quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
Leuk die programma's die een eigen leven hebben..
Droxz kwam je nou nog vanavond?
Goed!quote:
Ze zijn hier al de hele dag het brandalarm aan het testen, nu begint ik er moe van te worden zeg...quote:
Die proxy ligt er uit, en sinds dien klopt mijn inernet er af en toe uit hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
]
Zullen we hem samen neerhoeken?![]()
gvd droxz doe eens op msn komen niet elke keer afmelden
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
[..]
]
Zullen we hem samen neerhoeken?![]()
gvd droxz doe eens op msn komen niet elke keer afmelden
wow , bij jou zitten er aardig wat dradenquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej WLL, deze gaat er in die van jou KLIK
En deze zit er in die van mij KLIK
Dat kunnen wij bestquote:
Bij mijn werk zijn ze aan het heien... Ook plezantquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze zijn hier al de hele dag het brandalarm aan het testen, nu begint ik er moe van te worden zeg...
quote:p.s
Bakje mangothee dan maar?
Inderdaad, en daarom liet ik het maar doen hahahahquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow , bij jou zitten er aardig wat draden
Mij eerst mangothee laten zetten en brengen, en me daarna neerhoeken samen met Lynda?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij mijn werk zijn ze aan het heien... Ook plezant
[..]
Your wish is my command!
Dus je gaat het er wel een poosje volhouden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goed! [afbeelding] Thanks for asking.
Leer veel, aardige collega's (vooral mannen. Met vrouwen kan ik niet samenwerken [afbeelding] ), leuke werkzaamheden [afbeelding]
Daar nog steeds druk? [afbeelding]
O ja! Als het zo leuk blijft als het nu is, absoluut!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus je gaat het er wel een poosje volhouden?![]()
Fijn dat je het er naar je zin hebt
Totaal niet...quote:En je hebt helemaal gelijk hoor. Met vrouwen valt níet te werken!.
![]()
Lekker dat je zoveel vrijheid krijgt. En dan krijg je er nog voor betaald ookquote:Ik hou mezelf hier vooral bezigVandaag mezelf een pittig projectje gegeven, en het werkt allemaal prima
.
Grrrrrrr. Je zou ze toch!quote:Moet vandaag nog wel een half uurtje langer blijven, omdat deNS
het voor elkaar heeft gekregen mij een half uur te laat af te leveren
.
Nee, nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mij eerst mangothee laten zetten en brengen, en me daarna neerhoeken samen met Lynda?
* lynda geeft eenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee, nee.
Eerst neerhoeken en het daarna goed komen maken met mangothee
Tempting... but noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |