Dat is heel nuttig hoor voor mijn werk, ik ben tenminste wel vrolijk zo!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. je doet niets nuttigs op je werk
Werken jij
Kan ik niet gelijk komen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
kan je gelijk door naar huis, eten, alkmaar
Dat zeg ik, ik ga thuis eten en kom dan naar Alkmaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan moet je 3 uur wachten pas om half 9 afgesproken en neefje zit hier tot die tijd
Tot morgen beller!quote:
Maar ik ben altijd druk bezigquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef lynda het volgende:
Nou mensen jullie staan officieel vernoemd in mijn stagerapport!
Ga het niet hier plakken want google grtdojw maar en je vind vooral Droxz en mij
wat is nu erger, dat rapport, of google ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:05 schreef lynda het volgende:
Nou mensen jullie staan officieel vernoemd in mijn stagerapport!
Ga het niet hier plakken want google grtdojw maar en je vind vooral Droxz en mij
mooi wel, koud ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook zo'n mooi weer buiten?
Bijna geen wind, blauwe hemel en een lekker zonnetje hierquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mooi wel, koud ook.![]()
en helaas doet mn camera weer vaag, anders had ik ff een pic gedumpt
Uit mijn hoofd kan daar de wiikey op, maar zal even voor je kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz, ik snap geen klote van hoe dat zit met nr vd wii
kan ik ergens nr checken ? die site van bell snap ik niet
Your Drive Chip is most likely GC2-DMS.
Your Drive Pins are most likely not cut.
ah dankequote:Op woensdag 30 januari 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kan daar de wiikey op, maar zal even voor je kijken
rapport waardoor ik niet te vinden ben op googlequote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is nu erger, dat rapport, of google ?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
Leuk die programma's die een eigen leven hebben..
Droxz kwam je nou nog vanavond?
Goed!quote:
Ze zijn hier al de hele dag het brandalarm aan het testen, nu begint ik er moe van te worden zeg...quote:
Die proxy ligt er uit, en sinds dien klopt mijn inernet er af en toe uit hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
]
Zullen we hem samen neerhoeken?![]()
gvd droxz doe eens op msn komen niet elke keer afmelden
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
]
Zullen we hem samen neerhoeken?![]()
gvd droxz doe eens op msn komen niet elke keer afmelden
wow , bij jou zitten er aardig wat dradenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej WLL, deze gaat er in die van jou KLIK
En deze zit er in die van mij KLIK
Dat kunnen wij bestquote:
Bij mijn werk zijn ze aan het heien... Ook plezantquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze zijn hier al de hele dag het brandalarm aan het testen, nu begint ik er moe van te worden zeg...
quote:p.s
Bakje mangothee dan maar?
Inderdaad, en daarom liet ik het maar doen hahahahquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow , bij jou zitten er aardig wat draden
Mij eerst mangothee laten zetten en brengen, en me daarna neerhoeken samen met Lynda?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij mijn werk zijn ze aan het heien... Ook plezant
[..]
Your wish is my command!
Dus je gaat het er wel een poosje volhouden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goed! [afbeelding] Thanks for asking.
Leer veel, aardige collega's (vooral mannen. Met vrouwen kan ik niet samenwerken [afbeelding] ), leuke werkzaamheden [afbeelding]
Daar nog steeds druk? [afbeelding]
O ja! Als het zo leuk blijft als het nu is, absoluut!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus je gaat het er wel een poosje volhouden?![]()
Fijn dat je het er naar je zin hebt
Totaal niet...quote:En je hebt helemaal gelijk hoor. Met vrouwen valt níet te werken!.
![]()
Lekker dat je zoveel vrijheid krijgt. En dan krijg je er nog voor betaald ookquote:Ik hou mezelf hier vooral bezigVandaag mezelf een pittig projectje gegeven, en het werkt allemaal prima
.
Grrrrrrr. Je zou ze toch!quote:Moet vandaag nog wel een half uurtje langer blijven, omdat deNS
het voor elkaar heeft gekregen mij een half uur te laat af te leveren
.
Nee, nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mij eerst mangothee laten zetten en brengen, en me daarna neerhoeken samen met Lynda?
* lynda geeft eenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee, nee.
Eerst neerhoeken en het daarna goed komen maken met mangothee
Tempting... but noquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |