Speelse honden zijn vooral de Jack Russels, Labradors, Boxers e.d.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ti niet het beeld wat ik had van een hond als huisdier, zo laag klein en liever lui dan moe in de zin van de wandelingen enzo, aan de andere kant is dat weer ideaal voor mij, maar heb toch meer het spelen met een hond ook in gedachten
specifiek met de engelse bull veel bij de dierenarts
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
En er staat alwéér file... ik wacht nog maar ff, heb geen zin om achteraan aan te sluiten
Katten ftw?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem nooit meer een hond (althans is mn mening nu, je weet nooit haha).
te veel verdriet gehad.
Ja, iszo. Nadeel was dat ik toen in New York zat en geen afscheid kunnen nemen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh da's minder jaMaar goed, hij/zij is in ieder geval 14 geworden...en da's al heel wat voor zo'n beestje
dt lijkt me ook wel balen en moeilijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja, iszo. Nadeel was dat ik toen in New York zat en geen afscheid kunnen nemen.
Mogguh!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Arjan007 het volgende:
nog 3 uurtjessssssssss![]()
![]()
ps: goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nou zon kat als boven op dat plaatjequote:
Dat bedoel ikquote:
labrador had ik k op mn lijse staan net als een beagelquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Speelse honden zijn vooral de Jack Russels, Labradors, Boxers e.d.
Bulletjes zijn vooral om lekker lomp te laten doen
Nee dat niet nee, maar een normale lieve katquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zon kat als boven op dat plaatje![]()
nee heb al genoeg aand ekatten vd buren haha
Gast, je 's' en 'n' blijven hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Arjan007 het volgende:
nog 3 uurtjessssssssss![]()
![]()
ps: goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nogquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
jullie gaan te snel hoor, ik moest gewoon 6 pagina's bekijken![]()
ik heb geen zin meer... werd weer wakker van die UFO Wii
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je 's' en 'n' blijven hangen
Vanavond, komt helemaal goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nog
jippie en de jee!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, maar ehr... ik heb draculettetje toegevoegd, nu jou nog
Ja dat denk ik ookquote:
Je dagelijkse verslavingquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond, komt helemaal goed![]()
Ik was gisteren te brak om achter die Wii te hangen,
dus heb alleen even COD4 gedaan
Dan zal ik vanavond ook wel een blauwe ufo hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en de jee!
idd hier ook weer een ufo wii
Even gamen is mijn uitlaatklepquote:
Ja dat vind ik dus ook, even lekker afreagerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even gamen is mijn uitlaatklep![]()
Sommige mensen zuipen zich klem, de ander leest een boek... ik schiet virtueel gewoon even wat mensen neer
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
jullie gaan te snel hoor, ik moest gewoon 6 pagina's bekijken![]()
ik heb geen zin meer... werd weer wakker van die UFO Wii
had ik vanmorgen ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond ook wel een blauwe ufo hebben
Hahaha ik wist geeneens dat die bezig was, alleen ze mogen daar wel is wat aan gaan doen, meer opties voor je Miiquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik vanmorgen ook
de miii contest is geeindigd!!
gvd kut nintendo , lekker belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |