Broodjes denk ik...quote:
Hmm minder man, ik lees dus wel tussen de regels door dat jij je vanavond gaat afreagerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Vandaag is dat bij mij nogal wisselvallig.. dan weer goed, dan weer minder...
Gisteren lekker zonnetje, vandaag storm...
Ik zou bezoek krijgen vanavond, gaat niet door...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder man, ik lees dus wel tussen de regels door dat jij je vanavond gaat afreageren
* Dr.Droxz schuift een bakje mangothee jou kant opquote:
Verstandig! Ik wacht nog steeds op mijn Battlefield 2, online besteld bij FRS... bagger bende, na 3 weken nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou bezoek krijgen vanavond, gaat niet door...
Dus ik ben wel even een uurtje bezig met COD4,
om het daarna even [i]"af te maken"[i] (leuke woordkeuze) op de Wii met redsteel
Sorryquote:
quote:
Ik kom er net achter dat ik Crysis gewoon op m'n laptop kan spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig! Ik wacht nog steeds op mijn Battlefield 2, online besteld bij FRS... bagger bende, na 3 weken nog steeds niet binnen
Ik download hem ook wel is, ben benieuwd of ik hem kan spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik Crysis gewoon op m'n laptop kan spelen
Lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
zo even boodschappen doen dinnetje van me komt steengrillen
Vind er nie veel aan eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik download hem ook wel is, ben benieuwd of ik hem kan spelen
Da's ook handigquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:42 schreef lynda het volgende:
Ik heb bij deze een scheithekel aan mijn telefoon
Belangrijke smsjes die uit meerdere bestaan komen gewoon niet helemaal aan en krijg dan alleen melding Broken Message en dan het 2e gedeelte van de smshelft mis ik dus gewoon
Dan bel je tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:47 schreef lynda het volgende:
Absoluut niet handigEn sommige dingen passen niet in 1 sms
Nee dat had ik al vaker gelezenquote:
Ik heb alleen nog maar meegekregen dat het zo'n geweldig briljant fantastisch spel was, die de honderden euro's aan extra hardware in PC's wel waard zou zijn...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat had ik al vaker gelezen
De normale BF2 voor de pc?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig! Ik wacht nog steeds op mijn Battlefield 2, online besteld bij FRS... bagger bende, na 3 weken nog steeds niet binnen
Jups, die probeer ik nu al weken te regelen, wil dat spel samen online spelen met mijn broerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De normale BF2 voor de pc?
Ik heb er nog 1 orrigineel liggen, 1 week gebruik, maar ik vind het een kutspel...
Mag je van me hebben als je wilt...
aha, ik kom uit A'dam.. vandaar dat ik het niet snaptequote:
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets meequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jups, die probeer ik nu al weken te regelen, wil dat spel samen online spelen met mijn broer
Het is u vergevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ik kom uit A'dam.. vandaar dat ik het niet snapte
* Sgele mompelt iets over love en veel en topic...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets mee![]()
(kan ik er nog iemand blij mee maken ook)
Welterusten!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn huisje is weer schoon![]()
* WhiteLightning is gelijk helemaal gaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |