ik nodig je uit, om even een half uurtje vanmiddag bij mij op het balkon komen te staanquote:
aah gezelligquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik nodig je uit, om even een half uurtje vanmiddag bij mij op het balkon komen te staan
[ afbeelding ]
* Crazy-M pakt draculettetje en schud haar stevig door elkaarquote:
wrom?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt draculettetje en schud haar stevig door elkaar
is goed, alleen sta ik binnen , en jij buitenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah gezellig
doen we
biertje erbij
wakker wordenquote:
wel op balkon hequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is goed, alleen sta ik binnen , en jij buiten
jaja geen probleemquote:
wat wil je horen? dat je een verslaafde bent? of een nerd?quote:
nee, ik ben niet in voor die spelletjesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja geen probleem
je kan je zelfs aan de railing vast bindne met kettingen
o okquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
schud je dan wel voorzichtig, heb weer weinig slaap gehad vannacht
nee dat jullie niet snel postenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
wat wil je horen? dat je een verslaafde bent? of een nerd?
jammer, kwou net zeggen, kep een kinderboerderij vlakbij, met een erg irritante ezelquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik ben niet in voor die spelletjes
F5-sletquote:
je zult jezelf maar ineens er tussen zien staan, dan schrik je toch best....quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Even lachen? Ja?
Doe dan even hier kijken: Post hier lelijke mensen
gelijk wakkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
twas me ff zwaar fietsen tegen de wind in..
hopen dat je op de terugweg wind mee hebtquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
zitten best lekkere wijven tussenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Even lachen? Ja?
Doe dan even hier kijken: Post hier lelijke mensen
En vanmiddag moet je weer terug... terwijl het dan juist erger is qua weerquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:13 schreef diertjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |