Ik denk eerder aan het plan wat hij naar ik meen dinsdag besproken hebt. Dat ze mensen wilden uitnodigen die of een familie lid hebben die dood zijn, of iemand die door de K1 invallide zijn geworden. Hiermee wilden ze Amanda bang maken da thaar vriend aan die wedstrijd deel neemt. Ik denk dat men dit inderdaad te erg vind.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Na het lezen van de brieven, moest Huub naar het hokje.... toen hij terugkwam zei hij tegen Claire dat een plan tegen Amanda niet door mocht gaan. het was te erg.
Meer is er niet over gezegd.
edit: waarschijnlijk gaat het over het plan, waar Petraa het over heeft... die pluche hondjes overal ophangen...
Ooh, nou dan ga ik ook ff kijken...!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Om half 8.Kids zijn al helemaal gek.Maar wacht eerst het weer af.
Daar is ze te lief voorquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:37 schreef petraa het volgende:
Ik hoop zo dat ze zo gigantisch de deksel op haar neus krijgt van Hedda.
Dat Hedda zegt. Ik doe niet mee met jullie smerige spelletjes om Huub een loer te draaien.
Mogen ze die pokkehond wel vastleggen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:34 schreef Desii het volgende:
Selene gaat Hedda uitnodigen in de villa voor zichzelf.
Dit zeg geen zoden aan de dijk; want Huub zei gister al tegen Claire dat hij Hedda wilde uitnodigen van zijn punten (evenals Syl, Joris en zijn neefjes)
Vroeger zat er nog haar op , nu is de evolutie zover geevolueerd dat zelfs meisjes van 19 nog nooit een haartje hebben hoeven missen ..quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Vroeger noemden ze dit gewoon 'beaver shot', maar de laatste tijd hoor je vaak de term 'punani pic'.
[ afbeelding ]
Komt Selene ook nog zo in beeld?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
Vroeger noemden ze dit gewoon 'beaver shot', maar de laatste tijd hoor je vaak de term 'punani pic'.
[ afbeelding ]
Misschien denkt ze wel : Handig, gratis bezoek voor huubquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:41 schreef Margo37 het volgende:
Een week geleden ofzo schreef ik hier nog dat het me niet zou verbazen dat Hedda mee zou gaan in een script
Jezus Christus.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |