Ik kan me niet voorstellen dat er zulke lieve mensen bestaan!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Fucking hell, wat is Claire tenenkrommend lief
Ze bestaan, kennelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er zulke lieve mensen bestaan!
En nu maar wachten op het bekende "addertje onder het gras"quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Fucking hell, wat is Claire tenenkrommend lief
Nog een week en ze zit in kamp BAks - dan zien we haar opeens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En nu maar wachten op het bekende "addertje onder het gras"
Kan ze beginnen met een bezoek aan de kooi voor een intervieuw met Brian.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:12 schreef Verida het volgende:Goedemorgen, vannacht niet veel te melden geweest?
En is die paaldansjuf nog blijven slapen?
Lieke's vertrek in de tv uitzending van vanavond wordt aangekondigd met een interview in het AD.
Er staat weinig nieuws in, ze is blij om eruit te zijn, snapt Huub niet en vindt zijn gedrag absurd, was zelfs af en toe bang van hem. Ze is nu helemaal gelukkig en heeft geen spijt van haar deelname. Ze begrijpt nu Dennis beter omdat hij ook een maand lang getreiterd is. Ze zit niet om werk verlegen en gaat zich samen met Quintin inzetten voor DASAV, een stichting tegen agressie en geweld.
moggequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan ze beginnen met een bezoek aan de kooi voor een intervieuw met Brian.
Goedemorgen
Als ze Brian ff aan de tand zou voelen wil ik haar nog wel een keer tolereren op de streamsquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:12 schreef Desii het volgende:
[..]
mogge
ik wil geen Lieke meer in de villa ....... Laat Hedda maar komen; leuk voor Huub en mooie test voor Claire
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:17 schreef Margo37 het volgende:
Als ze Brian ff aan de tand zou voelen wil ik haar nog wel een keer tolereren op de streams
Nee ging niet door, waren heel veel mails naartoe gestuurd had ik gelezen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?
En een goedemorgen.
Goedemorgenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over het aan de tand voelen van Brian gesproken: dat (diepte-) interview voor die interviewtv-zender Het Gesprek is naar mijn weten ook nooit doorgegaan, wel?
En een goedemorgen.
Precies mijn gedachte toen die interviewaanvraag de villa inkwam. Maar blijkbaar zijn de programmamakers er -na een stroom mails, dus- zelf wel achter gekomen dat dit een lost cause was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:28 schreef yellowfirst het volgende:
Goedemorgen
Hoe moet je Brian inpassen in een serieus programma waar mensen elkaar verstaan en begrijpen?Vooral dat laatste is voor de interviewer onbegonnen werk....
Dan zal er wel iets "leuks" voor haar op t programma staan.. een uitje naar het hondenmortuarium??quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:22 schreef Margo37 het volgende:
Amanda al uit bed, een wonder is geschied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |