Het plan om Amanda voor ontslag op de stoel te zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:36 schreef Desii het volgende:
De plannen van Huub en Jaap zijn afgeketst door het hokje
Het was te hard voor Amanda.........
Wie heeft dat gezegd, de FEBO?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:36 schreef Desii het volgende:
De plannen van Huub en Jaap zijn afgeketst door het hokje
Het was te hard voor Amanda.........
Ja hehe, heb je die kleren van Amanda gezien...ik geloof nooit dat Brian zijn goedkeuring aan dat broekje heeft gegeven. Ik verwacht nog wel een 'schaamlipincident'.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
Ow, kansloze Dimi staat natuurlijk weer met z'n tong op de grond bij het paaldansen te kijken.![]()
Was te verwachten.
Huub zei dat net tegen Claire toen hij terugkwam van het hokje....quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Thanx tipsch![]()
[..]
Wie heeft dat gezegd, de FEBO?
Sorry dat ik dram maar terugkwam van wat, wie waar?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:53 schreef Desii het volgende:
Huub zei dat net tegen Claire toen hij terugkwam van het hokje....
Het was te erg![]()
Zou dat niet gaan over dat ze allemaal pluche chihuahua's wilde bestellen en door het hele huis ophangen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry dat ik dram maar terugkwam van wat, wie waar?
Huub vertelde ondertussen wel dat hij Claire niet blijft verdedigen, ze moet leren haar eigen boontjes te doppen. Gelijk heeft hij.
Edit: Het hokje dus. Wat bedoel je met "te erg'?
Geen idee, het is allemaal wat warrig op dit moment.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:05 schreef petraa het volgende:
Zou dat niet gaan over dat ze allemaal pluche chihuahua's wilde bestellen en door het hele huis ophangen ?
Nog ff op Brian terug te komen. HIj zei dat hij geschopt was toen hij van de week bij de paardenbak aan het trainen was. Hij had een hoef op zijn ribben staan.
De gemiddelde detectietijd voor cocaïne ligt op 72 uur, maar bij een hoge dosering werd het in een individueel geval nog 22 dagen na gebruik aangetoond.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
Brian niet in beeld, wrs bij de buren. Weet iemand hier of coke terug te vinden is tijdens een doping controle na een aantal dagen?
Dit ivm het hyper zijn van Brian en de K1 wedstrijd.
en het lijkt wel een varkentje in dat pakje en we kunnen ook haar punanivorm zien brian!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef STAP01 het volgende:
Ja Brian, ondanks al je troostpogingen is Amanda heel verdrietig haar favoriete HOBBY aan het uitoefenen!
Na het lezen van de brieven, moest Huub naar het hokje.... toen hij terugkwam zei hij tegen Claire dat een plan tegen Amanda niet door mocht gaan. het was te erg.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry dat ik dram maar terugkwam van wat, wie waar?
Huub vertelde ondertussen wel dat hij Claire niet blijft verdedigen, ze moet leren haar eigen boontjes te doppen. Gelijk heeft hij.
Edit: Het hokje dus. Wat bedoel je met "te erg'?
Huub had nog een later plan. Een foto van Nicky met daaronder zoiets als 'Het is jouw schuld'.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Na het lezen van de brieven, moest Huub naar het hokje.... toen hij terugkwam zei hij tegen Claire dat een plan tegen Amanda niet door mocht gaan. het was te erg.
Meer is er niet over gezegd.
edit: waarschijnlijk gaat het over het plan, waar Petraa het over heeft... die pluche hondjes overal ophangen...
OK, thanx. Het was zomaar een gedachte omdat Brian geen pammetjes meer slikt ( denk ik).quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
De gemiddelde detectietijd voor cocaïne ligt op 72 uur, maar bij een hoge dosering werd het in een individueel geval nog 22 dagen na gebruik aangetoond.
Dat heeft hij dan vannacht liggen doen onder de dekens. Hij heeft geprobeerd om zichzelf een paar gebroken of gekneusde ribben te slaan zodat hij niet hoeft te vechten. Hij had ook vanmiddag ijs op zijn rechterhand, zal ook wel van vannacht zijn geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, het is allemaal wat warrig op dit moment.
Daar gaf ik eerder al commentaar op. Brian is bijna nooit bij de paarden dus is dit een BS verhaal.
Zal wel over de pluche hondjes gaan....kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Na het lezen van de brieven, moest Huub naar het hokje.... toen hij terugkwam zei hij tegen Claire dat een plan tegen Amanda niet door mocht gaan. het was te erg.
edit: waarschijnlijk gaat het over het plan, waar Petraa het over heeft... die pluche hondjes overal ophangen...
Kan Huub nou niks anders verzinnen dan deze absurde dingen.Gewoon blaffen ala Amanda in de buurt is,is toch al genoeg.Kan ook niemand je verbieden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub had nog een later plan. Een foto van Nicky met daaronder zoiets als 'Het is jouw schuld'.
Helemaal mee eens. ondanks dat ik vind dat er leuke pluche beestjes op de markt zijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan Huub nou niks anders verzinnen dan deze absurde dingen.Gewoon blaffen ala Amanda in de buurt is,is toch al genoeg.Kan ook niemand je verbieden.
OH Echt, hoelaatquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij komt morgen in Ede en me kids willen erheen.
Ik denk eerder aan het plan wat hij naar ik meen dinsdag besproken hebt. Dat ze mensen wilden uitnodigen die of een familie lid hebben die dood zijn, of iemand die door de K1 invallide zijn geworden. Hiermee wilden ze Amanda bang maken da thaar vriend aan die wedstrijd deel neemt. Ik denk dat men dit inderdaad te erg vind.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Ooh, nou dan ga ik ook ff kijken...!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Om half 8.Kids zijn al helemaal gek.Maar wacht eerst het weer af.
Daar is ze te lief voorquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:37 schreef petraa het volgende:
Ik hoop zo dat ze zo gigantisch de deksel op haar neus krijgt van Hedda.
Dat Hedda zegt. Ik doe niet mee met jullie smerige spelletjes om Huub een loer te draaien.
Mogen ze die pokkehond wel vastleggen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:34 schreef Desii het volgende:
Selene gaat Hedda uitnodigen in de villa voor zichzelf.
Dit zeg geen zoden aan de dijk; want Huub zei gister al tegen Claire dat hij Hedda wilde uitnodigen van zijn punten (evenals Syl, Joris en zijn neefjes)
Vroeger zat er nog haar op , nu is de evolutie zover geevolueerd dat zelfs meisjes van 19 nog nooit een haartje hebben hoeven missen ..quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Vroeger noemden ze dit gewoon 'beaver shot', maar de laatste tijd hoor je vaak de term 'punani pic'.
[ afbeelding ]
Komt Selene ook nog zo in beeld?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Vroeger noemden ze dit gewoon 'beaver shot', maar de laatste tijd hoor je vaak de term 'punani pic'.
[ afbeelding ]
Misschien denkt ze wel : Handig, gratis bezoek voor huubquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:41 schreef Margo37 het volgende:
Een week geleden ofzo schreef ik hier nog dat het me niet zou verbazen dat Hedda mee zou gaan in een script
Jezus Christus.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
And this is tv menquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel : Handig, gratis bezoek voor huub
Het jammere hieraan is dat we nu ook weten dat Zeurlene nog minimaal een week in de kooi zit.quote:
Het is net GTST, je zou het zo zelf geschreven kunnen hebben.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:41 schreef Margo37 het volgende:
Een week geleden ofzo schreef ik hier nog dat het me niet zou verbazen dat Hedda mee zou gaan in een script
Ik begrijp helemaal niet hoe een gastspeler nu weer zo'n rol vóór B&A mag spelen. Wat is dit weer reteirritant.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:41 schreef petraa het volgende:
Als Hedda werkelijk wat om Huub zou geven, zou ze daar niet aan meedoen. Ze weet dat het alleen is om Huub te bashen.
Brian wil die cds voor thuis...hij jat ze gewoonquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:53 schreef T-lex het volgende:
Huub pakt een cd map van Brian.
Nou dacht ik begrepen te hebben dat hij daarvoor toestemming moest vragen. Brian heeft zelfs aangegeven achter dat die mappen persoonlijk bezit zijn, hoorde ik net.
ben benieuwd...
Vertel vertelquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
Hedda is online op nowlife en weet van alle "snode" plannen af..
Mooi, wat is haar reactie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
Thnx ratna kusquote:
Ratna is toch de zus van Huub.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Thnx ratna kus
Ik kwam ook maar ff reageren,
word gewoon gezellig zoals altijd meer niet!
Greetzzz
Dit is haar reactie.... en ik zeg gaan met die banaan.... kost Huppeltje lekker geen cp
Wat zegt zequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Kinga het volgende:
Jaap trekt de paal uit zijn voegen.
Dan krijgt Amanda dus ook nog een boete voor de brief van Claire of Huub die zij van de week te pakken had. Maar ja dan hoor je de redactie niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:53 schreef T-lex het volgende:
Huub pakt een cd map van Brian.
Nou dacht ik begrepen te hebben dat hij daarvoor toestemming moest vragen. Brian heeft zelfs aangegeven achter dat die mappen persoonlijk bezit zijn, hoorde ik net.
ben benieuwd...
Hoe zie je dat en waar zitten ze dan ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ja.... zowel Ratna als Hedda zijn daar nu online
Kill the fuckin' gumbaquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:07 schreef farscapevr6 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tPm1oQXosSE
uitgelekte video waarop brian te horen is terwijl ie met z n computertje aan t spelen is
ps. ik lach hier onder t buro van t lachen:D
ik vind het niet onoverzichtelijk.... en het nachtverslag is top daarquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom je op nowlive zou willen posten. Zo onoverzichtelijk als de pest.
Mee eens...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom je op nowlive zou willen posten. Zo onoverzichtelijk als de pest.
Huub heeft volgens mij maar 340 CP.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:34 schreef Desii het volgende:
Selene gaat Hedda uitnodigen in de villa voor zichzelf.
Dit zeg geen zoden aan de dijk; want Huub zei gister al tegen Claire dat hij Hedda wilde uitnodigen van zijn punten (evenals Syl, Joris en zijn neefjes)
Heb je gelijk in!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Brain vind het niet leuk dat ze paaldanst. Ze discuseren over hun beide hobby's. Amanda zegt het niet leuk te vinden dat Brain aan K1 mee doet. Brain vind dit niet te vergelijken. Amanda zegt dat ze met haar hobby niet de kans maakt haar gezicht te beschadigen.
Brain zegt dus niet dat ze niet meer mag paaldansen....
Straf?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:29 schreef petraa het volgende:
Wat staat Brian nu weer als een malloot in het hoekje van de gang.
Af en toe denk ik dat Claire niet veel meer kan dan beamen en ja en amen zeggen, ik vind haar een aardige meid maar nogal een sufmuts zonder mening.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
Amanda, Claire, hebben een heel aardig gesprek samen. Huub, Brain en Dimitrie zitten er bij. De mannen houden aardig hun mond dich. Zelfs Huub.
Ze ratelt een beetje door maar zeg mijn inziens toch best goede dingen. Claire beaamt voor een groot deel de dingen die Amanda zegt.
Zou ik ook doen, des te sneller houdt ze haar waffel weer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
Amanda, Claire, hebben een heel aardig gesprek samen. Huub, Brain en Dimitrie zitten er bij. De mannen houden aardig hun mond dich. Zelfs Huub.
Ze ratelt een beetje door maar zeg mijn inziens toch best goede dingen. Claire beaamt voor een groot deel de dingen die Amanda zegt.
Ja zeg alsjeblieft. Snollie loopt weer te bleren. Daar valt helemaal geen normaal gesprek mee te voeren op deze toon.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, des te sneller houdt ze haar waffel weer.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, des te sneller houdt ze haar waffel weer.
Niet eens een marionet! Ik vind haar meer een lijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar jammer genoeg zie ik niet anders van Claire....soms denk ik wel eens aan een marijonet die aan het hoofd allerlei touwtjes hebt zitten
![]()
..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:44 schreef tipsch het volgende:
De film gaat beginnen. Dreamgirls![]()
Amanda en Brian kijken beneden.
Ik zie het.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
..
MOcht waarschijnlijk niet, ze zitten nu op de bank.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die nieuwe paal-lerares, Suzy, is zich er inmiddels ook aardig in aan
het draaien ..... ze wil wel een keer blijven slapen en ziet er wel wat in
om Claire jaloers te maken. Nu mag ze de film al mee blijven kijken.
Zal dus wel een blijvertje zijn ....
Zolang de mensen tegen Huub willen spelen, is het altijd goed dat ze blijven slapen of komen logeren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die nieuwe paaldans-lerares, Suzy, is zich er inmiddels ook aardig in aan
het draaien ....... ze wil wel een keertje blijven slapen en ziet er wel wat in
om Claire jaloers te maken. Nu mag ze de film al mee blijven kijken.
Zal dus wel een blijvertje zijn ....
Truste...Ladyquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Ik begrijp je bezorgdheid, maar hedda zal als ze gaat echt claire niet gaan pesten,
ze snapt heus wel dat huub haar nodig heeft, en dan bedoel ik niet qua seks!!!
nogmaals Hedda is niet 8terlijk en snapt het spel uitstekend!!!
Niks aan de hand geen probleem!!
Hedda zal huub nooit een oor aan naaien!
weltrusten allemaal, morgen werken!!!
met dank aan nowlive bovenstaande is van radna de zus van huub
Gelijk heb je ! Trusten ..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Ik ga er ook mee stoppen, veel is er helaas niet te melden nu. Alleen dat iedereen op de bank zit, en een film aan het kijken is.
Slaap lekker allemaal en tot horens...
Vanavond onder het dekbed zal ze wel moeten beloven dat ze er mee stopt....zo niet......horen we weer wat klapjesquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian zojuist in gesprek met Amanda over haar paaldansen,
ziet er aardig verbeten uit ..... niet genoeg pammetjes denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:18 schreef Lady-night het volgende:
Jaap en Huub....snode plannen
http://www.clipser.com/watch_video/82159
Amanda zal die blik na DGK ook nog wel geregeld zien. En dan moet ze daarna weer een week tegen vrienden en familie liegen dat ze haar hoofd "tegen een kastje" heeft gestoten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef STAP01 het volgende:
Ze hadden beter Benji aan kunnen vragen!
Kan me niet lang genoeg duren voordat ie weer para isquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Ach in Belgie kennen ze alleen : Resevoir Dogs ...quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat er ook een film bestaat die heet * All dogs go to heaven*
Huub is zeker weg!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dimi vraagt Claire naar haar pijpvaardigheid...
Zelfs Amanda kijkt nu niet meer en zit met Brian aan tafel te etenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
Niemand vindt de film leuk volgens mij
Amanda heeft het toch al maaaaaaanden over deze film?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
Niemand vindt de film leuk volgens mij
Ga jij es op NOLIFE zoekenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft het toch al maaaaaaanden over deze film?
Dimitri zou is goed in elkaar moeten worden getrapt. Wat een vieze gast is dat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dimitri is is duidelijk weer aan het sukkelen met z'n homofilie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
"He! Amanda! Je hond is dood!"quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:22 schreef mootie het volgende:
Amanda zit aan de keukentafel en kijkt niet naar de film waar ze al maanden om zeurt en die speciaal voor haar is aangevraagd
Ik heb ff op TOMTOM gekeken, maar die weet de weg ook niet daar!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Als jij me een routebeschrijving meegeeft.
Dan gaat ze toch naar huis toe? Is ie niet meer alleen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda huilt weer ... "Juicy is helemaal alleen ..."
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian hoopt dat de muziek wat zachter moet, wat dan kan hij een
gesprek met Amanda voeren (Huub is in de chill aan het draaien ...)
Amanda huilt weer ... "Juicy is helemaal alleen ..."
Ik vind Amanda eigenlijk best wel zielig zo ... hoe krijg ik het uit mijn mond ....
Arme blackie. Alle honden begrepen langzamerhand ook, dat Blackie het goed met me voor had en dat Blackie me mist.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:45 schreef tipsch het volgende:
Brian kende ook een hond - vreselijk. Zo lang niet gezien, dat op een eiland.
neen, ik kan dit niet aanhoren
Ik heb sterk het vermoeden dat hij dit ter plekke uit zn duim zuigt!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:45 schreef tipsch het volgende:
Het was ook een hond van de straat ... (ow Lucquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:45 schreef tipsch het volgende:
Weet je, ik heb zelf helemaal niets met honden, maar toen die twee kut-tekkels inquote:
Ik heb het verhaal speciaal voor jullie uitgetiept.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het was ook een hond van de straat ... (ow Luc)
Ik heb hem ook gemute, kan het niet meer aanhoren
Inderdaad. Er wordt gewoon een tasje van gemaakt Brain. Lekker tactloos weer van 'm.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian: Zou je hem hier willen begraven ????
Hoe komt die mongool er op ............
"quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal speciaal voor jullie uitgetiept.
Wat mij betreft mag het ook op Bonaire, maar dan wel allebei erheen om de begrafenis bij te wonen...........quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je het dan opstuurt naar Brian dan kan hij er een film over maken! Zijn nieuwe passie! Regisseur.....Kan hij vast wel!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal speciaal voor jullie uitgetiept.
Èn scenarioschrijver, èn cameraman, èn regisseur....een makkie voor Brian....quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als je het dan opstuurt naar Brian dan kan hij er een film over maken! Zijn nieuwe passie! Regisseur.....Kan hij vast wel!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als je het dan opstuurt naar Brian dan kan hij er een film over maken! Zijn nieuwe passie! Regisseur.....Kan hij vast wel!
Vergeet niet het belangrijkste Acteur.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Èn scenarioschrijver, èn cameraman, èn regisseur....een makkie voor Brian....
Dat is het leukste Commentaar Op de Streams van vanavond!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oja, alleen de ondertiteling zal hij dan toch aan een ander moeten overlaten.......quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Vergeet niet het belangrijkste Acteur.
Die krijgt het script van de ontslagronde!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
waar is huub eigenlijk?
Nee joh Brianiaans is ook een leuke taal en zo krijgt de LOI ook weer wat te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Oja, alleen de ondertiteling zal hij dan toch aan een ander moeten overlaten.......
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef STAP01 het volgende:
haha, het lijkt net of Amanda borstvoeding krijgt van Brian!
Dat is niet helemaal waar. Ik vind wel dat zij juist reageert. Kennelijk niet genoeg om er televisie mee te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:07 schreef petraa het volgende:
Huub zegt het nu wel mooi tegen Claire! Hij zegt wat wij allemaal denken.
ik ben het helemaal met je eens, maar het is geen tv maken he!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik vind wel dat zij juist reageert. Kennelijk niet genoeg om er televisie mee te maken.
Nou ja, ze mag ook eigenlijk wel iets gebekter worden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens, maar het is geen tv maken he!
Ik lees de COS en jullie commentaren zijn geweldig!quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er zulke lieve mensen bestaan!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Fucking hell, wat is Claire tenenkrommend lief
Ze bestaan, kennelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er zulke lieve mensen bestaan!
En nu maar wachten op het bekende "addertje onder het gras"quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Fucking hell, wat is Claire tenenkrommend lief
Nog een week en ze zit in kamp BAks - dan zien we haar opeens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En nu maar wachten op het bekende "addertje onder het gras"
Kan ze beginnen met een bezoek aan de kooi voor een intervieuw met Brian.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:12 schreef Verida het volgende:Goedemorgen, vannacht niet veel te melden geweest?
En is die paaldansjuf nog blijven slapen?
Lieke's vertrek in de tv uitzending van vanavond wordt aangekondigd met een interview in het AD.
Er staat weinig nieuws in, ze is blij om eruit te zijn, snapt Huub niet en vindt zijn gedrag absurd, was zelfs af en toe bang van hem. Ze is nu helemaal gelukkig en heeft geen spijt van haar deelname. Ze begrijpt nu Dennis beter omdat hij ook een maand lang getreiterd is. Ze zit niet om werk verlegen en gaat zich samen met Quintin inzetten voor DASAV, een stichting tegen agressie en geweld.
moggequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan ze beginnen met een bezoek aan de kooi voor een intervieuw met Brian.
Goedemorgen
Als ze Brian ff aan de tand zou voelen wil ik haar nog wel een keer tolereren op de streamsquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:12 schreef Desii het volgende:
[..]
mogge
ik wil geen Lieke meer in de villa ....... Laat Hedda maar komen; leuk voor Huub en mooie test voor Claire
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:17 schreef Margo37 het volgende:
Als ze Brian ff aan de tand zou voelen wil ik haar nog wel een keer tolereren op de streams
Nee ging niet door, waren heel veel mails naartoe gestuurd had ik gelezen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?
En een goedemorgen.
Goedemorgenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?
En een goedemorgen.
Precies mijn gedachte toen die interviewaanvraag de villa inkwam. Maar blijkbaar zijn de programmamakers er -na een stroom mails, dus- zelf wel achter gekomen dat dit een lost cause was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:28 schreef yellowfirst het volgende:
Goedemorgen
Hoe moet je Brian inpassen in een serieus programma waar mensen elkaar verstaan en begrijpen?Vooral dat laatste is voor de interviewer onbegonnen werk....
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Margo37 het volgende:
Amanda al uit bed, een wonder is geschied.
Jaja, ze gunt Brian ook een keer z'n uitslaapdag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Margo37 het volgende:
Amanda al uit bed, een wonder is geschied.
Goedemorgen, nee uiteindelijk is ze iets over eenen vertrokken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:12 schreef Verida het volgende:Goedemorgen, vannacht niet veel te melden geweest?
En is die paaldansjuf nog blijven slapen?
Een cameraploeg erbij, en hoppa, weer tv gemaakt....quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??
Over m'n Nicky's lijk!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een cameraploeg erbij, en hoppa, weer tv gemaakt....
En ze gaf nog ff een kus aan haar skattie, koetsie koetsie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jaja, ze gunt Brian ook een keer z'n uitslaapdag.
Niet dat Palma weer om de haverklap naast dat bed staat omdat Amanda er niet uit komt.
Mischien naar Natasia?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Herma praat Amanda maar even aan, dat dat andere overgebleven tekkeltje,
maar even naar Nadia toe moet. Dat is de beste oplossing volgens haar, en
Amanda is het er helemaal mee eens. Zij gaat het zometeen direct doorbellen.
Ja Nadia, zit je straks met twee poedels opgescheept ......![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef avonne het volgende:
Ik snap iets niet.
De ouders van Siegfried zorgde voor de hondjes.
Nu is Juicy bij Danielle, maar Mama vindt dat niet goed.
Wie heeft Juicy dan naar Danielle gebracht?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:01 schreef petraa het volgende:
Dilana is met Mike mee naar het werk!
ik had nog nooit van die woningbouwvereniging gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.
Weet je de naam nog? En dat lijkt me inderdaad een vreemde constructie voor een woningbouwvereniging-huisje. Misschien is degene die de huur heeft geregeld wel vaste klant van de moeder van Amanda in het huis van plezier?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:07 schreef avonne het volgende:
ik had nog nooit van die woningbouwvereniging gehoord.
En dat huis had Mama geregeld op naam van Amanda...
Hoe kan dat?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef DrsH het volgende:
ik denk dat het beestje in een Aziatische maaltijd verwerkt is door mamanda "sate Antjing"
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef avonne het volgende:
Ik snap iets niet.
De ouders van Siegfried zorgde voor de hondjes.
Nu is Juicy bij Danielle, maar Mama vindt dat niet goed.
Wie heeft Juicy dan naar Danielle gebracht?
Dus als Daniëlle weer bij haar moeder in Zaandam(?) woont dan was Juicy daar waarschijnlijk al gewoon, maar zal Daniëlle nu wel degene zijn die er voor zorgt?quote:19:22 Amanda belt...
Als de 20-jarige haar zus aan de lijn krijgt vraagt ze meteen hoe het met Juicy is. "Hij is een beetje dik geworden", laat Daniëlle weten. "Waar is Nicky nu?", vraagt Amanda bezorgd. En hoe is het gebeurd?", vraagt ze verder. "Ze was Nicky aan het uitlaten toen hij door een hekje liep en het ging heel snel. Voordat mama het wist kwam er een andere hond aan en beet hem dood. Mama gaat wel die andere hond aanklagen", laat haar zus aan Amanda weten. De 20-jarige lijkt al een stuk rustiger te worden!
Ook daar geloof ik niets van. Dat mens kijkt amper naar d'r eigen kinderen om en gaat wel dat hondje uitlaten? Mij iets te far fetched.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef Leandra het volgende:
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:
Woningbouwverenigingen zullen daar idd niet snel mee zijn, maar als het om particuliere huur gaat dan kan men andere regels hanteren, en is het wel mogelijk dat huisdieren niet zijn toegestaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.
Hij was bij de ouders van Siegfried en is daar losgebroken uit de tuin en in de tuin van de buren terecht gekomen en door de hond van de buren doodgebeten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:
[..]
Dus als Daniëlle weer bij haar moeder in Zaandam(?) woont dan was Juicy daar waarschijnlijk al gewoon, maar zal Daniëlle nu wel degene zijn die er voor zorgt?
Ehm... volgens mij deed ze dat hondje uitlaten nou ook niet bepaald zorgvuldigquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook daar geloof ik niets van. Dat mens kijkt amper naar d'r eigen kinderen om en gaat wel dat hondje uitlaten? Mij iets te far fetched.
Particuliere huur rijmt toch niet met een woningbouwvereniging?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:19 schreef Leandra het volgende:
Woningbouwverenigingen zullen daar idd niet snel mee zijn, maar als het om particuliere huur gaat dan kan men andere regels hanteren, en is het wel mogelijk dat huisdieren niet zijn toegestaan.
Maar het kan natuurlijk ook een bagger-excuus zijn, of zo'n regeltje wat nog wel in de huisregels staat (zoals 'geen wasgoed op het balkon') maar waar niemand meer over valt.
VV heeft het zoals gewoonlijk weer verkeerd. Luister naar Danielle,ze zegt.......die vrouw, dat is dus de moeder van Siegfried.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef Leandra het volgende:
Maar who the fuck is die Siegfried toch als er iedere keer een Peter de telefoon van haar moeder opneemt, en haar vervolgens haar moeder niet aan de telefoon wil geven??quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij was bij de ouders van Siegfried en is daar losgebroken uit de tuin en in de tuin van de buren terecht gekomen en door de hond van de buren doodgebeten.
Dat is wat ik gehoord heb in een filmpje ofzo!
Ik heb geen flauw idee, ik weet niet beter dat die kerel Siegfried heet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar who the fuck is die Siegfried toch als er iedere keer een Peter de telefoon van haar moeder opneemt, en haar vervolgens haar moeder niet aan de telefoon wil geven??
Daarbij... Amanda d'r moeder is 50 ofzo?? Siegfried zal wellicht dezelfde leeftijd hebben, dus als die hondjes gedumpt zijn bij Siegfried z'n ouders dan lopen die tegen de 80??
Geen wonder dat die hondjes dan een probleem zijn..... woningbouwverenigingen doen over t algemeen niet zo moeilijk over een paar van die keffertjes, maar bejaardentehuizen wel
Een woning voor je 20-jarige dochter huren rijmt ook niet met een woningbouwvereniging, zeker niet in een land waar je je pas op je 18de kunt inschrijven voor een woning en dan gemiddeld zeker 5 jaar moet wachten voor je voor een of ander pauperflatje in aanmerking komt.... En dan nog zul je zelf je handtekening onder het huurcontract moeten zetten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Particuliere huur rijmt toch niet met een woningbouwvereniging?
Dat klopt inderdaad ook. Ofwel: ook dat verhaal klopt van geen kanten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:27 schreef Leandra het volgende:
Een woning voor je 20-jarige dochter huren rijmt ook niet met een woningbouwvereniging, zeker niet in een land waar je je pas op je 18de kunt inschrijven voor een woning en dan gemiddeld zeker 5 jaar moet wachten voor je voor een of ander pauperflatje in aanmerking komt.... En dan nog zul je zelf je handtekening onder het huurcontract moeten zetten.
Daarbij: Amanda heeft geen inkomsten dus kan sowieso niets huren, haar moeder kan dat wel voor haar gehuurd hebben maar dan zal ze toch zelf alle verantwoordelijkheid moeten dragen, en zal het zeker geen sociale woningbouw zijn.
Kee, Siegfried is jonger en z'n ouders zijn niet goed wijs dat alles maar bij hun gedumpt mag worden.. ben ook benieuwd wie er op Daniëlle let als Amanda d'r moeder naar Miami aan t cruisen is... of ligt het aan mij dat ik het niet normaal vind dat je een 17-jarige alleen thuis laat terwijl je zelf aan de andere kant van de wereld zit?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:
Siegfried is een stuk jonger dan de moeder van Amanda. En volgens mij is die Peter een soort 'zakenrelaasie'.
Lieverd: normaal in één zucht noemen met deze verknipte familie is niet normaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:30 schreef Leandra het volgende:
Kee, Siegfried is jonger en z'n ouders zijn niet goed wijs dat alles maar bij hun gedumpt mag worden.. ben ook benieuwd wie er op Daniëlle let als Amanda d'r moeder naar Miami aan t cruisen is... of ligt het aan mij dat ik het niet normaal vind dat je een 17-jarige alleen thuis laat terwijl je zelf aan de andere kant van de wereld zit?
Misschien is Peter een "zakenrelaasie" van Jan Bik, Amanda heeft iig een hekel aan die vent, dat is duidelijk te merken als ze hem aan de telefoon krijgt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:
Siegfried is een stuk jonger dan de moeder van Amanda. En volgens mij is die Peter een soort 'zakenrelaasie'.
Dat denk ik wel, ja. Dat de moeder van Amanda 'in het leven' zit, lijkt mij klip en klaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:31 schreef beequeen het volgende:
Misschien is Peter een "zakenrelaasie" van Jan Bik, Amanda heeft iig een hekel aan die vent, dat is duidelijk te merken als ze hem aan de telefoon krijgt.
My bad.. het is nog vroeg enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd: normaal in één zucht noemen met deze verknipte familie is niet normaal.
amanda's moeder is 43, toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar who the fuck is die Siegfried toch als er iedere keer een Peter de telefoon van haar moeder opneemt, en haar vervolgens haar moeder niet aan de telefoon wil geven??
Daarbij... Amanda d'r moeder is 50 ofzo?? Siegfried zal wellicht dezelfde leeftijd hebben, dus als die hondjes gedumpt zijn bij Siegfried z'n ouders dan lopen die tegen de 80??
Geen wonder dat die hondjes dan een probleem zijn..... woningbouwverenigingen doen over t algemeen niet zo moeilijk over een paar van die keffertjes, maar bejaardentehuizen wel
Ik ga eerder mee in het verhaal van DrsH. Nicky is verwerkt in het avondeten!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Zou Nicky vermoord zijn door de maffia?
ik zie 2 doden en 1 personeelslid.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:33 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat Huub dingen vertellen! In het kantoor. Streams mee graag!
Holleederquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Zou Nicky vermoord zijn door de maffia?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zie 2 doden en 1 personeelslid.
Kunnen ze niet iets leuks op de streams doen? Een huisdier of zo?
*FREE DILANA*
In Memoriam voor Nicky, het hondje van Amanda Done!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef DrsH het volgende:
Maar wel leuk om te zien hoe de dood van zo'n hondje jullie bezig houdt. Ach ja erg veel meer is er ook niet te beleven in DGK. Misschien een idee een topic te openen "in memorian" en daar over de overleden keffer door te discussieren.
Ik dacht dat ze moest poepen, zo raar loopt ze.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:52 schreef avonne het volgende:
Amanda staat op en waggelt alsof ze 8 maanden zwanger is
Slim bedacht van de febo.gewoon weer effe tegen Huub zeggen dat Claire aan de bak moet ,anders is ze in gevaar.en Huub en Jaap moeten daar weer voor zorgen en Brian en amanda weer vakantie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:47 schreef avonne het volgende:
Huub heeft iets bedacht om Claire voor het blok te zetten, maar hij wil nog niet tegen Jaap zeggen wat het is.
Daarmee wil hij Claire uitlokken tot het nemen van een stelling en het voeren van een discussie.
Jaap vraagt of het is dat Claire moet kiezen of ze Jaap er uit zal stemmen.
Huub zegt dat Claire hem toch niet zal wegstemmen, en vervolgt "nou komt Brian alweer weg, he?"
Dat is volgens mij onduidelijk. Lieke heeft Huub nog op de ontslagstoel gezet, maar of dat nu nog doorgaat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Rotterdammert het volgende:
voor wie is de ontslagronde?
Huub zet Jaap op de bank, heb ik begrepen, en Claire moet hem erin houdenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Rotterdammert het volgende:
voor wie is de ontslagronde?
Ach ja.... dan biedt hij Claire iig een kansje om TV te maken..... op dezelfde manier als waar al die fora zich in t verleden zo aan ergerden: oeverloze discussies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:59 schreef avonne het volgende:
Huub gaat vanavond aan claire zeggen dat hij echt niet monogaam zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |