Ik kan me niet voorstellen dat er zulke lieve mensen bestaan!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Fucking hell, wat is Claire tenenkrommend lief
Ze bestaan, kennelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er zulke lieve mensen bestaan!
En nu maar wachten op het bekende "addertje onder het gras"quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Fucking hell, wat is Claire tenenkrommend lief
Nog een week en ze zit in kamp BAks - dan zien we haar opeens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En nu maar wachten op het bekende "addertje onder het gras"
Kan ze beginnen met een bezoek aan de kooi voor een intervieuw met Brian.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:12 schreef Verida het volgende:Goedemorgen, vannacht niet veel te melden geweest?
En is die paaldansjuf nog blijven slapen?
Lieke's vertrek in de tv uitzending van vanavond wordt aangekondigd met een interview in het AD.
Er staat weinig nieuws in, ze is blij om eruit te zijn, snapt Huub niet en vindt zijn gedrag absurd, was zelfs af en toe bang van hem. Ze is nu helemaal gelukkig en heeft geen spijt van haar deelname. Ze begrijpt nu Dennis beter omdat hij ook een maand lang getreiterd is. Ze zit niet om werk verlegen en gaat zich samen met Quintin inzetten voor DASAV, een stichting tegen agressie en geweld.
moggequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan ze beginnen met een bezoek aan de kooi voor een intervieuw met Brian.
Goedemorgen
Als ze Brian ff aan de tand zou voelen wil ik haar nog wel een keer tolereren op de streamsquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:12 schreef Desii het volgende:
[..]
mogge
ik wil geen Lieke meer in de villa ....... Laat Hedda maar komen; leuk voor Huub en mooie test voor Claire
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:17 schreef Margo37 het volgende:
Als ze Brian ff aan de tand zou voelen wil ik haar nog wel een keer tolereren op de streams
Nee ging niet door, waren heel veel mails naartoe gestuurd had ik gelezen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?
En een goedemorgen.
Goedemorgenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?
En een goedemorgen.
Precies mijn gedachte toen die interviewaanvraag de villa inkwam. Maar blijkbaar zijn de programmamakers er -na een stroom mails, dus- zelf wel achter gekomen dat dit een lost cause was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:28 schreef yellowfirst het volgende:
Goedemorgen
Hoe moet je Brian inpassen in een serieus programma waar mensen elkaar verstaan en begrijpen?Vooral dat laatste is voor de interviewer onbegonnen werk....
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Margo37 het volgende:
Amanda al uit bed, een wonder is geschied.
Jaja, ze gunt Brian ook een keer z'n uitslaapdag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Margo37 het volgende:
Amanda al uit bed, een wonder is geschied.
Goedemorgen, nee uiteindelijk is ze iets over eenen vertrokken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:12 schreef Verida het volgende:Goedemorgen, vannacht niet veel te melden geweest?
En is die paaldansjuf nog blijven slapen?
Een cameraploeg erbij, en hoppa, weer tv gemaakt....quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??
Over m'n Nicky's lijk!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een cameraploeg erbij, en hoppa, weer tv gemaakt....
En ze gaf nog ff een kus aan haar skattie, koetsie koetsie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jaja, ze gunt Brian ook een keer z'n uitslaapdag.
Niet dat Palma weer om de haverklap naast dat bed staat omdat Amanda er niet uit komt.
Mischien naar Natasia?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Herma praat Amanda maar even aan, dat dat andere overgebleven tekkeltje,
maar even naar Nadia toe moet. Dat is de beste oplossing volgens haar, en
Amanda is het er helemaal mee eens. Zij gaat het zometeen direct doorbellen.
Ja Nadia, zit je straks met twee poedels opgescheept ......![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef avonne het volgende:
Ik snap iets niet.
De ouders van Siegfried zorgde voor de hondjes.
Nu is Juicy bij Danielle, maar Mama vindt dat niet goed.
Wie heeft Juicy dan naar Danielle gebracht?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:01 schreef petraa het volgende:
Dilana is met Mike mee naar het werk!
ik had nog nooit van die woningbouwvereniging gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.
Weet je de naam nog? En dat lijkt me inderdaad een vreemde constructie voor een woningbouwvereniging-huisje. Misschien is degene die de huur heeft geregeld wel vaste klant van de moeder van Amanda in het huis van plezier?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:07 schreef avonne het volgende:
ik had nog nooit van die woningbouwvereniging gehoord.
En dat huis had Mama geregeld op naam van Amanda...
Hoe kan dat?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef DrsH het volgende:
ik denk dat het beestje in een Aziatische maaltijd verwerkt is door mamanda "sate Antjing"
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef avonne het volgende:
Ik snap iets niet.
De ouders van Siegfried zorgde voor de hondjes.
Nu is Juicy bij Danielle, maar Mama vindt dat niet goed.
Wie heeft Juicy dan naar Danielle gebracht?
Dus als Daniëlle weer bij haar moeder in Zaandam(?) woont dan was Juicy daar waarschijnlijk al gewoon, maar zal Daniëlle nu wel degene zijn die er voor zorgt?quote:19:22 Amanda belt...
Als de 20-jarige haar zus aan de lijn krijgt vraagt ze meteen hoe het met Juicy is. "Hij is een beetje dik geworden", laat Daniëlle weten. "Waar is Nicky nu?", vraagt Amanda bezorgd. En hoe is het gebeurd?", vraagt ze verder. "Ze was Nicky aan het uitlaten toen hij door een hekje liep en het ging heel snel. Voordat mama het wist kwam er een andere hond aan en beet hem dood. Mama gaat wel die andere hond aanklagen", laat haar zus aan Amanda weten. De 20-jarige lijkt al een stuk rustiger te worden!
Ook daar geloof ik niets van. Dat mens kijkt amper naar d'r eigen kinderen om en gaat wel dat hondje uitlaten? Mij iets te far fetched.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef Leandra het volgende:
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:
Woningbouwverenigingen zullen daar idd niet snel mee zijn, maar als het om particuliere huur gaat dan kan men andere regels hanteren, en is het wel mogelijk dat huisdieren niet zijn toegestaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.
Hij was bij de ouders van Siegfried en is daar losgebroken uit de tuin en in de tuin van de buren terecht gekomen en door de hond van de buren doodgebeten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:
[..]
Dus als Daniëlle weer bij haar moeder in Zaandam(?) woont dan was Juicy daar waarschijnlijk al gewoon, maar zal Daniëlle nu wel degene zijn die er voor zorgt?
Ehm... volgens mij deed ze dat hondje uitlaten nou ook niet bepaald zorgvuldigquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook daar geloof ik niets van. Dat mens kijkt amper naar d'r eigen kinderen om en gaat wel dat hondje uitlaten? Mij iets te far fetched.
Particuliere huur rijmt toch niet met een woningbouwvereniging?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:19 schreef Leandra het volgende:
Woningbouwverenigingen zullen daar idd niet snel mee zijn, maar als het om particuliere huur gaat dan kan men andere regels hanteren, en is het wel mogelijk dat huisdieren niet zijn toegestaan.
Maar het kan natuurlijk ook een bagger-excuus zijn, of zo'n regeltje wat nog wel in de huisregels staat (zoals 'geen wasgoed op het balkon') maar waar niemand meer over valt.
VV heeft het zoals gewoonlijk weer verkeerd. Luister naar Danielle,ze zegt.......die vrouw, dat is dus de moeder van Siegfried.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef Leandra het volgende:
Maar who the fuck is die Siegfried toch als er iedere keer een Peter de telefoon van haar moeder opneemt, en haar vervolgens haar moeder niet aan de telefoon wil geven??quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij was bij de ouders van Siegfried en is daar losgebroken uit de tuin en in de tuin van de buren terecht gekomen en door de hond van de buren doodgebeten.
Dat is wat ik gehoord heb in een filmpje ofzo!
Ik heb geen flauw idee, ik weet niet beter dat die kerel Siegfried heet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar who the fuck is die Siegfried toch als er iedere keer een Peter de telefoon van haar moeder opneemt, en haar vervolgens haar moeder niet aan de telefoon wil geven??
Daarbij... Amanda d'r moeder is 50 ofzo?? Siegfried zal wellicht dezelfde leeftijd hebben, dus als die hondjes gedumpt zijn bij Siegfried z'n ouders dan lopen die tegen de 80??
Geen wonder dat die hondjes dan een probleem zijn..... woningbouwverenigingen doen over t algemeen niet zo moeilijk over een paar van die keffertjes, maar bejaardentehuizen wel
Een woning voor je 20-jarige dochter huren rijmt ook niet met een woningbouwvereniging, zeker niet in een land waar je je pas op je 18de kunt inschrijven voor een woning en dan gemiddeld zeker 5 jaar moet wachten voor je voor een of ander pauperflatje in aanmerking komt.... En dan nog zul je zelf je handtekening onder het huurcontract moeten zetten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Particuliere huur rijmt toch niet met een woningbouwvereniging?
Dat klopt inderdaad ook. Ofwel: ook dat verhaal klopt van geen kanten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:27 schreef Leandra het volgende:
Een woning voor je 20-jarige dochter huren rijmt ook niet met een woningbouwvereniging, zeker niet in een land waar je je pas op je 18de kunt inschrijven voor een woning en dan gemiddeld zeker 5 jaar moet wachten voor je voor een of ander pauperflatje in aanmerking komt.... En dan nog zul je zelf je handtekening onder het huurcontract moeten zetten.
Daarbij: Amanda heeft geen inkomsten dus kan sowieso niets huren, haar moeder kan dat wel voor haar gehuurd hebben maar dan zal ze toch zelf alle verantwoordelijkheid moeten dragen, en zal het zeker geen sociale woningbouw zijn.
Kee, Siegfried is jonger en z'n ouders zijn niet goed wijs dat alles maar bij hun gedumpt mag worden.. ben ook benieuwd wie er op Daniëlle let als Amanda d'r moeder naar Miami aan t cruisen is... of ligt het aan mij dat ik het niet normaal vind dat je een 17-jarige alleen thuis laat terwijl je zelf aan de andere kant van de wereld zit?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:
Siegfried is een stuk jonger dan de moeder van Amanda. En volgens mij is die Peter een soort 'zakenrelaasie'.
Lieverd: normaal in één zucht noemen met deze verknipte familie is niet normaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:30 schreef Leandra het volgende:
Kee, Siegfried is jonger en z'n ouders zijn niet goed wijs dat alles maar bij hun gedumpt mag worden.. ben ook benieuwd wie er op Daniëlle let als Amanda d'r moeder naar Miami aan t cruisen is... of ligt het aan mij dat ik het niet normaal vind dat je een 17-jarige alleen thuis laat terwijl je zelf aan de andere kant van de wereld zit?
Misschien is Peter een "zakenrelaasie" van Jan Bik, Amanda heeft iig een hekel aan die vent, dat is duidelijk te merken als ze hem aan de telefoon krijgt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:
Siegfried is een stuk jonger dan de moeder van Amanda. En volgens mij is die Peter een soort 'zakenrelaasie'.
Dat denk ik wel, ja. Dat de moeder van Amanda 'in het leven' zit, lijkt mij klip en klaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:31 schreef beequeen het volgende:
Misschien is Peter een "zakenrelaasie" van Jan Bik, Amanda heeft iig een hekel aan die vent, dat is duidelijk te merken als ze hem aan de telefoon krijgt.
My bad.. het is nog vroeg enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd: normaal in één zucht noemen met deze verknipte familie is niet normaal.
amanda's moeder is 43, toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar who the fuck is die Siegfried toch als er iedere keer een Peter de telefoon van haar moeder opneemt, en haar vervolgens haar moeder niet aan de telefoon wil geven??
Daarbij... Amanda d'r moeder is 50 ofzo?? Siegfried zal wellicht dezelfde leeftijd hebben, dus als die hondjes gedumpt zijn bij Siegfried z'n ouders dan lopen die tegen de 80??
Geen wonder dat die hondjes dan een probleem zijn..... woningbouwverenigingen doen over t algemeen niet zo moeilijk over een paar van die keffertjes, maar bejaardentehuizen wel
Ik ga eerder mee in het verhaal van DrsH. Nicky is verwerkt in het avondeten!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Zou Nicky vermoord zijn door de maffia?
ik zie 2 doden en 1 personeelslid.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:33 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat Huub dingen vertellen! In het kantoor. Streams mee graag!
Holleederquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Zou Nicky vermoord zijn door de maffia?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zie 2 doden en 1 personeelslid.
Kunnen ze niet iets leuks op de streams doen? Een huisdier of zo?
*FREE DILANA*
In Memoriam voor Nicky, het hondje van Amanda Done!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef DrsH het volgende:
Maar wel leuk om te zien hoe de dood van zo'n hondje jullie bezig houdt. Ach ja erg veel meer is er ook niet te beleven in DGK. Misschien een idee een topic te openen "in memorian" en daar over de overleden keffer door te discussieren.
Ik dacht dat ze moest poepen, zo raar loopt ze.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:52 schreef avonne het volgende:
Amanda staat op en waggelt alsof ze 8 maanden zwanger is
Slim bedacht van de febo.gewoon weer effe tegen Huub zeggen dat Claire aan de bak moet ,anders is ze in gevaar.en Huub en Jaap moeten daar weer voor zorgen en Brian en amanda weer vakantie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:47 schreef avonne het volgende:
Huub heeft iets bedacht om Claire voor het blok te zetten, maar hij wil nog niet tegen Jaap zeggen wat het is.
Daarmee wil hij Claire uitlokken tot het nemen van een stelling en het voeren van een discussie.
Jaap vraagt of het is dat Claire moet kiezen of ze Jaap er uit zal stemmen.
Huub zegt dat Claire hem toch niet zal wegstemmen, en vervolgt "nou komt Brian alweer weg, he?"
Dat is volgens mij onduidelijk. Lieke heeft Huub nog op de ontslagstoel gezet, maar of dat nu nog doorgaat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Rotterdammert het volgende:
voor wie is de ontslagronde?
Huub zet Jaap op de bank, heb ik begrepen, en Claire moet hem erin houdenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Rotterdammert het volgende:
voor wie is de ontslagronde?
Ach ja.... dan biedt hij Claire iig een kansje om TV te maken..... op dezelfde manier als waar al die fora zich in t verleden zo aan ergerden: oeverloze discussies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:59 schreef avonne het volgende:
Huub gaat vanavond aan claire zeggen dat hij echt niet monogaam zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |