Brian heeft een alibi.. Zijn haar hangt voor zijn ogenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:16 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, Brian krijgt nu al klappen en dit van een jochie. Hij heeft totaal geen controle en mept er imo maar wat op los.
Heb er dus geen verstand van.
Dat hoop ik toch echt van niet. Dit is niet het eerste hondje van die vieze hersenloze snol die vroegtijdig dood is. Volgens mij al de 4e ofzo. Dat domme mokkel is geen huisdieren waard. Ik had een dergelijk bericht al een tijd verwacht. En voor Nikki vind ik het echt kut. Maar met dat IQ-loze nepwijf heb ik geen medelijden. Bah. Vond Nikki echt een leuk hondjequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:12 schreef yellowfirst het volgende:
Het zal wel niet lang duren of een "fan" van Amanda zal via de FEBOeen chihuahua-puppy opsturen...als troost.............
Hahaha idd, Brian krijgt klappen!quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:16 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, Brian krijgt nu al klappen en dit van een jochie. Hij heeft totaal geen controle en mept er imo maar wat op los.
Heb er dus geen verstand van.
hahaha gevaarlijke gekquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian met tandenbeschermer in zn mond dus
Is dat zo?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:19 schreef m1sse het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt van niet. Dit is niet het eerste hondje van die vieze hersenloze snol die vroegtijdig dood is. Volgens mij al de 4e ofzo.
Er staat mij ook iets van bij dat Nikki en Juicy vooraf zijn gegaan door een hele rits andere huisdieren.quote:
Of dat zo is maakt in deze geen ruk uit...... de hondjes zijn al bijna een jaar niet meer haar verantwoordelijkheid (niet dat ze zich wel verantwoordelijk zou gedragen als ze dat wel zouden zijn) en je kunt haar moeilijk verwijten dat 100 km verderop een van haar hondjes doodgebeten wordt.quote:
Die heeft ze toen naar het asiel gebracht een stuk of vier vijf vertelde ze ooit tegen Nadaiquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat mij ook iets van bij dat Nikki en Juicy vooraf zijn gegaan door een hele rits andere huisdieren.
Die werden ook niet zindelijk, wat Amanda belachelijk vond. Maar of ze overleden zijn of weggegeven, kweeeenie meer.
Doe ik dat, of bedoel je in het algemeen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat zo is maakt in deze geen ruk uit...... de hondjes zijn al bijna een jaar niet meer haar verantwoordelijkheid (niet dat ze zich wel verantwoordelijk zou gedragen als ze dat wel zouden zijn) en je kunt haar moeilijk verwijten dat 100 km verderop een van haar hondjes doodgebeten wordt.
Neuh, ik had het ook niet zozeer tegen jou..... het was meer een reactie op het feit dat er alweer een huisdier van Amanda dood was en dat dus haar schuld zou zijn... reactie op wat je quotte dus eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe ik dat, of bedoel je in het algemeen?
keej danquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik had het ook niet zozeer tegen jou..... het was meer een reactie op het feit dat er alweer een huisdier van Amanda dood was en dat dus haar schuld zou zijn... reactie op wat je quotte dus eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |