Uhm nou ik ben wel werkloos. Ik volg maar een stage. Maar ik doe wel wat. Anders ga je lekker ff tegen iemand anders zeuren joh.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef LEUGEN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jullie wel werken.
Zijn jullie geen 'beroepswerklozen'?
klopt helemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
arbeid is gezond voor de mens, daarom dat ik jullie hierop aanspreek.
het is duidelijk dat jullie liever lui zijn dan actief
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
dan kan je toch geen reet te doen hebben op je werk ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef LEUGEN het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jullie wel werken.
Zijn jullie geen 'beroepswerklozen'?
betraptquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
Profiel: Leugen
7 Posts, waarvan er 3 hier, haha
beetje slap aftreksel van WAARHEID hequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betrapt
wel veel klonen de laatste tijd
ja daar zeg je watquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
beetje slap aftreksel van WAARHEID he
Attack of the Clonesquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
betrapt
wel veel klonen de laatste tijd
sterfquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef LEUGEN het volgende:
Gelukkig maarquote:
man dat lijkt wel een power ranger!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Attack of the Clones
[ afbeelding ]
Haha die serie was echt te foutquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
man dat lijkt wel een power ranger!
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
je googelt toch niet op "Naked power rangers" toch ??quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha die serie was echt te fout
Maar ehr... deze heb ik nooit voorbij zien komen?
[ afbeelding ]
Nee, was gewoon op 'Power Rangers' aan het zoekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je googelt toch niet op "Naked power rangers" toch ??3
maar nee idd, nog nooit gezien
MacGyver!! Held!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
das echt een klus voor
[ afbeelding ]
Ik heb echt een hekel aan die kerelquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
beetje slap aftreksel van WAARHEID he
hij maakt er gerust een kernreaktor van hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MacGyver!! Held!
Hmm ik heb een pen, een gum en een paperclip... oei dit wordt een kut aflevering
Heb jij voor mij tikkels? dan bouw ik voor jou een onwijs gave schommel!quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MacGyver!! Held!
Hmm ik heb een pen, een gum en een paperclip... oei dit wordt een kut aflevering
Haha dat is waarquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij maakt er gerust een kernreaktor van hoor
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb jij voor mij tikkels? dan bouw ik voor jou een onwijs gave schommel!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |