huh?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over love en veel en topic...
![]()
Is goed, thnx!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken, als ik hem kan vinden mag je hem hebben.. ik doe er zelf toch niets mee![]()
(kan ik er nog iemand blij mee maken ook)
There's a whole lotta love in this topiquequote:
Hahaha die zijn geweldigquote:
Mja een week of wat geleden hadden we de opmerking 'there's a whole lotta love in this forum'... ik wist alleen niet meer op wie die sloeg...quote:
quote:
Juist jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
There's a whole lotta love in this topique
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een bakje mangothee jou kant op
Hahaha, hij gaat weer lekker dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
* lynda is lekker bezig met super grote pc schoonmaak
klikt bestand aan: o vast niet boeiend delete
pc begint herrie te maken en te protesteren
* lynda denkt oeps
Lekker tochquote:
windkracht 10 wordt het hierquote:
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
There's a whole lotta love in this topique
Ja....trutquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoor
Haha, anti climaxquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt dat reuze mee hoor
dat ze bij jullie de verwarming aanzettenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
Airco's zijn niet helemaal in orde hier
TIs teringwarm hier op de afdeling
aaargh ik wil naar huis!
WL snapt hem welquote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:43 schreef lynda het volgende:
zo nu maar eens kijken hoe ik 5 verschillende versie's van msn er af kan knallen
Dat ze lekker allemaal naar huis gaan ofzo... dan kan ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ze bij jullie de verwarming aanzetten
dat is een hele goede.. ging van 7 naar 7,5 oid naar live naar nieuwe versie van live en pc heeft eigenlijk nooit de oude msn verwijderdquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
aha, zeg. die verwarming eh. heb jij die soms hoger gezet ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ze lekker allemaal naar huis gaan ofzo... dan kan ik ook
Nee hij zit vast aan de muur..en ik heb geen gereedschap bij...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aha, zeg. die verwarming eh. heb jij die soms hoger gezet ?
is het niet makkelijker om gewoon aan de thermostaat te zitten ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee hij zit vast aan de muur..en ik heb geen gereedschap bij...
# Run the Registry Editor (REGEDIT.EXE).quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:54 schreef lynda het volgende:
hoe krijg je programma's uit je lijst add or remove programs die niet meer op je pc staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |