abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56420291
Amanda mag niet meer erotisch paaldansen van Brian.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56420301
Het zit Brian toch niet lekker, dat gepaaldans. Al die mannen die naar je kijken!
Maar elke dag in je blote tieten op tv paraderen, dat mag wel
En zelf trekt hij ook altijd zijn shirt uit bij zn optredentjes
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56420327
Brian vind het toch vervelend dat andere mannen kijken als Amanda in deze positie staat. Brain vind Amanda zijn parel en legt Amanda uit dat mannen geil worden als zij in deze houdingen hangt.

Amanda zegt, zo is erotische dansen.....
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:14:56 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56420403
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:07 schreef farscapevr6 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tPm1oQXosSE

uitgelekte video waarop brian te horen is terwijl ie met z n computertje aan t spelen is

ps. ik lach hier onder t buro van t lachen:D
Kill the fuckin' gumba
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56420408
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom je op nowlive zou willen posten. Zo onoverzichtelijk als de pest.
ik vind het niet onoverzichtelijk.... en het nachtverslag is top daar
pi_56420445
Hij ging er zelf bij zitten met zn zakje chips...
pi_56420512
Brain vind het niet leuk dat ze paaldanst. Ze discuseren over hun beide hobby's. Amanda zegt het niet leuk te vinden dat Brain aan K1 mee doet. Brain vind dit niet te vergelijken. Amanda zegt dat ze met haar hobby niet de kans maakt haar gezicht te beschadigen.

Brain zegt dus niet dat ze niet meer mag paaldansen....
pi_56420534
Nog een reactie van Hedda
Alles VOOR huub en nooit ten nadele...

Ik ben gewoon een vriendin dus wat zou er aan de hand moeten zijn? .........Een dagje champagne drinken!
pi_56420645
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom je op nowlive zou willen posten. Zo onoverzichtelijk als de pest.
Mee eens...
pi_56420648
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 21:34 schreef Desii het volgende:
Selene gaat Hedda uitnodigen in de villa voor zichzelf.

Dit zeg geen zoden aan de dijk; want Huub zei gister al tegen Claire dat hij Hedda wilde uitnodigen van zijn punten (evenals Syl, Joris en zijn neefjes)
Huub heeft volgens mij maar 340 CP.
Hij dacht gisteren zeker dat hij er weer 500 zou krijgen, maar de CP poll viel een beetje tegen hij had maar 34%
Net genoeg CP om twee mensen uit te nodigen.
pi_56420690
Smerige dimitri is ook weer aan het stoken.
pi_56420701
Eerlijke, oprechte Selene gaat weer los over Claire
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56420750
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
Brain vind het niet leuk dat ze paaldanst. Ze discuseren over hun beide hobby's. Amanda zegt het niet leuk te vinden dat Brain aan K1 mee doet. Brain vind dit niet te vergelijken. Amanda zegt dat ze met haar hobby niet de kans maakt haar gezicht te beschadigen.

Brain zegt dus niet dat ze niet meer mag paaldansen....
Heb je gelijk in!

Maar hij zei er ook nog bij Margriet is vrijgezel! (Margriet de paaldanslerares)
pi_56420858
Wat blaat Amanda weer!
pi_56420933
Wat staat Brian nu weer als een malloot in het hoekje van de gang.
pi_56420979
Kan dat gastspelertje Selene nu weer van de streams af. Bedankt.
pi_56420986
pi_56420995
Amanda, Claire, hebben een heel aardig gesprek samen. Huub, Brain en Dimitrie zitten er bij. De mannen houden aardig hun mond dich. Zelfs Huub.

Ze ratelt een beetje door maar zeg mijn inziens toch best goede dingen. Claire beaamt voor een groot deel de dingen die Amanda zegt.
pi_56421016
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:29 schreef petraa het volgende:
Wat staat Brian nu weer als een malloot in het hoekje van de gang.
Straf?
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_56421040
Zal me gewoon niet verbazen als die twee nog eens grote vriendinnen gaan worden....
  Moderator woensdag 30 januari 2008 @ 22:32:44 #96
184769 crew  Deisyy
pi_56421051
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
Amanda, Claire, hebben een heel aardig gesprek samen. Huub, Brain en Dimitrie zitten er bij. De mannen houden aardig hun mond dich. Zelfs Huub.

Ze ratelt een beetje door maar zeg mijn inziens toch best goede dingen. Claire beaamt voor een groot deel de dingen die Amanda zegt.
Af en toe denk ik dat Claire niet veel meer kan dan beamen en ja en amen zeggen, ik vind haar een aardige meid maar nogal een sufmuts zonder mening.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_56421054
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:

Zou ik ook doen, des te sneller houdt ze haar waffel weer.
pi_56421069
pi_56421178
Toch vind ik Claire niet helemaal zo sterk. Ze zegt iedere keer maar, ik moet er zelf achter komen en ik weet waar ik aan begin. Ik denk dat als je dan op je bek gaat, het echt je eigen schuld is.
pi_56421190
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Zou ik ook doen, des te sneller houdt ze haar waffel weer.
Ja zeg alsjeblieft. Snollie loopt weer te bleren. Daar valt helemaal geen normaal gesprek mee te voeren op deze toon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')