And this is tv menquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel : Handig, gratis bezoek voor huub
Het jammere hieraan is dat we nu ook weten dat Zeurlene nog minimaal een week in de kooi zit.quote:
Het is net GTST, je zou het zo zelf geschreven kunnen hebben.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:41 schreef Margo37 het volgende:
Een week geleden ofzo schreef ik hier nog dat het me niet zou verbazen dat Hedda mee zou gaan in een script
Ik begrijp helemaal niet hoe een gastspeler nu weer zo'n rol vóór B&A mag spelen. Wat is dit weer reteirritant.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:41 schreef petraa het volgende:
Als Hedda werkelijk wat om Huub zou geven, zou ze daar niet aan meedoen. Ze weet dat het alleen is om Huub te bashen.
Brian wil die cds voor thuis...hij jat ze gewoonquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:53 schreef T-lex het volgende:
Huub pakt een cd map van Brian.
Nou dacht ik begrepen te hebben dat hij daarvoor toestemming moest vragen. Brian heeft zelfs aangegeven achter dat die mappen persoonlijk bezit zijn, hoorde ik net.
ben benieuwd...
Vertel vertelquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
Hedda is online op nowlife en weet van alle "snode" plannen af..
Mooi, wat is haar reactie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
Thnx ratna kusquote:
Ratna is toch de zus van Huub.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Thnx ratna kus
Ik kwam ook maar ff reageren,
word gewoon gezellig zoals altijd meer niet!
Greetzzz
Dit is haar reactie.... en ik zeg gaan met die banaan.... kost Huppeltje lekker geen cp
Wat zegt zequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Kinga het volgende:
Jaap trekt de paal uit zijn voegen.
Dan krijgt Amanda dus ook nog een boete voor de brief van Claire of Huub die zij van de week te pakken had. Maar ja dan hoor je de redactie niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:53 schreef T-lex het volgende:
Huub pakt een cd map van Brian.
Nou dacht ik begrepen te hebben dat hij daarvoor toestemming moest vragen. Brian heeft zelfs aangegeven achter dat die mappen persoonlijk bezit zijn, hoorde ik net.
ben benieuwd...
Hoe zie je dat en waar zitten ze dan ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ja.... zowel Ratna als Hedda zijn daar nu online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |