Vergeet niet het belangrijkste Acteur.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Èn scenarioschrijver, èn cameraman, èn regisseur....een makkie voor Brian....
Dat is het leukste Commentaar Op de Streams van vanavond!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian: Zou je hem hier willen begraven ????
Hoe komt die mongool er op ............
Oja, alleen de ondertiteling zal hij dan toch aan een ander moeten overlaten.......quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Vergeet niet het belangrijkste Acteur.
Die krijgt het script van de ontslagronde!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
waar is huub eigenlijk?
Nee joh Brianiaans is ook een leuke taal en zo krijgt de LOI ook weer wat te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Oja, alleen de ondertiteling zal hij dan toch aan een ander moeten overlaten.......
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef STAP01 het volgende:
haha, het lijkt net of Amanda borstvoeding krijgt van Brian!
Dat is niet helemaal waar. Ik vind wel dat zij juist reageert. Kennelijk niet genoeg om er televisie mee te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:07 schreef petraa het volgende:
Huub zegt het nu wel mooi tegen Claire! Hij zegt wat wij allemaal denken.
ik ben het helemaal met je eens, maar het is geen tv maken he!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik vind wel dat zij juist reageert. Kennelijk niet genoeg om er televisie mee te maken.
Nou ja, ze mag ook eigenlijk wel iets gebekter worden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens, maar het is geen tv maken he!
Ik lees de COS en jullie commentaren zijn geweldig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |