NTSC updates kan ik natuurlijk niet doen, heb de Pal WII, maar als een NTSC spel een update heeft dan kan je deze eraf halenquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm moet de mijne ook s om laten bouwen
hoe zit dat met de ntsc updates bellerophon ? en heb jij de wiikey ?
hmm toch maar s zoeken of er ergens een opstuurservice isquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
NTSC updates kan ik natuurlijk niet doen, heb de Pal WII, maar als een NTSC spel een update heeft dan kan je deze eraf halen
En ja ik heb de Wiikey
Ik heb hem in laten bouwenquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm toch maar s zoeken of er ergens een opstuurservice is
hmm vind er alleen eentje van 65. nou ook goed. verzending is gratisquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb hem in laten bouwenWas er 50 euro voor kwijt
goeiemorgnequote:Op woensdag 30 januari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
mogguh trouwens!quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb hem in laten bouwenWas er 50 euro voor kwijt
die van mij is nu blauw aan het zijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh trouwens!
WTF ik werd vanochtend wakker van mij Wii, hij was helemaal blauw!!!! (nooit gehad)
Oja, ik had vanochtend al een bericht verstuurd naar WL hahhaha
Die Wii-key is echt simpel, ik heb die D2C key, die was niet echt simpel
Bestel los de chip en een tri-wing (schroevendraaier), kan je makkelijk zelf hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm vind er alleen eentje van 65. nou ook goed. verzending is gratis
Heb je berichtjes gehad?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die van mij is nu blauw aan het zijn
Check voor de zekerheid wel even welke chip je nodig hebt he, in die van mij ging b.v een andere chip (dus GEEN wii-key)quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm vind er alleen eentje van 65. nou ook goed. verzending is gratis
ow ha ha zal ik moeten kijkenquote:
Hahaha heb je WiiConnect24 aan staan dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh trouwens!
WTF ik werd vanochtend wakker van mij Wii, hij was helemaal blauw!!!! (nooit gehad)
Hangt van je serienummer afquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Check voor de zekerheid wel even welke chip je nodig hebt he, in die van mij ging b.v een andere chip (dus GEEN wii-key)
Goedemorgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
ik let dus echt niet op dat soort dingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha heb je WiiConnect24 aan staan dan?
moet je solderen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bestel los de chip en een tri-wing (schroevendraaier), kan je makkelijk zelf hoor
Heb alle optie's weer uit/aangezet, heb nu zelfs verbinding met mijn router (WPA2 personal), heb kwa test gisteren een bericht verstuurd naar WL en die is aangekomen... vanochtend geantwoord, en kreeg daarna gelijk een bericht van hem terug...dus het werkt!quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha heb je WiiConnect24 aan staan dan?
ja, wel 6 draadjesquote:
heb je mn berricht gehad ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh trouwens!
I snap dat het van je SN afhangt, zo kwam ik er dus helaas achter dat ik die D2C nodig hadquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt van je serienummer af
Ik kon gelukkig de WiiKey gebruiken
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je mn berricht gehad ?
en was je nou zo vroeg wakker ? haha
ik had als een vd eerste de wii , dus ik kan dan de wiikey gebruiken toch ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I snap dat het van je SN afhangt, zo kwam ik er dus helaas achter dat ik die D2C nodig had
zeg zo vroeg, en dan mikken met de remotequote:Op woensdag 30 januari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jaja, heb je bericht gehad... beetje kort alleen "ha ha ha" maar het weer tenminste!
(ik helemaal moeite gedaan wat meer text in dat bericht te knallen hahahaha)
Haha, als je dat aan hebt staan dan haalt hij automatisch updates en berichten binnenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik let dus echt niet op dat soort dingen
Bij die van mij wel, daarom liet ik het maar doenquote:
lijkt me verstandig dat ik dat laat doen ja! anders zit er een grote bonk soldeer over heel de printplaat heen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij die van mij wel, daarom liet ik het maar doen
Dat zal zeer waarschijnlijk de wii-key worden, maar check het even op internet (SN checken)quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had als een vd eerste de wii , dus ik kan dan de wiikey gebruiken toch ?
Kan je hier bekijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had als een vd eerste de wii , dus ik kan dan de wiikey gebruiken toch ?
Hmm zuur, voor die chip kan je toch geen updates downloaden? of wel?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I snap dat het van je SN afhangt, zo kwam ik er dus helaas achter dat ik die D2C nodig had
Super! Het werkt dus eindelijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb alle optie's weer uit/aangezet, heb nu zelfs verbinding met mijn router (WPA2 personal), heb kwa test gisteren een bericht verstuurd naar WL en die is aangekomen... vanochtend geantwoord, en kreeg daarna gelijk een bericht van hem terug...dus het werkt!
Dat dacht ik dus ook, ik laat het liever door iemand doen die er ervaring mee heeft, dan dat ik hetzelf ga proberen te doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me verstandig dat ik dat laat doen ja! anders zit er een grote bonk soldeer over heel de printplaat heen.
en dat denk jijquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je hier bekijken
http://nintendo-scene.com/wiitracker/search.php
mogguh!quote:
wel als ik boot vanaf die cd met de Wii.. (als het goed is)quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur, voor die chip kan je toch geen updates downloaden? of wel?
nope, maar je kan toch gewoon al je foto's op je wii gooien met een SD kaartje?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben die chips al usb ondersteuning ?
als in extra schijf of fototoestel aansluiten ?
gebruik jij nero of alcohol120% ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wel als ik boot vanaf die cd met de Wii.. (als het goed is)
Wat een gezeur om zo'n cd te copiëren zeg, stop eens een Wii spel
in je windows pc, hij herkend niet eens dat er een cd inzit hahaha
erm sony en sdquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope, maar je kan toch gewoon al je foto's op je wii gooien met een SD kaartje?
Iso downloaden, branden met Nero op een Dvd +r en klaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gebruik jij nero of alcohol120% ?
Haha had ik hier ook, maar ik dacht, ik plaats hem even voor jequote:Op woensdag 30 januari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat denk jij
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team
Maar ik kijk thuis wel ff , bedankt
Maar je kan bijvoorbeeld niet een update op cd gooien en die installeren?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wel als ik boot vanaf die cd met de Wii.. (als het goed is)
Wat een gezeur om zo'n cd te copiëren zeg, stop eens een Wii spel
in je windows pc, hij herkend niet eens dat er een cd inzit hahaha
In dit geval maakt dat niet uit, je hele windows herkend gewoon niet dat er een cd inzitquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gebruik jij nero of alcohol120% ?
Ik zal je vanavond even toevoegenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
voor ik het vergeet plant ik hier mn wii nr:
0642 0109 5326 5118
ik kwam er vd week dus achter dat nero vervelend kan doen met dual layer schijfjes.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iso downloaden, branden met Nero op een Dvd +r en klaar
In dit geval had ik 25 dvd's met spellen die ik moest copiëren kopenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iso downloaden, branden met Nero op een Dvd +r en klaar
het is meestal gewoon een plugin hoor! was bij de ps2 in het begin ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval maakt dat niet uit, je hele windows herkend gewoon niet dat er een cd inzit![]()
Op inet ergens een proggie gevonden om dit alsnog te laten herkennen en om te zetten naar een iso..
Daarna kan je ze gewoon met elk fik proggie op een dvd'tje gooien
Ik dacht van nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kwam er vd week dus achter dat nero vervelend kan doen met dual layer schijfjes.
was voor de ps2. alcohol brande hem wel gewoon.
* WhiteLightning weet trouwens niet of de wii dual layer heeft
Dank u! Zal je vanavond gelijk toevoegen en mijn nummertje even zoekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
voor ik het vergeet plant ik hier mn wii nr:
0642 0109 5326 5118
whahahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval had ik 25 dvd's met spellen die ik moest copiëren kopen
Whehehe, ja daar ben je dan wel even mee bezigquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval had ik 25 dvd's met spellen die ik moest copiëren kopen
Voor die Wii games zijn nog maar 2 progamma'stjes uit die er voor kunnen zorgen dat je windows (dus je fik software b.v) die dvd herkend... misschien zijn er inmiddels meer .. maar geen update voor b.v Nero..quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is meestal gewoon een plugin hoor! was bij de ps2 in het begin ook
Nah voor zover ik weet kan niet iedere dvd brander een Wii game lezen, een bepaalde lijn kan dat alleen maar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is meestal gewoon een plugin hoor! was bij de ps2 in het begin ook
gewoon nog een keer voor het geval jullie er allemaal over heen lezen en druk zijn met de wii....quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
hier zitten weer genoeg mensen die wat van computers weten dus ik knal maar weer even een vraagje neer
Ik heb nu sinds kort eindelijk weer mn draadloze netwerk thuis voor elkaar, alleen mn usb stick moest overnieuw geinstalleerd worden, geen probleem
wel heb ik het volgende probleem dat de stick op slaapstand gaat ofzo, na een tijdje de pc niet gebruikt te hebben heb ik wel nog ontvangst maar kan ie steeds mn pagina's niet meer vinden en moet ik verbinding herstellen.....
help
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar je kan bijvoorbeeld niet een update op cd gooien en die installeren?
Trouwens om NTSC updates uit een Wii game te halen moet je dit gebruiken:
http://wbb.rockman18.com/?page=home&ln=en
Die vat ik even niet? (USB draadloze netwerkkaart?)quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
hier zitten weer genoeg mensen die wat van computers weten dus ik knal maar weer even een vraagje neer
Ik heb nu sinds kort eindelijk weer mn draadloze netwerk thuis voor elkaar, alleen mn usb stick moest overnieuw geinstalleerd worden, geen probleem
wel heb ik het volgende probleem dat de stick op slaapstand gaat ofzo, na een tijdje de pc niet gebruikt te hebben heb ik wel nog ontvangst maar kan ie steeds mn pagina's niet meer vinden en moet ik verbinding herstellen.....
help
Agreed! Ze waren vanmorgen ook weer lekker bezig tussen Breda en Boxtel...quote:
Ik wacht gewoon steeds op de PAL versie's, hoef ik tenminste minder moeite te doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja hahaha.
Ik hoor veel verhalen over dat NTSC, voorlopig vermaak ik me nog even met de pal versie's...
Volgens mij kan je in de settings van die USB WIFI stick, slaapstand uitzettenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die vat ik even niet? (USB draadloze netwerkkaart?)
das volgens mij alleen bij de xboxquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah voor zover ik weet kan niet iedere dvd brander een Wii game lezen, een bepaalde lijn kan dat alleen maar.
Ik neem aan een WiFi donglequote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die vat ik even niet? (USB draadloze netwerkkaart?)
Ik doelde meer op dvd branders in een pc, en ja er is ook een applicatie voor nodig om de cd fatsoenlijk te kunnen lezen. Maar je kan ook gewoon ISO's downloadenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das volgens mij alleen bij de xbox![]()
daar komen ook elke keer gehackte firmwares van uit
ik weet niet hoe zoiets heet , ik heb een router van linksys en isn mijn computer heb ik SMCWUSB-G 802.11g Wireless USB 2.0 Adapter en zo heb ik internetquote:
ja om te branden wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dvd branders in een pc, en ja er is ook een applicatie voor nodig om de cd fatsoenlijk te kunnen lezen. Maar je kan ook gewoon ISO's downloaden
En dan nog is het geen update maar een aparte applicatie,quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah voor zover ik weet kan niet iedere dvd brander een Wii game lezen, een bepaalde lijn kan dat alleen maar.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Bleh, t is weer erg druk op de weg.. ik wacht nog wel even een half uurtje voor ik naar m'n werk ga
SNES, Genesis e.d. draaien welquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja om te branden wel jaisos zijn al gehacked, dus das fikken en spelen
![]()
ja het wordt ombouwen voor mij en maar s kijken of mn MAME en andere emus willen draaien op de wii
oo snes mooiquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SNES, Genesis e.d. draaien welMAME heb ik nog niet gevonden
welkom! ben jij de nieuwe stagaire ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoe is t hier dan?
Volgens mij heb ik inmiddels aardig wat topics gemist
zo , je pc ook weer s gevonden ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ga eens aan het werk allemaal, wat voor baantjes hebben jullie wel nietSchooiers! Doerakken! Zoek een echte baan!
Haha ja zeker, hoef je geen VC games te kopenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo snes mooi
scheelt me aardig wat $$
Ik heb nu nog veeeeeul minder zinquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoe is t hier dan?
Volgens mij heb ik inmiddels aardig wat topics gemist
Even een paar poeremetators vinden voor de stagairequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom! ben jij de nieuwe stagaire ?
Whehehequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ga eens aan het werk allemaal, wat voor baantjes hebben jullie wel nietSchooiers! Doerakken! Zoek een echte baan!
add me anders vanmiddag/vanavond op msnquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe zoiets heet , ik heb een router van linksys en isn mijn computer heb ik SMCWUSB-G 802.11g Wireless USB 2.0 Adapter en zo heb ik internet
Antwoord op je USB WiFI probleempje ligt in je PM boxquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik er weg van, moet naar de revalidatie arts en daarna naar het werk
Ook goeiemorgen!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
hmmm das irri jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja zeker, hoef je geen VC games te kopen![]()
Je kan de emulators alleen besturen met een NGC controller, dat dan weer wel
Wat dacht je van mij, ik moet nu nog beginnenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nu nog veeeeeul minder zin
Dylan, je komt gewoon koffie te kort... * Dr.Droxz geeft Dylan een goede bak koffie...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
Drukke tijden op werkquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , je pc ook weer s gevonden ?
Wat dacht je van mij, ik ben hier al 1,5 uur jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, ik moet nu nog beginnen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dylan, je komt gewoon koffie te kort... * Dr.Droxz geeft Dylan een goede bak koffie...
Zat er ook aan te denken vandaag vroeg te beginnen, maar m'n bed lag vanmorgen toch wel érg lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, ik ben hier al 1,5 uur ja
Daar komt dat koffietekort misschien ook vandaag?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar ik drink helemaal geneens koffie
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm das irri jadie kabel is zo verdomde kort. maar s een verlengkabeltje halen
Haha, straks heb je iedereen van hier ook op je msnquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
add me anders vanmiddag/vanavond op msn
Heftig!quote:
ahaquote:
Vanaf nu dus wel, die uitspraken kunnen niet door de beugel!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar ik drink helemaal geneens koffie
Wordt wel weer minder druk toch?quote:
Vind ik geen probleem hoor, zit nu b.v ook op msn...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, straks heb je iedereen van hier ook op je msn
nou idd!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanaf nu dus wel, die uitspraken kunnen niet door de beugel!
xfirequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind ik geen probleem hoor, zit nu b.v ook op msn...
In de avond heb je vaak niets aan me omdat ik aan het gamen ben
Same here, ik zit nu op msn, maar vanavond ben ik weer in geen velden of wegen te bekennenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind ik geen probleem hoor, zit nu b.v ook op msn...
In de avond heb je vaak niets aan me omdat ik aan het gamen ben
En Smash Brothers Brawl natuurlijk ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoop jullie ooit s uit de dagen met mario kart
Bij mij begon het gezeik in Roosendaal al. Omgeroepen: 5 minuten vertraging. 5 minuten later: Nog 10 minuten erbovenop. Daar bleef het ook niet bij; uiteindelijk met een half uur vertraging in Tilburg aangekomenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Agreed! Ze waren vanmorgen ook weer lekker bezig tussen Breda en Boxtel...
Ik betwijfel of jullie wel werken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doe ik joh
Ga anders zelf ook eens iets doen.
Maak je anders even drukquote:
Uhm nou ik ben wel werkloos. Ik volg maar een stage. Maar ik doe wel wat. Anders ga je lekker ff tegen iemand anders zeuren joh.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef LEUGEN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jullie wel werken.
Zijn jullie geen 'beroepswerklozen'?
klopt helemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
arbeid is gezond voor de mens, daarom dat ik jullie hierop aanspreek.
het is duidelijk dat jullie liever lui zijn dan actief
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
dan kan je toch geen reet te doen hebben op je werk ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef LEUGEN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jullie wel werken.
Zijn jullie geen 'beroepswerklozen'?
betraptquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
Profiel: Leugen
7 Posts, waarvan er 3 hier, haha
beetje slap aftreksel van WAARHEID hequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betrapt
wel veel klonen de laatste tijd
ja daar zeg je watquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
beetje slap aftreksel van WAARHEID he
Attack of the Clonesquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betrapt
wel veel klonen de laatste tijd
sterfquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
Gelukkig maarquote:
man dat lijkt wel een power ranger!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Attack of the Clones
[ afbeelding ]
Haha die serie was echt te foutquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
man dat lijkt wel een power ranger!
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
je googelt toch niet op "Naked power rangers" toch ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha die serie was echt te fout
Maar ehr... deze heb ik nooit voorbij zien komen?
[ afbeelding ]
Nee, was gewoon op 'Power Rangers' aan het zoekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je googelt toch niet op "Naked power rangers" toch ??3
maar nee idd, nog nooit gezien
MacGyver!! Held!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
das echt een klus voor
[ afbeelding ]
Ik heb echt een hekel aan die kerelquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
beetje slap aftreksel van WAARHEID he
hij maakt er gerust een kernreaktor van hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MacGyver!! Held!
Hmm ik heb een pen, een gum en een paperclip... oei dit wordt een kut aflevering
Heb jij voor mij tikkels? dan bouw ik voor jou een onwijs gave schommel!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MacGyver!! Held!
Hmm ik heb een pen, een gum en een paperclip... oei dit wordt een kut aflevering
Haha dat is waarquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij maakt er gerust een kernreaktor van hoor
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij voor mij tikkels? dan bouw ik voor jou een onwijs gave schommel!
quote:
Middagquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
goeiemorgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
nee joh , dubbele expressoquote:
volgens mij ben jij al die klonen of niet ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Van niemand!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik lust niet koffiequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh , dubbele expressogelijk goed wakker worden
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij ben jij al die klonen of niet ??
Heus nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doenIk zie voor het eerst MangoThee met een herkenbaar onderschrift, al ging dat eerst over chocola als ik me niet vergis
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hooo jawel, mij hou je niet voor de gek!
rustig aan beginnen, cappucino dan maar ?quote:
Nee, theequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rustig aan beginnen, cappucino dan maar ?
nou khad al ingeschonkenquote:
Collega van me heeft die koeken bijquote:
De website van Nvidia kan die vraag niet beantwoorden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..vraagje... kan ik normale Nvidia drivers gebruiken voor een 8600GT van een laptop?
![]()
Helemaal de weg kwijt hier...
Ben ondertussen aan het zoeken... ben m'n Dell cd vergetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De website van Nvidia kan die vraag niet beantwoorden?
En ofquote:
Hmm, dat schiet niet echt op nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ondertussen aan het zoeken... ben m'n Dell cd vergetenen moet dus die driver downloaden ergens..
Tja als je dus heel goed zoekt op de Nvidia website, krijg je het gevondenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet niet echt op nee.
Maar zou je dan per se daarvoor de dell cd moeten gebruiken?
Daar zitten we 2 dagen naar te vissenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doctor Whoquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
exterminate exterminate
[afbeelding]
zo weer genoeg old-skool [afbeelding]
Ik neig een beetje naar Seventees of Magnoliaquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zitten we 2 dagen naar te vissen
Hmm succes dan maar, wilde je wel helpen met zoeken maar weet niet om welk model het gaatquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja als je dus heel goed zoekt op de Nvidia website, krijg je het gevonden
Dell use drivers that have been customized by the manufacturer to support hot key fonctions, power management functions blabla...
Ik ga wel op de Dell site zoeken
Tjah, Seventees zegt dat ze het niet isquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik neig een beetje naar Seventees of Magnolia
Ik ken Magnolia niet eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, Seventees zegt dat ze het niet is
Thanks anyway trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm succes dan maar, wilde je wel helpen met zoeken maar weet niet om welk model het gaat
Zolang het gezellig blijftquote:
je moet via de website van nvidia gewoon de drivers downloaden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..vraagje... kan ik normale Nvidia drivers gebruiken voor een 8600GT van een laptop?
![]()
Helemaal de weg kwijt hier...
dank kijk er naar als ik thuis benquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Antwoord op je USB WiFI probleempje ligt in je PM box
nou ik ben anders wel nieuwsgierig gewordne , en jij ook , geef maar toequote:
Ja daaromquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben anders wel nieuwsgierig gewordne , en jij ook , geef maar toe
wel kan ik wel berichtjes achter latenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
Doen? Niet doen?
Fotoboek weer activeren
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groepquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel kan ik wel berichtjes achter laten
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
by the power of grayskull
[ afbeelding ]
toen ik wou kon da ook nie.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groep
Slechte ervaringen meequote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groep
OMFG!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
by the power of grayskull
[ afbeelding ]
Daarom had ik hem ook dicht gedaan dusquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee![]()
Daarom heb ik bij mij alle berichten verwijderd, en kan er niemand meer reageren
GAY-niaal he?quote:
Sorryquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toen ik wou kon da ook nie.....
Whehe, geniaalquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch geen witwas acties ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:26 schreef Seventees het volgende:
Thuihuissssssssss
Drie dagen aan het werk en ik mag nu al belangrijke mutaties in het systeen uitvoeren!
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:26 schreef Seventees het volgende:
Thuihuissssssssss [afbeelding]
Drie dagen aan het werk en ik mag nu al belangrijke mutaties in het systeen uitvoeren [afbeelding]!
Hahaha, nee, zeg! Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch geen witwas acties ?
goeiesmiddags
He stuk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
Ben druk voor mezelf bezig hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:12 schreef lynda het volgende:
Het is weer duidelijk, jullie hebben niets te doen
Even op YTMND op Batman zoekenquote:
Jaah, dat krijg je zonder proxy hequote:
Flashh oeiooeoee saviour of the universequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
Om het af te leren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon met office bezig, echt serieus!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaah, dat krijg je zonder proxy he
=(koffie = true)quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon met office bezig, echt serieus!
Ben mijn excel kennis weer even aan het opfrissen
Oh my god! It's Godzilla!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
en natuurlijk niet te vergeten. de culthit
[ afbeelding ]
Serieus?!? Wauw, heftigquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
.quote:
De nieuwe godzilla is toch wat beterquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
With a purposeful grimace and a terrible sound
He pulls the spitting high tension wires down
Helpless people on a subway train
Scream bug-eyed as he looks in on them
He picks up a bus and he throws it back down
As he wades through the buildings toward the center of town
Oh no, they say hes got to go
Go go godzilla, yeah
Oh no, there goes tokyo
Go go godzilla, yeah
Rinji news o moshiagemasu!
Rinji news o moshiagemasu!
Godzilla ga ginza hoomen e mukatte imasu!
Daishkyu hinan shite kudasai!
Daishkyu hinan shite kudasai!
Oh no, they say hes got to go
Go go godzilla, yeah
Oh no, there goes tokyo
Go go godzilla, yeah
History shows again and again
How nature points up the folly of men
Godzilla!
Druk met niets doenquote:
Excel zuigt big time.. vraag niet hoe ik daar ooit een 9,7 voor heb gehaaldquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bijna naar huisquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen ik heb geen zin meer!
Ik praat met jou op msn, dus ik doe toch wat vandaagquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Druk met niets doen![]()
[..]
Excel zuigt big time.. vraag niet hoe ik daar ooit een 9,7 voor heb gehaald
Dat zeg ik.. je doet niets nuttigs op je werkquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik praat met jou op msn, dus ik doe toch wat vandaag![]()
Ik moet nog bijna 2 uur hoorquote:
Dat is heel nuttig hoor voor mijn werk, ik ben tenminste wel vrolijk zo!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. je doet niets nuttigs op je werk
Werken jij
Kan ik niet gelijk komen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
kan je gelijk door naar huis, eten, alkmaar
Dat zeg ik, ik ga thuis eten en kom dan naar Alkmaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan moet je 3 uur wachten pas om half 9 afgesproken en neefje zit hier tot die tijd
Tot morgen beller!quote:
Maar ik ben altijd druk bezigquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef lynda het volgende:
Nou mensen jullie staan officieel vernoemd in mijn stagerapport!
Ga het niet hier plakken want google grtdojw maar en je vind vooral Droxz en mij
wat is nu erger, dat rapport, of google ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef lynda het volgende:
Nou mensen jullie staan officieel vernoemd in mijn stagerapport!
Ga het niet hier plakken want google grtdojw maar en je vind vooral Droxz en mij
mooi wel, koud ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook zo'n mooi weer buiten?
Bijna geen wind, blauwe hemel en een lekker zonnetje hierquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mooi wel, koud ook.![]()
en helaas doet mn camera weer vaag, anders had ik ff een pic gedumpt
Uit mijn hoofd kan daar de wiikey op, maar zal even voor je kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz, ik snap geen klote van hoe dat zit met nr vd wii
kan ik ergens nr checken ? die site van bell snap ik niet
Your Drive Chip is most likely GC2-DMS.
Your Drive Pins are most likely not cut.
ah dankequote:Op woensdag 30 januari 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kan daar de wiikey op, maar zal even voor je kijken
rapport waardoor ik niet te vinden ben op googlequote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is nu erger, dat rapport, of google ?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
Leuk die programma's die een eigen leven hebben..
Droxz kwam je nou nog vanavond?
Goed!quote:
Ze zijn hier al de hele dag het brandalarm aan het testen, nu begint ik er moe van te worden zeg...quote:
Die proxy ligt er uit, en sinds dien klopt mijn inernet er af en toe uit hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
]
Zullen we hem samen neerhoeken?![]()
gvd droxz doe eens op msn komen niet elke keer afmelden
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
]
Zullen we hem samen neerhoeken?![]()
gvd droxz doe eens op msn komen niet elke keer afmelden
wow , bij jou zitten er aardig wat dradenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej WLL, deze gaat er in die van jou KLIK
En deze zit er in die van mij KLIK
Dat kunnen wij bestquote:
Bij mijn werk zijn ze aan het heien... Ook plezantquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze zijn hier al de hele dag het brandalarm aan het testen, nu begint ik er moe van te worden zeg...
quote:p.s
Bakje mangothee dan maar?
Inderdaad, en daarom liet ik het maar doen hahahahquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow , bij jou zitten er aardig wat draden
Mij eerst mangothee laten zetten en brengen, en me daarna neerhoeken samen met Lynda?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij mijn werk zijn ze aan het heien... Ook plezant
[..]
Your wish is my command!
Dus je gaat het er wel een poosje volhouden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goed! [afbeelding] Thanks for asking.
Leer veel, aardige collega's (vooral mannen. Met vrouwen kan ik niet samenwerken [afbeelding] ), leuke werkzaamheden [afbeelding]
Daar nog steeds druk? [afbeelding]
O ja! Als het zo leuk blijft als het nu is, absoluut!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus je gaat het er wel een poosje volhouden?![]()
Fijn dat je het er naar je zin hebt
Totaal niet...quote:En je hebt helemaal gelijk hoor. Met vrouwen valt níet te werken!.
![]()
Lekker dat je zoveel vrijheid krijgt. En dan krijg je er nog voor betaald ookquote:Ik hou mezelf hier vooral bezigVandaag mezelf een pittig projectje gegeven, en het werkt allemaal prima
.
Grrrrrrr. Je zou ze toch!quote:Moet vandaag nog wel een half uurtje langer blijven, omdat deNS
het voor elkaar heeft gekregen mij een half uur te laat af te leveren
.
Nee, nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mij eerst mangothee laten zetten en brengen, en me daarna neerhoeken samen met Lynda?
* lynda geeft eenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee, nee.
Eerst neerhoeken en het daarna goed komen maken met mangothee
Tempting... but noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |