Aangevraagd door Huub, naar wat ik begreep. Wat een watje zegquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef rooie3 het volgende:
Jippie een film vanavond voor de prinses Dreamgirls.Duurt 131 minuten.
Zo tragisch. Nicky o Nicky, we zullen je missenquote:
Die beesten hadden toch al geen vast thuis en werden van hot naar haar gesleept.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo tragisch. Nicky o Nicky, we zullen je missen
Leuk idee. Het beestje kunnen we dan gewoon verpakken in een leuk hip schoudertasje en opsturen naar Amanda, zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die beesten hadden toch al geen vast thuis en werden van hot naar haar gesleept.
Óf... we kunnen een fok inzamelingsactie doen voor een nieuw vriendje voor Juicy![]()
Wel een van pluche danquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die beesten hadden toch al geen vast thuis en werden van hot naar haar gesleept.
Óf... we kunnen een fok inzamelingsactie doen voor een nieuw vriendje voor Juicy![]()
Wrs zijn VOL en Nolife daar al druk mee, bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:24 schreef Disana het volgende:
Playbacken neem ik aan, koopt toch geen mens dat singletje.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Weet iemand wat Jaap komt doen bij de mediamarkt.Komt hij optreden of gewoon zijn handtekening op de cd zette.
Hij komt morgen in Ede en me kids willen erheen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Playbacken neem ik aan, koopt toch geen mens dat singletje.
Volgens Jaap vlogen de singeltjes de vorige keer de deur uit, 500 in een uur. LL zat met zijn oren te klapperen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Playbacken neem ik aan, koopt toch geen mens dat singletje.
Met een mooi nekbandje met svarovski steentjesquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan toch minimaal met een opwindmechanisme, anders kan Juicy er niet mee spelen.
Als je erheen gaat, zeg hem ff dat ie moet kappen met dat 'overacting'. Zeer vervelend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij komt morgen in Ede en me kids willen erheen.
En gelijk heeft ie. Die hond bijt om de haverklap en hoort niet in de slaapkamer. Het voorstel is om Dilana in het kantoor te laten slapen. Lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef tipsch het volgende:
Huub maakt stennis tegen Mike over dat valse beest, Dilana
Volgens mij moet je wel in-en-in-slecht zijn als je het voor elkaar krijgt om door deze superlieverd gebeten te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:38 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gespreksonderwerp weet van niets....
Heeft niks te maken met slecht zijn. Dilana bijt wlillekeurig, dat vind ik een slechte zaak, hoe lief dat beest ook is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij moet je wel in-en-in-slecht zijn als je het voor elkaar krijgt om door deze superlieverd gebeten te worden.
Leuk jasje, echt iets voor Nicky....oeps, Nicky is niet meer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:42 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Dit is de mijne..... Plast niet in huis, misschien kan Amanda WEL voor deze zorgen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk jasje, echt iets voor Nicky....oeps, Nicky is niet meer.
Zelfs haar pruik lijkt een beetje boven haar hoofd te zwevenquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amanda is ook in diepe rouw, in het zwart gekleed en zelfs haar nagels zijn zwart gelakt...
Dat weet ik wel, ik zet er een tegenstelling neer om te benadrukken dat ik Dilana echt een lief beest vind.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met slecht zijn. Dilana bijt wlillekeurig, dat vind ik een slechte zaak, hoe lief dat beest ook is.
Dat kan wel kloppen, ze is namelijk paranormaal begaafd blijkt nu. Ze voelde het aankomen met haar hondje..quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs haar pruik lijkt een beetje boven haar hoofd te zweven
Niet dat ik weet. De andere miljonairs wel?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
En helemaal geen post voor Huub alleen? Toch wel.
Ja, geloof ik welquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. De andere miljonairs wel?![]()
Oh gelukkig, het is gewoon verklaarbaar... pffieuw, ik was al ff bang dat het zonder directe reden was en dat het gewoon aan de kwailiteit van de pruik lagquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen, ze is namelijk paranormaal begaafd blijkt nu. Ze voelde het aankomen met haar hondje..
dus kan ze ook dingen laten zweven.
Nee, mijn ergernisgrens is nog niet bereikt. Ik vind haar totnogtoe gewoon nietszeggend, verder eigenlijk niets.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
Ben ik de enige die zich zo langzamerhand begint te ergeren aan Claire? Ik krijg een Dennix déja-vu bij haar.
Laatste woorden herhalen en maar zingen "Japie Japie Japieoooo". Dennix deed dat net zo maar dan met een ander deuntje....Oehm tandalee, oehm tandalee.
Ik vind haar tot nu toe zo nietszeggend in het programma dat ik me zelfs niet erger aan haar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
Ben ik de enige die zich zo langzamerhand begint te ergeren aan Claire? Ik krijg een Dennix déja-vu bij haar.
Laatste woorden herhalen en maar zingen "Japie Japie Japieoooo". Dennix deed dat net zo maar dan met een ander deuntje....Oehm tandalee, oehm tandalee.
Ik vind haar er wel leuk uitzien in het roze. De ergernis komt pas als ze zich bij Amanda en Brian zal (moeten) aansluitenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind haar tot nu toe zo nietszeggend in het programma dat ik me zelfs niet erger aan haar.
Tsja, dat kan. Ik vind haar irritant aanwezig, plakkerig om Huub heenhangend en zelfs Til moest de woorden uit haar trekken. Til, altijd gezellig en onpartijdig had het moeilijk met haar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, mijn ergernisgrens is nog niet bereikt. Ik vind haar totnogtoe gewoon nietszeggend, verder eigenlijk niets.
Zolang ze geen ijsklontjes kauwt en lelelelelelelele gaat roepen valt het wel mee...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:30 schreef Desii het volgende:
Ik vind Claire veels te lief voor dgk...... maar wat is zij passief; Dennix was er nog vlot bij![]()
Die stem van Claire kan ik al niet meer aanhoren eigenlijk. Over de inhoud van wat zij zegt wil ik het maar liever helemaal niet hebben.Maar ik hoor jaap net tegen amanda en selene en paaljuf zeggen dat hij clair een hoer vindt en dat vind ik dan weer misselijk van jaapquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat kan. Ik vind haar irritant aanwezig, plakkerig om Huub heenhangend en zelfs Til moest de woorden uit haar trekken. Til, altijd gezellig en onpartijdig had het moeilijk met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |