quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:18 schreef Lady-night het volgende:
Jaap en Huub....snode plannen
http://www.clipser.com/watch_video/82159
Amanda zal die blik na DGK ook nog wel geregeld zien. En dan moet ze daarna weer een week tegen vrienden en familie liegen dat ze haar hoofd "tegen een kastje" heeft gestoten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian zojuist in gesprek met Amanda over haar paaldansen,
ziet er aardig verbeten uit ..... niet genoeg pammetjes denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef STAP01 het volgende:
Ze hadden beter Benji aan kunnen vragen!
Kan me niet lang genoeg duren voordat ie weer para isquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian zojuist in gesprek met Amanda over haar paaldansen,
ziet er aardig verbeten uit ..... niet genoeg pammetjes denk ik.
[ afbeelding ]
Ach in Belgie kennen ze alleen : Resevoir Dogs ...quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat er ook een film bestaat die heet * All dogs go to heaven*
Huub is zeker weg!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dimi vraagt Claire naar haar pijpvaardigheid...
Zelfs Amanda kijkt nu niet meer en zit met Brian aan tafel te etenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
Niemand vindt de film leuk volgens mij
Amanda heeft het toch al maaaaaaanden over deze film?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
Niemand vindt de film leuk volgens mij
Ga jij es op NOLIFE zoekenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft het toch al maaaaaaanden over deze film?
Dimitri zou is goed in elkaar moeten worden getrapt. Wat een vieze gast is dat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dimitri is is duidelijk weer aan het sukkelen met z'n homofilie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |