niet van het doodgebeten worden direct, maar toch wel een beetje indirect.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik had het ook niet zozeer tegen jou..... het was meer een reactie op het feit dat er alweer een huisdier van Amanda dood was en dat dus haar schuld zou zijn... reactie op wat je quotte dus eigenlijk
Ik hoorde ook zoiets, wist alleen niet om wie het ging .. Iemand ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:44 schreef petraa het volgende:
Brian heeft een trap van fries gehad tegen zijn ribben ?
Het gaat om Brian! Die heeft die trap gekregen zei hij net.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets, wist alleen niet om wie het ging .. Iemand ?
Iemand die dit heeft gezien? Anders een gevalletje van dat ie het niet aankan en smoesjes aan het verzinnen is dat ze met hem rekening moeten houden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gaat om Brian! Die heeft die trap gekregen zei hij net.
Ik vond het wel interessant wat hij net zei. Dat hij per 23 september er dus het langst in zit, en als enige de villa kan winnen dan. Als het programma nog zo lang duurt zei ie er meteen bij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:52 schreef avonne het volgende:
ah, als de villa gewonnen kan worden (na 2 jaar) win je het miljoen niet meer.
Brian zegt dat je ook een jaar moet blijven wonen (dat zal wel belastingtechnisch zijn)
Weten we dat ook weer. Ik kijk daar nooit.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:56 schreef mootie het volgende:
Ik las net op Nowlive dat Lieke op de chat daar heeft gezegd dat ze Brian en Amanda filmpjes heeft gezien, en dat de rest van de bewoners zich er niet van bewust is dat het zo erg is tussen die 2.
Peets schuld trouwens...... ik zocht of ik iets kon vinden over die trap van Fries.
Kan iemand dat ff hierheen verplaatsen. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:56 schreef mootie het volgende:
Ik las net op Nowlive dat Lieke op de chat daar heeft gezegd dat ze Brian en Amanda filmpjes heeft gezien, en dat de rest van de bewoners zich er niet van bewust is dat het zo erg is tussen die 2.
Peets schuld trouwens...... ik zocht of ik iets kon vinden over die trap van Fries.
Brian een trap van Fries......yeah right. Hij komt nooit in de buurt van dat beest, hoe dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:52 schreef petraa het volgende:
Het gaat om Brian! Die heeft die trap gekregen zei hij net.
Huub gaat steeds meer op Dennis lijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja het voornemen van huub vanavond; brady bunch en morgenavond knallen.
De moeder van Siegfried, als ik het goed hoordequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
Het was dus ook mama's vriend Siegfried niet die voor Amanda's hondjes zorgde; ze hebben het over 'die mevrouw'.
Kan inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef Carlaa het volgende:
Nicky was door een hekje gegaan.. die andere hond heeft dus gewoon zijn eigen terrein bewaakt?
Heb ik gemist.. hoezo?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Och och och, wat een kutjoch die zoon... hij wil ff stoer doen tegenover huub
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Amanda speelt haar leed flink uit, dat is goed te zien. Grafstem.
De moeder vindt het niet goed dat Danielle Juicy neemt omdat dat blijkbaar niet door de woningbouw wordt toegestaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda nu in gesprek met Danielle.
Nicky is bij de dierenkliniek en Mamanda gaat de eigenaar van de bijthond aanklagen.
Juicy is nu bij Danielle. Daniellie is boos op Mamanda maar zegt er niet veel over.
En dan zou ze de punten uit de pot kunnen krijgen, of zoquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Op advies van Brian vraagt Amanda aan Danielle of ze straks nog even collect-call wilt bellen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef Carlaa het volgende:
Nicky was door een hekje gegaan.. die andere hond heeft dus gewoon zijn eigen terrein bewaakt?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
De Huilende Zigeunermadonna![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
De Huilende Zigeunermadonna![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, Conyo Bo Mama heeft Danielle al gebeld, de schat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |