1 2 3 4 | en [img]http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/postersgrtdojw.jpg[/img] dus |
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef lynda het volgende:
ja dan moet je niet net VOOR mij wa plaatsen! ik type niet zo snel zonder zpelvauten
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef lynda het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik weet weer waarom ik student ben geworden
zat op de fiets te bellen (foei i know) en zei hey die stoep gaat scheef maar dat was ik dus
geen gezeur met ja morgen weer om 6 uur op dus niet teveel drinken ed gewoon gaan met die banaan en lol hebben
ben jij trouwens nog laat wakker
vakantiequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ola hoe was het daar?
vakantie of een andere reden?
Fijn dat je weer terug bent
slaapsequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:39 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik toch maar proberen te slapen......
krijg je ervan als je er niet vroeg uit hoeft hehquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:27 schreef Bellerophon het volgende:
Stelletje nachtbrakers hier...
Mogguh WL
party!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
Mogguh
moet vandaag alleen de overdracht doen. Meer niet
Dus om 9:00 op kantoor en daarna: VRIJ
Ja dat is ook zo, je hebt hier namelijk ook mensen die echt werken... ik moest lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je ervan als je er niet vroeg uit hoeft heh
Relaxed!quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
Mogguh
moet vandaag alleen de overdracht doen. Meer niet
Dus om 9:00 op kantoor en daarna: VRIJ
hehe inderdaadquote:
mja mijn dag is ook volgepland:quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
denk dat ik maar wat vrij neem , en mn huisje ga schoonmaken.
echte werk dus
Type fout? Waar? In de OP?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mijn dag is ook volgepland:
overdracht, pc wegbrengen van oude baas, (pc van mn eerste baas gebruikt, nu terug brengen), carnavals outfit kopen, laptop nieuwe werk installeren, even het hek hier in de tuin verstevigen ....
Had niemand gezien die type fout
Dat zijn berichten man, en wanneer mag je bij je andere baan gaan beginnen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe inderdaad
na gesprek nog ff met receptie ouwehoeren voor de laatste keer....
en dan OVER EN UIT
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straksquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mijn dag is ook volgepland:
overdracht, pc wegbrengen van oude baas, (pc van mn eerste baas gebruikt, nu terug brengen), carnavals outfit kopen, laptop nieuwe werk installeren, even het hek hier in de tuin verstevigen ....
Had niemand gezien die type fout
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straks
volgepland met een tquote:
scheelt je wel wat schilderwerkquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?
morgen alvast op kantoor,quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn berichten man, en wanneer mag je bij je andere baan gaan beginnen?
ja ik hoorde hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hek zou ik idd maar verstevigen. het gaat stormen straks
is al in kleur gespotenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
scheelt je wel wat schilderwerk
o is maar een kleintjequote:Op donderdag 31 januari 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ZUIDWESTERSTORM
Weersituatie:
Een stormdepressie ten noorden van Schotland trekt al uitdiepend oostwaarts en ligt vanavond boven het noorden van de Noordzee. Het bijbehorend koufront gaat voor veel wind en regen zorgen.
Verwachting voor vandaag en morgen:
De zuidwestenwind zal in de loop van de ochtend fors in kracht gaan toenemen. Boven land tot hard, windkracht 7, en langs de kust tot storm, windkracht 9. Tevens moet m`n vanmiddag rekening houden met de mogelijkheid van zware windstoten. Verder is het bewolkt en gaat het vanmiddag even flink doorregenen. De maximumtemperatuur voor vandaag bedraagt 6 graden.
In de loop van de avond trekt de regen weg, de nacht verloopt wisselend bewolkt met kans op een bui. Bij een iets in kracht afnemende westenwind koelt het af naar 4 graden.
Morgen is er af en toe zon en valt er verspreid over de regio een regen of hagelbui. Morgenavond volgen meerdere buien. Bij een vrij krachtige en aan zee krachtig tot harde westenwind wordt het maximaal 6 graden.
zoiets jahquote:
nee, dit hek wat er overkomt komt vanaf het oude werk van mn pa, gratis en voor niks in juiste kleur gespoten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of even wachten en morgen een nieuw hek kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |