Tja als je dus heel goed zoekt op de Nvidia website, krijg je het gevondenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet niet echt op nee.
Maar zou je dan per se daarvoor de dell cd moeten gebruiken?
Daar zitten we 2 dagen naar te vissenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Doctor Whoquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
exterminate exterminate
[afbeelding]
zo weer genoeg old-skool [afbeelding]
Ik neig een beetje naar Seventees of Magnoliaquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zitten we 2 dagen naar te vissen
Hmm succes dan maar, wilde je wel helpen met zoeken maar weet niet om welk model het gaatquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja als je dus heel goed zoekt op de Nvidia website, krijg je het gevonden
Dell use drivers that have been customized by the manufacturer to support hot key fonctions, power management functions blabla...
Ik ga wel op de Dell site zoeken
Tjah, Seventees zegt dat ze het niet isquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik neig een beetje naar Seventees of Magnolia
Ik ken Magnolia niet eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, Seventees zegt dat ze het niet is
Thanks anyway trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm succes dan maar, wilde je wel helpen met zoeken maar weet niet om welk model het gaat
Zolang het gezellig blijftquote:
je moet via de website van nvidia gewoon de drivers downloaden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..vraagje... kan ik normale Nvidia drivers gebruiken voor een 8600GT van een laptop?
![]()
Helemaal de weg kwijt hier...
dank kijk er naar als ik thuis benquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Antwoord op je USB WiFI probleempje ligt in je PM box
nou ik ben anders wel nieuwsgierig gewordne , en jij ook , geef maar toequote:
Ja daaromquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben anders wel nieuwsgierig gewordne , en jij ook , geef maar toe
wel kan ik wel berichtjes achter latenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
Doen? Niet doen?
Fotoboek weer activeren
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groepquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel kan ik wel berichtjes achter laten
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
by the power of grayskull
[ afbeelding ]
toen ik wou kon da ook nie.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groep
Slechte ervaringen meequote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |