Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm das irri jadie kabel is zo verdomde kort. maar s een verlengkabeltje halen
Haha, straks heb je iedereen van hier ook op je msnquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
add me anders vanmiddag/vanavond op msn
Heftig!quote:
ahaquote:
Vanaf nu dus wel, die uitspraken kunnen niet door de beugel!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar ik drink helemaal geneens koffie
Wordt wel weer minder druk toch?quote:
Vind ik geen probleem hoor, zit nu b.v ook op msn...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, straks heb je iedereen van hier ook op je msn
nou idd!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanaf nu dus wel, die uitspraken kunnen niet door de beugel!
xfirequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind ik geen probleem hoor, zit nu b.v ook op msn...
In de avond heb je vaak niets aan me omdat ik aan het gamen ben
Same here, ik zit nu op msn, maar vanavond ben ik weer in geen velden of wegen te bekennenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind ik geen probleem hoor, zit nu b.v ook op msn...
In de avond heb je vaak niets aan me omdat ik aan het gamen ben
En Smash Brothers Brawl natuurlijk ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoop jullie ooit s uit de dagen met mario kart
Bij mij begon het gezeik in Roosendaal al. Omgeroepen: 5 minuten vertraging. 5 minuten later: Nog 10 minuten erbovenop. Daar bleef het ook niet bij; uiteindelijk met een half uur vertraging in Tilburg aangekomenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Agreed! Ze waren vanmorgen ook weer lekker bezig tussen Breda en Boxtel...
Ik betwijfel of jullie wel werken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doe ik joh
Ga anders zelf ook eens iets doen.
Maak je anders even drukquote:
Uhm nou ik ben wel werkloos. Ik volg maar een stage. Maar ik doe wel wat. Anders ga je lekker ff tegen iemand anders zeuren joh.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef LEUGEN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jullie wel werken.
Zijn jullie geen 'beroepswerklozen'?
klopt helemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
arbeid is gezond voor de mens, daarom dat ik jullie hierop aanspreek.
het is duidelijk dat jullie liever lui zijn dan actief
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
dan kan je toch geen reet te doen hebben op je werk ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef LEUGEN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jullie wel werken.
Zijn jullie geen 'beroepswerklozen'?
betraptquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
Profiel: Leugen
7 Posts, waarvan er 3 hier, haha
beetje slap aftreksel van WAARHEID hequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betrapt
wel veel klonen de laatste tijd
ja daar zeg je watquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
beetje slap aftreksel van WAARHEID he
Attack of the Clonesquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betrapt
wel veel klonen de laatste tijd
sterfquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
Gelukkig maarquote:
man dat lijkt wel een power ranger!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Attack of the Clones
[ afbeelding ]
Haha die serie was echt te foutquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
man dat lijkt wel een power ranger!
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
je googelt toch niet op "Naked power rangers" toch ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha die serie was echt te fout
Maar ehr... deze heb ik nooit voorbij zien komen?
[ afbeelding ]
Nee, was gewoon op 'Power Rangers' aan het zoekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je googelt toch niet op "Naked power rangers" toch ??3
maar nee idd, nog nooit gezien
MacGyver!! Held!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
das echt een klus voor
[ afbeelding ]
Ik heb echt een hekel aan die kerelquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
beetje slap aftreksel van WAARHEID he
hij maakt er gerust een kernreaktor van hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MacGyver!! Held!
Hmm ik heb een pen, een gum en een paperclip... oei dit wordt een kut aflevering
Heb jij voor mij tikkels? dan bouw ik voor jou een onwijs gave schommel!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MacGyver!! Held!
Hmm ik heb een pen, een gum en een paperclip... oei dit wordt een kut aflevering
Haha dat is waarquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij maakt er gerust een kernreaktor van hoor
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij voor mij tikkels? dan bouw ik voor jou een onwijs gave schommel!
quote:
Middagquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
goeiemorgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:51 schreef MangoThee het volgende:
Mogguh!
nee joh , dubbele expressoquote:
volgens mij ben jij al die klonen of niet ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Van niemand!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik lust niet koffiequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh , dubbele expressogelijk goed wakker worden
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij ben jij al die klonen of niet ??
Heus nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doenIk zie voor het eerst MangoThee met een herkenbaar onderschrift, al ging dat eerst over chocola als ik me niet vergis
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hooo jawel, mij hou je niet voor de gek!
rustig aan beginnen, cappucino dan maar ?quote:
Nee, theequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rustig aan beginnen, cappucino dan maar ?
nou khad al ingeschonkenquote:
Collega van me heeft die koeken bijquote:
De website van Nvidia kan die vraag niet beantwoorden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..vraagje... kan ik normale Nvidia drivers gebruiken voor een 8600GT van een laptop?
![]()
Helemaal de weg kwijt hier...
Ben ondertussen aan het zoeken... ben m'n Dell cd vergetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De website van Nvidia kan die vraag niet beantwoorden?
En ofquote:
Hmm, dat schiet niet echt op nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ondertussen aan het zoeken... ben m'n Dell cd vergetenen moet dus die driver downloaden ergens..
Tja als je dus heel goed zoekt op de Nvidia website, krijg je het gevondenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm, dat schiet niet echt op nee.
Maar zou je dan per se daarvoor de dell cd moeten gebruiken?
Daar zitten we 2 dagen naar te vissenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doctor Whoquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
exterminate exterminate
[afbeelding]
zo weer genoeg old-skool [afbeelding]
Ik neig een beetje naar Seventees of Magnoliaquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zitten we 2 dagen naar te vissen
Hmm succes dan maar, wilde je wel helpen met zoeken maar weet niet om welk model het gaatquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja als je dus heel goed zoekt op de Nvidia website, krijg je het gevonden
Dell use drivers that have been customized by the manufacturer to support hot key fonctions, power management functions blabla...
Ik ga wel op de Dell site zoeken
Tjah, Seventees zegt dat ze het niet isquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik neig een beetje naar Seventees of Magnolia
Ik ken Magnolia niet eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, Seventees zegt dat ze het niet is
Thanks anyway trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm succes dan maar, wilde je wel helpen met zoeken maar weet niet om welk model het gaat
Zolang het gezellig blijftquote:
je moet via de website van nvidia gewoon de drivers downloaden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Eerhm..vraagje... kan ik normale Nvidia drivers gebruiken voor een 8600GT van een laptop?
![]()
Helemaal de weg kwijt hier...
dank kijk er naar als ik thuis benquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Antwoord op je USB WiFI probleempje ligt in je PM box
nou ik ben anders wel nieuwsgierig gewordne , en jij ook , geef maar toequote:
Ja daaromquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben anders wel nieuwsgierig gewordne , en jij ook , geef maar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |