Middagquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
goeiemorgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
nee joh , dubbele expressoquote:
volgens mij ben jij al die klonen of niet ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Van niemand!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Ik lust niet koffiequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh , dubbele expressogelijk goed wakker worden
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij ben jij al die klonen of niet ??
Heus nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doenIk zie voor het eerst MangoThee met een herkenbaar onderschrift, al ging dat eerst over chocola als ik me niet vergis
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hooo jawel, mij hou je niet voor de gek!
rustig aan beginnen, cappucino dan maar ?quote:
Nee, theequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rustig aan beginnen, cappucino dan maar ?
nou khad al ingeschonkenquote:
Collega van me heeft die koeken bijquote:
De website van Nvidia kan die vraag niet beantwoorden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..vraagje... kan ik normale Nvidia drivers gebruiken voor een 8600GT van een laptop?
![]()
Helemaal de weg kwijt hier...
Ben ondertussen aan het zoeken... ben m'n Dell cd vergetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De website van Nvidia kan die vraag niet beantwoorden?
En ofquote:
Hmm, dat schiet niet echt op nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ondertussen aan het zoeken... ben m'n Dell cd vergetenen moet dus die driver downloaden ergens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |