Middagquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
goeiemorgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
nee joh , dubbele expressoquote:
volgens mij ben jij al die klonen of niet ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Van niemand!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik lust niet koffiequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh , dubbele expressogelijk goed wakker worden
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij ben jij al die klonen of niet ??
Heus nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doenIk zie voor het eerst MangoThee met een herkenbaar onderschrift, al ging dat eerst over chocola als ik me niet vergis
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hooo jawel, mij hou je niet voor de gek!
rustig aan beginnen, cappucino dan maar ?quote:
Nee, theequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rustig aan beginnen, cappucino dan maar ?
nou khad al ingeschonkenquote:
Collega van me heeft die koeken bijquote:
De website van Nvidia kan die vraag niet beantwoorden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..vraagje... kan ik normale Nvidia drivers gebruiken voor een 8600GT van een laptop?
![]()
Helemaal de weg kwijt hier...
Ben ondertussen aan het zoeken... ben m'n Dell cd vergetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De website van Nvidia kan die vraag niet beantwoorden?
En ofquote:
Hmm, dat schiet niet echt op nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ondertussen aan het zoeken... ben m'n Dell cd vergetenen moet dus die driver downloaden ergens..
Tja als je dus heel goed zoekt op de Nvidia website, krijg je het gevondenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet niet echt op nee.
Maar zou je dan per se daarvoor de dell cd moeten gebruiken?
Daar zitten we 2 dagen naar te vissenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doctor Whoquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
exterminate exterminate
[afbeelding]
zo weer genoeg old-skool [afbeelding]
Ik neig een beetje naar Seventees of Magnoliaquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zitten we 2 dagen naar te vissen
Hmm succes dan maar, wilde je wel helpen met zoeken maar weet niet om welk model het gaatquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja als je dus heel goed zoekt op de Nvidia website, krijg je het gevonden
Dell use drivers that have been customized by the manufacturer to support hot key fonctions, power management functions blabla...
Ik ga wel op de Dell site zoeken
Tjah, Seventees zegt dat ze het niet isquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik neig een beetje naar Seventees of Magnolia
Ik ken Magnolia niet eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, Seventees zegt dat ze het niet is
Thanks anyway trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm succes dan maar, wilde je wel helpen met zoeken maar weet niet om welk model het gaat
Zolang het gezellig blijftquote:
je moet via de website van nvidia gewoon de drivers downloaden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..vraagje... kan ik normale Nvidia drivers gebruiken voor een 8600GT van een laptop?
![]()
Helemaal de weg kwijt hier...
dank kijk er naar als ik thuis benquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Antwoord op je USB WiFI probleempje ligt in je PM box
nou ik ben anders wel nieuwsgierig gewordne , en jij ook , geef maar toequote:
Ja daaromquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben anders wel nieuwsgierig gewordne , en jij ook , geef maar toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |