In dit geval maakt dat niet uit, je hele windows herkend gewoon niet dat er een cd inzitquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gebruik jij nero of alcohol120% ?
Ik zal je vanavond even toevoegenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
voor ik het vergeet plant ik hier mn wii nr:
0642 0109 5326 5118
ik kwam er vd week dus achter dat nero vervelend kan doen met dual layer schijfjes.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iso downloaden, branden met Nero op een Dvd +r en klaar
In dit geval had ik 25 dvd's met spellen die ik moest copiėren kopenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iso downloaden, branden met Nero op een Dvd +r en klaar
het is meestal gewoon een plugin hoor! was bij de ps2 in het begin ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval maakt dat niet uit, je hele windows herkend gewoon niet dat er een cd inzit![]()
Op inet ergens een proggie gevonden om dit alsnog te laten herkennen en om te zetten naar een iso..
Daarna kan je ze gewoon met elk fik proggie op een dvd'tje gooien
Ik dacht van nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kwam er vd week dus achter dat nero vervelend kan doen met dual layer schijfjes.
was voor de ps2. alcohol brande hem wel gewoon.
* WhiteLightning weet trouwens niet of de wii dual layer heeft
Dank u! Zal je vanavond gelijk toevoegen en mijn nummertje even zoekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
voor ik het vergeet plant ik hier mn wii nr:
0642 0109 5326 5118
whahahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval had ik 25 dvd's met spellen die ik moest copiėren kopen
Whehehe, ja daar ben je dan wel even mee bezigquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval had ik 25 dvd's met spellen die ik moest copiėren kopen
Voor die Wii games zijn nog maar 2 progamma'stjes uit die er voor kunnen zorgen dat je windows (dus je fik software b.v) die dvd herkend... misschien zijn er inmiddels meer .. maar geen update voor b.v Nero..quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is meestal gewoon een plugin hoor! was bij de ps2 in het begin ook
Nah voor zover ik weet kan niet iedere dvd brander een Wii game lezen, een bepaalde lijn kan dat alleen maar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is meestal gewoon een plugin hoor! was bij de ps2 in het begin ook
gewoon nog een keer voor het geval jullie er allemaal over heen lezen en druk zijn met de wii....quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
hier zitten weer genoeg mensen die wat van computers weten dus ik knal maar weer even een vraagje neer
Ik heb nu sinds kort eindelijk weer mn draadloze netwerk thuis voor elkaar, alleen mn usb stick moest overnieuw geinstalleerd worden, geen probleem
wel heb ik het volgende probleem dat de stick op slaapstand gaat ofzo, na een tijdje de pc niet gebruikt te hebben heb ik wel nog ontvangst maar kan ie steeds mn pagina's niet meer vinden en moet ik verbinding herstellen.....
help
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar je kan bijvoorbeeld niet een update op cd gooien en die installeren?
Trouwens om NTSC updates uit een Wii game te halen moet je dit gebruiken:
http://wbb.rockman18.com/?page=home&ln=en
Die vat ik even niet? (USB draadloze netwerkkaart?)quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
hier zitten weer genoeg mensen die wat van computers weten dus ik knal maar weer even een vraagje neer
Ik heb nu sinds kort eindelijk weer mn draadloze netwerk thuis voor elkaar, alleen mn usb stick moest overnieuw geinstalleerd worden, geen probleem
wel heb ik het volgende probleem dat de stick op slaapstand gaat ofzo, na een tijdje de pc niet gebruikt te hebben heb ik wel nog ontvangst maar kan ie steeds mn pagina's niet meer vinden en moet ik verbinding herstellen.....
help
Agreed! Ze waren vanmorgen ook weer lekker bezig tussen Breda en Boxtel...quote:
Ik wacht gewoon steeds op de PAL versie's, hoef ik tenminste minder moeite te doenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja hahaha.
Ik hoor veel verhalen over dat NTSC, voorlopig vermaak ik me nog even met de pal versie's...
Volgens mij kan je in de settings van die USB WIFI stick, slaapstand uitzettenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die vat ik even niet? (USB draadloze netwerkkaart?)
das volgens mij alleen bij de xboxquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah voor zover ik weet kan niet iedere dvd brander een Wii game lezen, een bepaalde lijn kan dat alleen maar.
Ik neem aan een WiFi donglequote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die vat ik even niet? (USB draadloze netwerkkaart?)
Ik doelde meer op dvd branders in een pc, en ja er is ook een applicatie voor nodig om de cd fatsoenlijk te kunnen lezen. Maar je kan ook gewoon ISO's downloadenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das volgens mij alleen bij de xbox![]()
daar komen ook elke keer gehackte firmwares van uit
ik weet niet hoe zoiets heet , ik heb een router van linksys en isn mijn computer heb ik SMCWUSB-G 802.11g Wireless USB 2.0 Adapter en zo heb ik internetquote:
ja om te branden wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dvd branders in een pc, en ja er is ook een applicatie voor nodig om de cd fatsoenlijk te kunnen lezen. Maar je kan ook gewoon ISO's downloaden
En dan nog is het geen update maar een aparte applicatie,quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah voor zover ik weet kan niet iedere dvd brander een Wii game lezen, een bepaalde lijn kan dat alleen maar.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Bleh, t is weer erg druk op de weg.. ik wacht nog wel even een half uurtje voor ik naar m'n werk ga
SNES, Genesis e.d. draaien welquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja om te branden wel jaisos zijn al gehacked, dus das fikken en spelen
![]()
ja het wordt ombouwen voor mij en maar s kijken of mn MAME en andere emus willen draaien op de wii
oo snes mooiquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SNES, Genesis e.d. draaien welMAME heb ik nog niet gevonden
welkom! ben jij de nieuwe stagaire ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoe is t hier dan?
Volgens mij heb ik inmiddels aardig wat topics gemist
zo , je pc ook weer s gevonden ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ga eens aan het werk allemaal, wat voor baantjes hebben jullie wel nietSchooiers! Doerakken! Zoek een echte baan!
Haha ja zeker, hoef je geen VC games te kopenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo snes mooi
scheelt me aardig wat $$
Ik heb nu nog veeeeeul minder zinquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoe is t hier dan?
Volgens mij heb ik inmiddels aardig wat topics gemist
Even een paar poeremetators vinden voor de stagairequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom! ben jij de nieuwe stagaire ?
Whehehequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ga eens aan het werk allemaal, wat voor baantjes hebben jullie wel nietSchooiers! Doerakken! Zoek een echte baan!
add me anders vanmiddag/vanavond op msnquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe zoiets heet , ik heb een router van linksys en isn mijn computer heb ik SMCWUSB-G 802.11g Wireless USB 2.0 Adapter en zo heb ik internet
Antwoord op je USB WiFI probleempje ligt in je PM boxquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik er weg van, moet naar de revalidatie arts en daarna naar het werk
Ook goeiemorgen!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
hmmm das irri jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja zeker, hoef je geen VC games te kopen![]()
Je kan de emulators alleen besturen met een NGC controller, dat dan weer wel
Wat dacht je van mij, ik moet nu nog beginnenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nu nog veeeeeul minder zin
Dylan, je komt gewoon koffie te kort... * Dr.Droxz geeft Dylan een goede bak koffie...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
Drukke tijden op werkquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , je pc ook weer s gevonden ?
Wat dacht je van mij, ik ben hier al 1,5 uur jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, ik moet nu nog beginnen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dylan, je komt gewoon koffie te kort... * Dr.Droxz geeft Dylan een goede bak koffie...
Zat er ook aan te denken vandaag vroeg te beginnen, maar m'n bed lag vanmorgen toch wel érg lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, ik ben hier al 1,5 uur ja
Daar komt dat koffietekort misschien ook vandaag?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar ik drink helemaal geneens koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |