quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zie 2 doden en 1 personeelslid.
Kunnen ze niet iets leuks op de streams doen? Een huisdier of zo?
*FREE DILANA*
In Memoriam voor Nicky, het hondje van Amanda Done!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef DrsH het volgende:
Maar wel leuk om te zien hoe de dood van zo'n hondje jullie bezig houdt. Ach ja erg veel meer is er ook niet te beleven in DGK. Misschien een idee een topic te openen "in memorian" en daar over de overleden keffer door te discussieren.
Ik dacht dat ze moest poepen, zo raar loopt ze.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:52 schreef avonne het volgende:
Amanda staat op en waggelt alsof ze 8 maanden zwanger is
Slim bedacht van de febo.gewoon weer effe tegen Huub zeggen dat Claire aan de bak moet ,anders is ze in gevaar.en Huub en Jaap moeten daar weer voor zorgen en Brian en amanda weer vakantie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:47 schreef avonne het volgende:
Huub heeft iets bedacht om Claire voor het blok te zetten, maar hij wil nog niet tegen Jaap zeggen wat het is.
Daarmee wil hij Claire uitlokken tot het nemen van een stelling en het voeren van een discussie.
Jaap vraagt of het is dat Claire moet kiezen of ze Jaap er uit zal stemmen.
Huub zegt dat Claire hem toch niet zal wegstemmen, en vervolgt "nou komt Brian alweer weg, he?"
Dat is volgens mij onduidelijk. Lieke heeft Huub nog op de ontslagstoel gezet, maar of dat nu nog doorgaat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Rotterdammert het volgende:
voor wie is de ontslagronde?
Huub zet Jaap op de bank, heb ik begrepen, en Claire moet hem erin houdenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Rotterdammert het volgende:
voor wie is de ontslagronde?
Ach ja.... dan biedt hij Claire iig een kansje om TV te maken..... op dezelfde manier als waar al die fora zich in t verleden zo aan ergerden: oeverloze discussies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:59 schreef avonne het volgende:
Huub gaat vanavond aan claire zeggen dat hij echt niet monogaam zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |