Ik download hem ook wel is, ben benieuwd of ik hem kan spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik Crysis gewoon op m'n laptop kan spelen
Lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
zo even boodschappen doen dinnetje van me komt steengrillen
Vind er nie veel aan eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik download hem ook wel is, ben benieuwd of ik hem kan spelen
Da's ook handigquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:42 schreef lynda het volgende:
Ik heb bij deze een scheithekel aan mijn telefoon
Belangrijke smsjes die uit meerdere bestaan komen gewoon niet helemaal aan en krijg dan alleen melding Broken Message en dan het 2e gedeelte van de smshelft mis ik dus gewoon
Dan bel je tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:47 schreef lynda het volgende:
Absoluut niet handigEn sommige dingen passen niet in 1 sms
Nee dat had ik al vaker gelezenquote:
Ik heb alleen nog maar meegekregen dat het zo'n geweldig briljant fantastisch spel was, die de honderden euro's aan extra hardware in PC's wel waard zou zijn...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat had ik al vaker gelezen
De normale BF2 voor de pc?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig! Ik wacht nog steeds op mijn Battlefield 2, online besteld bij FRS... bagger bende, na 3 weken nog steeds niet binnen
Jups, die probeer ik nu al weken te regelen, wil dat spel samen online spelen met mijn broerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De normale BF2 voor de pc?
Ik heb er nog 1 orrigineel liggen, 1 week gebruik, maar ik vind het een kutspel...
Mag je van me hebben als je wilt...
aha, ik kom uit A'dam.. vandaar dat ik het niet snaptequote:
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets meequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jups, die probeer ik nu al weken te regelen, wil dat spel samen online spelen met mijn broer
Het is u vergevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ik kom uit A'dam.. vandaar dat ik het niet snapte
* Sgele mompelt iets over love en veel en topic...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets mee![]()
(kan ik er nog iemand blij mee maken ook)
Welterusten!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn huisje is weer schoon![]()
* WhiteLightning is gelijk helemaal gaar
Nee, het is U vergevenquote:
huh?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over love en veel en topic...
![]()
Is goed, thnx!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets mee![]()
(kan ik er nog iemand blij mee maken ook)
There's a whole lotta love in this topiquequote:
Hahaha die zijn geweldigquote:
Mja een week of wat geleden hadden we de opmerking 'there's a whole lotta love in this forum'... ik wist alleen niet meer op wie die sloeg...quote:
quote:
Juist jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
There's a whole lotta love in this topique
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een bakje mangothee jou kant op
Hahaha, hij gaat weer lekker dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
* lynda is lekker bezig met super grote pc schoonmaak
klikt bestand aan: o vast niet boeiend delete
pc begint herrie te maken en te protesteren
* lynda denkt oeps
Lekker tochquote:
windkracht 10 wordt het hierquote:
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
There's a whole lotta love in this topique
Ja....trutquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoor
Haha, anti climaxquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoor
dat ze bij jullie de verwarming aanzettenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
Airco's zijn niet helemaal in orde hier
TIs teringwarm hier op de afdeling
aaargh ik wil naar huis!
WL snapt hem welquote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:43 schreef lynda het volgende:
zo nu maar eens kijken hoe ik 5 verschillende versie's van msn er af kan knallen
Dat ze lekker allemaal naar huis gaan ofzo... dan kan ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ze bij jullie de verwarming aanzetten
dat is een hele goede.. ging van 7 naar 7,5 oid naar live naar nieuwe versie van live en pc heeft eigenlijk nooit de oude msn verwijderdquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
aha, zeg. die verwarming eh. heb jij die soms hoger gezet ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ze lekker allemaal naar huis gaan ofzo... dan kan ik ook
Nee hij zit vast aan de muur..en ik heb geen gereedschap bij...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aha, zeg. die verwarming eh. heb jij die soms hoger gezet ?
is het niet makkelijker om gewoon aan de thermostaat te zitten ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee hij zit vast aan de muur..en ik heb geen gereedschap bij...
# Run the Registry Editor (REGEDIT.EXE).quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:54 schreef lynda het volgende:
hoe krijg je programma's uit je lijst add or remove programs die niet meer op je pc staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |