1 2 3 4 | en [img]http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/postersgrtdojw.jpg[/img] dus |
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef lynda het volgende:
ja dan moet je niet net VOOR mij wa plaatsen! ik type niet zo snel zonder zpelvauten
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef lynda het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik weet weer waarom ik student ben geworden
zat op de fiets te bellen (foei i know) en zei hey die stoep gaat scheef maar dat was ik dus
geen gezeur met ja morgen weer om 6 uur op dus niet teveel drinken ed gewoon gaan met die banaan en lol hebben
ben jij trouwens nog laat wakker
vakantiequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ola hoe was het daar?
vakantie of een andere reden?
Fijn dat je weer terug bent
slaapsequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:39 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik toch maar proberen te slapen......
krijg je ervan als je er niet vroeg uit hoeft hehquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:27 schreef Bellerophon het volgende:
Stelletje nachtbrakers hier...
Mogguh WL
party!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
Mogguh
moet vandaag alleen de overdracht doen. Meer niet
Dus om 9:00 op kantoor en daarna: VRIJ
Ja dat is ook zo, je hebt hier namelijk ook mensen die echt werken... ik moest lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je ervan als je er niet vroeg uit hoeft heh
Relaxed!quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
Mogguh
moet vandaag alleen de overdracht doen. Meer niet
Dus om 9:00 op kantoor en daarna: VRIJ
hehe inderdaadquote:
mja mijn dag is ook volgepland:quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
denk dat ik maar wat vrij neem , en mn huisje ga schoonmaken.
echte werk dus
Type fout? Waar? In de OP?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mijn dag is ook volgepland:
overdracht, pc wegbrengen van oude baas, (pc van mn eerste baas gebruikt, nu terug brengen), carnavals outfit kopen, laptop nieuwe werk installeren, even het hek hier in de tuin verstevigen ....
Had niemand gezien die type fout
Dat zijn berichten man, en wanneer mag je bij je andere baan gaan beginnen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe inderdaad
na gesprek nog ff met receptie ouwehoeren voor de laatste keer....
en dan OVER EN UIT
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straksquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mijn dag is ook volgepland:
overdracht, pc wegbrengen van oude baas, (pc van mn eerste baas gebruikt, nu terug brengen), carnavals outfit kopen, laptop nieuwe werk installeren, even het hek hier in de tuin verstevigen ....
Had niemand gezien die type fout
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straks
volgepland met een tquote:
scheelt je wel wat schilderwerkquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?
morgen alvast op kantoor,quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn berichten man, en wanneer mag je bij je andere baan gaan beginnen?
ja ik hoorde hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straks
is al in kleur gespotenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
scheelt je wel wat schilderwerk
o is maar een kleintjequote:Op donderdag 31 januari 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ZUIDWESTERSTORM
Weersituatie:
Een stormdepressie ten noorden van Schotland trekt al uitdiepend oostwaarts en ligt vanavond boven het noorden van de Noordzee. Het bijbehorend koufront gaat voor veel wind en regen zorgen.
Verwachting voor vandaag en morgen:
De zuidwestenwind zal in de loop van de ochtend fors in kracht gaan toenemen. Boven land tot hard, windkracht 7, en langs de kust tot storm, windkracht 9. Tevens moet m`n vanmiddag rekening houden met de mogelijkheid van zware windstoten. Verder is het bewolkt en gaat het vanmiddag even flink doorregenen. De maximumtemperatuur voor vandaag bedraagt 6 graden.
In de loop van de avond trekt de regen weg, de nacht verloopt wisselend bewolkt met kans op een bui. Bij een iets in kracht afnemende westenwind koelt het af naar 4 graden.
Morgen is er af en toe zon en valt er verspreid over de regio een regen of hagelbui. Morgenavond volgen meerdere buien. Bij een vrij krachtige en aan zee krachtig tot harde westenwind wordt het maximaal 6 graden.
zoiets jahquote:
nee, dit hek wat er overkomt komt vanaf het oude werk van mn pa, gratis en voor niks in juiste kleur gespoten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?
ik nodig je uit, om even een half uurtje vanmiddag bij mij op het balkon komen te staanquote:
aah gezelligquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik nodig je uit, om even een half uurtje vanmiddag bij mij op het balkon komen te staan
[ afbeelding ]
* Crazy-M pakt draculettetje en schud haar stevig door elkaarquote:
wrom?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt draculettetje en schud haar stevig door elkaar
is goed, alleen sta ik binnen , en jij buitenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah gezellig
doen we
biertje erbij
wakker wordenquote:
wel op balkon hequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is goed, alleen sta ik binnen , en jij buiten
jaja geen probleemquote:
wat wil je horen? dat je een verslaafde bent? of een nerd?quote:
nee, ik ben niet in voor die spelletjesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja geen probleem
je kan je zelfs aan de railing vast bindne met kettingen
o okquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
schud je dan wel voorzichtig, heb weer weinig slaap gehad vannacht
nee dat jullie niet snel postenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
wat wil je horen? dat je een verslaafde bent? of een nerd?
jammer, kwou net zeggen, kep een kinderboerderij vlakbij, met een erg irritante ezelquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik ben niet in voor die spelletjes
F5-sletquote:
je zult jezelf maar ineens er tussen zien staan, dan schrik je toch best....quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Even lachen? Ja?
Doe dan even hier kijken: Post hier lelijke mensen
gelijk wakkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
twas me ff zwaar fietsen tegen de wind in..
hopen dat je op de terugweg wind mee hebtquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
zitten best lekkere wijven tussenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Even lachen? Ja?
Doe dan even hier kijken: Post hier lelijke mensen
En vanmiddag moet je weer terug... terwijl het dan juist erger is qua weerquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
goed dat je naar dit topic bent gewaaid, en niet wegquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
Ja dat gevoel had ik dus ook, maar sorry hoor, wat lopen er soms een afzichtelijke partij mensen rondquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je zult jezelf maar ineens er tussen zien staan, dan schrik je toch best....
wat opvalt is dak een hoop van die foto's al eens in mailtjes heb gehad
Dames... geen wijven maar damesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zitten best lekkere wijven tussen
nope..waarschijnlijk niet. bleh gaan ze hier weer slam.fm opzetten..quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopen dat je op de terugweg wind mee hebt
straks weer waai ik weer weg..naar dromenland.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed dat je naar dit topic bent gewaaid, en niet weg
aaaah lief slaapie doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
straks weer waai ik weer weg..naar dromenland.
doe mij maar theequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen!
Pff ik was te laat, geen treinkaart bij, geen tas bij, wordt een prima dagje zo
Koffie?
Zei hij zeer politiek correctquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dames... geen wijven maar dames
ok sorry, zal het dames gaan noemenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dames... geen wijven maar dames
Een reply op jezelf geven... origineelquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
hmm mn shift hing vast
en was niet f5 maar post en zien dat er weer een reply was
Ugh bagger zender dat het er is, ik luister nu maar even Norah Jonesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nope..waarschijnlijk niet. bleh gaan ze hier weer slam.fm opzetten..
dit keer ben ik blij dat het geblocked wordt hierquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok sorry, zal het dames gaan noemen
vooral die ene waar je elk botje kunt tellen, daar wil je toch gewoon kai harde sex mee hebben als gezonde man
nee was op jouw en whitelightquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een reply op jezelf geven... origineel
Stads Radio Rotterdamquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ugh bagger zender dat het er is, ik luister nu maar even Norah Jones
Die je als je iets te hard tekeer gaat, zomaar in stukjes breektquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vooral die ene waar je elk botje kunt tellen, daar wil je toch gewoon kai harde sex mee hebben als gezonde man
En of! Ik zou eigenlijk in de politiek moeten gaanquote:
Lijkt me gewoon gevaarlijk, ben je bezig, hoor je ineens een luide 'KRRRRRRRRRRK'quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja da's hier ook...een stel van die import agents staan er foto's van te nemenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mennnnnnnnn wat een luchten weer buiten hier.
alles is rood paars blauw groen![]()
nog mocros gemept ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen!
Pff ik was te laat, geen treinkaart bij, geen tas bij, wordt een prima dagje zo
Koffie?
je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit keer ben ik blij dat het geblocked wordt hier
Whehehe je weetsch dat blauwe knopjequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee was op jouw en whitelight
(ik heb de quote nog niet uitgevonden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |