Hoezo, was het bloedworst?quote:
quote:
Vertel vertelquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh mijn god gesprek van de eeuw gehad net
Meer een kikkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Lee: ik ben een vliegtuig!!!!!
jij zou dan ook veeeel eerder al gaan slapen......quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:13 schreef lynda het volgende:
onthoud..
als je al lichtelijk overactief bent ga niet aan de rode vodka red bull op kosten van een ander..
heb tot 4 uur wakker gelegen
Me stem is ook verrot toch iets minder schreeuwen hehe
oja moguh
ps dracu: die stoep joh!!!! helemaal scheef
Nee, een mooie gele kikker...quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Lee: ik ben een vliegtuig!!!!!
Het is hier best rustig, helaas al de hele dagquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
tis zeker lunchpauze nu
Vrouwtje dat belt:quote:
ow ik was even in bad enzo dus heb daar niet echt opgeletquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is hier best rustig, helaas al de hele dag
HEFTUG!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al gegeten net. Broodje worst. WORST.
Smeer je dat op brood danquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog net geen opium.
Aaaightquote:
Ik merk hetquote:
ja ik lag ook om half 2 in bed alleen kon ik niet slapenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij zou dan ook veeeel eerder al gaan slapen......
Mijn vriendin zou het omschrijven als baldadigheidquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
beller geen goed humeur, of gewoon een "relbui" vandaag?
p.s
Net maar even gegeten en gerookt
Dan is het goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou het omschrijven als baldadigheid
Ben juist ontzettend go ed gehumeurd vandaag
brooikes?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
Zo...die brooikes liggen binnen
Nu ff roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |