman Finkersquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier ook![]()
dus dan maar stads radio aan
Wie riep er zombies?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net een horror filmalleen de zombies komen niet
quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie riep er zombies?
[ afbeelding ]
gister in een honden encyclopedie zitten neuzen en toen kwam ik de engelse bulldog tegen,quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn ouders hebben vroeger 2 honden gehad. maar ben er niet bekend mee. hoezo ?
Goededagquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:41 schreef Lynx666 het volgende:
Hallo.
Whehehequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ewwww braaaaainz brainzzzz
Mogguh...quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:41 schreef Lynx666 het volgende:
Hallo.
Eet smakelijk...quote:
En zo vanuit de ruimte...quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
en nog maar eentje dan
[ afbeelding ]
Jawel he?quote:
ah dus toch maar een kat dan ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister in een honden encyclopedie zitten neuzen en toen kwam ik de engelse bulldog tegen,
vriendje lief riep toen dat ie dat wel leuke honden vond en quabeschrijvingen past het beestje wel bij ons, alleen hoe meer ik er van zie hoe minder hond k het vind, alvind ik ze wel leuk, tis niet het idee dat ik had bij hond als huisier
ja kicke toch ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
En zo vanuit de ruimte...
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
En zo vanuit de ruimte...
[afbeelding]
jeeeetje wat een kat, maar volgens hem komt er bij ons geen kat inquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dus toch maar een kat dan ?
bijna net zo groot
[ afbeelding ]
Ja zeker, heel vet eigenlijkquote:
Waarom vind je een Engelse Bull geen hond??quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jeeeetje wat een kat, maar volgens hem komt er bij ons geen kat in
zit nu wat te neuzen maar je hebt best wat varianten op de de engelse bulldog en dan heb ik wel meer het idee van een hond
Ja die is oudjaarsdag doodgegaan. Dat heb je na 14 jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
tot voor kort??
Goeiemorgen trouwens
Hier ook. Wel een mooie leeftijd trouwensquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja die is oudjaarsdag doodgegaan. Dat heb je na 14 jaar.
Oh da's minder jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja die is oudjaarsdag doodgegaan. Dat heb je na 14 jaar.
ti niet het beeld wat ik had van een hond als huisdier, zo laag klein en liever lui dan moe in de zin van de wandelingen enzo, aan de andere kant is dat weer ideaal voor mij, maar heb toch meer het spelen met een hond ook in gedachtenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom vind je een Engelse Bull geen hond??
Hou er wel rekening mee dat het heel veel werk is, en je er regelmatig mee bij een dierenarts zit.
Speelse honden zijn vooral de Jack Russels, Labradors, Boxers e.d.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ti niet het beeld wat ik had van een hond als huisdier, zo laag klein en liever lui dan moe in de zin van de wandelingen enzo, aan de andere kant is dat weer ideaal voor mij, maar heb toch meer het spelen met een hond ook in gedachten
specifiek met de engelse bull veel bij de dierenarts
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
En er staat alwéér file... ik wacht nog maar ff, heb geen zin om achteraan aan te sluiten
Katten ftw?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem nooit meer een hond (althans is mn mening nu, je weet nooit haha).
te veel verdriet gehad.
Ja, iszo. Nadeel was dat ik toen in New York zat en geen afscheid kunnen nemen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh da's minder jaMaar goed, hij/zij is in ieder geval 14 geworden...en da's al heel wat voor zo'n beestje
dt lijkt me ook wel balen en moeilijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja, iszo. Nadeel was dat ik toen in New York zat en geen afscheid kunnen nemen.
Mogguh!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Arjan007 het volgende:
nog 3 uurtjessssssssss![]()
![]()
ps: goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nou zon kat als boven op dat plaatjequote:
Dat bedoel ikquote:
labrador had ik k op mn lijse staan net als een beagelquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Speelse honden zijn vooral de Jack Russels, Labradors, Boxers e.d.
Bulletjes zijn vooral om lekker lomp te laten doen
Nee dat niet nee, maar een normale lieve katquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zon kat als boven op dat plaatje![]()
nee heb al genoeg aand ekatten vd buren haha
Gast, je 's' en 'n' blijven hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Arjan007 het volgende:
nog 3 uurtjessssssssss![]()
![]()
ps: goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nogquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
jullie gaan te snel hoor, ik moest gewoon 6 pagina's bekijken![]()
ik heb geen zin meer... werd weer wakker van die UFO Wii
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je 's' en 'n' blijven hangen
Vanavond, komt helemaal goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nog
jippie en de jee!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nog
Ja dat denk ik ookquote:
Je dagelijkse verslavingquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond, komt helemaal goed![]()
Ik was gisteren te brak om achter die Wii te hangen,
dus heb alleen even COD4 gedaan
Dan zal ik vanavond ook wel een blauwe ufo hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en de jee!
idd hier ook weer een ufo wii
Even gamen is mijn uitlaatklepquote:
Ja dat vind ik dus ook, even lekker afreagerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even gamen is mijn uitlaatklep![]()
Sommige mensen zuipen zich klem, de ander leest een boek... ik schiet virtueel gewoon even wat mensen neer
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
jullie gaan te snel hoor, ik moest gewoon 6 pagina's bekijken![]()
ik heb geen zin meer... werd weer wakker van die UFO Wii
had ik vanmorgen ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond ook wel een blauwe ufo hebben
Hahaha ik wist geeneens dat die bezig was, alleen ze mogen daar wel is wat aan gaan doen, meer opties voor je Miiquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik vanmorgen ook
de miii contest is geeindigd!!
gvd kut nintendo , lekker belangrijk.
Ik ga me zo hier in de serverruimte afreageren denk.. alles is traaaaaaagquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook, even lekker afreageren
Whehehe doe dat maar hier even, en gooi dan maar meteen de proxy erafquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga me zo hier in de serverruimte afreageren denk.. alles is traaaaaaag
De Internet server werkt hier gelukkig nog wel, alleen de server waar onze systemen op draaien (log applicaties e.d.) is te erg gewoonquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe doe dat maar hier even, en gooi dan maar meteen de proxy eraf
Oeeeeh spannend!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo,
laatste bericht van mij achter deze pc
nog even dingen verwijderen,
persoonlijke wachtwoorden enzo
Schrik!quote:
Ja het begint hier ook druk te wordenquote:
Wel minder van dat wakker liggen, als het maar gezellig was tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:13 schreef lynda het volgende:
onthoud..
als je al lichtelijk overactief bent ga niet aan de rode vodka red bull op kosten van een ander..
heb tot 4 uur wakker gelegen
Me stem is ook verrot toch iets minder schreeuwen hehe
oja moguh
ps dracu: die stoep joh!!!! helemaal scheef
Zuiplapquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
pff ik heb genoten was echt even weer asociaal avond eruit en lachen om niets
nog buikpijn van het lachen hehe
rode vodka + red bull = lekker
malibu + cola = lekker
die mix in je maag als je in bed ligt is hmm wtf me maag
* lynda is blij dat ze een sterke maag heeft en nog nooit heeft moeten overgeven van de drank
Die malibu cola klinkt niet verkeerd!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
pff ik heb genoten was echt even weer asociaal avond eruit en lachen om niets
nog buikpijn van het lachen hehe
rode vodka + red bull = lekker
malibu + cola = lekker
die mix in je maag als je in bed ligt is hmm wtf me maag
* lynda is blij dat ze een sterke maag heeft en nog nooit heeft moeten overgeven van de drank
Dat is toch goed?quote:
Dat zeg ik...zuiplapquote:
Ik ken mensen die alcohol vies vinden, snappen jullie dat nou?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zeg ik...zuiplap
Niks mis met zuiplappen hoor
Ik kan het mij wel voorstellen, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alcohol vies vinden, snappen jullie dat nou?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |