Jaja, ze gunt Brian ook een keer z'n uitslaapdag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Margo37 het volgende:
Amanda al uit bed, een wonder is geschied.
Goedemorgen, nee uiteindelijk is ze iets over eenen vertrokken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:12 schreef Verida het volgende:Goedemorgen, vannacht niet veel te melden geweest?
En is die paaldansjuf nog blijven slapen?
Een cameraploeg erbij, en hoppa, weer tv gemaakt....quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??
Over m'n Nicky's lijk!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een cameraploeg erbij, en hoppa, weer tv gemaakt....
En ze gaf nog ff een kus aan haar skattie, koetsie koetsie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jaja, ze gunt Brian ook een keer z'n uitslaapdag.
Niet dat Palma weer om de haverklap naast dat bed staat omdat Amanda er niet uit komt.
Mischien naar Natasia?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Herma praat Amanda maar even aan, dat dat andere overgebleven tekkeltje,
maar even naar Nadia toe moet. Dat is de beste oplossing volgens haar, en
Amanda is het er helemaal mee eens. Zij gaat het zometeen direct doorbellen.
Ja Nadia, zit je straks met twee poedels opgescheept ......![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef avonne het volgende:
Ik snap iets niet.
De ouders van Siegfried zorgde voor de hondjes.
Nu is Juicy bij Danielle, maar Mama vindt dat niet goed.
Wie heeft Juicy dan naar Danielle gebracht?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:01 schreef petraa het volgende:
Dilana is met Mike mee naar het werk!
ik had nog nooit van die woningbouwvereniging gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.
Weet je de naam nog? En dat lijkt me inderdaad een vreemde constructie voor een woningbouwvereniging-huisje. Misschien is degene die de huur heeft geregeld wel vaste klant van de moeder van Amanda in het huis van plezier?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:07 schreef avonne het volgende:
ik had nog nooit van die woningbouwvereniging gehoord.
En dat huis had Mama geregeld op naam van Amanda...
Hoe kan dat?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef DrsH het volgende:
ik denk dat het beestje in een Aziatische maaltijd verwerkt is door mamanda "sate Antjing"
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef avonne het volgende:
Ik snap iets niet.
De ouders van Siegfried zorgde voor de hondjes.
Nu is Juicy bij Danielle, maar Mama vindt dat niet goed.
Wie heeft Juicy dan naar Danielle gebracht?
Dus als Daniëlle weer bij haar moeder in Zaandam(?) woont dan was Juicy daar waarschijnlijk al gewoon, maar zal Daniëlle nu wel degene zijn die er voor zorgt?quote:19:22 Amanda belt...
Als de 20-jarige haar zus aan de lijn krijgt vraagt ze meteen hoe het met Juicy is. "Hij is een beetje dik geworden", laat Daniëlle weten. "Waar is Nicky nu?", vraagt Amanda bezorgd. En hoe is het gebeurd?", vraagt ze verder. "Ze was Nicky aan het uitlaten toen hij door een hekje liep en het ging heel snel. Voordat mama het wist kwam er een andere hond aan en beet hem dood. Mama gaat wel die andere hond aanklagen", laat haar zus aan Amanda weten. De 20-jarige lijkt al een stuk rustiger te worden!
Ook daar geloof ik niets van. Dat mens kijkt amper naar d'r eigen kinderen om en gaat wel dat hondje uitlaten? Mij iets te far fetched.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef Leandra het volgende:
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:
Woningbouwverenigingen zullen daar idd niet snel mee zijn, maar als het om particuliere huur gaat dan kan men andere regels hanteren, en is het wel mogelijk dat huisdieren niet zijn toegestaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt van dat hele verhaal geen barst. Er zitten veel te veel barsten in. Ik heb iig nog nooit van een woningbouwvereniging gehoord die het houden van huisdieren verbiedt.
Hij was bij de ouders van Siegfried en is daar losgebroken uit de tuin en in de tuin van de buren terecht gekomen en door de hond van de buren doodgebeten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens VV was Amanda d'r moeder met Nicky aan t wandelen toen die doodgebeten werd:
[..]
Dus als Daniëlle weer bij haar moeder in Zaandam(?) woont dan was Juicy daar waarschijnlijk al gewoon, maar zal Daniëlle nu wel degene zijn die er voor zorgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |